NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-11-2006 12:57 72 97 en 100 Reageer met quote

je moet wel even zeggen waar je precies een probleem hebt, dan kan ik beter uitleggen, level 97 kan je terug lezen op dit forum. tollie heeft uitgelegd hoe het bein gaat met de ballen en ik heb later de rest uitgelegd, een kwestie van terug lezen dus. level 100 , als het probleem bij de diskettes ligt , dan staat dat ook in dit forum, bij dit level kan ik je niet helpen, ik heb hem in 1x gehaald, maar met meer geluk dan wijsheid, zal ik maar zeggen, ik kan hem echt niet navertellen, blijft over 72, dat is een level die ik weer helemaal moet spelen om uit te kunnen leggen, dus ik zou graag weten waar het mis gaat, ik weet niet of deze ook al uitgelegd wordt in dit forum, maar dat zie je wel als je terug leest om level 97 te vinden, anders hoor ik nogwel van je, o ja , helemaal beneden zie een vak dat je aan kunt klikken met ga naar sopaplex, dan kom je op een forum waar ook levels wordt uitgelegd, je bent al ver, dus je komt er wel.
gr abby

Gast
22-11-2006 17:18  Reageer met quote

Hehe abby wordt nog druk!

Gr tollie
Gast
22-11-2006 17:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hehe abby wordt nog druk!

Gr tollie

heb je je lijst al gemaakt? ben zo nieuwsgierig, heb level 1 van d6 nu gehaald, ik kwam er op het einde steeds niet uit om die laatste infotrons te pakken, in die vakjes die niet opengaan door de gele diskettes, en ik had niet genoeg rode , dus werdt ik nijdig en heb ik 1 rode gebruikt om zo'n glitterding te grijpen, en had ik opeens 9 infotrons erbij en het lukte nog ook om het einde door te komen, want het schaartje en die glitterding beneden kon ik gewoon laten zitten, heb het wel zo vaak moeten doen dat ik blindelings de weg wist beneden, anders heb je de glitterding nodig om de weg te wijzen, nou daar ben ik dus ook van af, level 2 snap ik meteen niet dus ben ik gelijk door naar level 5 gegaan, die is leuk.
gr abby
Gast
23-11-2006 11:02 hallo tollie Reageer met quote

heb jij level3 van d3 trouwens al? het begin is makkelijk en die daarnaast ook, en dan krijg je dat met een bal die poortjes moet openen, dat weet ik ook, maar dan kom je bij een vierkant vakje waar je in moet , dat moet dan van boven af en dan moet je de ballen zo op de schaar laten vallen, dat er een opening komt om de infotrons beneden te pakken en dat lukt me dus niet, weet je wat ik bedoel? heb jij die al? zou je het willen uitleggen?
mijn dank is verpletterend,
gr abby
Gast
23-11-2006 16:57  Reageer met quote

Ik heb het level wel gehaald maar snap niet helemaal waar je zit Bedoel je behoorlijk aan de rechterkant, zo'n 4kant waar 3 ballen boven op liggen en dan van die buisjes diagonaal of zit ik verkeerd??

Zoja aan de buiten kan van het 4 kant gaat een schaar links om dan weer rechts om dan weer links om rechts om telkens tot aan de ballen Als je nou een bal die boven op ligt op zijn hersens (als hij die heeft) duwt zodat het onderste gedeelte open ploft dan is het een stuk makkelijker!!

Ik hoop dat ik het goede uitleg anders maar ff reageren

Mijn levels krijgje binnen kort Speel er eerst nog wat uit Smile

Gr tollie
Gast
23-11-2006 21:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik heb het level wel gehaald maar snap niet helemaal waar je zit Bedoel je behoorlijk aan de rechterkant, zo'n 4kant waar 3 ballen boven op liggen en dan van die buisjes diagonaal of zit ik verkeerd??

Zoja aan de buiten kan van het 4 kant gaat een schaar links om dan weer rechts om dan weer links om rechts om telkens tot aan de ballen Als je nou een bal die boven op ligt op zijn hersens (als hij die heeft) duwt zodat het onderste gedeelte open ploft dan is het een stuk makkelijker!!

Ik hoop dat ik het goede uitleg anders maar ff reageren

Mijn levels krijgje binnen kort Speel er eerst nog wat uit Smile

Gr tollie

ja, die bedoelde ik, heb hem nu gehaald, dat ik daar zelf niet op kwam zeg! mijn supaplexje is al lang hersendood , met alles wat hij steeds op zijn kop krijgt, heb 15 er ook achteraan gehaald, weet jij hoe vier moet? hoe kom je bij de E? en 8 ? helemaal rechts 2 in fotrons beneden die ik niet kan pakken, omdat de groene diskettes eerder ontploffen dan ik beneden ben, ik ben nu bij 16, dat is inderdaad een snik en snak,
gr abby
Gast
23-11-2006 21:23  Reageer met quote

Wie kan mij helpen met level 61?
gr me!
Gast
23-11-2006 22:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen met level 61?
gr me!

moet je wel even zeggen waarmee en waar ik je moet helpen,
gr abby
Gast
24-11-2006 13:09  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja, die bedoelde ik, heb hem nu gehaald, dat ik daar zelf niet op kwam zeg! mijn supaplexje is al lang hersendood , met alles wat hij steeds op zijn kop krijgt, heb 15 er ook achteraan gehaald, weet jij hoe vier moet? hoe kom je bij de E? en 8 ? helemaal rechts 2 in fotrons beneden die ik niet kan pakken, omdat de groene diskettes eerder ontploffen dan ik beneden ben, ik ben nu bij 16, dat is inderdaad een snik en snak,
gr abby

4 en 8 heb ik ook nog niet Bij 4 moet je eerst helemaal naar beneden en dan gauw rechts Dan ga je zo'n buisje door dan kom je in een veld met allemaal ballen en infotrons Volgens mij moet je de infotrons pakken en zo min mogelijk groen weg happen Want daarna moet je dat vak helemaal vol blokken duwen die je her en der weg kunt halen zodat je de diskette die helemaal links zit er overheen kunt duwen en dan ergens naar beneden kunt laten vallen zodat een klein stukje honingraad ontploft Het lukt mij niet 1 2 3 dus heb ff de moet opgegeven

Level 8 kan ik alles pakken maar stuite op een muurtje honingraad waar ik geen diskettes voor heb oid Volgens mij moet ik iets met die scharen doen maar dat lukte niet Ik heb die ook niet vaker meer gespeeld

Gister heb ik 15 16 17 van d3 ff uitgespeeld Die zijn wel makkelijk

Gr tollie

Ps lekker zo'n dagje vrij
Gast
24-11-2006 15:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
4 en 8 heb ik ook nog niet Bij 4 moet je eerst helemaal naar beneden en dan gauw rechts Dan ga je zo'n buisje door dan kom je in een veld met allemaal ballen en infotrons Volgens mij moet je de infotrons pakken en zo min mogelijk groen weg happen Want daarna moet je dat vak helemaal vol blokken duwen die je her en der weg kunt halen zodat je de diskette die helemaal links zit er overheen kunt duwen en dan ergens naar beneden kunt laten vallen zodat een klein stukje honingraad ontploft Het lukt mij niet 1 2 3 dus heb ff de moet opgegeven

Level 8 kan ik alles pakken maar stuite op een muurtje honingraad waar ik geen diskettes voor heb oid Volgens mij moet ik iets met die scharen doen maar dat lukte niet Ik heb die ook niet vaker meer gespeeld

Gister heb ik 15 16 17 van d3 ff uitgespeeld Die zijn wel makkelijk

Gr tollie

Ps lekker zo'n dagje vrij

ik snap wat je bedoelt met level 4, bij 8 had ik het zelfde probleem, toen zag ik t er 2 infotrons ontploffen zodra je er boven in gaat en de groene diskettes beneden ontploffen, als jedie kan paken voor ze ontploffen kan je met die rode het muurtje openen, je kan ook met die rode diskette die glitterding vrij maken, dn heb je genoeg infotrons, maar dan krijg je het muurtje weer niet open, ik ben trouwens al bij 21, voordeel als je altijd vrij bent, (gna gna)
abby
lijp als wat
24-11-2006 15:23 LEVEL 102 Reageer met quote

hoi iedereen tijd geleden nou bennerweer
vraagje in level 102 het meest rechtse stuk hoe moet dat?

