|
|
|
|
| abbycail |
| 22-10-2008 13:34 level 81 |
|
|
|
level 81
Als je in het vak komt waar die gele bom zit doe je het volgende: (en niet meer dan dat!)
Je komt door de buis het vak binnen en alles is nog dicht!
Je gaat:
1 vak rechts
1 vak omhoog
2 vakken rechts
1 vak naar beneden
1 vak rechts
groene vak onder je wegzuigen
1 vak links
1 vak naar boven
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
bal rechts van je 1 vak opduwen
vak onder je wegzuigen
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
1 vak naar links
2 vakken naar beneden
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog (!!! 1 vak dus)
gele bom 1 vak naar links schuiven (hij kan ook niet verder dan)
5 vakken naar beneden
7 vakken omhoog
6 vakken naar rechts
2 vakken naar links
2 vakken omhoog
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog
2 vakken naar rechts
3 vakken naar beneden en meteen de bom daar opduwen (anders vallen de stenen op je koppie) en blijven duwen tot de bom valt
Voila het vak beneden is open en geen steen die meevalt en blokkeert.
En nu het mooiste:
Je kunt daarna (als je het onderste vak vrijgemaakt hebt) de gele bom heel goed mee gebruiken bij het openen van die rij die die hele meute tegenhoudt. (als hij geplaatst wordt vlak naast de opzuigbom die je daar ook vindt ploft er meer open ,En de belangrijkste factor: Je hebt daar niet alle infotrons nodig!
gr abby |
|
|
|
|
| tammetje001 |
| 22-10-2008 16:34 Re: level 81 |
|
|
|
| abbycail schreef: | level 81
Als je in het vak komt waar die gele bom zit doe je het volgende: (en niet meer dan dat!)
Je komt door de buis het vak binnen en alles is nog dicht!
Je gaat:
1 vak rechts
1 vak omhoog
2 vakken rechts
1 vak naar beneden
1 vak rechts
1 vak links
1 vak naar boven
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
bal rechts van je 1 vak opduwen
vak onder je wegzuigen
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
1 vak naar links
2 vakken naar beneden
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog (!!! 1 vak dus)
gele bom 1 vak naar links schuiven (hij kan ook niet verder dan)
5 vakken naar beneden
7 vakken omhoog
6 vakken naar rechts
2 vakken naar links
2 vakken omhoog
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog
2 vakken naar rechts
3 vakken naar beneden en meteen de bom daar opduwen (anders vallen de stenen op je koppie) en blijven duwen tot de bom valt
Voila het vak beneden is open en geen steen die meevalt en blokkeert.
En nu het mooiste:
Je kunt daarna (als je het onderste vak vrijgemaakt hebt) de gele bom heel goed mee gebruiken bij het openen van die rij die die hele meute tegenhoudt. (als hij geplaatst wordt vlak naast de opzuigbom die je daar ook vindt ploft er meer open ,En de belangrijkste factor: Je hebt daar niet alle infotrons nodig!
gr abby |
Ik heb hem gehaald! Dank je wel!
gr Tam |
| thea5 |
| 22-10-2008 17:11 d35, level 39 |
|
|
|
heb hem net gehaald abby, dankje en hoe is het met je oorontsteking?
gr. thea |
| tammetje001 |
| 22-10-2008 17:29 level 87 |
|
|
|
Kan iemand met dit level helpen. Weet iemand de volgorde van de vakken hoe ik ze moet doen?
Gr Tam |
| thea5 |
| 22-10-2008 17:30 level 53, d39 |
|
|
|
hebben jullie level 53? volgens mij is ie niet te doen....
gr. thea |
| abbycail |
| 22-10-2008 21:49 Re: d35, level 39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | heb hem net gehaald abby, dankje en hoe is het met je oorontsteking?
gr. thea |
erbarmelijk, maar ik overleef het wel. ben alleen stokdoof.
gr abby |
| abbycail |
| 22-10-2008 21:51 Re: level 53, d39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie level 53? volgens mij is ie niet te doen....
gr. thea |
zal toch niet d39 zijn? daar heb ik nog niets van, als het d35 is, vanaf 53 heb ik ook niets meer.
gr abby |
| abbycail |
| 22-10-2008 22:01 Re: 87 |
|
|
|
level 87 is eigenlijk bedoeld om constant de weg naar de E open te houden.
In ieder geval als je bij die lange rij ballen en ifotrons komt moet je 1 vakje onder die rij weghalen en dan in het midden er door gaan (zodat je op de terugweg van onderen de rest kan pakken.)
Je moet er eigenlijk constant op bedacht zijn of je de weg terug nog kan maken. Dus niet een weg blokkeren door een bal te laten vallen op de heenweg.
volgens mij heb ik hem ergens uitgelegd, zal m'n best doen om hem te vinden, zal morgen wel zijn.
