|
|
|
|
| Corina |
| 27-10-2008 12:21 |
|
|
|
| thea5 schreef: | level 15 van d36 gehaald abby, bedankt
en ik bedoel niet de poortjes maar het vak met al die ballen, waar die infotron in het midden zit
gr. thea |
was ik al bang voor. krijg die ook niet voor elkaar.
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 27-10-2008 15:04 Re: d36 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, als je mij level 5 uitlegt, zal ik jou level 8 uitleggen. mijn probleem bij 5 is als je naar het rechter gedeelte gaat. dan krijg je een lange rij infotrons bovenelkaar en het stukje beneden rechts daarvan, daar krijg ik die infotrons niet te pakken.
Bij level 8 is het de truc om gebruik te maken van de ontploffingen en de schaartjes om eroverheen te komen. in het vak met het kastje duw je de groene helemaal naar links. daar ontploft hij en als je geluk hebt kan je eroverheen naar het volgende vak.
gr corina |
wat wil je weten bij level 5? in principe gewoon alle infotrons pakken, waar gaat het mis? en level 8 deed ik al zo, maar ging steeds mis ik ontplof met de groene, maar als jij hem hebt dan moet het toch lukken, dus ik ga weer proberen.
gr abby
oja het is een wonder, maar ik ga straks mijn nieuwe auto eindelijk halen. |
| abbycail |
| 27-10-2008 15:09 d36 |
|
|
|
en natuurlijk haal ik level 8 nu in 1x
gr abby |
| Corina |
| 27-10-2008 15:38 Re: d36 level 5 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wat wil je weten bij level 5? in principe gewoon alle infotrons pakken, waar gaat het mis? en level 8 deed ik al zo, maar ging steeds mis ik ontplof met de groene, maar als jij hem hebt dan moet het toch lukken, dus ik ga weer proberen.
gr abby
oja het is een wonder, maar ik ga straks mijn nieuwe auto eindelijk halen. |
het probleem zit aan de rechterkant. onder die schuine rij met infos zitten ballen om en om. hoe krijg ik die 3 info eronder eruit?
gr corina |
| abbycail |
| 27-10-2008 15:50 Re: d36 level 5 |
|
|
|
| Corina schreef: | het probleem zit aan de rechterkant. onder die schuine rij met infos zitten ballen om en om. hoe krijg ik die 3 info eronder eruit?
gr corina |
als je daar die lange weg naar beneden gaat en je pakt die ene infotron rechts , moet je er even naar kijken, dan zie dat je de bal die naast die eerste infotron erboven 1 naar rechts kan duwen, dan duw je weer een bal naar links en je gaat iets naar boven, daar valt wel wat en de infotrons kun je even snel opzuigen en nu zie dat je dat vak in kan naar beneden.
gr abby |
| thea5 |
| 27-10-2008 16:33 level 19, d36 |
|
|
|
deze level wil niet? tenminste ik zie het niet
gr/ thea |
| abbycail |
| 27-10-2008 20:43 Re: level 19, d36 |
|
|
|
| thea5 schreef: | deze level wil niet? tenminste ik zie het niet
gr/ thea |
is mij ook een raadsel
gr
abby |
| Corina |
| 27-10-2008 22:12 Re: level 19, d36 |
|
|
|
| abbycail schreef: | is mij ook een raadsel
gr
abby |
ik heb hem ook niet, 20 wel. dus als ik 5 haal, kan ik weer verder misschien.
alvast bedankt abby, ga hem morgen proberen.
gr corina |
| abbycail |
| 27-10-2008 22:37 |
|
|
|
ben d39 maar aan het doen, die moest ik ook nog over doen.
gr abby |
| abbycail |
| 27-10-2008 22:38 Re: level 19, d36 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem ook niet, 20 wel. dus als ik 5 haal, kan ik weer verder misschien.
alvast bedankt abby, ga hem morgen proberen.
gr corina |
verder kom je niet, is weer hetzelfde level als 17
gr abby |
| tammetje001 |
| 27-10-2008 22:53 level 95 |
|
|
|
Weet iemand hoe ik bij level 95 die rij met allemaal ballen moet spelen?
gr Tam |
| abbycail |
| 27-10-2008 23:52 Re: level 95 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | Weet iemand hoe ik bij level 95 die rij met allemaal ballen moet spelen?
