|
|
|
|
| thea5 |
| 23-11-2008 21:30 level 6, d32 |
|
|
|
hoe doen jullie dat met die ballen, die allemaal naar beneden komen? in dat hoekje zit een infotron, maar krijg steeds ballen op me n hoofd, ik bedoel verderop in de level dus
gr. thea |
|
|
|
|
| Corina |
| 23-11-2008 22:50 Re: level 6, d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe doen jullie dat met die ballen, die allemaal naar beneden komen? in dat hoekje zit een infotron, maar krijg steeds ballen op me n hoofd, ik bedoel verderop in de level dus
gr. thea |
stop maar met dit level. wij hebben hem ook niet.
gr corina |
| abbycail |
| 23-11-2008 23:18 Re: level 25, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ja daar ben ik ook al mee bezig geweest, alles lukt, maar dan moet ik die bal boven schuiven naar links, zodat die op de groene valt, dat lukt me nog niet
gr. thea |
heel simpel toch? eerst groen ervoor weghalen, en dan onderlangs , rode tussen die 2 bruine blokken en schuiven maar.
gr abby |
| abbycail |
| 23-11-2008 23:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | het lukt me niet om dat vak open te knallen zonder dat die groene ernaast in dat andere vak ook ontploft. hoe heb jij dat precies gedaan?
gr corina |
dat is gewoon geluk hebben, je staat naast de groene en de schaar gaat beneden langs, en zodra de schaar voorbij de groene is laat ik de groene vallen, soms valt inderdaad die andere groene maar als d schaar net 1 naar benden gaat op het moment dat de groene valt, blijft die andere groene staan.
gr abby |
| Corina |
| 24-11-2008 14:41 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat is gewoon geluk hebben, je staat naast de groene en de schaar gaat beneden langs, en zodra de schaar voorbij de groene is laat ik de groene vallen, soms valt inderdaad die andere groene maar als d schaar net 1 naar benden gaat op het moment dat de groene valt, blijft die andere groene staan.
gr abby |
het hele bovenste stuk is gelukt. ben nu bezig met het onderste stuk. bedankt voor de uitleg.
gr corina |
| abbycail |
| 24-11-2008 17:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | het hele bovenste stuk is gelukt. ben nu bezig met het onderste stuk. bedankt voor de uitleg.
gr corina |
het laatste is het vervelenste, met die glitterdingen, je moet er bij allebei 9 uithalen, en het wil nogal eens mislukken.
gr abby |
| thea5 |
| 24-11-2008 18:30 level 25, d34 |
|
|
|
nou het is gelukt hoor abby, heel erg bedankt, die gele beneden was geen probleem om hem weg te krijgen
gr. thea |
| thea5 |
| 24-11-2008 18:37 level 26, d34 |
|
|
|
hoe doe ik dat bij die stenen? en hoe haal ik de voorste weg, zodat die groenen knallen, neem toch aan dat de bedoelding is, krijg er geen beweging in.....
gr. thea |
| abbycail |
| 24-11-2008 20:51 Re: level 26, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe doe ik dat bij die stenen? en hoe haal ik de voorste weg, zodat die groenen knallen, neem toch aan dat de bedoelding is, krijg er geen beweging in.....
gr. thea |
26 heb ik niet, en verder alleen 27 heb ik nog en toen was het feest afgelopen.
gr abby |
| abbycail |
| 25-11-2008 16:52 d92 level 52 |
|
|
|
heb eindelijk weer eens hulp nodig, tollie misschien? heb hem in het verleden wel gehaald, maar kom ernu niet meer uit, wie o wie?
gr abby |
| thea5 |
| 25-11-2008 18:55 d34 level 21 |
|
|
|
hebben jullie dit level wel? kom er wel doorheen, maar krijg te weinig infotrons, en abby helaas kan ik je niet meehelpen, zover ben ik nog lang niet
gr. thea |
| abbycail |
| 25-11-2008 19:30 Re: d34 level 21 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie dit level wel? kom er wel doorheen, maar krijg te weinig infotrons, en abby helaas kan ik je niet meehelpen, zover ben ik nog lang niet
gr. thea |
ik heb hem wel, moet even spelen om te zien, waarom je te weinig hebt
gr abby |
| abbycail |
| 25-11-2008 19:36 d34 level 21 |
|
|
|
heb het level gespeeld, maar heb genoeg infotrons, je moet er 9 hebben bij dat glitterding, en dan alle infotrons pakken, ik weet natuurlijk niet waar het bij jou mis is gegaan, er zal er ergen 1 of meer zijn ontploft, speel hem nog een keer en kijk goed waar de infotrons zitten, dan zie je misschien waar er een infotron ontploft, en kan ik je helpen als je niet weet hoe je het daar moet doen.
gr abby |
| thea5 |
| 25-11-2008 19:45 d34 level 21 |
|
|
|
ik probeer het nog weer, dan hoor je het nog wel
gr. thea |
| thea5 |
| 25-11-2008 20:22 d34, level 21 |
|
|
|
nou ja zeg, ik haal hem nu wel, kwam iedere keer 1 infotron tekort, doe hem 2 maal over, en de laatste keer lukt het, dus ben er niet achter gekomen, waar de schoen knelde, in ieder geval bedankt abby, dat je hem voor mij nog ff wou spelen
gr. thea |
| thea5 |
| 25-11-2008 20:35 d34 |
|
|
|
hoever komen jullie bij level 28? ja en als ik dan verder kijk naar level 29 enz. dan komen ze me als naam wel heel bekend voor
gr. thea |
| abbycail |
| 25-11-2008 21:42 Re: d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoever komen jullie bij level 28? ja en als ik dan verder kijk naar level 29 enz. dan komen ze me als naam wel heel bekend voor
gr. thea |
ben bij 28 eigenlijk nooit verder gegaan dan de 2de rij, ja en tnt betekend volgens mij al die groene, en ook daar kom je niet verder omdat er al zowiezo geen E is, ik ben maar met d39 doorgegaan.
