|
|
|
|
| abbycail |
| 03-12-2008 18:00 |
|
|
|
het mooiste zou zijn als je net als die andere dlevels ze apart er in kan zetten, dus alle dlevels die we nog niet apart hebben, dan kan je ze allemaal spelen, en ze blijven ook groen als je ze hebt gehaald. ik weet niet hoe je dat had gedaan, dus ik kan het niet proberen.
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 03-12-2008 19:39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja, maar hij blijft niet staan, als je afsluit, dan ben je gewoon weer waar je gebleven bent,
gr abby |
dat is jammer. ik had gehoopt op deze manier toch die levels te kunnen spelen. maar je moet ze dus elke keer weer opnieuw spelen?
gr corina |
| Corina |
| 03-12-2008 19:40 |
|
|
|
| abbycail schreef: | het mooiste zou zijn als je net als die andere dlevels ze apart er in kan zetten, dus alle dlevels die we nog niet apart hebben, dan kan je ze allemaal spelen, en ze blijven ook groen als je ze hebt gehaald. ik weet niet hoe je dat had gedaan, dus ik kan het niet proberen.
gr abby |
dat was via een speciale site van supaplex. maar daar stonden niet alle levels op, dus dat is pech.
gr corina |
| abbycail |
| 03-12-2008 23:04 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat is jammer. ik had gehoopt op deze manier toch die levels te kunnen spelen. maar je moet ze dus elke keer weer opnieuw spelen?
gr corina |
ze worden inderdaad weer geel, dus voor de lol kan je wel verder kijken en eventueel spelen, maar hij blijft niet groen.
vandaag trouwens 2x gehoord dat ik weer oma word, eerst nathalie, daar ben ikniet zo heel blij mee, gezien de omstandig heden, verleden jaar wou ze nog bij hem weg, en vanavond kwam mirjam vertellen dat ze zwanger is, daar ben ik heel blij mee, ze was al een aantal maanden aan het proberen, en het was afwachten want ze heeft maar 1 eileider, zag er altegen op om haar te vertellen dat nathalie weer zwanger is, heb trouwens niets laten merken aan nathalie natuurlijk,
gr abby |
| thea5 |
| 04-12-2008 19:24 |
|
|
|
van harte abby, heel spannend en gelukkig dat het met mirjam ook gelukt is, zou anders heel sneu zijn, nu maar hopen dat verder alles goed gaat, oooooooooo wat dom van me, zit op het verkeerde forum, ben trouwens bij level 17, van d30, hahahaha
gr. thea |
| Corina |
| 04-12-2008 20:22 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ze worden inderdaad weer geel, dus voor de lol kan je wel verder kijken en eventueel spelen, maar hij blijft niet groen.
vandaag trouwens 2x gehoord dat ik weer oma word, eerst nathalie, daar ben ikniet zo heel blij mee, gezien de omstandig heden, verleden jaar wou ze nog bij hem weg, en vanavond kwam mirjam vertellen dat ze zwanger is, daar ben ik heel blij mee, ze was al een aantal maanden aan het proberen, en het was afwachten want ze heeft maar 1 eileider, zag er altegen op om haar te vertellen dat nathalie weer zwanger is, heb trouwens niets laten merken aan nathalie natuurlijk,
gr abby |
gefeliciteerd abby, maar ik begrijp er niets meer van. je dochter was toch al zwanger of is dit haar 4e?
en die levels worden geen als je fa gebruikt. betekent dat ook dat je ze in willekeurige volgorde kan spelen?
gr corina |
| abbycail |
| 04-12-2008 23:15 |
|
|
|
| Corina schreef: | gefeliciteerd abby, maar ik begrijp er niets meer van. je dochter was toch al zwanger of is dit haar 4e?
en die levels worden geen als je fa gebruikt. betekent dat ook dat je ze in willekeurige volgorde kan spelen?
gr corina |
heb toch verteld dat ik toen zo boos op haar was dat ze is terug gegaan en abortus heeft laten plegen? daarom ben ik nu niet zo enthousiast, alleen mirjam was iets te snel met haar blijdschap, zij deed een test en die was positief, de andere dag gaat ze naar de dokter en daar was hij negatief, en 2 uur geleden belde ze op , dat ze ongesteld was geworden, het is niet eerlijk verdeeld, wou dat het bij nathalie vals alarm was inplaats van bij mirjam, jou vraag begrijp ik niet zo goed, maar je kan in ieder geval spelen wat je wilt met fa, maar alleen blijft het er niet instaan.