gr Tam |
is nu te laat, ga nu naar bed, morgen ben ik de he dag en avond weg, jaarlijks zussendag, met mijn 8 zussen. maar woensdag kijk ik erna, hij staat ergens uitgelegd , dus je kunt ook zelf vast zoeken, laat het dan wel even weten, als je het hebt gevonden.
gr abby |
| tammetje001 |
| 27-10-2008 23:54 Re: level 95 |
|
|
|
| abbycail schreef: | is nu te laat, ga nu naar bed, morgen ben ik de he dag en avond weg, jaarlijks zussendag, met mijn 8 zussen. maar woensdag kijk ik erna, hij staat ergens uitgelegd , dus je kunt ook zelf vast zoeken, laat het dan wel even weten, als je het hebt gevonden.
gr abby |
Veel plezier morgen! En ik zal even kijken!
gr Tam |
| thea5 |
| 28-10-2008 11:59 d36 |
|
|
|
ik kom ook maar tot level 21, jammer....
gr. thea |
| thea5 |
| 28-10-2008 15:15 d17 |
|
|
|
level 12 heb ik problemen mee, heeft één van jullie die?gr. thea |
| thea5 |
| 28-10-2008 15:25 d22 |
|
|
|
level 4 ? iemand die mij hiermee kan helpen?
gr. thea |
| Corina |
| 28-10-2008 15:47 Re: d17 |
|
|
|
| thea5 schreef: | | level 12 heb ik problemen mee, heeft één van jullie die?gr. thea |
level 12 van d17 heb ik ook niet.
level 4 van d22 heb ik ook niet, maar heb jij level 3 dan wel?
gr corina |
| thea5 |
| 28-10-2008 16:10 d22 |
|
|
|
nee ik heb alleen maar level 1 en 2 corina, maar ik heb net wel level 3 van d23 gehaald, maar die zullen jullie ook al wel hebben
gr. thea |
| thea5 |
| 28-10-2008 16:20 level 2, d23 |
|
|
|
ik blijf het proberen, maar heb je deze level ook corina?
gr. thea |
| Corina |
| 28-10-2008 20:47 Re: level 2, d23 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik blijf het proberen, maar heb je deze level ook corina?
gr. thea |
sorry, heb ik ook niet. en 1 ook niet.
gr corina |
| abbycail |
| 29-10-2008 9:38 Re: Level 95 |
|
|
|
zodra je begint meteen helemaal naar beneden en schiet dat vak rechts in, en zuig de infotron op die naar beneden valt en als de bal gevallen is ga je naar boven, die infotron met de ballen links boven je laat je zitten tot het allerlaatste, je gaat naar rechts en meteen bij de eerste helemaal naar beneden en weer het vakje in naar rechts, de infotron in het midden valt achter je aan boven op de andere infotron, en nu kun je ze pakken, pak de infotron links van je en ga naar het vak rechts waar die ene infotron zit, haal zoveel mogelijk groen daar weg en werk je naar boven tot de infotron en ga het vak aan de rechterzijde uit en naar beneden.
stop boven die bal die daar ligt en ga over die bal 3 naar rechts .
ga naar beneden en haal het groen weg links in het hoekje, ga weer naar boven en haal het groen weg voor de bal , duw de bal naar rechts naar beneden, ga om het blokje heen ook naar beneden en duw de bal naar links het hoekje in. ga dan naar links , zie je 2 ballen op elkaar haal dat vakje groen weg en de bovenste bal valt naar rechts, ga verder naar links helemaal beneden en dan naar boven, pak de infotron en duw de bal naar rechts naar beneden, maak het vak beneden groen vrij en pak de infotron, en dan het vak boven die 3 infotrons pakken en de ballen er gewoon uit duwen, en dan de 2 infotrons rechts zonder de ballen te laten vallen.
nou ga je naar het middelste stuk met de rijen infotrons en ballen, haal eerst tot bovenaan aan de linkerkant het groen weg bij elke bal, en ga weer naar beneden en ga aan de rechter kant van de 2de rij staan, met die 2 ballen boven elkaar en de 7 infotrons erboven, zuig het groen weg en laat die rij vallen en blijf spatie en pijltje naar links ingedrukt houden,
de laatste bal die neerkomt duw je naar links, en dan ga je de ballen van de eerste rij 1 voor 1 naar links eraf duwen en infotrons pakken, weer alle groen aan de linkerkant van de 3de rij weg halen, en dan ga je eerst helemaal naar beneden , en behalve de bovenste strook waar de ballen op rusten haal je daar al het groen weg, ook dus voor die bal rechts beneden.
nou zie je nog 3 rijen , onderaan zie 2 ballen en 1infotron op het groen rusten , dar boven 3 ballen naast el kaar en daar boven 3 infotrons naast elkaar en daar ga je doorheen naar rechts, en meteen naar beneden het groen weghalen beneden en de bal naar links duwen en je bent weer terug.
de eerste rij ga je dan naar beneden laten vallen, ga aan de rechterkant staan, en de infotons zuigen en de laatste bal naar links duwen, doe met de rij ernaast hetzelfde en de laatste naar links duwen ,er valt er dan nog 1 naar rechts en de infotron pakken.
pak bij de laatste rij eerst de drie infotron boven , dam moet je de laatste rij laten vallen en heel vlug voor hij vast zit de infotron ertussen zuigen, duw 1 bal naar rechts naar beneden en de rest van die rij naar links eraf duwen dan ga nar die twee infotron die pakje , haal nog niet dat groen eronder weg, en duw zoveel mogelijk ballen naar links naar beneden en dan het groen onder je wegzuigen, en de rest naar beneden laten vallen, en je kunt naar het volgende vak, daar wijst het vanzelf, de infotrons pakken zonder dat ze vast komen te zitten of je zelf, als er per ongeluk toch een infotron vast zit, kan je hem nog bevrijden door een schaar die aan bij het laatste vak vrij komen, te laten ontploffen bij de bal die een infotron opsluit, als laatste bij het begin die infotron in het hoekje bij de E.
je ziet 3 ballen boven op elkaar met daar de infotron erop, daar beneden haal je het groen weg, laat 3 ballen door, zuig de infotron en hou de 4de bal tegen, en ga voor hem uit naar de E.
gr abby |
| abbycail |
| 01-11-2008 16:30 |
|
|
|
gossie, wat is het druk!!!!
gr abby |
| tammetje001 |
| 01-11-2008 16:45 Re: Level 95 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zodra je begint meteen helemaal naar beneden en schiet dat vak rechts in, en zuig de infotron op die naar beneden valt en als de bal gevallen is ga je naar boven, die infotron met de ballen links boven je laat je zitten tot het allerlaatste, je gaat naar rechts en meteen bij de eerste helemaal naar beneden en weer het vakje in naar rechts, de infotron in het midden valt achter je aan boven op de andere infotron, en nu kun je ze pakken, pak de infotron links van je en ga naar het vak rechts waar die ene infotron zit, haal zoveel mogelijk groen daar weg en werk je naar boven tot de infotron en ga het vak aan de rechterzijde uit en naar beneden.
stop boven die bal die daar ligt en ga over die bal 3 naar rechts .
ga naar beneden en haal het groen weg links in het hoekje, ga weer naar boven en haal het groen weg voor de bal , duw de bal naar rechts naar beneden, ga om het blokje heen ook naar beneden en duw de bal naar links het hoekje in. ga dan naar links , zie je 2 ballen op elkaar haal dat vakje groen weg en de bovenste bal valt naar rechts, ga verder naar links helemaal beneden en dan naar boven, pak de infotron en duw de bal naar rechts naar beneden, maak het vak beneden groen vrij en pak de infotron, en dan het vak boven die 3 infotrons pakken en de ballen er gewoon uit duwen, en dan de 2 infotrons rechts zonder de ballen te laten vallen.
nou ga je naar het middelste stuk met de rijen infotrons en ballen, haal eerst tot bovenaan aan de linkerkant het groen weg bij elke bal, en ga weer naar beneden en ga aan de rechter kant van de 2de rij staan, met die 2 ballen boven elkaar en de 7 infotrons erboven, zuig het groen weg en laat die rij vallen en blijf spatie en pijltje naar links ingedrukt houden,
de laatste bal die neerkomt duw je naar links, en dan ga je de ballen van de eerste rij 1 voor 1 naar links eraf duwen en infotrons pakken, weer alle groen aan de linkerkant van de 3de rij weg halen, en dan ga je eerst helemaal naar beneden , en behalve de bovenste strook waar de ballen op rusten haal je daar al het groen weg, ook dus voor die bal rechts beneden.
nou zie je nog 3 rijen , onderaan zie 2 ballen en 1infotron op het groen rusten , dar boven 3 ballen naast el kaar en daar boven 3 infotrons naast elkaar en daar ga je doorheen naar rechts, en meteen naar beneden het groen weghalen beneden en de bal naar links duwen en je bent weer terug.
de eerste rij ga je dan naar beneden laten vallen, ga aan de rechterkant staan, en de infotons zuigen en de laatste bal naar links duwen, doe met de rij ernaast hetzelfde en de laatste naar links duwen ,er valt er dan nog 1 naar rechts en de infotron pakken.
pak bij de laatste rij eerst de drie infotron boven , dam moet je de laatste rij laten vallen en heel vlug voor hij vast zit de infotron ertussen zuigen, duw 1 bal naar rechts naar beneden en de rest van die rij naar links eraf duwen dan ga nar die twee infotron die pakje , haal nog niet dat groen eronder weg, en duw zoveel mogelijk ballen naar links naar beneden en dan het groen onder je wegzuigen, en de rest naar beneden laten vallen, en je kunt naar het volgende vak, daar wijst het vanzelf, de infotrons pakken zonder dat ze vast komen te zitten of je zelf, als er per ongeluk toch een infotron vast zit, kan je hem nog bevrijden door een schaar die aan bij het laatste vak vrij komen, te laten ontploffen bij de bal die een infotron opsluit, als laatste bij het begin die infotron in het hoekje bij de E.
je ziet 3 ballen boven op elkaar met daar de infotron erop, daar beneden haal je het groen weg, laat 3 ballen door, zuig de infotron en hou de 4de bal tegen, en ga voor hem uit naar de E.
gr abby |
Hoi Abby,
Ik heb hem gehaald. Ik zit nu alleen vast bij 98. ik weet niet hoe ik het laatste vak moet spelen waar die bewegende inforn ingaat als je hem open heb gemaakt! Kan je me helpen?
Gr Tam |
| thea5 |
| 01-11-2008 18:49 d76 |
|
|
|
wie kan mij ff helpen met level 9, bij voorbaat dank
gr. thea |
| Corina |
| 01-11-2008 20:51 Re: d76 |
|
|
|
| thea5 schreef: | wie kan mij ff helpen met level 9, bij voorbaat dank
gr. thea |
je gaat 1 naar rechts, 1 onder zuigen, weer 1 naar rechts en als bal is gevallen groene naar links duwen.
gr corina |
| thea5 |
| 01-11-2008 22:41 d76, level 9 |
|
|
|
dankje abby, was ook wel heel makkelijk, maar zag het niet
gr, thea |
| abbycail |
| 01-11-2008 23:02 Re: d76, level 9 |
|
|
|
| thea5 schreef: | dankje abby, was ook wel heel makkelijk, maar zag het niet
gr, thea |
was corina hoor , ha ha
gr abby |
| abbycail |
| 01-11-2008 23:07 Re: Level 95 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | Hoi Abby,
Ik heb hem gehaald. Ik zit nu alleen vast bij 98. ik weet niet hoe ik het laatste vak moet spelen waar die bewegende inforn ingaat als je hem open heb gemaakt! Kan je me helpen?
Gr Tam |
je hoeft niet alle infotrons daar te pakken, als je maar zorgt dat je 9 infotrons met dat glitterding krijgt, je hebt 87 infotrons in totaal en je hoeft er maar 92 dus je kan er in principe 4 laten zitten.
gr abby |
| tammetje001 |
| 02-11-2008 13:22 Level 101 |
|
|
|
Hoi,
Daar ben ik weer
Ik kom niet uit bij level 101.
Ik zit in het vak dat je gravity aan is. Het is 5e vak. ik weet niet hoe ik alle infrons te pakken krijg! Kan iemand me helpen?
gr Tam |
| thea5 |
| 02-11-2008 13:44 level 1, d76 |
|
|
|
ow sorry corina, bedankt!!!!! misschien kan je me dan ook vertellen, hoe ik door dat vak kom, als ik door het buisje ga, rechts, dat grote vak, is geen probleem
gr. thea |
|
|
|