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 22-10-2008 22:10, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 22-10-2008 22:10 |
|
|
|
level 87.
eerst dus naar rechts en naar beneden ,
dan naar beneden duw die bal 1 naar links en blijf daar even staan, ga weer naar boven, haal het groen onder die bal weg en vlug even het rechternisje in om de bal door te laten, dan naar boven en naar links aan de rechterkant van de 4 ballen opelkaar naar beneden gaan en 1 naar links, je staat nu boven de ingang naar beneden, ga 1 naar beneden en meteen 1 naar links,nu blijven de ballen boven en kan je naar beneden die 4 infotrons pakken, 1 bal komt achter je aan,maar dat is niet erg,
dan naar rechts,pak de infotron en zuig het groen onder je weg en ga weer terug naar links,
ga via die 2 infotrons naar boven en ga onder de bal staan,
ga naar beneden en meteen naar rechts, alles valt op z'n plaats, pak de infotron beneden je en ga naar via de 3 infotrons naar beneden en naar links,
helemaal onderlangs naar rechts en ga daar naar boven duw de bal 2 naar rechts bij die E en ga er overheen naar rechts en duw die bal links naar beneden, haal beneden alleen het groen weg onder die hoge rij infotrons en ballen en ga weer terug,
ga naar het vak links erboven en haal die leeg, ga naar links , je ka erdoor, bij die 2 infotrons , en als je links ben ga je eerst die 2 infotrons pakken boven, en dan ga je naar rechts waar de schaar zit en naar boven
vervolg je weg, de schaar komt achter je aan, pak daar de infotron en ga via het groen naar rechts, en aan het eind onder de rechtse bal gaan staan en gooi die op de schaar zodat het vak naar rechts openspringt.
daar ga je alle infotrons pakken, zonder dat de ballen de weg afsluiten, dus inplaats van meten naar rechts te gaan, ga je 2 naar links en 2 naar beneden en dan helemaal naar rechts de infotron daarboven pakken, ga daar naast de bal staan en zuig de infotron boven je en weer naar beneden naar links, de bal valt achter je aan ,dus vlug.
weer terug naar beneden en die 2 rechts pakken, dan ga je naar die infotron aan de linkerkant , pak hem en weer terug helemaal naar rechts via de bochten helemaal door naar rechts naar beneden en naar links de infotron beneden pakken, dan weer terug via die onderste bal, die laat je vallen en ga daar naar links, zuig het groen weg bij die bal boven die 3 infotrons en 3 ballen erop , ga dan naar boven en duw die bal naar rechts en ga naar links naar beneden en duw de bal boven de 3 infotrons en 3 ballen naar rechts.
ga daar beneden in het midden staan zuig de rechtse infotron en duw de bal helemaal naar links en werk je daar naar boven, dan naar links zuig het groen weg onder die 2 ballen en ga naar beneden, duw die bal naar links, ga daar erin en duw de bal weer terug helemaal naar rechts.
de bal daaronder ook naar rechts duwen, en ga naar beneden, pak daar 1 infotron en weer terug naar boven , daar kan je 2 infotrons pakken en helemaal bovenin ook 2 infotrons, dan weer naar beneden,
pak de onderste infotron door er onderdoor naar links te gaan, duw de bal helemaal naar rechts weer terug eronderdoor naar links, en zuig infotrons tot je weer een bal hebt en weer naar rechts duwen, dat nog 1x herhalen en je hebt alle infotrons en je kan naar links naar de E.
gr abby |
| Corina |
| 22-10-2008 22:37 Re: level 53, d39 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie level 53? volgens mij is ie niet te doen....
gr. thea |
53 kan niet en 57 ook niet. ben bij 62.
gr corina |
| thea5 |
| 23-10-2008 15:01 level 30, d35 |
|
|
|
ja natuurlijk was het d35, maar wie kan mij even door de ballen heen loodsen links boven? en dan bedoel ik met die rij ballen bovenop elkaar en die 6 of 7 infotrons
gr. thea |
| abbycail |
| 23-10-2008 16:08 Re: level 30, d35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ja natuurlijk was het d35, maar wie kan mij even door de ballen heen loodsen links boven? en dan bedoel ik met die rij ballen bovenop elkaar en die 6 of 7 infotrons
gr. thea |
ga door het poortje en onder de ballen door haal links en onder al het groen weg let op geen infotrons pakken links, dus onder de eerste infotron gaan staan en links groen weg zuigen, en duw een bal naar rechts en dan nog 4 ballen naar links duwen, en naar boven door de 3 poortjes en naar beneden zuig die infotron dat de bal valt en je kan de infotros pakken en nogmaals door de poortjes boven.
