|
|
|
|
| thea5 |
| 06-01-2009 20:43 level 13, d2 |
|
|
|
heb hem al gehaald abby
gr. thea |
|
|
|
|
| thea5 |
| 07-01-2009 15:57 level 17, d2 |
|
|
|
het begin is geen probleem, maar welke kant moet ik dan op? links rechts of naar boven?
gr thea |
| abbycail |
| 07-01-2009 16:23 Re: level 17, d2 |
|
|
|
| thea5 schreef: | het begin is geen probleem, maar welke kant moet ik dan op? links rechts of naar boven?
gr thea |
heb deze level al gehaald , maar ben hem vergeten, ben er nu nog steeds mee bezig, je moet in ieder geval eerst links en dan rechts, maar ik ben nu nog steeds eerst rechts aan het oefenen, ben bijna zover. nu kunnen we elkaar eventueel tips geven, het maakt trouwens niet uit of je rechts of links eerst doet, alleen bij de E moet je het laatst doen.
gr abby |
| abbycail |
| 07-01-2009 16:55 d2 level 17 |
|
|
|
de rechterkant weet ik weer ga nu de linkerkant uitpluizen.
gr abby |
| thea5 |
| 07-01-2009 18:06 d2 level 7 |
|
|
|
ik heb hem in het verleden wel gehaald, maar kan er nu niet veel van maken
gr. thea |
| abbycail |
| 07-01-2009 19:12 Re: d2 level 7 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb hem in het verleden wel gehaald, maar kan er nu niet veel van maken
gr. thea |
heel simpel hoor, ik herinner me nog dat ik hem je hebt uitgelegd, eerst naar boven en naar rechts bal valt naast je , dan naar beneden en meteen rechts groen wegzuigen en de bal naar rechts duwen.
dan boven die linker gele gaan staan en 2 omhoog en dan weer terug en die gele naar boven duwen , haal dan al het groen weg aan de rechterkant en laat die groene zakken en duw hem meteen naar rechts naar beneden, zodat je die ene infotron kan pakken.
pak links een rode en ga links staan en laat de bal vallen, pak de volgende rode , weer links staan en de vallende ballen heen en weer duwen.
haal het groen weg tussen die 2 gele en duw de onderste nog 1 omhoog.
zet een rode bij dat vak rechts ernaast en haal hem leeg.
volgens mij kun je nu wel zien hoe je bij elke vak een gele kan plaatsen, dan ga ik nu naar de rechterkant.
met de schaar maak je dat vak open, zorg dat de onderste 3 bruine vakjes ontploffen, dan is het het gemakkelijkste leeg halen, glitterding onder de bal., ga bij dat kastje onder door en groen weg halen komt het kastje bloot te liggen,
bij de 2 vakken rechts ernaast groene opgooien. bij de 3de groene , groen zo weghalen bij dat vakje onder naar boven en de groene naar rechts duwen bij dat vak.
groene naast die bal naar beneden laten vallen, naar boven gaan en de rechtse groen 1 opschuiven en de linkse naar links naar beneden duwen.
vlakje groen weghalen en de andere groene naar links duwen naar beneden,
zodat je de bovenste 2 infotrons kan pakken, gebruik 2 rode voor die laatste 4 infotrons
zet een rode in het midden boven zodat 2 infotrons vrijkomen en een rode. zet een rode rechts in het midden zodat 3 infotrons vrijkomen.
zet een rode in het midden onder die 2 rode zodat ze vrij komen.
zet een rode links er beneden zodat 1 infotron vrij komt, en zet daar weer 1 voor de volgende 2.
zet een rode recht boven je, komt rode vrij en een infotron.
ga naar rechts en zet rode om 2 infotronnen vrij te maken.
bij de volgende zet kan je de 2 rode en de infotron vrijmaken.
zet een rode links daar precies in de bruine blokjes, die moeten weg om de gele naar beneden te kunnen duwen.
duw de gele 1 omhoog en dan naar beneden en zet hem daar dan naar links dat gangetje in tegen het bruine blokje.
nu zie daar nog 4 gele de onderste duw je 3 naar links en dan die daar boven 4 naar rechts en naar boven, de onderste duw je zo zodat hij ook daar komt te staan bij dat andere bruine vakje. dan ga je naar links naar de gele links boven die duw je helemaal naar rechts en die laatste gele duw je naar dat vakje met de 3ballen erin, dat andere vakje moet je later met een rode open maken.
