|
|
|
|
| tammetje001 |
| 05-11-2008 17:34 level 105 |
|
|
|
Yess level 104 ook weer gehaald. ben nu bij 105 en snap niet hoe het moet met de diskettes! Kan iemand me helpen?
gr Tam |
|
|
|
|
| abbycail |
| 05-11-2008 18:15 Re: level 105 |
|
|
|
de gele diskettes aan het begin laat je nog even zo je moet eerst helemaal naar rechts, rechts onder zorgen dat je daar er weer uit komt, hier de uitleg van de rechterkant. druk even op je tabknop en je ziet wat er aan de rechterkant gaande is ..gele diskettes aan het einde: (2 stuks)
De bom die aan de linkerkant staat opgesteld schuif je, nadat je het gat hebt opgevuld met een steen, zover dat hij grenst (dus niet OP het vak) aan het vak dat moet worden opgeblazen. De 3 stenen die bovenin liggen daarvan heb je er later 1 nodig om de gele diskettes te bevrijden door 1 van de 2 valbommen beneden 1 vak hoger te laten ploffen (als je daar goed kijkt zie je dat als er geen steen beneden in dat vak ligt, de bom niet doet wat ie moet doen, namelijk de 2 diskettes vrijmaken) Dus zorg ervoor dat je een steen paraat houdt. Vervolgens als de bom die je geschoven hebt in positie staat, sluit je met de tweede steen bovenin de toegang af voor het schaartje daar dat je moet STOREN. Op het moment dat het schaartje op de juiste hoogte is laat je de eerste steen bovenin (die je eerst even hebt opgeschoven om overal bij te kunnen) op zijn koppie vallen, de steen waar hij omheen cikelde valt op de bom en die opent het vak. Dan schuif je eerst een steen in het vak!!!! en schuif je een bom beneden naar rechts en je zal zien dat de diskettes vrijkomen. Die heb je nodig 1 om de E te openen en de ander om het vak te openen met de rode diskette, die je weer nodig hebt om het vak met de infotron te openen.
Simpel he
Gr abby |
| thea5 |
| 06-11-2008 19:57 d37 |
|
|
|
wie heeft level 80? ik kom er niet uit
gr. thea |
| tammetje001 |
| 06-11-2008 21:25 Re: level 105 |
|
|
|
| abbycail schreef: | de gele diskettes aan het begin laat je nog even zo je moet eerst helemaal naar rechts, rechts onder zorgen dat je daar er weer uit komt, hier de uitleg van de rechterkant. druk even op je tabknop en je ziet wat er aan de rechterkant gaande is ..gele diskettes aan het einde: (2 stuks)
De bom die aan de linkerkant staat opgesteld schuif je, nadat je het gat hebt opgevuld met een steen, zover dat hij grenst (dus niet OP het vak) aan het vak dat moet worden opgeblazen. De 3 stenen die bovenin liggen daarvan heb je er later 1 nodig om de gele diskettes te bevrijden door 1 van de 2 valbommen beneden 1 vak hoger te laten ploffen (als je daar goed kijkt zie je dat als er geen steen beneden in dat vak ligt, de bom niet doet wat ie moet doen, namelijk de 2 diskettes vrijmaken) Dus zorg ervoor dat je een steen paraat houdt. Vervolgens als de bom die je geschoven hebt in positie staat, sluit je met de tweede steen bovenin de toegang af voor het schaartje daar dat je moet STOREN. Op het moment dat het schaartje op de juiste hoogte is laat je de eerste steen bovenin (die je eerst even hebt opgeschoven om overal bij te kunnen) op zijn koppie vallen, de steen waar hij omheen cikelde valt op de bom en die opent het vak. Dan schuif je eerst een steen in het vak!!!! en schuif je een bom beneden naar rechts en je zal zien dat de diskettes vrijkomen. Die heb je nodig 1 om de E te openen en de ander om het vak te openen met de rode diskette, die je weer nodig hebt om het vak met de infotron te openen.
Simpel he
Gr abby |
Dit stuk is me gelukt. Hoe moet ik het nu doen in het begin van het spel met die diskettes?
gr Tam |
| abbycail |
| 07-11-2008 8:33 Re: d37 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie heeft level 80? ik kom er niet uit
gr. thea |
ik heb hem wel, maar weet nog wel dat ik een hele tijd bezig ben geweest, nu weet ik niet meer wat ik precies heb gedaan. dus houd de moed er in hij is mogelijk.
gr abby |
| abbycail |
| 07-11-2008 8:42 Re: level 105 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | Dit stuk is me gelukt. Hoe moet ik het nu doen in het begin van het spel met die diskettes?
gr Tam |
als je alles rechts hebt gepakt en je weer terug bij het begin ben , dus zorgen dat je ook weer terug kunt naar rechts dan schuif je de gele naar rechts onder het poortje en de gele eronder naar boven en ga door het poortje en scuif die gele naar links eruit. die gele onder het poortje schuif je weer 1 naar links en 1 naar beneden en dan kan je hem ook naar boven duwen eruit, dan zijn er nog 3, duw de middelste naar boven en schuif de onderste rechts naar rechts en hij kan er uit, de rest zie je nu wel, en alles beneden zetten , je komt er 1 tekort, maar je ziet aan de linkerkant beneden poortjes zitten dus daar is 1 gele voldoende.
gr abby |
| thea5 |
| 07-11-2008 16:22 d39 |
|
|
|
wie kan me verder helpen met level 3, dat vak waar ik in sta, dat is geen probleem, maar verder????????
gr. thea |
| abbycail |
| 07-11-2008 16:41 Re: d39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie kan me verder helpen met level 3, dat vak waar ik in sta, dat is geen probleem, maar verder????????
gr. thea |
bij ons was juist het eerste vak een puzzel, als je het eerste vak goed hebt gedaan kan je de gele naar het vak ernaast schuiven, eerst laat je de bal vallen die daar zit, door die infotron valt hij ernaast, de gele zet je daar tussen, en je schuift de bal over de gele naar links, door de gele nog 1 naar beneden te duwen kan je de bal doorschuiven naar links op de groene en de E is open. dan ga je verder naar rechts het volgende vak in, je laat die 3 infotrons in het hoekje voor het laatst zitten, anders kan je niet terug, je gaat er helemaal omheen eerst naar die infotrons met al die ballen, pak eerst de infotron daar onder, en nu zul je het een beetje zelf moeten doen, want ik wet het niet precies meer, je moet ballen ernaast naar beneden laten vallen, ook met schuiven, het laatst doe je het grote vak, de rode kan je niet pakken, ik hoop dat ik je toch een beetje hebt kunnen helpen.
gr abby |
| tammetje001 |
| 07-11-2008 17:23 level 107 |
|
|
|
heey,
Yes level 105 en 106 gehaald. Zit nu alleen vast bij 107. Weet de volgorde niet en hoe ik het moet spelen. heeft iemand deze beschrijving?
gr Tam |
| abbycail |
| 07-11-2008 19:50 Re: Remco |
|
|
|
Level 107:
Zoals ik al zei....een verraderlijk level.
Zoek de juiste weg (en dat is niet moeilijk. Ik geef je een hint:
Begin:
Buis daar vrijhouden (logisch)
door rechterbuis heen en buis daar vrijmaken.
naar rechts en daaronder die buis even vrijmaken. Dan even door die buizen heen in de rondte.
Dan die stapel ballen: Zorg dat alle groene vakjes daar weg zijn BEHALVE DE 2 VAKJES NAAST DE ONDERSTE RIJ. Ga dan gerust onder de rij ballen door naar links en maak ze zo vrij dat je er nog steeds door kan als je daar weer komt. Je zal zien dat de doorgang onder die 2 groene vakjes vrij moet blijven.
Pak dan vervolgens alvast het vak boven je (eenvoudig en ga weer naar de vrijgemaakte ballen en duik door de buis onderin.