gr lennart
Gast
24-11-2006 16:15 Re: LEVEL 102 Reageer met quote

lijp als wat schreef:
hoi iedereen tijd geleden nou bennerweer
vraagje in level 102 het meest rechtse stuk hoe moet dat?

gr lennart

goh ! LEEF JE NOG ik dacht dat je je had opgehangen van de supaplexstress ik denk dat je uiters rechts boven bedoelt, ik heb hem een half uur zitten proberen, maar het lukt mij ook niet meer, misschien wil tollie zo lief zijn dat hij het uitlegd, als hij het nog weet teminste, sorry...
abby
Gast
24-11-2006 17:39  Reageer met quote

ik hoop niet dat je me dom vind, maar ik kan nergens, maar dan ook echt nergens een woord vinden wat ook maar lijkt op winplex... als ik supaplex start, moet ik 2x op enter drukken, en dan ben ik in zo'n soort menu.. dan kan ik gaan spelen, maar winplex staat er bij mij niet bij
groetjes mij.

edit Numix: bericht gewijzigd, hier geen breezah-taaltje gebruiken, en let een klein beetje op je spelling. normaal worden dit soort berichten verwijderd, maar aangezien er al is geantwoord, laten we je vraag staan.
Gast
24-11-2006 17:50  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik hoop niet dat je me dom vind, maar ik kan nergens, maar dan ook echt nergens een woord vinden wat ook maar lijkt op winplex... als ik supaplex start, moet ik 2x op enter drukken, en dan ben ik in zo'n soort menu.. dan kan ik gaan spelen, maar winplex staat er bij mij niet bij
groetjes mij.

moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen verstand van hebt, daarbij kan ik ook geen woord engels, ik heb gewoon bij google supaplex neer gezet en toen de eerste de beste waar doanloaden ( ik weet niet eens meer hoe je dat schrijft ) stond heb ik aangeklikt, en op goed geluk de juiste dingen aangeklikt ( was engels) en toen had ik opeens winplex, maar als je terug leest, volgens mij was er iemand die precies beschreef hoe en wat,
gr abby
Gast
24-11-2006 18:08 hoi tollie Reageer met quote

snap jij level 22 van d3 ?
gr abby
Gast
24-11-2006 18:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
moet je wel even zeggen waarmee en waar ik je moet helpen,
gr abby

Ehhhmm met dat tweede hokje met dat stuk dat je niet omhoog kan en dan moet je in 1 zo'n groene baan in 1 keer omhoog naar die snoepjes maar ik haal het steeds niet !
Gr me!lWink
Gast
24-11-2006 20:35 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
snap jij level 22 van d3 ?
gr abby

Anonymous schreef:
ik ben trouwens al bij 21, voordeel als je altijd vrij bent, (gna gna)
abby

Ik ben al bij 23 hahahaha!! 22 is zoooooooooooooooooooooooo simpel Gebruik je de TAB toets wel is Probeer maar is en je zult zien hoe je 22 moet uitspelen Als het je niet lukt dan moet je maar ff reageren

Heb je 4 en 8 dan al uitgespeeld??

Gr tollie
Gast
24-11-2006 20:43 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik ben al bij 23 hahahaha!! 22 is zoooooooooooooooooooooooo simpel Gebruik je de TAB toets wel is Probeer maar is en je zult zien hoe je 22 moet uitspelen Als het je niet lukt dan moet je maar ff reageren

Heb je 4 en 8 dan al uitgespeeld??

Gr tollie

misschien stom van me , maar wat is je tab toets? waar zit hij?4 en 8 heb ik nog niet,
gr abby
Gast
24-11-2006 20:44  Reageer met quote

Ben nu bij d3 24 HAHA

gr tollie
Gast
24-11-2006 20:51  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ehhhmm met dat tweede hokje met dat stuk dat je niet omhoog kan en dan moet je in 1 zo'n groene baan in 1 keer omhoog naar die snoepjes maar ik haal het steeds niet !
Gr me!lWink

je bedoelt bij die gravitie, dat je steeds naar beneden dondert als je niet goed langhet groen gaat, daar is eigelijk niet veel uit te leggen, het lukt of het lukt niet, de enigste mogelijkheid is, (dan moet je wel winplex spelen) je pc op z'n allerlangzaams zetten, zo lukte het bij mij wel.

gr abby
Gast
24-11-2006 20:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ben nu bij d3 24 HAHA

gr tollie

leg je 22 nog nader uit, of moet ik eerst hardt huilen
abby
Gast
24-11-2006 21:04  Reageer met quote

heb tab toets ontdekt, je ziet dat er achteraan een bal boven ligt maar hoe krijg je hem beneden?
Gast
24-11-2006 21:13  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb tab toets ontdekt, je ziet dat er achteraan een bal boven ligt maar hoe krijg je hem beneden?

heb 22 gehaald hoor, toch nog wel een beetje verstand, ga nu naar 23, pas maar op ik haal je in.
abby
lijp als wat
24-11-2006 22:47 Re: LEVEL 102 Reageer met quote

Anonymous schreef:
goh ! LEEF JE NOG ik dacht dat je je had opgehangen van de supaplexstress ik denk dat je uiters rechts boven bedoelt, ik heb hem een half uur zitten proberen, maar het lukt mij ook niet meer, misschien wil tollie zo lief zijn dat hij het uitlegd, als hij het nog weet teminste, sorry...
abby

ik stond op het punt om echt "op te hangen" maar toen ik het o zo bekende supaplex tekentje weer zag staan kon ik het niet laten maar enniewee ik weet nou nog steeds niet hoe dat stuk(inderdaad rechts boven!) moet dus als tollie (of iemand anders) nog effe wat wil zegge zou ik erg blij worden!
Gast
24-11-2006 22:54 Re: LEVEL 102 Reageer met quote

lijp als wat schreef:
ik stond op het punt om echt "op te hangen" maar toen ik het o zo bekende supaplex tekentje weer zag staan kon ik het niet laten maar enniewee ik weet nou nog steeds niet hoe dat stuk(inderdaad rechts boven!) moet dus als tollie (of iemand anders) nog effe wat wil zegge zou ik erg blij worden!

Level 102 Stukje rechts boven

Je gaat het buisje in dan 2 naar rechts. Links zuigen. 1 omhoog links zuigen. 1 omhoog 1 naar links. Onder zuigen 1 omhoog Daarna kun je de rest wel

Gr tollie
Gast
24-11-2006 23:07  Reageer met quote

waar ben jij tollie? ik blijf een beetje hangen bij d3 23 , weet niet goed wat ik moet doen bij de vierde vak, of de groene laten vallen op de infotron die vast zit in het hokje, en hoe dan die groene beneden ontploft, denk dat ik maar weer een poosje iets andes moet gaan doen, even ontsupaplexen , zeg maar,
gr abby
Gast
25-11-2006 9:17 level61 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je bedoelt bij die gravitie, dat je steeds naar beneden dondert als je niet goed langhet groen gaat, daar is eigelijk niet veel uit te leggen, het lukt of het lukt niet, de enigste mogelijkheid is, (dan moet je wel winplex spelen) je pc op z'n allerlangzaams zetten, zo lukte het bij mij wel.

gr abby

Okee dan oefen ik nog wel wat!..Very Happy bedankt!
Uhm dat kan niet bij mij want ik speel geen winplex:( die wil niet op de computer heel raar maar oke...
Groetejess. me
Gast
25-11-2006 14:15 hoi tollie Reageer met quote

nou, level 23 mag je helemaal voor me uit leggen als je wilt, alleen het vak waar je begint en die daar boven en links daarnaast is geen probleem, maar daarna?
gr abby
Gast
25-11-2006 17:15  Reageer met quote

ik ben bij level 105, maar hoe kan ik die uitspelen?? ik ben aan het eind, heb steeds alles opgegete wat ik moet hebbe, mar dan zit de deur dicht, hoe krijg ik die open?? kan iemand mij een tip geven??? groetjes rian
Gast
25-11-2006 17:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben bij level 105, maar hoe kan ik die uitspelen?? ik ben aan het eind, heb steeds alles opgegete wat ik moet hebbe, mar dan zit de deur dicht, hoe krijg ik die open?? kan iemand mij een tip geven??? groetjes rian

uitleg staat op pagina 11 van dit forum..
gr abby
Plaats Reactie Pagina 25 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: