NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
23-11-2008 21:30 level 6, d32 Reageer met quote

hoe doen jullie dat met die ballen, die allemaal naar beneden komen? in dat hoekje zit een infotron, maar krijg steeds ballen op me n hoofd, ik bedoel verderop in de level dus
gr. thea

Corina
23-11-2008 22:50 Re: level 6, d32 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe doen jullie dat met die ballen, die allemaal naar beneden komen? in dat hoekje zit een infotron, maar krijg steeds ballen op me n hoofd, ik bedoel verderop in de level dus
gr. thea

stop maar met dit level. wij hebben hem ook niet.
gr corina
abbycail
23-11-2008 23:18 Re: level 25, d34 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja daar ben ik ook al mee bezig geweest, alles lukt, maar dan moet ik die bal boven schuiven naar links, zodat die op de groene valt, dat lukt me nog niet
gr. thea

heel simpel toch? eerst groen ervoor weghalen, en dan onderlangs , rode tussen die 2 bruine blokken en schuiven maar.
gr abby
abbycail
23-11-2008 23:38  Reageer met quote

Corina schreef:
het lukt me niet om dat vak open te knallen zonder dat die groene ernaast in dat andere vak ook ontploft. hoe heb jij dat precies gedaan?
gr corina

dat is gewoon geluk hebben, je staat naast de groene en de schaar gaat beneden langs, en zodra de schaar voorbij de groene is laat ik de groene vallen, soms valt inderdaad die andere groene maar als d schaar net 1 naar benden gaat op het moment dat de groene valt, blijft die andere groene staan.
gr abby
Corina
24-11-2008 14:41  Reageer met quote

abbycail schreef:
dat is gewoon geluk hebben, je staat naast de groene en de schaar gaat beneden langs, en zodra de schaar voorbij de groene is laat ik de groene vallen, soms valt inderdaad die andere groene maar als d schaar net 1 naar benden gaat op het moment dat de groene valt, blijft die andere groene staan.
gr abby

het hele bovenste stuk is gelukt. ben nu bezig met het onderste stuk. bedankt voor de uitleg.
gr corina
abbycail
24-11-2008 17:39  Reageer met quote

Corina schreef:
het hele bovenste stuk is gelukt. ben nu bezig met het onderste stuk. bedankt voor de uitleg.
gr corina

het laatste is het vervelenste, met die glitterdingen, je moet er bij allebei 9 uithalen, en het wil nogal eens mislukken.
gr abby
thea5
24-11-2008 18:30 level 25, d34 Reageer met quote

nou het is gelukt hoor abby, heel erg bedankt, die gele beneden was geen probleem om hem weg te krijgen
gr. thea
thea5
24-11-2008 18:37 level 26, d34 Reageer met quote

hoe doe ik dat bij die stenen? en hoe haal ik de voorste weg, zodat die groenen knallen, neem toch aan dat de bedoelding is, krijg er geen beweging in.....
gr. thea
abbycail
24-11-2008 20:51 Re: level 26, d34 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe doe ik dat bij die stenen? en hoe haal ik de voorste weg, zodat die groenen knallen, neem toch aan dat de bedoelding is, krijg er geen beweging in.....
gr. thea

26 heb ik niet, en verder alleen 27 heb ik nog en toen was het feest afgelopen.
gr abby
abbycail
25-11-2008 16:52 d92 level 52 Reageer met quote

heb eindelijk weer eens hulp nodig, tollie misschien? heb hem in het verleden wel gehaald, maar kom ernu niet meer uit, wie o wie?
gr abby
thea5
25-11-2008 18:55 d34 level 21 Reageer met quote

hebben jullie dit level wel? kom er wel doorheen, maar krijg te weinig infotrons, en abby helaas kan ik je niet meehelpen, zover ben ik nog lang niet
gr. thea
abbycail
25-11-2008 19:30 Re: d34 level 21 Reageer met quote

thea5 schreef:
hebben jullie dit level wel? kom er wel doorheen, maar krijg te weinig infotrons, en abby helaas kan ik je niet meehelpen, zover ben ik nog lang niet
gr. thea

ik heb hem wel, moet even spelen om te zien, waarom je te weinig hebt
gr abby
abbycail
25-11-2008 19:36 d34 level 21 Reageer met quote

heb het level gespeeld, maar heb genoeg infotrons, je moet er 9 hebben bij dat glitterding, en dan alle infotrons pakken, ik weet natuurlijk niet waar het bij jou mis is gegaan, er zal er ergen 1 of meer zijn ontploft, speel hem nog een keer en kijk goed waar de infotrons zitten, dan zie je misschien waar er een infotron ontploft, en kan ik je helpen als je niet weet hoe je het daar moet doen.
gr abby
thea5
25-11-2008 19:45 d34 level 21 Reageer met quote

ik probeer het nog weer, dan hoor je het nog wel
gr. thea
thea5
25-11-2008 20:22 d34, level 21 Reageer met quote

nou ja zeg, ik haal hem nu wel, kwam iedere keer 1 infotron tekort, doe hem 2 maal over, en de laatste keer lukt het, dus ben er niet achter gekomen, waar de schoen knelde, in ieder geval bedankt abby, dat je hem voor mij nog ff wou spelen
gr. thea
thea5
25-11-2008 20:35 d34 Reageer met quote

hoever komen jullie bij level 28? ja en als ik dan verder kijk naar level 29 enz. dan komen ze me als naam wel heel bekend voor
gr. thea
abbycail
25-11-2008 21:42 Re: d34 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoever komen jullie bij level 28? ja en als ik dan verder kijk naar level 29 enz. dan komen ze me als naam wel heel bekend voor
gr. thea

ben bij 28 eigenlijk nooit verder gegaan dan de 2de rij, ja en tnt betekend volgens mij al die groene, en ook daar kom je niet verder omdat er al zowiezo geen E is, ik ben maar met d39 doorgegaan.
ben nu bij level 15
thea5
25-11-2008 21:54 d39 Reageer met quote

zover ben ik nog niet, heb jij level 7? hoe doe ik dat vak links boven? met al die ballen, zal er toch ook weer uit moeten
gr. thea
abbycail
25-11-2008 22:54 Re: d39 level 7 Reageer met quote

vanaf begin: 3 links, 1 omhoog, 2 links, 1 beneden, 2 links, 2 omhoog, dan die 3 ballen laten vallen en info pakken. groen zoveel mogelijk weghalen, maar 2 groene hokjes rechts laten staan. onder die ballen gaan staan, dan 1 naar beneden en direct 1 naar rechts. ballen uit laten vallen en dan de laatste bal naar links duwen en je kan naar boven.
abbycail
26-11-2008 15:22  Reageer met quote

hoi corina, weet je nog dat we met level 15 van d39 bezig zijn geweest? we konden maar niet uit de rechterkant komen, later is dat gelukt, nu weet ik de linkerkant onder niet meer, weet jij het nog?
gr abby
Corina
26-11-2008 16:32  Reageer met quote

abbycail schreef:
hoi corina, weet je nog dat we met level 15 van d39 bezig zijn geweest? we konden maar niet uit de rechterkant komen, later is dat gelukt, nu weet ik de linkerkant onder niet meer, weet jij het nog?
gr abby

ga door poortje helemaal naar beneden en haal onderste groene weg. dan in middelste groene gaan staan, onder en boven wegzuigen en naar rechts en meteen naar boven en tegen middelste bal gaan staan en weer onder en boven wegzuigen. dan onder rechter groene gaan staan, naar beneden en meteen de groene 1 opzij duwen. en dan de linker groene laten vallen.
gr corina
abbycail
26-11-2008 16:37  Reageer met quote

Corina schreef:
ga door poortje helemaal naar beneden en haal onderste groene weg. dan in middelste groene gaan staan, onder en boven wegzuigen en naar rechts en meteen naar boven en tegen middelste bal gaan staan en weer onder en boven wegzuigen. dan onder rechter groene gaan staan, naar beneden en meteen de groene 1 opzij duwen. en dan de linker groene laten vallen.
gr corina

kon het niet volgen, maar bij toeval lukte het ineens, toch bedankt
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 26-11-2008 16:59, in toaal 2 keer bewerkt
thea5
26-11-2008 16:48 d39 Reageer met quote

bedankt abby, heb het gehaald, ben nu bij level 10
gr. thea
abbycail
26-11-2008 23:01 d39 level 15 Reageer met quote

ben ik weer corina, weet je ook nog hoe je die 33 infotronnen krijg aan de rechterkant? en meteen dat vak eronder?
gr abby
Corina
27-11-2008 12:47 Re: d39 level 15 Reageer met quote

abbycail schreef:
ben ik weer corina, weet je ook nog hoe je die 33 infotronnen krijg aan de rechterkant? en meteen dat vak eronder?
gr abby

zal het moeten gaan uitproberen, want ik weet het niet meer.
gr corina
abbycail
27-11-2008 12:58 Re: d39 level 15 Reageer met quote

Corina schreef:
zal het moeten gaan uitproberen, want ik weet het niet meer.
gr corina

ben je eeuwig dankbaar als het je lukt.
gr abby
abbycail
27-11-2008 13:17  Reageer met quote

heb hem helemaal gehaald, toch bedankt voor de moeite.
gr abby
Corina
27-11-2008 14:33 d34 level 21 Reageer met quote

wie van jullie heeft dit level al gehaald? ik heb een probleem met het vak dat komt nadat je voor de 1e keer een rode diskette hebt gepakt. in dat volgende vak ga je via de infotrons naar beneden en dan via het poortje naar rechts. de ballen vallen op de groene diskettes. alleen de laatste bal valt niet op de laatste groene diskette. weet iemand wat ik verkeerd doe?
gr corina
abbycail
27-11-2008 15:07 Re: d34 level 21 Reageer met quote

Corina schreef:
wie van jullie heeft dit level al gehaald? ik heb een probleem met het vak dat komt nadat je voor de 1e keer een rode diskette hebt gepakt. in dat volgende vak ga je via de infotrons naar beneden en dan via het poortje naar rechts. de ballen vallen op de groene diskettes. alleen de laatste bal valt niet op de laatste groene diskette. weet iemand wat ik verkeerd doe?
gr corina

ik weet wat je bedoelt, 5 van de 6 x gaat dat mis, je moet heel langzaam naar beneden, en op het laatste moment voor de bal op je kop valt naar rechts dat buisje in, je moet even de feeling krijgen en dan weet je precies wat je moet doen.
gr abby
thea5
27-11-2008 18:12 d34 level 21 Reageer met quote

ik heb dat level kortgeleden ook gehaalt, maar ik heb daar die rooie voor gebruikt, en het is me wel gelukt
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 246 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: