|
|
|
|
| abbycail |
| 02-11-2008 14:27 Re: level 101 |
|
|
|
De 5 infotrons aan de rechterkant laat je zitten.....Alleen die 2 aan de linkerkant pak je. Dan laat je je naar beneden zakken en hapt de infotrons die meevallen op beneden.
Dan ga je het rechtervak in. De gravity is dan weg (let op de titel van dit level ....on-off...aan-uit )
Dat vak los je zelf op en dan kom je weer in een vak met gravity (is niet moeilijk daar) Als je daar doorheen bent blijft de gravity en ga je in 1 keer naar boven aan de rechterkant!!! tot onder die 2 ballen daar en gaat het vak links in, die 2 ballen moeten vallen!!! Dan kom je in een vak zonder gravity en kun je de boel daar leeghappen. (vergeet niet de infotron die boven die 2 stenen zat voordat je dat vak inging.)
Dan kom je vervolgens in het vak met al die bommen. Daar moet je snugger zijn en zorgen dat een bom die valt het vak beschadigd waar je die 5 infotrons hebt laten zitten vanaf het begin. Dus je blaast in ieder geval met een vallende bom uit dat vak de buis op met de 4 doorgangen!Het vak kun je daarna geheel openen met een gele bom die je daar plaatst.
Als je dat gedaan hebt ga je voorbij de E bovenin naar links en via boven ga je dan het grote vak in met al die infotrons. Als je daar ingaat zoals ik heb beschreven zul je zien dat de buis waar je doorheen moet bovenin geen gravity geeft Ter info: als je in het begin van het spel daar al doorheen gaat heb je WEL gravity.
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 02-11-2008 14:30 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ow sorry corina, bedankt!!!!! misschien kan je me dan ook vertellen, hoe ik door dat vak kom, als ik door het buisje ga, rechts, dat grote vak, is geen probleem
gr. thea |
mij lukt deze level niet, denk corina ook niet.
gr abby |
| Corina |
| 02-11-2008 14:44 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | mij lukt deze level niet, denk corina ook niet.
gr abby |
je gaat het poortje door en duwt bal naar rechts en pak info onder je. dan zie je onderin 3 ballen naast elkaar liggen. op de middelste bal zet je een rode diskette. daarna kan je alle infotrons pakken.
gr corina |
| abbycail |
| 02-11-2008 15:01 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| Corina schreef: | je gaat het poortje door en duwt bal naar rechts en pak info onder je. dan zie je onderin 3 ballen naast elkaar liggen. op de middelste bal zet je een rode diskette. daarna kan je alle infotrons pakken.
gr corina |
ooooo dus je kan het toch? bedankt..
gr abby |
| abbycail |
| 02-11-2008 15:07 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| Corina schreef: | je gaat het poortje door en duwt bal naar rechts en pak info onder je. dan zie je onderin 3 ballen naast elkaar liggen. op de middelste bal zet je een rode diskette. daarna kan je alle infotrons pakken.
gr corina |
nog een vraag, je zet de 2de rode dus in het vak rechts, de andere rode bij dat poortje anders kan je niet terug, hoe kom jij zonder rode aan de linkerkant bij al die groene diskettes, zeg maar?
gr abby |
| abbycail |
| 02-11-2008 15:19 Re: level 1, d76 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nog een vraag, je zet de 2de rode dus in het vak rechts, de andere rode bij dat poortje anders kan je niet terug, hoe kom jij zonder rode aan de linkerkant bij al die groene diskettes, zeg maar?
gr abby |
laat maar, heb de rode aan de binnenkant van het boortje gezet, en dan kan je die ballen naar links duwen en infotrons pakken, ik heb hem gehaald.
gr abby |
| abbycail |
| 02-11-2008 15:20 |
|
|
|
heb je 5 ook van d76?
gr abby |
| Corina |
| 02-11-2008 15:33 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb je 5 ook van d76?
gr abby |
helaas.
gr corina |
| thea5 |
| 02-11-2008 15:45 d76 |
|
|
|
dankje corina, heb hem ook gehaald, en level 5 kom ik iedere keer 2 infotrons tekort
hoever zijn jullie met d76?
gr. thea |
| abbycail |
| 02-11-2008 15:50 Re: d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | dankje corina, heb hem ook gehaald, en level 5 kom ik iedere keer 2 infotrons tekort
hoever zijn jullie met d76?
gr. thea |
moest deze ook nog overnieuw doen ben nou met 12 bezig, heb jij 11? ik weet niet meer hoever ik was, dat merk ik pas als ik zo ver ben en ik de levels herken.
gr abby |
| thea5 |
| 02-11-2008 16:02 d76 |
|
|
|
level 11 heb ik wel ja, ben nu bij level 14, en daar krijg ik die infotrons beneden niet weg
gr. thea |
| thea5 |
| 02-11-2008 16:03 level 14 d76 |
|
|
|
ben niet volledig genoeg, ik bedoel dat vak met die ballen links
gr. thea |
| abbycail |
| 02-11-2008 16:05 Re: level 14 d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ben niet volledig genoeg, ik bedoel dat vak met die ballen links
gr. thea |
zal kijken als ik er ben, heb 11 nu ook, ik had hem te snel staan.