druk op het kastje en ga alle vakken leeghalen, als je naar links gaat naar al die vakken dan zie je rechts beneden 2 grote vakken, bij de rechtse zit een rode, en ik bedoel dat vak die er links naast zit, die moet je leeghalen met een foefje, je gaat erin en pak wat je kan, en nu zie je dat je niet naar beneden kan, zonder dat de bal op je kop valt, zet daar een rode en pak snel de infotrons onder je en vlug terug de rode pakken voor hij ontploft, je mag daar een rode gebruiken als je niet alles kan pakken, maar mij lukte het zonder rode, de rest van de vakken zijn goed te doen. gewoon de rode gebruiken om ballen eventueel tegen te houden, de laatste rode gebruik je bij de E, ik had er 1 over..
gr abby |
| abbycail |
| 07-01-2009 23:03 d2 level 17 |
|
|
|
heb level 17 gehaald, ik hoor het wel als ik hem moet uitleggen.
gr abby |
| thea5 |
| 08-01-2009 17:43 d2 |
|
|
|
misschien een domme vraag, maar is dat de rechterkant die je hierboven omschrijft?
gr. thea |
| abbycail |
| 08-01-2009 18:40 Re: d2 |
|
|
|
| thea5 schreef: | misschien een domme vraag, maar is dat de rechterkant die je hierboven omschrijft?
gr. thea |
een klein stukje linkerkant vanaf het begin, en de rest rechterkant, van level 7
gr abby |
| thea5 |
| 08-01-2009 21:02 d02 |
|
|
|
hahahahahaha daarom kijk ik daar zo raar tegen aan, ik bedoel steeds level 17, en jij hebt het over level 7 van d02, maar die had ik al lang, ik kom dus niet uit level 17
gr. thea |
| abbycail |
| 08-01-2009 22:27 Re: d02 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hahahahahaha daarom kijk ik daar zo raar tegen aan, ik bedoel steeds level 17, en jij hebt het over level 7 van d02, maar die had ik al lang, ik kom dus niet uit level 17
gr. thea |
grrrrrrrrr zet dan niet level 7 erboven, nou hier komt level 17
eerst de linkerkant.
ga daar naar beneden, tot eerste infotron, er valt een bal achter je aan, vandaar ga je rustig verder naar beneden tot de volgende infotron, ga bij die infotron 1 naar links zodat je boven die infotron staat, pak de infotron en 1 naar rechts, je staat nu onder de bal, ga 2 naar beneden en 1 naar rechts, de bal ligt nu links van je en ga dan terug naar boven naar dat bovenste vak.
ga gewoon in 1 ruk helemaal naar rechts , onder de groene door en wacht op de ontploffing, pak de infotron die valt en dan de infotron boven je en de bal die valt naar rechts duwen en het groen daar weg halen, dan onder de rij ballen gaan staan , waar die infotron daar boven zit, naar beneden en onder de linkse rij ballen gaan staan( groen onder ballen laten zitten) en rechts zuigen en dan eruit.
dan ga je naar beneden, dat vak rechts van je laat je zitten tot het laatst ga onderaan naar links.
onder die2 ballen door, ga 1 omhoog zuig rechts de infotron en duw de bal naar rechts, en ga naar boven, naast die bal blijven staan en boven je de infotron zuigen, naar beneden en naar links onder de bal door en duw hem naar rechts.
ga 1 naar bovenom die infotron te pakken, laten zakken en 2 naar links, wachten tot alles is gevallen, weer 1 naar boven terug nar beneden en naar links. 1 omhoog, rechts 1 zuigen en 1 naar links.de rest van de infotrons pakken, de rest van dat vak is een makkie, helemaal links blijft 1 infotron onder de ballen zitten, die kun je bevrijden met de bal erboven en een schaar, als je dat vak hebt gehad ga je rechts boven door het poortje eruit en naar beneden, naar dat andere vakje.
die is ook vrij simpel daar komje ook wel uit. dan door poortje naar rechterkant.
niet door het 2de poortje gaan, naar benden, en duw de bal naar links verder naar beneden tot je boven de infotron staat, wegzuigen en boven je zuigen en een stap naar rechts , groen boven je en rechts naast je weghalen en wachten tot de linkse ballen gevallen zijn dan het groen weghalen onder de bal rechts van je , bal laten vallen, naar links gaan want er valt nog een bal,
infotron pakken en groen onder die onderste bal weghalen en over die 2 ballen naar rechts tot de ingang naar beneden.
je staat nu onder een bal, ga nu 3 naar beneden en vlug 1 naar links.