ben nu bij level 15 |
| thea5 |
| 25-11-2008 21:54 d39 |
|
|
|
zover ben ik nog niet, heb jij level 7? hoe doe ik dat vak links boven? met al die ballen, zal er toch ook weer uit moeten
gr. thea |
| abbycail |
| 25-11-2008 22:54 Re: d39 level 7 |
|
|
|
vanaf begin: 3 links, 1 omhoog, 2 links, 1 beneden, 2 links, 2 omhoog, dan die 3 ballen laten vallen en info pakken. groen zoveel mogelijk weghalen, maar 2 groene hokjes rechts laten staan. onder die ballen gaan staan, dan 1 naar beneden en direct 1 naar rechts. ballen uit laten vallen en dan de laatste bal naar links duwen en je kan naar boven. |
| abbycail |
| 26-11-2008 15:22 |
|
|
|
hoi corina, weet je nog dat we met level 15 van d39 bezig zijn geweest? we konden maar niet uit de rechterkant komen, later is dat gelukt, nu weet ik de linkerkant onder niet meer, weet jij het nog?
gr abby |
| Corina |
| 26-11-2008 16:32 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hoi corina, weet je nog dat we met level 15 van d39 bezig zijn geweest? we konden maar niet uit de rechterkant komen, later is dat gelukt, nu weet ik de linkerkant onder niet meer, weet jij het nog?
gr abby |
ga door poortje helemaal naar beneden en haal onderste groene weg. dan in middelste groene gaan staan, onder en boven wegzuigen en naar rechts en meteen naar boven en tegen middelste bal gaan staan en weer onder en boven wegzuigen. dan onder rechter groene gaan staan, naar beneden en meteen de groene 1 opzij duwen. en dan de linker groene laten vallen.
gr corina |
| abbycail |
| 26-11-2008 16:37 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga door poortje helemaal naar beneden en haal onderste groene weg. dan in middelste groene gaan staan, onder en boven wegzuigen en naar rechts en meteen naar boven en tegen middelste bal gaan staan en weer onder en boven wegzuigen. dan onder rechter groene gaan staan, naar beneden en meteen de groene 1 opzij duwen. en dan de linker groene laten vallen.
gr corina |
kon het niet volgen, maar bij toeval lukte het ineens, toch bedankt
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 26-11-2008 16:59, in toaal 2 keer bewerkt |
| thea5 |
| 26-11-2008 16:48 d39 |
|
|
|
bedankt abby, heb het gehaald, ben nu bij level 10
gr. thea |
| abbycail |
| 26-11-2008 23:01 d39 level 15 |
|
|
|
ben ik weer corina, weet je ook nog hoe je die 33 infotronnen krijg aan de rechterkant? en meteen dat vak eronder?
gr abby |
| Corina |
| 27-11-2008 12:47 Re: d39 level 15 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben ik weer corina, weet je ook nog hoe je die 33 infotronnen krijg aan de rechterkant? en meteen dat vak eronder?
gr abby |
zal het moeten gaan uitproberen, want ik weet het niet meer.
gr corina |
| abbycail |
| 27-11-2008 12:58 Re: d39 level 15 |
|
|
|
| Corina schreef: | zal het moeten gaan uitproberen, want ik weet het niet meer.
gr corina |
ben je eeuwig dankbaar als het je lukt.
gr abby |
| abbycail |
| 27-11-2008 13:17 |
|
|
|
heb hem helemaal gehaald, toch bedankt voor de moeite.
gr abby |
| Corina |
| 27-11-2008 14:33 d34 level 21 |
|
|
|
wie van jullie heeft dit level al gehaald? ik heb een probleem met het vak dat komt nadat je voor de 1e keer een rode diskette hebt gepakt. in dat volgende vak ga je via de infotrons naar beneden en dan via het poortje naar rechts. de ballen vallen op de groene diskettes. alleen de laatste bal valt niet op de laatste groene diskette. weet iemand wat ik verkeerd doe?
gr corina |
| abbycail |
| 27-11-2008 15:07 Re: d34 level 21 |
|
|
|
| Corina schreef: | wie van jullie heeft dit level al gehaald? ik heb een probleem met het vak dat komt nadat je voor de 1e keer een rode diskette hebt gepakt. in dat volgende vak ga je via de infotrons naar beneden en dan via het poortje naar rechts. de ballen vallen op de groene diskettes. alleen de laatste bal valt niet op de laatste groene diskette. weet iemand wat ik verkeerd doe?
gr corina |
ik weet wat je bedoelt, 5 van de 6 x gaat dat mis, je moet heel langzaam naar beneden, en op het laatste moment voor de bal op je kop valt naar rechts dat buisje in, je moet even de feeling krijgen en dan weet je precies wat je moet doen.
gr abby |
| thea5 |
| 27-11-2008 18:12 d34 level 21 |
|
|
|
ik heb dat level kortgeleden ook gehaalt, maar ik heb daar die rooie voor gebruikt, en het is me wel gelukt
gr. thea |
|
|