|
|
|
|
| abbycail |
| 22-11-2008 13:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat dachten wij ook, maar we zijn er nog steeds. ben benieuwd hoe dat maandag gaat. wat ben jij trouwens nog laat op tegenwoordig....
gr corina |
sinds ik aan het breien bent , word het zo laat, je wilt steeds wat af hebben, dus popstars kijken en dan nog hart van nederland, kijk de gekste programma's nu, ik brei alleen onder tv tijd vandaar...en voor de sinterklaas moeten er weer 2 truien af, kan ik ze meteen mee nemen als ik naar helmond ga.ben nu bij 39 van d92, het gaat lekker, echte puzzellevels.
gr abby |
|
|
|
|
| thea5 |
| 22-11-2008 15:11 level 7, d34 |
|
|
|
ja ik kon die infotron in dat hoekje laten zitten, dus ik heb hem gehaald, dankje
gr. thea |
| thea5 |
| 22-11-2008 16:38 d34, level 23 |
|
|
|
hoe doe ik dat met die groene rechts onder? ik ga iedere keer dood
gr. thea |
| abbycail |
| 22-11-2008 17:11 Re: d34, level 23 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe doe ik dat met die groene rechts onder? ik ga iedere keer dood
gr. thea |
ben hem aan het spelen, want ik weet niet goed wat je bedoelt, je hoort van me
gr abby |
| abbycail |
| 22-11-2008 17:17 Re: d34, level 23 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe doe ik dat met die groene rechts onder? ik ga iedere keer dood
gr. thea |
heb het level gehaald, maar weet nog niet wat je bedoelt, dus rechts in een x vlug naar beneden infotrons pakken en voor de laatste ontploft door het poortje schieten, denk dat je die bedoelt
gr abby |
| thea5 |
| 22-11-2008 17:53 d34 level 23 |
|
|
|
ja abby dat bedoel ik, zal hem opnieuw proberen, dankje alvast
gr. thea |
| thea5 |
| 22-11-2008 18:20 d34, level 23 |
|
|
|
oke abby, dat probleem is opgelost, maar nu kom ik 2 infotrons tekort, en ben bang dat het door dat glitterding kom, hoe hebben jullie dat gedaan?
gr. thea |
| thea5 |
| 22-11-2008 18:31 d34, level 23 |
|
|
|
en..........opeens kreeg ik een helder ogenblik, heb hem gehaald hoor, nogmaals bedankt!!!
gr. thea |
| thea5 |
| 22-11-2008 19:37 level 25, d34 |
|
|
|
ik blijf gewoon zeuren, ik weet niet hoe ik deze level moet aanpakken, waar ik die gele moet neerzetten, en waar ik die rooie moet gebruiken, als iemand mij dat nu kan zeggen, dan hoef ik geen verdere tekst en uitleg meer
gr, thea |
| abbycail |
| 22-11-2008 20:19 Re: level 25, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik blijf gewoon zeuren, ik weet niet hoe ik deze level moet aanpakken, waar ik die gele moet neerzetten, en waar ik die rooie moet gebruiken, als iemand mij dat nu kan zeggen, dan hoef ik geen verdere tekst en uitleg meer
gr, thea |
mag best verder vragen hoor.ik heb hem nog niet zo lang geleden gedaan, maar ik sta op het punt om weg te gaan, en ik moet hem even spelen om het weer te weten, en 26 heb ik niet, ik hoop dat je verder kunt met iets anders, zodra ik tijd heb leg ik hem uit.
gr abby |
| aniek |
| 22-11-2008 23:13 |
|
|
|
Wie kan me vertellen hoe ik level 6 van d 32 moet doen? Ik kan die infotron in het vijfde vak er niet uit krijgen ben niet snel genoeg met al die ballen die naar beneden komen is er een andere methode?
groetjes aniek |
| abbycail |
| 22-11-2008 23:30 |
|
|
|
| aniek schreef: | Wie kan me vertellen hoe ik level 6 van d 32 moet doen? Ik kan die infotron in het vijfde vak er niet uit krijgen ben niet snel genoeg met al die ballen die naar beneden komen is er een andere methode?
groetjes aniek |
die lukt ons ook niet, sorry...
gr abby |
| abbycail |
| 23-11-2008 10:09 Re: level 25, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik blijf gewoon zeuren, ik weet niet hoe ik deze level moet aanpakken, waar ik die gele moet neerzetten, en waar ik die rooie moet gebruiken, als iemand mij dat nu kan zeggen, dan hoef ik geen verdere tekst en uitleg meer
gr, thea |
eerst de ballen links van naar rechts laten vallen en rechts eruit en die gele ,als je het groen hebt weggehaald daar beneden links zetten.laat de infotrons nog even zitten in dat vakje voor later,
dan naar rechts en de onder de eerste groene gaan staan en weer naar links wacht tot ze zijn gevallen,
pak de 2 infotrons en ga helemaal naar rechts. en dan naar boven tot de bal links van je, ga terg nar links en laat een groene zakken en duw hem naar rechts en gooi die bal erop.
ga daar naar boven en gooi 1 groene op dat bruine vlakje eronder die boven de gele zit, en de andere groene moet je naar links duwen naar beneden bij dat vak met de 2 infotrons, die ene gele die vrijgekomen is zet je bij de E boven in het hoekje.
de groene die ernaast zit schuif je naar links en naar beneden bij dat vak waar al die rode in zitten, maar let op zorg dat dat bruine vlakje rechts ernaast ook ontploft, zodat je de bal die er inzit naar rechts kan duwen eruit, eerst zorg je nog dat daar beneden het groen weg is en je de groene helemaal naar rechts hebt geduwd nu kan je die bal naar buiten duwen en valt hij op de groene,
haal het groen links weg en laat die schaar los, die ene gele zet je bij dat bovenste vakje bij de infotron, ga naar boven en zet een rode bij dat bruine blok waar die 2 groene zitten , duw de onderste groene naar links en laat het ontploffen.
laat de bal l;inks boven een heel eind zakken en wacht op de schaar om die bal op zijn kop te gooien en meteen dus die 3 groenen ook ontploffen daar beneden,
die gele die je daar kan pakken schuif je naar rechts het vak uit en naar beneden bij die andere infotron.
dan zet je een rode rechts boven in het hoekje, en in dat vak de bal die je rechts ziet naar links duwen naar beneden op de groene,
de gele daar pakken is wat moeilijk en ik vergeet steeds hoe, maar het kan wel en die zet je links boven, ontplof de gele en zet een rode bij die bal, de rest lukt nu wel.
gr abby |
| swiebertje |
| 23-11-2008 11:46 D92 level 3 of 5 of 7 |
|
|
|
Hallo!
Ik kom niet uit bestaande levels. Iemand een idee? Ik heb al de 245 pagina's afgebladerd maar kan er niks over vinden. Waarschijnlijk heb ik eroverheen gekeken.
groeten Susan |
| abbycail |
| 23-11-2008 12:12 Re: D92 level 3 of 5 of 7 |
|
|
|
| swiebertje schreef: | Hallo!
Ik kom niet uit bestaande levels. Iemand een idee? Ik heb al de 245 pagina's afgebladerd maar kan er niks over vinden. Waarschijnlijk heb ik eroverheen gekeken.
groeten Susan |
level 7 hebben wij het over 1 pagina terug, level 3 heb ik net weer gehaald, zeg maar welke vakken je moet weten, 5 komt eraan, even eten.
gr abby |
| abbycail |
| 23-11-2008 12:47 level 5 d92 |
|
|
|
razendsnel door poortje naar beneden, via infotrons, je hoeft ze niet allemaal gelijk te pakken, zorg dat je eerder dan de scharen beneden bent bij de gele diskette, laat alle scharen door behalve 1 , voor de laatste wil passeren duw je de gele 1 naar rechts, de infotron komt op je kop terecht, dus je kan een paar x af gaan, als hij zachtjes op je kop komt ga je niet af. duw dan de gele helemaal naar rechts tot de scharen vast zitten, en ga terug naar links, wacht tot de vrije schaar daarheen gaat en ga onder die bal staan en gooi hem op de schaar als je terug komt, de rest is makkelijk, zorg wel dat je bij iedere glitterding 9 infotrons krijgt, dus goed kijken en eventueel bal verschuiven of glitterding helemaal naar he begin laten gaan, daar zijn ballen genoeg.
gr abby |
| thea5 |
| 23-11-2008 14:43 level 1, d39 |
|
|
|
ik kom niet door dat vak helemaal rechts onder, iemand misschien een idee?
gr. thea |
| abbycail |
| 23-11-2008 15:27 Re: level 1, d39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik kom niet door dat vak helemaal rechts onder, iemand misschien een idee?
gr. thea |
erin gaan, de infotron boven je laten zitten en rustig 1x haperen naar beneden, dan kan je er weer uit.
gr abby |
| thea5 |
| 23-11-2008 15:46 level 1, d39 |
|
|
|
hahaha geweldig!!! gelukt maar dan nog een obstakel die vak daarboven? met die 6 ballen?
gr. thea |
| abbycail |
| 23-11-2008 17:14 Re: level 1, d39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hahaha geweldig!!! gelukt maar dan nog een obstakel die vak daarboven? met die 6 ballen?
gr. thea |
als je binnen komt de eerste bal naar links schuiven,groen weghalen in hoekje onder die ballen , terug gaan en de bovenste bal naar links duwen, dan weer bovenste bal naar links duwen, dan weer bovenste bal naar links duwen, wel opletten dat je er nog uit kunt, infotron ertussen pakken en bal weer naar links duwen en je kan de rest pakken.
gr abby |
| abbycail |
| 23-11-2008 17:27 |
|
|
|
thea heb je trouwens de uitleg van level 25 van d34 gezien? die staat bovenaan.
gr abby |
| Corina |
| 23-11-2008 17:39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | als je weet wat je moet, is hij heel gemakkelijk, dacht dat je geen internet had, heb vanavond tv gekeken, eerste vak de gele 1naar beneden en 1 naar rechts, daar zet je hem neer nadat je het groen hebt weg gehaald. dan schaar loslaten , de 3 infotrons pakken en groene laten vallen als de schaar tegen dat bruine blok zit zodat deze ontploft en je naar rechts kunt, de groene in dat vak ernaast mag niet vallen, die gebruik je om dat poortje open te knallen eronder, en de rest van de vakken naar rechts gaan ongeveer hetzelfde, hoor het wel als je nog wat wil weten.
gr abby |
het lukt me niet om dat vak open te knallen zonder dat die groene ernaast in dat andere vak ook ontploft. hoe heb jij dat precies gedaan?
gr corina |
| thea5 |
| 23-11-2008 17:57 level 25, d34 |
|
|
|
ja daar ben ik ook al mee bezig geweest, alles lukt, maar dan moet ik die bal boven schuiven naar links, zodat die op de groene valt, dat lukt me nog niet
gr. thea |
| aniek |
| 23-11-2008 18:04 |
|
|
|
bedankt Abby level 47 d32 lukt ook niet zeker of zie ik het verkeerd. groetjes aniek |
| thea5 |
| 23-11-2008 18:37 level 47, d32 |
|
|
|
moet wel kunnen aniek, zelfs ik heb hem, en dat wil wat zeggen
gr. thea |
| Corina |
| 23-11-2008 19:12 Re: level 25, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ja daar ben ik ook al mee bezig geweest, alles lukt, maar dan moet ik die bal boven schuiven naar links, zodat die op de groene valt, dat lukt me nog niet
gr. thea |
welke bal en welke groene bedoel je precies?
gr corina |
| thea5 |
| 23-11-2008 19:16 level 25, d34 |
|
|
|
helemaal links die rij groene diskettes, daar moet die bal bovenop toch? maar ik krijg dat kreng niet zover
gr. thea |
| Corina |
| 23-11-2008 19:32 Re: level 25, d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | helemaal links die rij groene diskettes, daar moet die bal bovenop toch? maar ik krijg dat kreng niet zover
gr. thea |
ik begrijp het al. we hebben het over verschillende levels. ik had het over level 17 en jij over 25 ........
gr corina |
| aniek |
| 23-11-2008 19:52 |
|
|
|
bedankt Thea door jou is het kwartje bij me gevallen en kan nu weer verder groetjes aniek |
| thea5 |
| 23-11-2008 20:26 level 1, d39 |
|
|
|
eindelijkkkkkkkkkkk, heb het gehaald, bedankt abby
gr. thea |
|
|