NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
23-02-2009 19:10  Reageer met quote

en toen hoorde ik niets meer, heb je hem nu gehaald? heb ondertussen al weer een paar honderd levels gehaald.
gr abby

Annette
24-02-2009 18:49  Reageer met quote

Hallo,

Ik ben lang geleden begin jaren 90 al verslaafd geraakt aan supaplex,destijds nog op een floppie.
Sinds afgelopen zomer weer gedownload en nu te spelen op de computer.
Zit laatste week een beetje te zoeken naar antwoorden voor levels hier.
De sport is het zelf op te lossen en dat heb ik de eerste 104 levels gedaan.En nu ben ik bij nummertje 105.supaplex klassiek
eentje mist er maar wat?Heb ze allemaal maar kom niet bij de E.
Is voor jou en jullie al oude koek want jullie spelen al de extra levels maar misschien kan je me een hintje geven,niet de oplossing want daar wil ik zelf achter komen,gewoon een tipje van de sluier.

alvast bedankt.
gr annette
abbycail
25-02-2009 0:27  Reageer met quote

Annette schreef:
Hallo,

Ik ben lang geleden begin jaren 90 al verslaafd geraakt aan supaplex,destijds nog op een floppie.
Sinds afgelopen zomer weer gedownload en nu te spelen op de computer.
Zit laatste week een beetje te zoeken naar antwoorden voor levels hier.
De sport is het zelf op te lossen en dat heb ik de eerste 104 levels gedaan.En nu ben ik bij nummertje 105.supaplex klassiek
eentje mist er maar wat?Heb ze allemaal maar kom niet bij de E.
Is voor jou en jullie al oude koek want jullie spelen al de extra levels maar misschien kan je me een hintje geven,niet de oplossing want daar wil ik zelf achter komen,gewoon een tipje van de sluier.

alvast bedankt.
gr annette

dit kan ik alleen uitleggen als ik de rechterkant mag beschrijven, dus je zegt het maar als ik het uit moet leggen.
gr abby
Annette
26-02-2009 0:36 Thanks Reageer met quote

Sorry maar toch bedankt heb m vanmiddag gehaald.Met hulp van mijn teamworker mn zoon die het ook zo leuk vind.ben nu in level watch out!chips lastig maar het lukt wel.gewoon geluk hebben.

gr en truste
annette
abbycail
27-02-2009 11:43 Re: Thanks Reageer met quote

Annette schreef:
Sorry maar toch bedankt heb m vanmiddag gehaald.Met hulp van mijn teamworker mn zoon die het ook zo leuk vind.ben nu in level watch out!chips lastig maar het lukt wel.gewoon geluk hebben.

gr en truste
annette

als je toch ergens hulp bij nodig hebt gef je maar een gil, en als je interesse hebt kan ik je een hoop levels sturen met de email, moet je wel even je emailadres doorgeven.
gr abby
gerry
28-02-2009 19:12 levels Reageer met quote

hallo alemaal.
ik zat me af tevragen of er nog nieuwe levels zijn voor megaplex.
hou me aan bevolen.
prettige avond nog.

groet

gerry
abbycail
01-03-2009 0:15 Re: levels Reageer met quote

gerry schreef:
hallo alemaal.
ik zat me af tevragen of er nog nieuwe levels zijn voor megaplex.
hou me aan bevolen.
prettige avond nog.

groet

gerry

nee ik heb megaplex niet, het lukt mij niet om die te downloaden zonder virussen te krijgen, is me 2x overkomen en doe dat dus niet meer.
gr abby
Annette
01-03-2009 20:13  Reageer met quote

Okee misschien maar ik wil het liever zelf oplossen.maarre af en toe een klein tipje zal welkom zijn.ben nu bij level 107 find the way.Chips.Kan me niet voorstellen dat iemand heel supaplex heeft uitgespeeld in iets van 5 uur.Mijn teller staal al op 128 uur.Terwijl ik de leveld einstein en iq toch snel had opgelost.Maar ok als je me misschien eventjes de weg kan wijzen door eesrte vakje van level 107,dan kom ik zelf misschien verder en zo niet dan plaats ik gewoon weer een vraag om hulp hier.

Gr Annette
abbycail
02-03-2009 9:03  Reageer met quote

Annette schreef:
Okee misschien maar ik wil het liever zelf oplossen.maarre af en toe een klein tipje zal welkom zijn.ben nu bij level 107 find the way.Chips.Kan me niet voorstellen dat iemand heel supaplex heeft uitgespeeld in iets van 5 uur.Mijn teller staal al op 128 uur.Terwijl ik de leveld einstein en iq toch snel had opgelost.Maar ok als je me misschien eventjes de weg kan wijzen door eesrte vakje van level 107,dan kom ik zelf misschien verder en zo niet dan plaats ik gewoon weer een vraag om hulp hier.

Gr Annette

oke
1 omhoog en 4 naar rechts en duw de bal waar je onder door ging naar links,naar beneden.
dan terug gaan naar die bal die je hebt geduwd en haal het groen aan de linkerkant van die bal weg en duw hem nog 2 naar links.
ga boven de infotron staan (niet pakken) ga 1 omhoog 2 naar rechts en 1 naar beneden en duw die bal ook naar links.
pak de infotron en de bal die daar rechts zit duw je 2 naar links nadat je 1 vakje groen daar hebt weggehaald.
haal aan de rechterkant van de bal op het poortje het groen wegen ga terug naar de linkerkant en duw de bal op het poortje 1 naar rechts.
nu de rechterkant , laat het bovenste vakje groen zitten en ga er gewoon onder door naar rechts, voorzichtig bal 1 naar links duwen infotron pakken en er boven uit gaan.
let op bij alle vakken dat je weer terug moet door de poortjes en er is 1infotron beneden die je kunt laten zitten, je komt er vanzelf wel achter welke dat is, ik moet hem helemaal spelen om dat weer te herinneren, als je nog wat wil weten hoor ik het wel,
mij lukte het ook niet in 5 uur hoor, dat is alleen maar bluf van anderen.
gr abby
Corina
03-03-2009 12:37 d16 level 86 Reageer met quote

wie kan mij helpen met dit level? weet hem helemaal, behalve een vak aan de linkerkant, met 8 ballen en 3 infotrons.
gr corina
Corina
03-03-2009 13:13 d16, level 89 Reageer met quote

volgens mij kan dit level niet opgelost worden. kijk maar naar het vak met die poortjes bij de E.
gr corina
abbycail
03-03-2009 23:25  Reageer met quote

hoi corina je bent er weer, ik sta nu op het punt naar bed te gaan, maar morgenochtend kijk ik er meteen naar.
gr abby
abbycail
04-03-2009 14:02 Re: d16 level 86 Reageer met quote

Corina schreef:
wie kan mij helpen met dit level? weet hem helemaal, behalve een vak aan de linkerkant, met 8 ballen en 3 infotrons.
gr corina

mij lukt nhet niet om daar te komen, dus ik weet het niet, sommige vakken kom ik niet door.
gr abby
abbycail
04-03-2009 14:47 Re: d16, level 89 Reageer met quote

Corina schreef:
volgens mij kan dit level niet opgelost worden. kijk maar naar het vak met die poortjes bij de E.
gr corina

deze kon ik wel met een rode die over was , heb jij trouwens 1 24 26 en 34? van d16
gr abby
Corina
04-03-2009 20:14 Re: d16, level 89 Reageer met quote

abbycail schreef:
deze kon ik wel met een rode die over was , heb jij trouwens 1 24 26 en 34? van d16
gr abby

hoe hou je dan die rode over? en al die levels die je noemde heb ik ook niet, sorry.
gr corina
abbycail
04-03-2009 20:40 Re: d16, level 89 Reageer met quote

Corina schreef:
hoe hou je dan die rode over? en al die levels die je noemde heb ik ook niet, sorry.
gr corina

zit in het begin, daar zie je die infotron onder een heel rij ballen, die moet je niet pakken,jlaat hem gewoon vallen met de ballen, als je dan boven komt kan je die groene nadat je ernaast de rode hebt gepakt naar rechts duwen naar beneden, daar ontploffen dan 2 bruine blokjes en je kan links en rechts een infotron pakken.
gr abby
ps je werkt zeker nog met de fa anders had je niet verder gekund
Corina
05-03-2009 12:14 Re: d16, level 89 Reageer met quote

abbycail schreef:
zit in het begin, daar zie je die infotron onder een heel rij ballen, die moet je niet pakken,jlaat hem gewoon vallen met de ballen, als je dan boven komt kan je die groene nadat je ernaast de rode hebt gepakt naar rechts duwen naar beneden, daar ontploffen dan 2 bruine blokjes en je kan links en rechts een infotron pakken.
gr abby
ps je werkt zeker nog met de fa anders had je niet verder gekund

zo speel ik dat level ook, maar hou geen rode over...... en ja, ik werk nog steeds met fa.
Corina
05-03-2009 12:21 Re: d16 level 86 Reageer met quote

abbycail schreef:
mij lukt nhet niet om daar te komen, dus ik weet het niet, sommige vakken kom ik niet door.
gr abby

welke vakken precies, misschien kan ik helpen?
gr corina
Corina
05-03-2009 12:23  Reageer met quote

o shoot, ik ben jullie verjaardag vergeten. ben jij vandaag jarig abby? en thea was jij dat eergisteren? alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
gr corina
abbycail
05-03-2009 12:31  Reageer met quote