gr abby |
| Corina |
| 04-12-2008 23:20 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb toch verteld dat ik toen zo boos op haar was dat ze is terug gegaan en abortus heeft laten plegen? daarom ben ik nu niet zo enthousiast, alleen mirjam was iets te snel met haar blijdschap, zij deed een test en die was positief, de andere dag gaat ze naar de dokter en daar was hij negatief, en 2 uur geleden belde ze op , dat ze ongesteld was geworden, het is niet eerlijk verdeeld, wou dat het bij nathalie vals alarm was inplaats van bij mirjam, jou vraag begrijp ik niet zo goed, maar je kan in ieder geval spelen wat je wilt met fa, maar alleen blijft het er niet instaan.
gr abby |
dat het er niet in blijft staan is voor mij niet zo belangrijk. wat is wil is, dat ik alle levels evengoed kan spelen en dat kan dan op deze manier. ik moet alleen bijhouden welk level ik uitgespeeld heb en welke niet.
gr corina |
| abbycail |
| 05-12-2008 8:29 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat het er niet in blijft staan is voor mij niet zo belangrijk. wat is wil is, dat ik alle levels evengoed kan spelen en dat kan dan op deze manier. ik moet alleen bijhouden welk level ik uitgespeeld heb en welke niet.
gr corina |
ja,als je dat niet erg vind, soms als ik even niet verder kan kijk ik ook wel eens, maar vind het toch niets aan.
gr abby |
| Corina |
| 05-12-2008 15:35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja,als je dat niet erg vind, soms als ik even niet verder kan kijk ik ook wel eens, maar vind het toch niets aan.
gr abby |
waarom niet; het is toch bijna hetzelfde als die "uitgepakte" levels?
Zijn de truien voor de kinderen af?
gr corina |
| abbycail |
| 05-12-2008 22:28 |
|
|
|
| Corina schreef: | waarom niet; het is toch bijna hetzelfde als die "uitgepakte" levels?
Zijn de truien voor de kinderen af?
gr corina |
ik bedoel ze`zijn groen als je begint en groen als je klaar bent, en als je afsluit en opnieuw op start dan zijn ze weer geel, heb de trui van damian af, en van destiny nog niet helemaal, maar ze hebben er al een paar, damian 1 van spiderman 1 van een golden retriever en nu 1 van pokemon, destiny 1 van prinses 1 van konijnen en ben ik met jip en janneke bezig, heb nog genoeg patronen, dus voorlopig nog bezig.
gr abby |
| thea5 |
| 06-12-2008 17:58 d28 |
|
|
|
hebben jullie d28 al uitgespeeld? ben nu bij level 42
gr. thea |
| thea5 |
| 06-12-2008 18:15 d28, level 44 |
|
|
|
hoe moet ik dit level precies nemen?
gr.thea |
| thea5 |
| 06-12-2008 18:17 d28, level 44 |
|
|
|
zie het al, volgens mij hebben jullie hem ook niet
gr. thea |
| abbycail |
| 06-12-2008 19:15 Re: d28, level 44 |
|
|
|
| thea5 schreef: | zie het al, volgens mij hebben jullie hem ook niet
gr. thea |
44 en 55 heb ik niet 82 heb ik in het verleden wel gehaald maar ben ik nu vergeten, ben nu bij 90
gr abby |
| thea5 |
| 06-12-2008 19:25 level 35, d28 |
|
|
|
waar moet ik precies langs bij dit level, heb verder geen problemen, maar kom er niet echt uit
gr. thea |
| abbycail |
| 06-12-2008 19:54 Re: level 35, d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | waar moet ik precies langs bij dit level, heb verder geen problemen, maar kom er niet echt uit
gr. thea |
ga door dar poortje en pak die rode , groene naar links duwen alles pakken boven je wat je kan pakken, rode zetten beneden weer bij groene en naar rechts gele naar boven duwen en naar links in dat hoekje en laten ontploffen,
ga door( ik dacht) linkerpoortje en dat poortje er boven en 3 poortjes naar rechts naar rechts, 2 poortjes naar beneden en 2 poortjes naar rechts en naar boven groene op poortje laten ontploffen dan naar beneden alles pakken door buisje groene laten ontploffen kan je nog een infotron pakken en naar boven die 2 rode pakken, goed kijken welke je daarmee openmaakt om aan het aantal infotrons te komen.
en links naar de E
gr abby |
| thea5 |
| 06-12-2008 21:39 level 35, d28 |
|
|
|
bedankt abby!! heb het gehaald
gr. thea |
| thea5 |
| 06-12-2008 22:38 level 37, d28 |
|
|
|
hoe doe ik dat precies bij dat glitterding? verder heb ik geen problemen
gr. thea |
| abbycail |
| 06-12-2008 23:32 Re: level 37, d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe doe ik dat precies bij dat glitterding? verder heb ik geen problemen
gr. thea |
met een rode links vrij laten en dan rechts bal erop , door de groene krijg je er meer.
gr abby |
| thea5 |
| 07-12-2008 14:57 level 57, d28 |
|
|
|
deze level gaat me ook boven me n pet, wie kan me helpen? bedankt nog abby, bovenstaande level gehaald
gr. thea |
| abbycail |
| 07-12-2008 17:31 Re: level 57, d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | deze level gaat me ook boven me n pet, wie kan me helpen? bedankt nog abby, bovenstaande level gehaald
gr. thea |
je hoef niet het hele level door,
heb hem net gedaan , zorg dat de infotronnen ontploffen, schuif de bovenste groene wat naar links voor je hem laat vallen, zodat er een infotron naar beneden valt op de groene en daar kan je dan weer infotronnen pakken, en dan door poortje daar infotrons pakken, en door poortje weer terug, ik hoefde toen nog 3 infotrons, die heb ik gepakt door de groene links boven op een overgebleven glitterding te gooien.
gr abby |
| thea5 |
| 08-12-2008 22:33 d28 |
|
|
|
ik heb level 82 wel gehaald abby, eigenlijk is het heel simpel, neem aan dat je ook met die groene en die infotrons zit, gewoon van bovenaan beginnen en die ballen terug zetten op die groenen en zo naar beneden, eerst natuurlijk wel alle infotrons pakken, ook bij de E, het laatst doe je die infotron boven bij die groene, en je kan zo naar de E
gr. thea |
| abbycail |
| 08-12-2008 23:47 Re: d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb level 82 wel gehaald abby, eigenlijk is het heel simpel, neem aan dat je ook met die groene en die infotrons zit, gewoon van bovenaan beginnen en die ballen terug zetten op die groenen en zo naar beneden, eerst natuurlijk wel alle infotrons pakken, ook bij de E, het laatst doe je die infotron boven bij die groene, en je kan zo naar de E
gr. thea |
ja ik heb hem, stom dat ik er niet meer kon opkomen,
bedankt
gr abby |
| thea5 |
| 09-12-2008 15:52 level 24, d28 |
|
|
|
deze level had ik eerst ff overgeslagen, kom er toch niet helemaal uit, wie o wie helpt me
gr. thea |
| Corina |
| 09-12-2008 16:40 Re: level 24, d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | deze level had ik eerst ff overgeslagen, kom er toch niet helemaal uit, wie o wie helpt me
gr. thea |
Met welk gedeelte precies?
gr corina |
| thea5 |
| 09-12-2008 16:58 level 24, d28 |
|
|
|
nou ik weet niet of ik ook gelijk in het begin die rooie moet pakken
gr. thea |
| Corina |
| 09-12-2008 18:59 Re: level 24, d28 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nou ik weet niet of ik ook gelijk in het begin die rooie moet pakken
gr. thea |
je moet eerst wachten tot alles ontploft is; er vallen dan 3 ballen naar beneden, maar dat is niet erg, want je kan dan die rode diskette pakken en gebruiken om die ballen op te ruimen en dan ga je naar links en werk zo al die vakken af.
gr corina |
| abbycail |
| 09-12-2008 19:51 Re: level 24, d28 |
|
|
|
| Corina schreef: | je moet eerst wachten tot alles ontploft is; er vallen dan 3 ballen naar beneden, maar dat is niet erg, want je kan dan die rode diskette pakken en gebruiken om die ballen op te ruimen en dan ga je naar links en werk zo al die vakken af.
gr corina |
dus.. eerst 1 nar boven gaan door buisje en dan wachten.
gr abby |
| thea5 |
| 09-12-2008 19:51 level 24, d28 |
|
|
|
bedankt corina, heb hem gehaald hoor
gr. thea |
|
|
|