gr abby |
| abbycail |
| 02-11-2008 16:10 Re: d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | level 11 heb ik wel ja, ben nu bij level 14, en daar krijg ik die infotrons beneden niet weg
gr. thea |
heb ik nooit geprobeerd, geloof ik, ik zie meteen dat ik toch niet bij de E komt, of ik doe nu iets fout.
gr abby |
| thea5 |
| 02-11-2008 16:10 d76 |
|
|
|
12 en 13 heb ik trouwens ook niet
gr. thea |
| thea5 |
| 02-11-2008 16:11 level 14 d76 |
|
|
|
ik kan wel bij de E komen, maar die infotrons daar tussen die ballen, is een probleem
gr. thea |
| abbycail |
| 02-11-2008 16:11 Re: d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | 12 en 13 heb ik trouwens ook niet
gr. thea |
12 heb ik wel, en 14 snap ik al bij de E ga nu kijken of ik de infotrons links kan pakken.
gr abby |
| abbycail |
| 02-11-2008 16:23 Re: level 14 d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik kan wel bij de E komen, maar die infotrons daar tussen die ballen, is een probleem
gr. thea |
ga aan de linkerkant naar beneden en blijf links naar beneden gaan, ga aan de rechterkant van die infotron , die omringt is met ballen naar beneden en bij de 3de bal 1 naar rechts, pak de infotron rechts in dat hoekje, en ga onderlangs naar links en een stukje naar boven, de infotron valt nu vrij, nu alle ballen op de juiste manier laten vallen en je kan die 2 erboven ook pakken.
gr abby |
| thea5 |
| 02-11-2008 16:37 level 14, d76 |
|
|
|
ach ja, wat dom van me, maar in ieder geval bedankt abby
gr. thea |
| thea5 |
| 02-11-2008 18:30 d34 |
|
|
|
wie kan mij helpen met level 3, ik weet niet precies waar ik het eerst langs moet
gr. thea |
| abbycail |
| 03-11-2008 9:11 Re: d34 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie kan mij helpen met level 3, ik weet niet precies waar ik het eerst langs moet
gr. thea |
eerst boven langs, zorgen dat je die bal rechts boven naar links kunt duwen en op die groene duwen, dan.schuif je de gele naar links en zet hem in het hoekje boven die rij infotrons, omlopen en en aan de ander kant de rode pakken, die andere glitterdingen gaan los , zet de rode bij het blok links naar beneden. pak daar de rode en ga weer naar boven en zet hem aan de ander kant van die glitterdingen, en het mooiste is om hem te laten ontploffen op het moment dat de losse glitterdingen aan de andere kant tegen de gele zitten. het is even uitkienen om de hoeveelheid infotrons te krijgen,
maar ik had er genoeg over. je kan ook de glitterdingen die los komen opsluiten door eerst het groen weg te halen en de glitterdingen erin te laten en de gele erachteraan te duwen.uiteraard niet allemaal, maar als je het tot de andere gele red is het mooi meegenomen, je kan ook wel dat glitterding daar links beneden ontploffen, maar ik dacht dat je dan niet genoeg infotrons had, maar je kan alle mogelijk heden proberen natuurlijk, je kan er zelfs voor kiezen om die rode links bij de E te zetten, maar dat is moeilijker.
gr abby |
| thea5 |
| 03-11-2008 15:28 level 3, d34 |
|
|
|
het was ff puzzelen abby maar ik heb hem gehaald, bedankt!!
gr. thea |
| thea5 |
| 03-11-2008 17:48 |
|
|
|
hoever zijn jullie met d34? en welke levels heb je niet...
gr. thea |
| Corina |
| 03-11-2008 19:33 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoever zijn jullie met d34? en welke levels heb je niet...
gr. thea |
ik ben bij level 17 van d34 en ik heb 10 12 en 16 nog niet gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 03-11-2008 23:27 d34 |
|
|
|
ben bij 29 en heb 12 26 28 en 29 nog niet
gr abby |
| thea5 |
| 04-11-2008 17:44 d34, level 2 |
|
|
|
kan één van jullie me zeggen waar ik die gele precies moet neerzetten, die bovenaan zit?
gr. thea |
| abbycail |
| 04-11-2008 19:28 Re: d34 |
|
|
|
je moet de gele daar beneden neer zetten aan de linkerkant van dat bruine blok boven dat vak eronder, kan je het volgen? en zorgen dat je het niet dicht gooit met die ballen erboven, als je daar dan komt kan je de rode pakken en er daar ook uit dat vak is open en de rode gebruik je voor het vakje bij de E
gr abby |
| tammetje001 |
| 04-11-2008 20:23 level 104 chaos |
|
|
|
Heeft iemand een tip hoe ik dit level moet spelen?
gr Tam
Laatst aangepast door tammetje001 op 04-11-2008 22:20, in totaal 1 keer bewerkt |
| thea5 |
| 04-11-2008 20:31 level 2, d34 |
|
|
|
yes abby, heb het gehaald, bedankt
gr. thea |
| abbycail |
| 05-11-2008 10:01 Re: level 104 chaos |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | Heeft iemand een tip hoe ik dit level moet spelen?
gr Tam |
het is met recht een chaos, maar best wel simpel, je moet dus aan het aantal infotrons komen, dat doe je door glitterdingen onder ballen te laten ontploffen, en soms lukt dat door een schaar erbij te laten ontploffen of 1 of meerdere groene diskettes, dan krijg je er meer, het vervelende is dat je regelmatig af gaat, maar hij is te doen.
gr abby |
|
|