|
|
|
|
| thea5 |
| 12-11-2008 16:24 d32, level 54 |
|
|
|
was veel te snel met me n oordeel, had weer niet goed gekeken, het is al gelukt
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 14-11-2008 16:10 |
|
|
|
heb je d32 al af thea?
gr abby |
| thea5 |
| 14-11-2008 19:42 d32 |
|
|
|
nee ik ben bij level 71, en ik weet niet waar ik die rooie moet gebruiken, bij die serie ballen? maar dan krijg ik die infotron rechts van de E niet, misschien kan je me helpen?
gr. thea |
| thea5 |
| 14-11-2008 20:02 d32, level 71 |
|
|
|
laat maar abby ik snap het al, moet bovenlangs bij die ballen, en ik ging naar onderlangs
gr. thea |
| abbycail |
| 14-11-2008 20:04 Re: d32, level 71 |
|
|
|
| thea5 schreef: | laat maar abby ik snap het al, moet bovenlangs bij die ballen, en ik ging naar onderlangs
gr. thea |
als het jou lukt hoor ik het wel, corina en ik hebben dat level niet.
gr abby |
| thea5 |
| 14-11-2008 20:35 level 71, d32 |
|
|
|
waar wringt de schoen dan, ik heb hem ook nog niet, maar ben wel iedere keer in het laatste vak, alleen vliegt me er steeds een bal voor de E, maar ga rustig door
gr. thea |
| abbycail |
| 14-11-2008 20:55 Re: level 71, d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | waar wringt de schoen dan, ik heb hem ook nog niet, maar ben wel iedere keer in het laatste vak, alleen vliegt me er steeds een bal voor de E, maar ga rustig door
gr. thea |
dat is juist ons probleem, dat lukt nooit.
gr abby |
| thea5 |
| 14-11-2008 21:01 level 71, d32 |
|
|
|
ik heb hem gehaald hoor!! dus hij is wel te doen
gr. thea |
| thea5 |
| 14-11-2008 21:16 level 71, d32 |
|
|
|
je gaat boven die infotrons pakken zoveel mogelijk, dan ga je naar beneden en zet die rooie tegen die onderste bal aan, toen moest ik nog 3 of 4 infotrons pakken, maar dat was een makkie
gr. thea |
| abbycail |
| 14-11-2008 21:30 Re: level 71, d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | je gaat boven die infotrons pakken zoveel mogelijk, dan ga je naar beneden en zet die rooie tegen die onderste bal aan, toen moest ik nog 3 of 4 infotrons pakken, maar dat was een makkie
gr. thea |
zal dat level weer proberen, heb hem nooit meer gedaan, kijken of ik daar een rode over kan houden, dat hadden wij nooit, namelijk , ik zie maar 1 rode en die heb je toch beneden nodig?
gr abby |
| Corina |
| 14-11-2008 21:45 Re: level 71, d32 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zal dat level weer proberen, heb hem nooit meer gedaan, kijken of ik daar een rode over kan houden, dat hadden wij nooit, namelijk , ik zie maar 1 rode en die heb je toch beneden nodig?
gr abby |
dat hoeft niet. je moet die groene met "vertraging" laten ontploffen. maar mij lukt dat niet altijd. was ook door het grote vak heen met al die ballen ( lukte me toen ook niet) maar bleef steken in het laatste vak. kreeg die infotrons bovenin niet te pakken.
gr corina |
| thea5 |
| 14-11-2008 21:58 level 71, d32 |
|
|
|
ja die rooie heb je bij de E nodig bij die ene bal, wat ik zei, en die grote vak met die ballen is heel makkelijk, eerst de bovenste infotrons pakken, en dan links naar beneden, infotrons pakken, en rechts weer naar boven
gr. thea |
| thea5 |
| 14-11-2008 22:38 |
|
|
|
hoever zijn jullie gekomen met d32, ik ben nu bij level 74
gr. thea |
| Corina |
| 14-11-2008 22:54 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoever zijn jullie gekomen met d32, ik ben nu bij level 74
gr. thea |
ik ben t/m level 74 gekomen.
gr corina |
| abbycail |
| 14-11-2008 23:13 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoever zijn jullie gekomen met d32, ik ben nu bij level 74
gr. thea |
ik ben ook tot 74 gekomen, 75 en 76 legt jij ons wel even uit, hi hi ga morgen 71 proberen.
gr abby |
| Corina |
| 14-11-2008 23:20 |
|
|
|
heb 71 net gehaald. ga nu 77 proberen.
gr corina |
| thea5 |
| 14-11-2008 23:21 d32 |
|
|
|
oke als jullie me dan even vertellen hoe ik level 60 precies moet doen, kom steeds rooie tekort
gr. thea |
| abbycail |
| 15-11-2008 9:27 Re: d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | oke als jullie me dan even vertellen hoe ik level 60 precies moet doen, kom steeds rooie tekort
gr. thea |
eerste vak groen wegzuigen rechts en groene naar rechts duwen.
groen rechts van de diskette weghalen en weer 1 naar rechts duwen.
infotron pakken en groene laten vallen.
2de vak eronder-- als je de infotrons hebt gepakt schaar laten schrikken en onder die bal rechts laten knallen.
vak rechts ernaast-- linkse groene naar links duwen naar beneden.
infotrons pakken.
vak eronder groene naar links duwen en dat vak eronder infotrons pakken en glitterding loslaten en onder die andere groene rechts erboven laten knallen.
infotrons pakken en dan die 3 infotrons pakken en de voorste groene links laten vallen.alles pakken , ook de rode en die zet je onder in de hoek zodat er 2 vakken open gaan,
vak rechts ernaast-- de rechtse groen naar rechts duwen op de bal, en de voorste gewoon naar benden laten vallen.
pak infotrons en de rode en ga naar boven en zet de rode in de hoek rechts.
vak met de groene, de rechtse laten vallen, infotrons beneden pakken en die andere groene laten vallen op de vak eronder.
pak beneden die rode en de infotron en laat de linkse bal zakken en haal het groen erboven weg en duw de bovenste bal 1 naar links, en laat de schaar los en laat hem daar knallen zodat het vak links ernaast open springt.
pak rechts boven de infotrons en de 2 rode en zet je rode rechts boven in de hoek. alle infotrons pakken en weer rode zetten rechts boven in de hoek. en weer infotrons pakken.
vak met die 4 schuine groene-- de rechtse haperend laten vallen dat alles knalt. schaar vrijlaten en bal op groene laten vallen en schaar knallen in het vak ernaast on de bal. pak in het vak ernaast de 3 infotrons en de rode , als je het zo hebt gedaan heb je nu 2 rode . 1 voor het vak links die over is en de andere zet je bij dat poortje beneden zodat ook het vak open springt en je de infotrons kan pakken en je door het poortje kunt, de rest is makkelijk, het vak helemaal rechts met de scharen hoef je niet te nemen.
gr abby |
| abbycail |
| 15-11-2008 10:17 |
|
|
|
nou 81 lukt me niet.
gr abby |
| thea5 |
| 15-11-2008 12:37 d32 |
|
|
|
level 75 is niet te doen lijkt me, en level 60 ga ik straks proberen, moet eerst boodschappen doen
gr. thea |
| thea5 |
| 15-11-2008 15:04 d32 |
|
|
|
bedankt abby, ga nu kijken of ik level 76 kan halen
gr. thea |
| thea5 |
| 15-11-2008 16:02 d32 |
|
|
|
level 76 begrijp ik helemaal niks van, als ik gelijk tegen dat kastje druk, is de E weg, en druk ik er niet op, krijg ik het aantal infotrons niet, vreemd.......
gr. thea |
| thea5 |
| 15-11-2008 18:24 d35 |
|
|
|
hebben jullie level 60 ook? en zo ja, hoe hebben jullie dat aangepakt?
gr. thea |
| thea5 |
| 15-11-2008 18:27 level 60, d35 |
|
|
|
laat maar weer, heb hem al(hihi)
gr. thea |
| thea5 |
| 15-11-2008 20:00 d13 |
|
|
|
ik ben overal bezig, maar kom nergens meer uit, wie heeft level 1?
gr. thea |
| abbycail |
| 16-11-2008 9:19 level 1 d13 |
|
|
|
het is best wel lastig, eerst ga ik naar links naar beneden verder naar links dan naar boven en dan naar rechts zodat je onder die bal staat en dan nog 2 naar rechts, dan naar beneden tot de hoogte van die gele rechts zuig 1 links en je gaat dan naar rechts over die gele heen en ga nog verder naar rechts tot die schaar rechts , precies in de hoek van die schaar dus niet vrijlaten dan terug naar links de gele naar links duwen tot hij niet meer verder kunt, let op glitterding, even erdoor laten, ga als je die gele ertegen hebt geduwt 2 naar rechts en naar boven en naar links onder die bal door en de bal 1 naar rechts duwen en wachten op dat glitterding, en erop gooien, je moet er 19 hebben, daarna infotrons pakken en via dat groen omhoog en 1 naar rechts,1 naar boven en weer naar rechts, haal groen weg onder de gele en dat glitterding en ga aan de linkerkant van die gele omhoog en duw de gele naar beneden en naar rechts tegen de schaar.
ga naast de gele staan en recht omhoog en onder de bal door naar rechts, bal naar links naar de kant en op glitterding wachten, en weer 19 infotron halen.
gr abby |
| aniek |
| 16-11-2008 20:12 |
|
|
|
Hallo, ik ben weer eens begonnen met supaplex heb inmiddels ook de pagina met de nieuwe levels gevonden. Nu zit ik vast bij level 6 van d14 is er iemand die me dit level uit kan leggen
groetjes aniek |
| abbycail |
| 16-11-2008 20:43 |
|
|
|
| aniek schreef: | Hallo, ik ben weer eens begonnen met supaplex heb inmiddels ook de pagina met de nieuwe levels gevonden. Nu zit ik vast bij level 6 van d14 is er iemand die me dit level uit kan leggen
groetjes aniek |
hallo aniek, welkom terug, bij level 6 ga je eerst zo snel mogelijk naar het vak rechts en die neem je het eerste , dan goed kijken als je terug gaat naar de schaar. je ziet dat ergens de schaar iets omhoog gaat in het midden, als je daar blijft staan, en wacht tot hij langs komt, dan kun je snel erlangs om naar het vak rechts te kunnen. als je meer wilt weten hoor ik het wel, maar ik moet nu weg.
gr abby |
| aniek |
| 16-11-2008 22:34 |
|
|
|
bedankt Abby ik heb hem nu door moet nu nog zorgen dat ik er zonder dood te gaan uitkom maar dat gaat lukken groetjes Aniek |
| thea5 |
| 17-11-2008 15:33 level 6 d14 |
|
|
|
bedankt abby, ik had die level ook nog niet
gr. thea |
|
|