|
|
|
|
| Gast |
| 25-11-2006 18:48 hoi tollie |
|
|
|
heb level 4 van d3 gehaald zojuist, help je me nog met 23?
ben ondertussen bij 26, maar 23 moet iknog steeds,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 26-11-2006 17:54 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb level 4 van d3 gehaald zojuist, help je me nog met 23?
ben ondertussen bij 26, maar 23 moet iknog steeds,
gr abby |
ben nu bij 31
abby |
| Gast |
| 28-11-2006 17:56 level 107 |
|
|
|
hoihoi, wie kan mij aan het antwoord helpen van de vraag of je bij level 107 'van de gewone supaplex' al de infotrons moet hebben???? want het lukt me elke keer niet, er blijft er 1 zitten, maar als je ze allemaal moet hebben kan ik me wel gelijk af laten gaan
groetjes mij |
| Gast |
| 28-11-2006 18:24 Re: level 107 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoihoi, wie kan mij aan het antwoord helpen van de vraag of je bij level 107 'van de gewone supaplex' al de infotrons moet hebben???? want het lukt me elke keer niet, er blijft er 1 zitten, maar als je ze allemaal moet hebben kan ik me wel gelijk af laten gaan
groetjes mij |
als je rechts boven kijkt zie je dat er 83 infotrons zijn en dat je er 82 moet hebben , dus je mag er 1 laten zitten, uitleg over deze level staat trouwens in dit forum, even terug lezen dus,
gr abby |
| Gast |
| 28-11-2006 18:33 |
|
|
|
Hoi abby
Zo daar zijn we weer Was ff vergeten dat ik winplex op de pc had staan Dom he!
Ik ben met d3 bij level 32 Ik moet level 8, 14, 31 en 32 nog Heb jij er al 1 van
Heb je level 23 ondertussen al anders wil ik je nog wel ff helpen
Gr tollie |
| Gast |
| 28-11-2006 19:32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi abby
Zo daar zijn we weer Was ff vergeten dat ik winplex op de pc had staan Dom he!
Ik ben met d3 bij level 32 Ik moet level 8, 14, 31 en 32 nog Heb jij er al 1 van
Heb je level 23 ondertussen al anders wil ik je nog wel ff helpen
Gr tollie |
graag, 23 , kom ik niet uit, ik heb ook 8 14 en 31 nog niet, heb ondertussen wel level 3 van d6 gehaald, had jij die al?
dus als je wilt helpen met 23 van d3?
GR ABBY |
| Gast |
| 28-11-2006 20:19 |
|
|
|
level 3 van D6 heb ik niet maar ik maak eerst d3 af
Bij level 23 moet je eerst het buisje links vrijmaken in het hok waar je in zit zodat je er op het eind weer in kunt Let op bij het uitgaan Je moet 2 keer rond kunnen dus laat geen blokken op het buisje vallen.
als je bij dat vak komt waar jij problemen hebt doe je het volgende
Duw eerst het blok tegen die groene diskette Ga er dan helemaal om heen en laat het blok 2 omlaag vallen dus laat wat groen zitten zodat hij maar 2 omlaag valt Duw het blok wat linksboven aan de diskette grenst over de diskette Zo heb je een baan waar je de diskette overheen kunt duwen
Duw de diskette helemaal naar rechts Vergeet niet eerst dat infotronnetje te pakken onder dat gele blok voor je de diskette erin duwt
Je hebt 1 infotron te veel Je moet 3 gele diskettes laten ontploffen. Dat doe je door de infotron die er boven zit er op te laten vallen.
De rest moet je maar ff proberen Ik hoor het wel
Gr tollie |
| Gast |
| 28-11-2006 20:40 |
|
|
|
je legd eigelijk precies uit wat ik al wist , je ziet ook een groene diskette onder in een hoekje in dat vak met een bal ernaast, volgens mij moet hij naar beneden geduwt worden , maar ik weet niet hoe.
gr abby |
| Gast |
| 28-11-2006 20:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je legd eigelijk precies uit wat ik al wist , je ziet ook een groene diskette onder in een hoekje in dat vak met een bal ernaast, volgens mij moet hij naar beneden geduwt worden , maar ik weet niet hoe.
gr abby |
Neej hoor die kun je gewoon laten zitten Je hebt in een hok 1 rode diskette zitten Pak die eerst Ga dan naar het hok waar de scharen zitten en zet de rode diskette zo dat je de andere 3 rode kunt pakken
Vergeet niet de gele diskette op het buisje te plaatsen waar je door komt Want je moet terug om met die scharen de drie hokken te openen De rode diskettes heb je nodig om bij het kastje te komen om de gele diskette te laten ontploffen
Gr tollie |
| Gast |
| 28-11-2006 21:46 |
|
|
|
nou nog 1 vraag, het middelste vakje , boven het vak met de 3 blokken die ik met de scharen moet openen, hoe ga ik daar naar binnen zonder dat de bal op het poortje valt? ik moet daar later toch nog een keer doorheen?
abby |
| Gast |
| 28-11-2006 21:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou nog 1 vraag, het middelste vakje , boven het vak met de 3 blokken die ik met de scharen moet openen, hoe ga ik daar naar binnen zonder dat de bal op het poortje valt? ik moet daar later toch nog een keer doorheen?
abby |
Gewoon via de bovenkant Maar je moet eerst langs de gele diskettes Haal dan het groene voor het buisje weg Ga dan aan de boven kant er in Door het andere buisje eruit Dan eerst naar rechts rode diskette ophalen en dan helemaal links en dan naar onder naar de 3 hokken
Gr tollie |
| Gast |
| 28-11-2006 22:14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Gewoon via de bovenkant Maar je moet eerst langs de gele diskettes Haal dan het groene voor het buisje weg Ga dan aan de boven kant er in Door het andere buisje eruit Dan eerst naar rechts rode diskette ophalen en dan helemaal links en dan naar onder naar de 3 hokken
Gr tollie |
ja, dat had ik ook bedacht, maar ook daar moet je weer terug , om die 2 infotrons te paken nadat de gele diskettes zijn ontploft toch, maar hoe dan?
abby |
| Gast |
| 28-11-2006 22:27 |
|
|
|
Je moet richting E gaan en dan de ronde nog is maken
Ik ben nu bij 34 Het doet nu zeer van het denken Volgens mij kan die echt niet Suc6 |
| Gast |
| 28-11-2006 22:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Je moet richting E gaan en dan de ronde nog is maken
Ik ben nu bij 34 Het doet nu zeer van het denken Volgens mij kan die echt niet Suc6 |
sorry, maar met dit antwoord kan ik niet veel, je moet bij elke level richting E gaan, ik vraag alleen hoe ik terug kom boven aan waar ik 2 gele diskettes tegen een blokje hebt gezet, om later de 2 infotrons te halen. ik begrijp wel welke weg ik moet gaan, maar de vraag is hoe, zodat de uit of ingang niet verspert is, snap je?
gr abby |
| Gast |
| 28-11-2006 23:11 |
|
|
|
je gaat in het begin toch door een buisje omhoog Daar moet je 2keer door heen De 2e keer is als je de 2 infotrons moet pakken waar je de 2 gele diskettes voor hebt gezet Dus je moet het daar in het begin niet dicht laten vallen
Dus je pakt alles wat je pakken kan Behalve die 2 boven aan die pak je als alle laatste
Gr tollie |
| Gast |
| 28-11-2006 23:25 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je gaat in het begin toch door een buisje omhoog Daar moet je 2keer door heen De 2e keer is als je de 2 infotrons moet pakken waar je de 2 gele diskettes voor hebt gezet Dus je moet het daar in het begin niet dicht laten vallen
Dus je pakt alles wat je pakken kan Behalve die 2 boven aan die pak je als alle laatste
Gr tollie |
jaq.... en nu vraag ik dus hoe..... ik er 2x door kan, hij blijft bij mij dicht vallen.
abby |
| Gast |
| 28-11-2006 23:31 |
|
|
|
ho.... wacht even , het kwartje begint te vallen, ik hoorde ineens een harde ping in mijn hoofd, je bedoelt , helemaal terug via het vak waar de E zit, goh wat was ik weer snel van begrip,
maar bedankt, morgen ga ik er eens voor zitten,nu is het bedtijd voor deze arme ziel, moet morgenochtend om 8 uur bloed af nemen bij star, en ik ben niet meer gewend( alleen zomers) om zo vroeg op te staan, welterusten dan maar.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2006 0:01 |
|
|
|
Eindelijk Ik d8 dat toch na 5 keer uitleggen moet er is kwartje vallen haha
Ik lees de aflooop morgenavond wel weer
Gr tollie |
| Gast |
| 29-11-2006 10:07 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Eindelijk Ik d8 dat toch na 5 keer uitleggen moet er is kwartje vallen haha
Ik lees de aflooop morgenavond wel weer
Gr tollie |
nou nu in 1x gehaald hoor, snap jij 31? nu wat beter uitleggen hoor! mijn IQ is schijnbaar niet zo hoog,
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2006 11:25 |
|
|
|
heb 32 ook gehaald, 33 ben ikeen poos aan het puzzelen geweest, maar ik geef het op, het begin is simpel, maar dan!
misschien weet jij het, jou IQ is hoger.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2006 17:01 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb 32 ook gehaald, 33 ben ikeen poos aan het puzzelen geweest, maar ik geef het op, het begin is simpel, maar dan!
misschien weet jij het, jou IQ is hoger.
gr abby |
Ik heb 31 ook nog niet maar heb het nog niet echt geprobeerd
33 moet je de bewegende infotron waar je er 9 uit krijgt bevrijden Je moet de linker diskette (die er onder zit ) 1 naar rechts duwen Je moet dus 1 keer omhoog om het naast de diskette vrij te maken anders kun je hem niet duwen Zuig meteen het groene links naast de rechter diskette weg Waar je omhoog bent gegaan moet je een blok neerleggen (op een of andere manier ) en daar duw je de rechter diskette op Met de rode diskette in het hok van de bewegende infotron kun je een buisje bij de E laten ontploffen
Ik hoop dat je het snapt
Gr tollie |
| Gast |
| 29-11-2006 17:11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb 31 ook nog niet maar heb het nog niet echt geprobeerd
33 moet je de bewegende infotron waar je er 9 uit krijgt bevrijden Je moet de linker diskette (die er onder zit ) 1 naar rechts duwen Je moet dus 1 keer omhoog om het naast de diskette vrij te maken anders kun je hem niet duwen Zuig meteen het groene links naast de rechter diskette weg Waar je omhoog bent gegaan moet je een blok neerleggen (op een of andere manier ) en daar duw je de rechter diskette op Met de rode diskette in het hok van de bewegende infotron kun je een buisje bij de E laten ontploffen
Ik hoop dat je het snapt
Gr tollie |
IQ ??? hoe kom ik bij die glitterding? kom niet verder met die rij groene diskettes boven de E
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2006 17:29 |
|
|
|
Je moet proberen een diskette te laten vallen en op het laatste moment opzij drukken zodat ze weer ergens opstaan dan ontploffen ze niet |
| Gast |
| 29-11-2006 17:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Je moet proberen een diskette te laten vallen en op het laatste moment opzij drukken zodat ze weer ergens opstaan dan ontploffen ze niet |
kan je me niet de weg wijzen? waar ik moet beginnen en waarheen?
please please please ?
abby |
| Gast |
| 29-11-2006 18:28 |
|
|
|
ik ben er door heen, bij de groene diskettes onder dat glitterding,
maar ik kan je uitleg daar niet goed volgen, denk aan mijn IQ.
kan je het iets beter uitleggen? als ik het weet, zal ik het wel weer sinpel vinden , maar nu?
abby |
| Gast |
| 29-11-2006 20:57 |
|
|
|
deed je expres he , gewoon lang wachten met antwoord geven, met de kans dat het bekende kwartje weer valt, nou dat is gelukt. ik heb de leve gehaald, tot schrijfs
abby |
| Gast |
| 29-11-2006 22:53 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | deed je expres he , gewoon lang wachten met antwoord geven, met de kans dat het bekende kwartje weer valt, nou dat is gelukt. ik heb de leve gehaald, tot schrijfs
abby |
Is niet bewust Doe een avondopleiding op woensdag en donderdag Maar ben je al verder? |
| Gast |
| 29-11-2006 23:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Is niet bewust Doe een avondopleiding op woensdag en donderdag Maar ben je al verder? |
nee, 34 snap ik niet, 31 ook niet, heb nog even een level gehaald bij d6, maar nu wacht ik op jou geniale ideeen, en hoor ik straks dat je weer verder bent, en kan je me helpen. ik ga de andere levels wel even langs, als je mij nou een lijst stuurt met wet je nog moet of wat je gehaald hebt, dan kan ik vergelijken en je eventueel om hulp vragen, doen he, je komt er nu niet meer onder uit,(grapje) gr abby |
| Gast |
| 30-11-2006 0:00 |
|
|
|
dat lijstje komt vanzelf Ik heb net trouwens een geniale actie uitgehaald en dat is van d3 level 8 (GOBLIN) uitgespeeld
Gr tollie |
| Gast |
| 30-11-2006 8:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat lijstje komt vanzelf Ik heb net trouwens een geniale actie uitgehaald en dat is van d3 level 8 (GOBLIN) uitgespeeld
Gr tollie |
mooi!!,nou ben ik wel nieuwsierig wat ik daar achteraan moet doen, en jij bent natuurlijk zo lief om het me meteen uit te leggen , denk aan mijn IQ he, maak het niet te moeilijk voor me,
gr abby |
|
|