gr abby |
| thea5 |
| 23-10-2008 17:21 level 30, d35 |
|
|
|
oke abby, het is gelukt bedankt, ben nu bij level 54 wel moeilijk maar lijkt me te doen
gr. thea |
| abbycail |
| 23-10-2008 21:49 Re: level 30, d35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | oke abby, het is gelukt bedankt, ben nu bij level 54 wel moeilijk maar lijkt me te doen
gr. thea |
mij lukt het niet meer
gr abby |
| thea5 |
| 23-10-2008 22:14 |
|
|
|
ben nu bij level 56 van d35, en zoals corina zegt dan zal ik ook wel niet verder komen
gr. thea |
| thea5 |
| 24-10-2008 15:59 level 50, d35 |
|
|
|
corina of abby hebben jullie deze level ook? kom er niet uit....
gr. thea |
| thea5 |
| 24-10-2008 16:04 level 2, d36 |
|
|
|
en als jullie zo vriendelijk willen zijn, om deze ook even uit te leggen, ben ik jullie eeuwig dankbaar
gr. thea |
| abbycail |
| 24-10-2008 17:02 Re: d35 level 50 |
|
|
|
je gaat eerst onder de linker groene staan , laat hem ont ploffen door naar rechts onder die andere groene te staan, wacht 4 tellen en ontplof dan de recterkant, ga bij het kastje staan en druk tegen het kastje op het moment dat de laatste schaar ontploft en ren naar beneden door het poortje en ga tussen die 3 groene staan en dan er meteen er weer onderuit naar boven . de linker valt dan eerst en dan de rechter naar rechts . de scharen ontploffen en 3 ballen en je kunt naar de E.
dit vergt we enige oefening, het is me nu weer gelukt, maar het ging ook weer een paar keer fout. heb deze opgehaald,mij lukt het nu niet meer,
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 24-10-2008 17:08, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 24-10-2008 17:07 Re: level 2, d36 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en als jullie zo vriendelijk willen zijn, om deze ook even uit te leggen, ben ik jullie eeuwig dankbaar
gr. thea |
gele diskettes schuin naar boven tegen dat vak dacht ik, ik heb het opgezocht, maar kan het niet vinden, weet wel dat corina hem mij heeft uitgelegd.
gr abby |
| tammetje001 |
| 24-10-2008 17:33 level 91 |
|
|
|
Kan iemand mij helpen met level 91. ik kom er niet doorheen!
gr Tam |
| thea5 |
| 24-10-2008 17:36 d35, level 50 |
|
|
|
gelukt abby, mijn dank is zeer groot!!!
gr. thea |
| Corina |
| 24-10-2008 17:50 Re: level 2, d36 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en als jullie zo vriendelijk willen zijn, om deze ook even uit te leggen, ben ik jullie eeuwig dankbaar
gr. thea |
zoals abby al zei, de eerste gele zet je in de rechter bovenhoek neer en dan de rest er schuin omhoog tegenaan. de rode in de linker bovenhoek en klaar is kees.
gr corina |
| thea5 |
| 24-10-2008 18:02 |
|
|
|
en level 2 van d36 is ook gelukt, het moest inderdaad schuin naar boven, je hebt een geheugen als iemand van 18, hihi
gr. thea |
| abbycail |
| 25-10-2008 9:58 |
|
|
|
nou heb 54 en 50 weer gedaan van d35 en ben weer bij 62 gekomen, en als daar een E had gezeten had ik wel verder gekomen , maar helaas.
gr abby |
| thea5 |
| 25-10-2008 14:46 level 15, d36 |
|
|
|
hebben jullie deze level ook?
gr. thea |
| thea5 |
| 25-10-2008 15:16 level 4, d36 |
|
|
|
en ik kom ook niet door deze level.....misschien weet één van jullie dat?
gr. thea |
| abbycail |
| 25-10-2008 16:11 Re: level 4, d36 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en ik kom ook niet door deze level.....misschien weet één van jullie dat?
gr. thea |
heb alleen 2 3 6 en 7, kan zijn dat ik al verder ben geweest ga nu proberen verder te komen naar 15, 4 heb ik zowiezo niet, moest weer eens overnieuw.
gr abby |
| tammetje001 |
| 25-10-2008 16:39 level 93 |
|
|
|
Kan iemand mij helpen met level 93. ik kom er niet doorheen!
gr Tam |
| abbycail |
| 25-10-2008 16:52 Re: level 93 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | Kan iemand mij helpen met level 93. ik kom er niet doorheen!
gr Tam |
je bedoelt waarschijnlijk als je de middelste infotron moet pakken, je moet er aan de bovenkant erdoor heen , en je mag niet 1x haperen, dus vloeiend naar benden de infotron pakken en naar rechts, dan lukt het om tussen de vallende ballen door te komen.
gr abby |
| thea5 |
| 25-10-2008 17:11 level 4, d24 |
|
|
|
ja ik blijf bezig, maar zit nu zo vast als een huis, ik kom hier nogal wat infotrons tekort, wie het weet mag het zeggen...
gr. thea |
|
|