3 naar beneden en naar links tot de gele. 1 naar beneden en 2 naar links, haal naar beneden het groen weg tot de diskette en ga terug naar die 2 ballen opelkaar die mee gevallen waren.
ga onder de onderste bal staan en 1 naar rechts en meteen naar links duwen,en de bovenste bal 1 naar rechts duwen boven die groene diskette.
dan de eerste baal naar links duwen het is de bedoeling dat hij op de groene diskette valt daar beneden. ga dan weer terug en haal het vlakje groen weg onder de linkse groene diskette waar je langskomt als je weer naar rechts gaat. laat die bal op de groene diskette aan de rechterkant vallen.
dan links boven je, boven de infotron in dat vakje die bal duw je naar rechts naar beneden.en dan zie je links boven je 3 ballen de meest rechtse laat je okk vallen naar beneden , maar je gaat meteen ernaast mee naar beneden want zodra hij neerkomt moet je hem naar links duwen op die laatste groene diskette.
dan groen weghalen aan de rechterkant beneden en benedenaan zet je een gele en de andere gele zet je bij de infotron aan de rechterkant .
pak de infotron in het vak boven je aan de rechterkant.en ga door het poortje naar links,
daar moet je de infotron onder je zuigen en meteen naar links.
bal naar rechts duwen.
dan 2 naar beneden en helemaal naar links, laat de infotron boven je nog even zitten.
dan 3 naar beneden en 2 naar links.2 omhoog en infotron pakken.
2 naar beneden en 2 naar links, 2 naar beneden en 3 naar rechts, infotron onder je zuigen, en 1 naar links om die bal te laten vallen.
zuig 1 groen onder je weg en ga 1 naar rechts en 2 omhoog.
en duw die bal 1 naar links. en groen vlakje onder je wegzuigen.
nu 2 naar beneden en 5 naar rechts, nu heb je de infotron gepakt.
nu ga je naar beneden en hal het groen weg in dat vierkantje en de volgende ook, maar let op niet bij die bal rechts van je die mag niet vallen, haal al het groen weg rondom de gele en pak de infotron naast het kastje en duw de gele 1 omhoog en dan naar links , pak de infotron en laat de bal op het kastje vallen , en dat groene vlakje weghalen, nu de gele 2 omhoog, en nu weet je de rest wel, hij moet dus bij dat poortje komen, naast die onderste bal, dan ontploffen en alle infotrons pakken, ook in dat vak ernaast, je moet dan weer terug door dit vak en als laatste doe je dan het vak bij de E en die is ook weer simpel, ik heb een lam handje, dus ik ben nu wel klaar, succes ermee.
gr abby |
| abbycail |
| 08-01-2009 22:28 |
|
|
|
level 18 is weer een puzzel, waar ik in het verleden heel lang over hebt gedaan, maar nu geen zin meer, morgen maar weer.
gr abby |
| abbycail |
| 09-01-2009 13:24 d2 |
|
|
|
level 18 ook gehaald, hoop dat jij hem ook kan, want het is een ramp om uit te leggen.
gr abby |
| thea5 |
| 10-01-2009 18:55 d13, level 1 |
|
|
|
kom steeds 2 infotrons tekort, misschien weer een verkeerde timing?
gr. thea |
| thea5 |
| 10-01-2009 18:58 d13 level 1 |
|
|
|
laat maar, heb hem al, het was wel de timing
gr. thea |
| abbycail |
| 11-01-2009 11:29 Re: d13 level 1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | laat maar, heb hem al, het was wel de timing
gr. thea |
hoever ben je nu met d2 gekomen?
gr abby |
| abbycail |
| 16-01-2009 11:58 |
|
|
|
zijn jullie met vakantie?
gr abby |
| Corina |
| 16-01-2009 20:34 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zijn jullie met vakantie?
gr abby |
ikke niet. heb wel een oude hobby opgepakt: legpuzzels. dus ben niet zo veel aan het plexen. alleen 's avonds tijdens het spoelen. maar hou wel het forum regelmatig in de gaten.
gr corina |
| abbycail |
| 17-01-2009 23:22 |
|
|
|
| Corina schreef: | ikke niet. heb wel een oude hobby opgepakt: legpuzzels. dus ben niet zo veel aan het plexen. alleen 's avonds tijdens het spoelen. maar hou wel het forum regelmatig in de gaten.
gr corina |
vreemd, ik had je al geantwoord, maar ik heb zeker iets verkeerds gedaan.
vroeger deed ik ook altijd legpuzzels, als je er aan begint ben je meteen weer verslaafd . ik plex ook haast niet meer, d2 had ik wel even zin in omdat thea er mee bezig was, maar voor de rest is de zin weer even weg,komt wel weer over een tijdje.