Corina schreef:
o shoot, ik ben jullie verjaardag vergeten. ben jij vandaag jarig abby? en thea was jij dat eergisteren? alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
gr corina

ja ik was gisteren jarig en thea vandaag, gefeliciteerd thea als je dit leest, je hoeft me niet met die vakken te helpen, want ik wil echt alles blijvend groen spelen, dus dat betekend dat ik eerst door die 4 heen moet die ik al eerder noemde, mocht het ooit lukken dan geef ik alsnog een gil, ben nu de dlevels aan het doen die ik nog niet had gehaald, heb al heel veel levels gehaald, maar het einde is nog niet in zicht , blijf proberen de levels te halen die we eerder niet konden, en af en toe kom ik nog een level tegen die in het verleden wel was gehaald, maar nu nog moest doen.
gr abby
abbycail
05-03-2009 12:32 Re: d16, level 89 Reageer met quote

Corina schreef:
zo speel ik dat level ook, maar hou geen rode over...... en ja, ik werk nog steeds met fa.

ik hou toch echt een rode over bij de poortjes. dus je doet toch iets fout. misscien rechts beneden bij al die bruine blokken niet goed neer gezet?
gr abby
Corina
05-03-2009 14:20 Re: d16, level 89 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik hou toch echt een rode over bij de poortjes. dus je doet toch iets fout. misscien rechts beneden bij al die bruine blokken niet goed neer gezet?
gr abby

heb hem gehaald. deed iets verkeerd in het midden.
gr corina
abbycail
05-03-2009 16:31 Re: d16, level 89 Reageer met quote

Corina schreef:
heb hem gehaald. deed iets verkeerd in het midden.
gr corina

oke, misschien lukt het me om er ook ooit te komen.
gr abby
Corina
06-03-2009 14:45 Re: d16, level 89 Reageer met quote

abbycail schreef:
oke, misschien lukt het me om er ook ooit te komen.
gr abby

ik waag het te betwijfelen, want die levels zijn echt heel moeilijk.
gr corina
abbycail
06-03-2009 16:00 Re: d16, level 89 Reageer met quote

Corina schreef:
ik waag het te betwijfelen, want die levels zijn echt heel moeilijk.
gr corina

eerder omogelijk, weet precies wat ikmoet doen maar je blijft toch steeds steken, toch heb ik er al een paar gedaan die eerder niet lukte, vraag me niet welke want ik heb er al zo veel gedaan, als ik echt helemaal klaar ben zeg ik wel welke ik nog niet hebt, maar dat kan wel even duren.
gr abby
liela
08-03-2009 15:40 Save en load Reageer met quote

Hallo

Ik heb het spel pas ontdekt en vind het leuk. Maar ik heb een vraagje:
Als je vastzit druk je op esc. en kan je herbeginnen nu staat er bij 'restart' ook 'save' en 'load'. Ik dacht dat je daarmee een goed gevorderd level kon opslaan en dan met 'load' daar weer kon verder spelen. Maar bij mij lukt het niet......Doe ik iets verkeerd of moet je steeds het level helemaal opnieuw beginnen??? Kan iemand mij dan ook vertellen waarvoor die 'save' en load' dient.

Van harte dank

Liela
abbycail
08-03-2009 18:18 Re: Save en load Reageer met quote

liela schreef:
Hallo

Ik heb het spel pas ontdekt en vind het leuk. Maar ik heb een vraagje:
Als je vastzit druk je op esc. en kan je herbeginnen nu staat er bij 'restart' ook 'save' en 'load'. Ik dacht dat je daarmee een goed gevorderd level kon opslaan en dan met 'load' daar weer kon verder spelen. Maar bij mij lukt het niet......Doe ik iets verkeerd of moet je steeds het level helemaal opnieuw beginnen??? Kan iemand mij dan ook vertellen waarvoor die 'save' en load' dient.

Van harte dank

Liela

nee bij mij gebeurd er ook niets, maar had er eigenlijk ook nooit op gelet.

gr abby
liela
08-03-2009 19:08  Reageer met quote

toch bedankt
thea5
10-03-2009 20:31 d3 level 39 Reageer met quote

ik heb het al eens een keer eerder gevraagd, maar ik probeer het maar weer eens, hoe hebben jullie dat precies gedaan, eerst snel naar boven die 2 groene laten ontploffen? en daarna die andere? bij mij lukt het niet, of ik ben te traag
gr. thea
abbycail
10-03-2009 21:51 Re: d3 level 39 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb het al eens een keer eerder gevraagd, maar ik probeer het maar weer eens, hoe hebben jullie dat precies gedaan, eerst snel naar boven die 2 groene laten ontploffen? en daarna die andere? bij mij lukt het niet, of ik ben te traag
gr. thea

ha leef je toch nog, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
heb hem hem ooit gehaald dus hij is mogelijk maar op dit moment lukt het me ook niet
gr abby
Plaats Reactie Pagina 257 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: