NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
17-11-2008 15:38 Re: level 6 d14 Reageer met quote

thea5 schreef:
bedankt abby, ik had die level ook nog niet
gr. thea

ben je ook weer wat wijzer, ha ha
gr abby

tammetje001
17-11-2008 17:37 level 107 Reageer met quote

sorry ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij helpen?

gr Tam
abbycail
17-11-2008 23:43  Reageer met quote

ga naar pagina 12 en probeer te volgen wat er gevraagd en uit gelegd word, sommige levels zijn zo lang geleden gedaan, dat ik het ook niet meer weet, vandaar dat ik het had opgezocht, is er een bepaalde vak die niet lukt? heel misschien weet ik die toevallig nog,
gr abby
thea5
18-11-2008 18:59 level 3 d13 Reageer met quote

heeft één van jullie deze level ook? rechterkant geen probleem, maar hoe doe ik die andere kant?
gr. thea
Corina
18-11-2008 21:04 Re: level 3 d13 Reageer met quote

thea5 schreef:
heeft één van jullie deze level ook? rechterkant geen probleem, maar hoe doe ik die andere kant?
gr. thea

ik heb hem wel, maar weet echt niet meer hoe de linkerkant moet. sorry. misschien weet abby het nog..
gr corina
abbycail
18-11-2008 23:42 Re: level 3 d13 Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

eigenlijk op dezelfde manier als de rechterkant, alleen veel moeilijker, zorgen dat alle schaartjes erin zijn , kan ook zijn dat het 2 scharen waren,dat ben ik vergeten, de groene laten vallen, en zorgen dat de bal ontploft, vergt veel geduld, maar wij hebben hem, dus moet lukken.
gr abby
thea5
19-11-2008 13:58 level 12, d17 Reageer met quote

hebben jullie dit level ook? ik kom er niet uit
level 3 van d13 had ik wel gedacht, dat het zoiets moest zijn, ben ik ook nog mee bezig, maar zal wel een keer lukken
gr. thea
abbycail
19-11-2008 15:11 Re: level 12, d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
hebben jullie dit level ook? ik kom er niet uit
level 3 van d13 had ik wel gedacht, dat het zoiets moest zijn, ben ik ook nog mee bezig, maar zal wel een keer lukken
gr. thea

nee, laat ik die nu net niet hebben, ha ha grapje......
gr abby
thea5
19-11-2008 15:36  Reageer met quote

ben je vandaag een beetje vervelend? hihihihi, één april is het nog lang niet
gr. thea
abbycail
19-11-2008 15:47  Reageer met quote

thea5 schreef:
ben je vandaag een beetje vervelend? hihihihi, één april is het nog lang niet
gr. thea

vervelend niet, maar verveel me wel een ongeluk, heb wel genoeg te doen maar nergens zin in, maar iedereen heeft wel eens zo'n dag, ha ha
gr abby
thea5
19-11-2008 16:15  Reageer met quote

ik heb daar ook last van, en toevallig ook vandaag, er komt niks uit me n handen, dus ik maak er maar een baaldag van
gr. thea
abbycail
19-11-2008 16:58  Reageer met quote

oei oei we zitten weer op het verkeerde forum, gauw iets over supa zeggen, euuuu ik weet niks....
gr abby
thea5
19-11-2008 17:08 level 12, d17 Reageer met quote

misschien dat ene level uitleggen?????
abbycail
19-11-2008 17:26 Re: level 12, d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
misschien dat ene level uitleggen?????

die gaat niet , anders had deze kampioen hem wel gehad. ha ha
gr abby
abbycail
19-11-2008 17:40  Reageer met quote

zie dat d92 nog helemaal moet doen, vanavond voetballen, dus vanaf 8 uur ga ik die maar weer eens doen, jij zal hem wel hebben helemaal.
gr abb
Corina
20-11-2008 13:54  Reageer met quote

abbycail schreef:
zie dat d92 nog helemaal moet doen, vanavond voetballen, dus vanaf 8 uur ga ik die maar weer eens doen, jij zal hem wel hebben helemaal.
gr abb

hoe gaat het met d92? schiet je lekker op? ik heb hem ook nog niet. ben wel af en toe bezig, maar wil gewoon niet lukken.
gr corina
abbycail
20-11-2008 14:29  Reageer met quote

Corina schreef:
hoe gaat het met d92? schiet je lekker op? ik heb hem ook nog niet. ben wel af en toe bezig, maar wil gewoon niet lukken.
gr corina

moest jij dan ook overnieuw? in het verleden hebben we een hoop levels gedaan van d92, ik heb de conversatie tussen ons zitten lezen, want ik zocht
uitleg van level 19, die schijnen we toch probleemloos te hebben gehaald, want ik kon niets vinden, het gaat om de vak met de groene diskette rechts van het vak met de E, ik kom er nu niet uit , heb jij hem?
gr abby
Corina
20-11-2008 15:54  Reageer met quote

abbycail schreef:
moest jij dan ook overnieuw? in het verleden hebben we een hoop levels gedaan van d92, ik heb de conversatie tussen ons zitten lezen, want ik zocht
uitleg van level 19, die schijnen we toch probleemloos te hebben gehaald, want ik kon niets vinden, het gaat om de vak met de groene diskette rechts van het vak met de E, ik kom er nu niet uit , heb jij hem?
gr abby

nee, want ik ben bij 13 blijven steken.
morgen wordt internet afgesloten en als het goed gaat heb ik maandag weer internet. dus ik ben er een paar dagen niet.
gr corina
abbycail
20-11-2008 16:38  Reageer met quote

Corina schreef:
nee, want ik ben bij 13 blijven steken.
morgen wordt internet afgesloten en als het goed gaat heb ik maandag weer internet. dus ik ben er een paar dagen niet.
gr corina

welke heb je niet?, moet ik ze uitleggen? kan je maandag kijken en ze spelen.
gr abby
Corina
20-11-2008 17:05  Reageer met quote

abbycail schreef:
welke heb je niet?, moet ik ze uitleggen? kan je maandag kijken en ze spelen.
gr abby

heb net 13 gehaald. de rest weet ik wel hoe ze moeten, maar ik ga gewoon elke keer af. bij level 7 begrijp ik alleen dat vak linksonder niet helemaal. je hebt daar gravity als je erin gaat en als je naar boven gaat ontplof je meteen. weet jij misschien hoe die moet?
gr corina
abbycail
20-11-2008 17:30  Reageer met quote

Corina schreef:
heb net 13 gehaald. de rest weet ik wel hoe ze moeten, maar ik ga gewoon elke keer af. bij level 7 begrijp ik alleen dat vak linksonder niet helemaal. je hebt daar gravity als je erin gaat en als je naar boven gaat ontplof je meteen. weet jij misschien hoe die moet?
gr corina

die heb ik nu in 1x gehaald, weet nog dat ik eerder er uren over hebt gedaan, je gaat gewoon helemaal rechts recht naar boven door dat poortje en de gravitie is weg. ik maak het mezelf makkelijk bij het begin door eerst die rechter groene boven me op het poortje te laten vallen vlug na de knal onder die linkergroene gaan staan en wachten op een schaar, als hij dan komt en halvewege is groene laten zakken en naar links naar beneden duwen, zorgen dat dit gebeurd als de schaar net boven is, dan ontploft dat poortje , daar ga je in, en haal alles weg aan de boven kant, beetje schuiven met ballen en aan de rechterkant naar beneden, wachten op een schaar , ben je die ook kwijt, dan rechts boven bij het poortje de bal laten zakken en er rechts eruit gaan, infotron beneden pakken en groen weghalen tussen die 2 poortjes en weer naar rechts door het poortje, dan de rest daar pakken en naar links naar het vak links ernaast, en je kan ook het 3de vak links ernaast nog in, en weer terug door het middelste buisje, dan pas ga ik de rest doen, als je iets wil weten , hoor ik het wel, het ligt nu nog vers in mijn geheugen.
gr abby
Corina
21-11-2008 14:28  Reageer met quote