Pak eerst de infotrons en ga helemaal naar links en ga door de buis. Zorg dat je in dat vak alle infotrons pakt maar zorg ervoor dat de buis links van je vrij blijft!!.
Ga dan weer naar boven en weer naar het vak met de vrijgemaakte ballen en ga het vak in waar die 6 ballen voor die buis staan. Ga direkt naar beneden en naar links en uit het vak weer. Duik dan het vak in (buis rechts van je)
er komt nog meer
gr abby
[ |
| abbycail |
| 07-11-2008 19:52 level 107 |
|
|
|
Als je door de buis bent wat ik als laatste beschreven heb dan zie je een infotron tussen 2 stenen met nog een steen daarnaast. Die moet je opzij zetten (EN DE BUIS DAAR VRIJ HOUDEN!!) want er mag maar 1 steen naar beneden vallen aan de linkerkant (waar je als eerste naartoe moet, je moet namelijk eerst de linkerkant in van het vak onder je) Dat doe je soor eerst helemaal naar benden te gaan en linksaf zodat je ziet dat de toegangsbuis voor dat vak vrijblijft. Dan ga je dat vak in en hapt de infotronnen weg en maakt alvast de situatie zo dat als je later dat vak weer ingaat, de infotrons aan de rechterkant kunt pakken.
Als je dat allemaal gedaan hebt dan ga je dat vak weer uit en ga je verder naar links dat vak in (is niet moeilijk) en weer helemaal naar boven en in de rondte. Nu ga je verder en kom je bij die lange rij buisjes waar je doorheen moet met een vallende bal naast je, snel de onderste infotron wegzuigen en meteen het vak linksonder induiken (anders valt de bal op je kop) In dat vak de infotrons pakken, dan verder het andere vak links in, die infotrons pakken (behalve 1 want daar kom je niet bij, die heb je ook niet nodig.......... ) en dan het vak in waar je al eerder bent feweest, dat afmaken en helemaal weer de rondte in, de infotron pakken die nog was achtergebleven tijdens de rit door de buizen. En dan verder.
gr abby |
| abbycail |
| 07-11-2008 19:55 level 107 |
|
|
|
heb deze stukken van pagina 12 gehaald, maar de vragen zitten er niet bij, als je er niet uit komt even naar pagina 12 gaan.
dit hieronder gaat overde infotron tussen 2 stenen, wat hierboven staat.
Erin en pak eerst de infotron rechts onder.
1 vak naarboven en 2 naar links
1 vak naar boven en dan naar rechts. De steen valt naar rechts
2 vakken naar beneden en zuig de 2 overgebleven vakken weg. nu liggen 2 stenen naast elkaar met de infotron er nog op.
2 vakken naar boven en 2 naar links en duw die bovenste steen 1 vak naar links en zuig het groene vakje onder je weg. De infotron valt op de opening van de buis. Dan 1 vak naar onder en 2 naar links, duw de bal (over de infotron heen )helemaal naar rechts en pak dan de infotron.....simpel he. De buis is nu vrij en er valt maar 1 steen naar beneden als je links naar beneden gaat
gr abby |
| thea5 |
| 08-11-2008 18:36 d13 |
|
|
|
heeft één van jullie level 5 ook? en zo ja, hoe moet ik dat doen?
gr. thea |
| abbycail |
| 08-11-2008 22:59 Re: d13 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heeft één van jullie level 5 ook? en zo ja, hoe moet ik dat doen?
gr. thea |
nee, 5 en 6 heb ik niet
gr abby |
| thea5 |
| 09-11-2008 15:40 d22 |
|
|
|
heb ik alleen maar level 1 en 2 van, wie kan me verder helpen?
gr. thea |
| abbycail |
| 09-11-2008 16:18 Re: d22 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb ik alleen maar level 1 en 2 van, wie kan me verder helpen?
gr. thea |
sorry, ben net zo slim als jij, heb ook alleen 1 en 2
gr abby |
| thea5 |
| 09-11-2008 17:43 d32 |
|
|
|
ik blijf het proberen, level 26 hoe gaat die precies?
gr. thea |
| thea5 |
| 09-11-2008 17:48 d32. level 26 |
|
|
|
laat maar weer, ben er al achter, best wel simpel......
gr. thea |
| thea5 |
| 09-11-2008 19:22 d32 |
|
|
|
ik ben nu bij level 36, als ik door dat buisje ga, en ik druk op dat kastje, hoe verder? ja ik snap die infotrons pakken, en dat lukt ook wel maar moet ik dat bruine vakje ook open zien te krijgen? waar dat glitterding zit...en hoe doe ik dat
gr. thea |
| Corina |
| 09-11-2008 20:20 Re: d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik ben nu bij level 36, als ik door dat buisje ga, en ik druk op dat kastje, hoe verder? ja ik snap die infotrons pakken, en dat lukt ook wel maar moet ik dat bruine vakje ook open zien te krijgen? waar dat glitterding zit...en hoe doe ik dat
gr. thea |
die 2 ballen laat je zakken tot helemaal beneden (3 open vakjes). in het vak ernaast zit ook nog een bal. die moet ook daarheen. schuif dan die groene naar rechts en laat hem vallen één vakje voor het bruine vakje.
gr corina |
| thea5 |
| 09-11-2008 22:30 d32, level 36 |
|
|
|
dankje wel abby, je hoort wel weer van me(hahaha)
gr. thea |
| thea5 |
| 09-11-2008 22:31 |
|
|
|
owwwww sorry corina, bedankt!!!! ik had weer niet goed gekeken(schaam)
gr. thea |
| abbycail |
| 10-11-2008 0:21 |
|
|
|
| thea5 schreef: | owwwww sorry corina, bedankt!!!! ik had weer niet goed gekeken(schaam)
gr. thea |
hi hi hi
gr abby |
| Corina |
| 10-11-2008 12:46 |
|
|
|
| thea5 schreef: | owwwww sorry corina, bedankt!!!! ik had weer niet goed gekeken(schaam)
gr. thea |
geen enkel probleem, hoor.
gr corina |
| thea5 |
| 10-11-2008 16:37 d32 |
|
|
|
nou ik ben er weer met een probleem, level 25 en dan met name dat glitterding daar kom ik niet voorbij, wie o wie helpt mij
gr. thea |
| abbycail |
| 10-11-2008 17:15 Re: d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nou ik ben er weer met een probleem, level 25 en dan met name dat glitterding daar kom ik niet voorbij, wie o wie helpt mij
gr. thea |
ben d32 juist weer opnieuw aan het doen, vorige keer heb ik 25 wel gehaald, het is ook heel lastig die glitterding, op het moment lukt het me nu ook niet, ben het wel steeds aan het proberen, tot het kwartje valt, dan hoorje het wel, maar denk niet dat ik vanavond nog ga spelen, zit nu sávonds meestal tv te kijken, en te breien, kinder truien voor de kids,
gr abby echt abby nu hoor ha ha |
| abbycail |
| 10-11-2008 21:22 Re: d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nou ik ben er weer met een probleem, level 25 en dan met name dat glitterding daar kom ik niet voorbij, wie o wie helpt mij
gr. thea |
heb toch weer geprobeerd, en nu lukte het in 1x gewoon bal naar rehts duwen dat vak in , glitterding terug sturen en door het poortje als hij daar het andere vakje in gaat.
gr abby |
| thea5 |
| 11-11-2008 20:32 d32 |
|
|
|
bij level 53, waar moet ik precies die rooie zetten?
gr. thea |
| abbycail |
| 11-11-2008 22:46 Re: d32 |
|
|
|
| thea5 schreef: | bij level 53, waar moet ik precies die rooie zetten?
gr. thea |
de rode gewoon laten staan en 1 infotron erop laten vallen
gr abby |
| thea5 |
| 12-11-2008 16:22 |
|
|
|
oke bedankty abby, level 54 is niet te doen? of zie ik dat verkeerd
gr. thea |
|
|