|
|
|
|
| thea5 |
| 27-11-2008 19:32 d39, level 13 |
|
|
|
wie kan me zeggen, hoe ik die gele moet neerzetten?
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 27-11-2008 19:46 Re: d34 level 21 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb dat level kortgeleden ook gehaalt, maar ik heb daar die rooie voor gebruikt, en het is me wel gelukt
gr. thea |
ik had de rode nodig voor dat hoekje rechts om die infotron te kunnen pakken'.
gr abby |
| abbycail |
| 27-11-2008 19:49 Re: d39, level 13 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie kan me zeggen, hoe ik die gele moet neerzetten?
gr. thea |
1 lange rij schuin naar boven aan de rechterkant en een rij schuin naar beneden aan de linkerkant, en de rode links boven tegen dat vakje zetten.
gr abby |
| thea5 |
| 27-11-2008 21:04 d39, level 13 |
|
|
|
bedankt abby, level 14 ben ik ook al door
gr. thea |
| abbycail |
| 28-11-2008 10:06 Re: d39, level 13 |
|
|
|
| thea5 schreef: | bedankt abby, level 14 ben ik ook al door
gr. thea |
ben nu bij 29, heb 25 en 27 even overgeslagen, maar heb ze in het verleden gehaald, dus komt wel goed, ging er steeds af, dus even verder gegaan.
gr abby |
| abbycail |
| 28-11-2008 11:38 d39 level 27 |
|
|
|
die heb ik eindelijk gehaald.
gr abby |
| abbycail |
| 29-11-2008 11:48 d39 |
|
|
|
heb 25 ook gehaald, nu ben ik bij 35 en die ben ik totaal vergeten, terwijl ik hem de vorige keer zo gehaald had.
weet jij hem nog corina?
gr abby |
| Corina |
| 29-11-2008 23:06 Re: d39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb 25 ook gehaald, nu ben ik bij 35 en die ben ik totaal vergeten, terwijl ik hem de vorige keer zo gehaald had.
weet jij hem nog corina?
gr abby |
welk gedeelte wil je weten?
gr corina |
| abbycail |
| 29-11-2008 23:29 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | welk gedeelte wil je weten?
gr corina |
al vanaf het begin, heb een uur zitten turen, maar weet het echt niet meer, de diskettes kom ik misschien wel uit, (of misschien niet) als ik eerst maar weet hoe ik die 2 rode in het begin ook al weer kan pakken, ben eens rond gewandeld daar en de rechterkant onder weet ik ook niet meer,
gr abby |
| Corina |
| 29-11-2008 23:52 Re: d39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | al vanaf het begin, heb een uur zitten turen, maar weet het echt niet meer, de diskettes kom ik misschien wel uit, (of misschien niet) als ik eerst maar weet hoe ik die 2 rode in het begin ook al weer kan pakken, ben eens rond gewandeld daar en de rechterkant onder weet ik ook niet meer,
gr abby |
ik kan maar één rode diskette pakken: je gaat ofwel via de linker of via de rechterkant naar beneden, dus niet via allebei. ga je via links naar beneden, ga dan onder de bal staan, zuig links en rechts een groen vakje weg en ga dan naar links en schuif de groene diskette naar rechts. haal de rest van de groene vakjes rechts weg en zet de groene bovenop het groene vakje dat naast het blok zit. ga er onder staan en probeer met haperen de bruine blokjes zo te laten ontploffen, dat je de rode diskette kan pakken. ik weet niet meer of je allebei de rode diskettes nodig hebt.
gr corina |
| Corina |
| 30-11-2008 0:27 |
|
|
|
heb eindelijk level 21 van d34 gehaald. op naar de volgende.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 10:32 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kan maar één rode diskette pakken: je gaat ofwel via de linker of via de rechterkant naar beneden, dus niet via allebei. ga je via links naar beneden, ga dan onder de bal staan, zuig links en rechts een groen vakje weg en ga dan naar links en schuif de groene diskette naar rechts. haal de rest van de groene vakjes rechts weg en zet de groene bovenop het groene vakje dat naast het blok zit. ga er onder staan en probeer met haperen de bruine blokjes zo te laten ontploffen, dat je de rode diskette kan pakken. ik weet niet meer of je allebei de rode diskettes nodig hebt.
gr corina |
ja, dat is het juist, dit wist ik wel,weet zeker dat ik de vorige keer ze allebei had,volgens mij moest dat ook voor bij dat vak links ernaast, bij de poortjes een rode zetten en de gele bij de ene eruit duwen en bij de andere kan je er dan zelf uit. ga maar verder denken.
gr abby |
| abbycail |
| 30-11-2008 10:43 d39 level 35 |
|
|
|
heb het linkerpoortje open gekregen met die groene disketttes, kijken hoe ver ik kom.
gr abby |
| abbycail |
| 30-11-2008 10:57 d39 level 35 |
|
|
|
nou dat werkt ook niet, je moet aan de binnen kant van de poortjes aan beide zijde een rode zetten zodat meteen het vak ernaast open is, verder denken maar weer,
gr abby |
| abbycail |
| 30-11-2008 13:12 d39 level 35 |
|
|
|
nou ik kom er totaal niet uit, zelfs bij de gele diskettes weet ik het niet meer, ik geef het op, of jij moet met de oplossing komen.
gr abby |
| Corina |
| 30-11-2008 14:43 Re: d39 level 35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou ik kom er totaal niet uit, zelfs bij de gele diskettes weet ik het niet meer, ik geef het op, of jij moet met de oplossing komen.
gr abby |
ik weet wel hoe je de gele moet neerzetten, maar weet nog niet hoe ik dat vak uit kom om ze te laten ontploffen. ga nog even kijken.
gr corina |
| Corina |
| 30-11-2008 14:59 Re: d39 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik weet wel hoe je de gele moet neerzetten, maar weet nog niet hoe ik dat vak uit kom om ze te laten ontploffen. ga nog even kijken.
gr corina |
je moet het linker poortje van dat vak met die gele diskettes ontploffen met die groene diskettes die in dat vak linksboven zitten. je laat de 2 linker groene diskettes van die 3 die daar zitten, zakken en naar rechts schuiven net tot aan het poortje. laat dan de 3e vallen en alles ontploft. ga naar binnen en schuif allereerst die gele in het hoekje omhoog. ga door het poortje en schuif die gele links naar links. schuif die andere gele 1 naar links en dan omhoog tegen het vak. schuif die andere gele aan de andere kant helemaal naar rechts. ga 2 naar links, 1 omhoog, 1 naar rechts en schuif hem omhoog tegen het vak. ga door het linker vierkantje, schuif die gele die ernaast staan omhoog en naar rechts boven het onderste vak. ga het vak uit en duw tegen een computertje. hoop dat het een beetje duidelijk is. ga nu verder kijken hoe rechts moet.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 15:17 Re: d39 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | je moet het linker poortje van dat vak met die gele diskettes ontploffen met die groene diskettes die in dat vak linksboven zitten. je laat de 2 linker groene diskettes van die 3 die daar zitten, zakken en naar rechts schuiven net tot aan het poortje. laat dan de 3e vallen en alles ontploft. ga naar binnen en schuif allereerst die gele in het hoekje omhoog. ga door het poortje en schuif die gele links naar links. schuif die andere gele 1 naar links en dan omhoog tegen het vak. schuif die andere gele aan de andere kant helemaal naar rechts. ga 2 naar links, 1 omhoog, 1 naar rechts en schuif hem omhoog tegen het vak. ga door het linker vierkantje, schuif die gele die ernaast staan omhoog en naar rechts boven het onderste vak. ga het vak uit en duw tegen een computertje. hoop dat het een beetje duidelijk is. ga nu verder kijken hoe rechts moet.
gr corina |
rechts heb je ook een gele nodig dacht ikvandaar...
gr abby |
| abbycail |
| 30-11-2008 15:36 |
|
|
|
laat maar zitten, krijgt nachtmerries ervan ga nu naar d30 heb ik ook nog niet misschien dat later het lampje gaat branden,weet bijna zeker dat ik gele diskettes het vak uit heb gehaald voor rechts, maar ik zie het even niet meer, wat jij uitlegt klopt volgens mij ook niet of ik doe wat verkeerd?
gr abby |
| Corina |
| 30-11-2008 15:56 |
|
|
|
| abbycail schreef: | laat maar zitten, krijgt nachtmerries ervan ga nu naar d30 heb ik ook nog niet misschien dat later het lampje gaat branden,weet bijna zeker dat ik gele diskettes het vak uit heb gehaald voor rechts, maar ik zie het even niet meer, wat jij uitlegt klopt volgens mij ook niet of ik doe wat verkeerd?
gr abby |
het klopt wel. als je het precies doet als ik heb uitgelegd moet het lukken. en dat je een gele nodig hebt voor rechts lijkt me heel logisch. zal kijken of het lukt. dus dit vak lukt me. verder het vak rechts heb ik ook en alles boven. moet alleen nog uit de rechterkant komen.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 17:42 |
|
|
|
ik weet al hoe ik het deed, maar met 2 rode, deed het linker poortje ontploffen met die groenen en 1 rode bij het rechter poortje en een rode bij het poortje eronder zodat ik de gele naar boven kon schuiven het vak uit,
nu nog weten hoe ..
gr abby |
| Corina |
| 30-11-2008 18:26 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik weet al hoe ik het deed, maar met 2 rode, deed het linker poortje ontploffen met die groenen en 1 rode bij het rechter poortje en een rode bij het poortje eronder zodat ik de gele naar boven kon schuiven het vak uit,
nu nog weten hoe ..
gr abby |
maar je hebt echt één rode rechts nodig. en in het vak met de gele heb je geen rode nodig. maar inderdaad, hoe krijg je die 2e rode te pakken.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 18:32 |
|
|
|
| Corina schreef: | maar je hebt echt één rode rechts nodig. en in het vak met de gele heb je geen rode nodig. maar inderdaad, hoe krijg je die 2e rode te pakken.
gr corina |
weet dat ik rechts eerst die groene naar rechts duwt, die daar boven zit, nadat ik die infotron hebt gepakt, natuurlijk, daar beneden kon ik ook de groene naar rechts duwen( hoe weet ik niet meer) en met 1 gele het laatste,
gr abby |
| Corina |
| 30-11-2008 18:49 |
|
|
|
| abbycail schreef: | weet dat ik rechts eerst die groene naar rechts duwt, die daar boven zit, nadat ik die infotron hebt gepakt, natuurlijk, daar beneden kon ik ook de groene naar rechts duwen( hoe weet ik niet meer) en met 1 gele het laatste,
gr abby |
klopt. maar het probleem is dat je die gele niet het vak inkrijgt naar rechts. je kan wel een gele "boven"gebruiken om nog een infotron vrij te maken. dus je hebt dus echt een rode nodig voor "beneden".
gr corina |
| Corina |
| 30-11-2008 18:56 |
|
|
|
volgens mij heb ik de oplossing: maak die rode vrij zoals ik gezegd heb. ga dan naar links en open die poortjes met die groene diskettes en die rode diskette. haal dan 2 gele diskettes uit het vak. zet er één bij de rode diskette en één helemaal rechts. ga nu kijken of het lukt.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 19:03 |
|
|
|
| Corina schreef: | volgens mij heb ik de oplossing: maak die rode vrij zoals ik gezegd heb. ga dan naar links en open die poortjes met die groene diskettes en die rode diskette. haal dan 2 gele diskettes uit het vak. zet er één bij de rode diskette en één helemaal rechts. ga nu kijken of het lukt.
gr corina |
leuk gezegt maar ik krijg de gele niet uit het vak, krijg niets voor elkaar met de gele.
gr abby |
| Corina |
| 30-11-2008 19:10 |
|
|
|
| abbycail schreef: | leuk gezegt maar ik krijg de gele niet uit het vak, krijg niets voor elkaar met de gele.
gr abby |
mij is het gelukt. heb rechts ook alle infos gepakt. je moet wel beide poortjes openmaken en dan ga je door het linker poortje naar binnen en schuif de eerste gele die je ziet naar boven in het hoekje. ga dan naar rechts en schuif die gele uit het vak. ga terug naar het linker poortje en ga daar uit en dan naar rechts die gele verder schuiven. ga dan weer het vak in en ga door het meest linkse poortje en duw die gele 2 omhoog. ga erom heen en duw hem naar rechts en ook weer er uit. dan is het nog een kwestie van die andere gele verdelen over de rest van de vakjes.
gr corina |
| abbycail |
| 30-11-2008 20:08 |
|
|
|
| Corina schreef: | mij is het gelukt. heb rechts ook alle infos gepakt. je moet wel beide poortjes openmaken en dan ga je door het linker poortje naar binnen en schuif de eerste gele die je ziet naar boven in het hoekje. ga dan naar rechts en schuif die gele uit het vak. ga terug naar het linker poortje en ga daar uit en dan naar rechts die gele verder schuiven. ga dan weer het vak in en ga door het meest linkse poortje en duw die gele 2 omhoog. ga erom heen en duw hem naar rechts en ook weer er uit. dan is het nog een kwestie van die andere gele verdelen over de rest van de vakjes.
gr corina |
zal het proberen, maar ga nu tv kijken, in ieder geval bedankt voor de moeite, je hoort het wel als het is gelukt.
gr abby |
| abbycail |
| 01-12-2008 0:26 |
|
|
|
heb geen gele helemaal rechts nodig gehad, heb gele bij de rode gezet en met de rode rechts het laatste open gemaakt, blijf volhouden dat ik hem eerder anders hebt gedaan, maar ik heb hem nu eindelijk gehaald, en dat is het belangrijkste, bedankt in ieder geval....
gr abby |
| Corina |
| 01-12-2008 11:50 |
|
|
|
abby, heb jij level 26 van d34 inmiddels al gehaald?
gr corina |
|
|