gr abby |
| WickedGirl666 |
| 21-01-2009 16:57 d94 lvl 14, 29 |
|
|
|
Hey,
Kan iemand mij helpen met de level 14 (breza) en level 29 (bezimeni) van d94?
xXx |
| abbycail |
| 21-01-2009 23:38 Re: d94 lvl 14, 29 |
|
|
|
| WickedGirl666 schreef: | Hey,
Kan iemand mij helpen met de level 14 (breza) en level 29 (bezimeni) van d94?
xXx |
deze zijn allebei niet te doen, breza heb ik in het verleden 1x perongeluk gehaald, maar een 2de x lukt niet meer
gr abby |
| thea5 |
| 14-02-2009 18:14 d9 level 1 |
|
|
|
wie kan me ff uitleggen waar ik precies die gele moet neerzetten aan de rechterkant waar die 4 infotrons zitten, en hoe ik dan die ballen er naast moet laten vallen zodat die infotron op die gele valt, linkerkant geen problemen
gr. thea |
| abbycail |
| 15-02-2009 0:14 Re: d9 level 1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie kan me ff uitleggen waar ik precies die gele moet neerzetten aan de rechterkant waar die 4 infotrons zitten, en hoe ik dan die ballen er naast moet laten vallen zodat die infotron op die gele valt, linkerkant geen problemen
gr. thea |
ben het weer eens vergeten,hij is al een keer uitgelegd, zal even zoeken, als ik hem vind zet ik hem wel hier neer.
gr abby |
| abbycail |
| 15-02-2009 0:35 d9 level 1 |
|
|
|
je kan de uitleg vinden op pagina 55,
gr abby |
| thea5 |
| 15-02-2009 13:52 d9 level 1 |
|
|
|
dat had al gezien abby, maar kom er niet uit
gr. thea |
| abbycail |
| 15-02-2009 16:11 Re: d9 level 1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | dat had al gezien abby, maar kom er niet uit
gr. thea |
heb je ook doorgelezen, ik kwam er eerst ook niet uit, maar bij de 2de uitleg viel het kwartje, als het niet lukt probeer ik het wel te ontcijferen.
gr abby |
| thea5 |
| 15-02-2009 16:23 |
|
|
|
hij wil bij mij niet vallen hoor dat kwartje
gr. thea |
| abbycail |
| 15-02-2009 16:56 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hij wil bij mij niet vallen hoor dat kwartje
gr. thea |
het is nu tijd om eten te maken, ik zie het nu ook niet meer , maar zodra ik weer plextijd hebt ga ik het proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 16-02-2009 0:14 d9 level 1 |
|
|
|
heb het een aantal keren geprobeert, even geduld, het kwartje moet nog vallen, de uitleg is ook niet zo duidelijk, had ik toen ook moeite mee.
gr abby |
| abbycail |
| 16-02-2009 10:58 d9 level 1 |
|
|
|
nou ik heb hem gehaald, maar op een andere manier, met 3 gele en 1 aan de linkerkant, maar dan moet je wel eerst de rechterkant doen, dat doe je als volgt zet een gele onder die infotron boven met 1 groen stukje eronder, zuig dat groen weg en de infotron valt op de gele, laat dan de bal boven je naar beneden vallen en ga naar de rechterkant ga tot voor bij de infotron en dan naar beneden tot je rechts naast de infotron staat, ga dan nog 1 naar beneden en zuig het groen links van je weg, zodat de infotron 1 zakt.hal het groen aan de linkerkant van de infotron weg, en laat 1 bal naar rechts vallen en 1 duw je helemaal naar links eraf, zodat je daar toegang krijgt om de gel naar rechts te kunnen duwen. ga weer rechts van de infotron staan en ga 3 naar rechts en 6 naar beneden, ga terug naar boven haal een gele en zet hem daar op die plek beneden neer, haal het groen onder die gele weg en duw hem nog 1 naar beneden, haal weer een gele en zet hem rechts naast die andere gele, en zuig 1 vakje groen rechts weg en de derde zet je daar dan neer. haal dan eerst het onderste groen weg en dan bij de infotron, je moet de rechtse vlug pakken, als het lukt maar 1 te pakken en de meest linkse blijft liggen, geen probleem, ga naar links als je de andere infotrons hebt gepakt en duw de gele tegen de kant links en nadat dat je het groen naar beneden hebt weggehaald helemaal naar beneden duwen de infotron erop en ook meteen naar beneden, voor alle ballen gevallen zijn ertussen schieten en de weg van de infotrons vervolgen, en als je in het midden naar boven gaat zakt die ene infotron en die kan je opzuigen en je kan je weg vervolgen.
gr abby |
|
|
|