abbycail schreef:
die heb ik nu in 1x gehaald, weet nog dat ik eerder er uren over hebt gedaan, je gaat gewoon helemaal rechts recht naar boven door dat poortje en de gravitie is weg. ik maak het mezelf makkelijk bij het begin door eerst die rechter groene boven me op het poortje te laten vallen vlug na de knal onder die linkergroene gaan staan en wachten op een schaar, als hij dan komt en halvewege is groene laten zakken en naar links naar beneden duwen, zorgen dat dit gebeurd als de schaar net boven is, dan ontploft dat poortje , daar ga je in, en haal alles weg aan de boven kant, beetje schuiven met ballen en aan de rechterkant naar beneden, wachten op een schaar , ben je die ook kwijt, dan rechts boven bij het poortje de bal laten zakken en er rechts eruit gaan, infotron beneden pakken en groen weghalen tussen die 2 poortjes en weer naar rechts door het poortje, dan de rest daar pakken en naar links naar het vak links ernaast, en je kan ook het 3de vak links ernaast nog in, en weer terug door het middelste buisje, dan pas ga ik de rest doen, als je iets wil weten , hoor ik het wel, het ligt nu nog vers in mijn geheugen.
gr abby

ik heb hem gehaald. goeie tip trouwens om dat poortje te laten ontploffen met een groene en een schaartje, dank je.
gr corina
Corina
21-11-2008 14:30  Reageer met quote

heb jij trouwens level 15 van d92? begrijp er niets van.
gr. corina
abbycail
21-11-2008 17:08  Reageer met quote

Corina schreef:
heb jij trouwens level 15 van d92? begrijp er niets van.
gr. corina

nee deze lukt me ook niet
gr abby
Corina
21-11-2008 20:04  Reageer met quote

en level 17? weet jij hoe het eerste vak moet?
gr corina
thea5
21-11-2008 22:20 level 7, d34 Reageer met quote

ik heb een probleem met deze level, alles gaat goed tot dat ik bij dat muurtje kom, met die 7 rooie diskettes
ik maak dat muurtje open met een rooie, maar dan vallen die stenen zo, dat ik er niet door kom, en eigenlijk nog een rooie moet hebben, helaas..... heb niet meer, hahaha
gr. thea
Corina
21-11-2008 22:55 Re: level 7, d34 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb een probleem met deze level, alles gaat goed tot dat ik bij dat muurtje kom, met die 7 rooie diskettes
ik maak dat muurtje open met een rooie, maar dan vallen die stenen zo, dat ik er niet door kom, en eigenlijk nog een rooie moet hebben, helaas..... heb niet meer, hahaha
gr. thea

ik heb geprobeerd dit level opnieuw te spelen maar ging weer af. volgens mij moet je die rode in het midden van dat muurtje zetten en zelf 2 erboven gaan staan en zodra alles ontploft is snel tegen de middelste bal gaan staan en dan naar links gaan. hoop dat dit een beetje duidelijk is.
gr corina
abbycail
21-11-2008 23:59  Reageer met quote

Corina schreef:
en level 17? weet jij hoe het eerste vak moet?
gr corina

als je weet wat je moet, is hij heel gemakkelijk, dacht dat je geen internet had, heb vanavond tv gekeken, eerste vak de gele 1naar beneden en 1 naar rechts, daar zet je hem neer nadat je het groen hebt weg gehaald. dan schaar loslaten , de 3 infotrons pakken en groene laten vallen als de schaar tegen dat bruine blok zit zodat deze ontploft en je naar rechts kunt, de groene in dat vak ernaast mag niet vallen, die gebruik je om dat poortje open te knallen eronder, en de rest van de vakken naar rechts gaan ongeveer hetzelfde, hoor het wel als je nog wat wil weten.
gr abby
abbycail
22-11-2008 0:11 Re: level 7, d34 Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

je moet zorgen dat je 2 rode heb dar, ik dacht dat je die ene infotron moest laten zitten helemaal rechts boven.
gr abby
Corina
22-11-2008 11:02  Reageer met quote

abbycail schreef:
als je weet wat je moet, is hij heel gemakkelijk, dacht dat je geen internet had, heb vanavond tv gekeken, eerste vak de gele 1naar beneden en 1 naar rechts, daar zet je hem neer nadat je het groen hebt weg gehaald. dan schaar loslaten , de 3 infotrons pakken en groene laten vallen als de schaar tegen dat bruine blok zit zodat deze ontploft en je naar rechts kunt, de groene in dat vak ernaast mag niet vallen, die gebruik je om dat poortje open te knallen eronder, en de rest van de vakken naar rechts gaan ongeveer hetzelfde, hoor het wel als je nog wat wil weten.
gr abby

dat dachten wij ook, maar we zijn er nog steeds. ben benieuwd hoe dat maandag gaat. wat ben jij trouwens nog laat op tegenwoordig....
gr corina
Plaats Reactie Pagina 244 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: