|
|
|
|
| tammetje001 |
| 17-10-2008 21:28 level 72 |
|
|
|
weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik die gele diskeetes uit dat vak krijg en naar beneden kan krijgen?
gr Tam |
|
|
|
|
| tammetje001 |
| 17-10-2008 21:52 hulp nodig bij level 72 |
|
|
|
Weet iemand hoe ik die gele diskettes allemaal uit het vak krijg?
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Gr tam |
| abbycail |
| 17-10-2008 21:55 Re: level 72 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik die gele diskeetes uit dat vak krijg en naar beneden kan krijgen?
gr Tam |
zal het morgenochtend even uitleggen, als ik het nog weet, ga nu naar bed, heb slaap, welterusten.
gr abby |
| abbycail |
| 18-10-2008 8:05 level 72 |
|
|
|
haal eerst naar beneden en boven bij de groene het groen weg en ga dan onder die 2 ballen door , door het poortje, Duw de bovenste diskette 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft
Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen
gr abby |
| thea5 |
| 18-10-2008 19:28 d33 |
|
|
|
weet iemand hoe ik door level 4 en 5 kom van d33?
gr. thea |
| abbycail |
| 18-10-2008 19:52 Re: d33 |
|
|
|
| thea5 schreef: | weet iemand hoe ik door level 4 en 5 kom van d33?
gr. thea |
4 heb ik niet maar 5 wel, je moet de groene laten zakken en 1 naar links duwen onder de bal en dan de bal erop, zonder dat de schaar ontploft, die gebruik je dan daar links boven.
gr abby |
| thea5 |
| 18-10-2008 20:05 d33 |
|
|
|
bedankt abby, dan heb je level 6 ook? daar kom ik n.l. ook niet uit
gr. thea |
| abbycail |
| 18-10-2008 20:18 Re: d33 |
|
|
|
| thea5 schreef: | bedankt abby, dan heb je level 6 ook? daar kom ik n.l. ook niet uit
gr. thea |
nee, ik heb alleen 2 3 en 5 van d33
gr abby |
| tammetje001 |
| 19-10-2008 12:20 Level 80 |
|
|
|
ik ben in het 7e vak met die gele en die droene diskette. Ik kriujg het alleen niet voor elkaar om in het volgend vak te komen. kan iemand mij helpen? |
| tammetje001 |
| 19-10-2008 12:37 Re: level 72 |
|
|
|
| abbycail schreef: | haal eerst naar beneden en boven bij de groene het groen weg en ga dan onder die 2 ballen door , door het poortje, Duw de bovenste diskette 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft
Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen
gr abby |
Het is me gelukt. ik weet alleen niet hoe ik het volgende vak die 2 x 4 ballen bovin wegkrijg?! kun je me helpen? |
| abbycail |
| 19-10-2008 14:38 Re: level 72 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | | Het is me gelukt. ik weet alleen niet hoe ik het volgende vak die 2 x 4 ballen bovin wegkrijg?! kun je me helpen? |
eerst de vakje ervoor groen onder wegzuigen , onder de rechtse staan, en onder en rechts zuigen, 1 bal naar links duwen en de andere naar rechts, de 2de onder de linkse bal staan en onder zuigen en 1 naar rechts en rechts zuigen,bal naar links duwen, pak de 2 infotrons, onderste bal 1 naar rechts duwen en onder zuigen, en de andere bal weer naar links duwen.
gr abby |
| thea5 |
| 19-10-2008 15:20 d35 |
|
|
|
ik heb een probleem met level 27, zou niet weten hoe ik onderlangs moet komen, bij die groene diskettes
gr. thea |
| thea5 |
| 19-10-2008 15:31 |
|
|
|
nu ik toch bezig ben, level 31 van d35 ben ik ook al een tijd mee bezig, lijkt zo makkelijk maar het kwartje wil niet vallen
gr. thea |
| abbycail |
| 19-10-2008 15:41 Re: d35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb een probleem met level 27, zou niet weten hoe ik onderlangs moet komen, bij die groene diskettes
gr. thea |
nou je gaat als eerste door het poortje bij het begin druk op het kastje kom je bij de groene links boven , infotronnen pakken en zorgen dat het bruine blokje ontploft om naar beneden te gaan, links groen weghalen bij de scharen en rechts ook, pak infotron rechts. ga door poortje en je bent bij de groene diskettes, ga 2 naar rechts 1 naar beneden , 1 naar rechts , 1 naar beneden en 1 naar rechts, zuig de infotron onder je en dan heel vlug 1 naar links, 2 naar beneden en 2 naar links, dan ken je die 2 infotronnen pakken en de groenen laten ontploffen, de rest weet je vast wel.
gr abby |
| abbycail |
| 19-10-2008 15:49 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nu ik toch bezig ben, level 31 van d35 ben ik ook al een tijd mee bezig, lijkt zo makkelijk maar het kwartje wil niet vallen
gr. thea |
1 naar links 1 naar beneden en weer 1 naar links en onder zuigen, bal naar links duwen, groen wegzuigen onder je en weer een bal naar links duwen, aan de rechterkant 2 naar beneden en rechts zuigen en weer naar boven, druk op kastje en ga door het poortje de infotrons pakken, onder door het poortje er weer uit en dan rechts zuigen bal valt en de rest zie je vanzelf,
gr abby |
| thea5 |
| 19-10-2008 17:14 |
|
|
|
bedankt abby, het is allemaal gelukt!!!
gr. thea |
| tammetje001 |
| 20-10-2008 21:13 level 83 |
|
|
|
weet iemand hoe ik bij level 83 het hele linkse vak moet doen?
gr Tam |
| abbycail |
| 21-10-2008 7:58 Re: level 83 |
|
|
|
| tammetje001 schreef: | weet iemand hoe ik bij level 83 het hele linkse vak moet doen?
gr Tam |
er zijn 4 vakken links 2 onder en 2 boven, eerst moet je de rechterkant doen om voldoende rode te hebben, dan pak je eerst de 2 infotrons die in het midden zitten van die 4 vakken, en ga dan terug naar rechts en neem de 1ste vak rechts beneden van die 4 aan de linkerkant, pak de 2 infotrons links en ga naar rechts pak die 2 infotrons daar beneden en weer naar boven haal wel en beetje groen weg bij die stapel ballen in het midden , zodat je de bovenste naar rechts kan duwen, ga boven naar links en 2 naar beneden en weer omhoog, dan 1 naar beneden en naar links , de infotron in het hoekje boven pakken, zie die 3 ballen opelkaar voor het poortje , ga er boven staan en ga 2 naar rechts en 3 naar beneden, pak rechts die in fotron en ga weer 2 naar links en 2 naar beneden, onder zuigen en 1 naar rechts, 1 naar beneden en 2 naar rechts , bal naar links duwen en infotron pakken, dan 2 naar rechts , zet daar de rode en vlug 1 bal naar links en er uit, na de ontploffing kan je die ene pakken en de 2 aan de linkerkant en dat vak is klaar ga er uit.
het vak er links naast.
ga door het poortje en zuig onder en ga 1 omhoog, en 1 naar links.
pak de 2 infotrons naast je en ga 1 naar beneden en 2 naar links.
1 omhoog, boven je zuigen en 1 naar rechts.
pak de infotron en bal helemaal naar rechts duwen, bal links van je ook helemaal naar rechts duwen.
1 naar beneden en 2 naar links,en bal naar rechts duwen,
ga onder de bal staan en heel vlug 2 naar beneden en 1 naar links.
onder je zit nu een infotron , nu dus 1 naar beneden en 4 naar rechts, zet de rode daar weer bal 1 naar links en wegwezen.
je kan die infotron pakken en de rest links boven in de hoek, ga er uit.
neem aan dat je die vakken boven wel kent, de laatste rode gebruik je voor dat vak boven rechts voor dat vak links onder, zorg dat je dat poortje mee ontploft , dan kan je met de schaar die daar naast zit het middelste vak openen.
gr abby |
| abbycail |
| 21-10-2008 9:59 |
|
|
|
heb geantwoord op de chat topic hoor corina!
was het even vergeten, om er regelmatig naar te kijken, sorry
gr abby |
| tammetje001 |
| 21-10-2008 14:44 Re: level 83 |
|
|
|
| abbycail schreef: | er zijn 4 vakken links 2 onder en 2 boven, eerst moet je de rechterkant doen om voldoende rode te hebben, dan pak je eerst de 2 infotrons die in het midden zitten van die 4 vakken, en ga dan terug naar rechts en neem de 1ste vak rechts beneden van die 4 aan de linkerkant, pak de 2 infotrons links en ga naar rechts pak die 2 infotrons daar beneden en weer naar boven haal wel en beetje groen weg bij die stapel ballen in het midden , zodat je de bovenste naar rechts kan duwen, ga boven naar links en 2 naar beneden en weer omhoog, dan 1 naar beneden en naar links , de infotron in het hoekje boven pakken, zie die 3 ballen opelkaar voor het poortje , ga er boven staan en ga 2 naar rechts en 3 naar beneden, pak rechts die in fotron en ga weer 2 naar links en 2 naar beneden, onder zuigen en 1 naar rechts, 1 naar beneden en 2 naar rechts , bal naar links duwen en infotron pakken, dan 2 naar rechts , zet daar de rode en vlug 1 bal naar links en er uit, na de ontploffing kan je die ene pakken en de 2 aan de linkerkant en dat vak is klaar ga er uit.
het vak er links naast.
ga door het poortje en zuig onder en ga 1 omhoog, en 1 naar links.
pak de 2 infotrons naast je en ga 1 naar beneden en 2 naar links.
1 omhoog, boven je zuigen en 1 naar rechts.
pak de infotron en bal helemaal naar rechts duwen, bal links van je ook helemaal naar rechts duwen.
1 naar beneden en 2 naar links,en bal naar rechts duwen,
ga onder de bal staan en heel vlug 2 naar beneden en 1 naar links.
onder je zit nu een infotron , nu dus 1 naar beneden en 4 naar rechts, zet de rode daar weer bal 1 naar links en wegwezen.
je kan die infotron pakken en de rest links boven in de hoek, ga er uit.
neem aan dat je die vakken boven wel kent, de laatste rode gebruik je voor dat vak boven rechts voor dat vak links onder, zorg dat je dat poortje mee ontploft , dan kan je met de schaar die daar naast zit het middelste vak openen.
gr abby |
Dank je het is gelukt! Nu zit ik alleen met 85 snap niet met welk vak ik moet beginnen en in welke vologorde ik de volgende vakken moet doen!
Kan iemand helpen?
alvast bedankt
gr Tam |
| abbycail |
| 21-10-2008 15:18 Re: level 85 classic |
|
|
|
je begint uiteraard met de bal op het glitterding te gooien, dan heb je 9 infotrons , dan naar beneden,alle onderste ballen laten zakken, blijven er 2 over,de meest linkse groen weghalen aan de linkerkant , schaar vrijlaten en als hij links is de bal erop duwen zodat het vak links open is.
pak de rode,en ga verder naar links onder de 5 ballen door, pak de 4 infotrons en haal het groen weg en zet de rode in het midden van de 2 vakken boven je, laat het glitterding uit het rechtervak gaan en pak die infotrons en ga in het linkervak bij de bal staan en als het glitterding daar is de bal erop gooien zodat het vak eronder open is.
nu komt het... pak de 9 infotrons en ga naar links tot je tegen de bal staat, dan 1 omhoog 2 naar links en 2 naar beneden en helemaal naar links, ga weer terug naar rechts tot je onder de bal staat boven je in het hoekje,ga naar boven tot die bal ,weer naar beneden en 1 naar rechts en duw die bal helemaal naar links.ga weer naast het groene vlakje staan die onder de groene diskette zit, en ga naar beneden tot de bal en 1 naar links en naar beneden en 2 naar rechts en 2 ballen ligen keurig naast elkaar.
ga1 omhoog en 1 naar links en dan om hoog tot de bal die boven de groene diskette staat. ga over die bal heen 3 naar rechts en helemaal naar beneden en 2 naar rechts.
weer 2 naar links en weer omhoog over die bal boven de groene diskette heen naar links en daar weer naar beneden en haal het groen weg onder die bal , zodat hij naar beneden valt naast die andere 2 en de bal die ernaast zat duw je naar rechts in het hoekje.
haal het groen weg aan de rechterkant van de groene diskette en beneden naar het vak met de scharen, en duw de diskette naar rechts naar beneden en het vak is open.dan zie aan de linkerkant nog 3 ballen zitten,haal een vlakje groen eronder weg zodat er 2 ballen naar beneden vallen en de 3de op een groen vlakje blijft zitten.
laat een schaar los en laat de bal die je linksboven de poortjes hebt geschoven erop vallen zodat het vak eronder open is.
pak aan de rechterkant die 6 infotrons zonder ballen te laten vallen. en dan zie je aan de rechterkant van dat vak 2 ballen met 2 vlakjes groen ertussen,haal dat onderste vlakje groen weg,en laat een schaar los.
ga terug dat vakje in en haal ook het bovenste groen weg en wacht op de schaar,nu moet je even vlug zijn, als de schaar onder het groene vlakje onder de meest rechtse bal is,zuig je vlug het groen weg onder die bal, hij valt op de schaar en het vak rechts is open en je kan die rode diskette pakken,
ga dan aan de linkerkant door de poortjes naar beneden,en pak in dat vak de rode diskette, ga 1 naar links en onder zuigen en og 1 naar links en onder zuigen en zuig rechts de 2 infotrons die vallen en verder naar links.
het vak links heb ik niet gebruikt. zet de rode tegen de bovenkant helemaal links in het hoekje, en ga naar boven en laat de balen maar vallen.
ga helemaal aan de rechterkant naar boven tot aan het glitterding, die draait rondjes dus ga in het vakje staan en als hij vlak bij je is vlug weer terug,de glitter ding gaat de andere kant op en komt het vak wacht tot hij weer terug is en gooi die bal op zijn kop zodat het vak rechts open is,
ga in dat rechtse vak in het midden staan en zuig rechts groen,en de ballen vallen aan de rechterkant en duw de bal links van je naar links en pak de rode.
zet een rode aan links in het hoekje boven , zodat het vak met de infotrons en het vak erboven open gaat.
ga 1 naar rechts en 2 nar beneden en meteen links zuigen,want er valt een infotron en meteen een heleboel ballen en je moet uiteraard die infotron pakken.
dan boven je infotron pakken en ballen laten vallen en rode diskette pakken, zorg dat er 1 bal opeen groen vlakje blijft liggen.
ga een schaar vrijlaten in het vak in het midden beneden en maak daarmee het vak met die scharen open en pak die ene infotron, maak met een rode het linkervak open nadat je de infotrons hebt gepakt en pak daar die 5 infotrons,nu heb je 1 rode over daarmee ga je weer helemaal naar het begin en maak je het vak bij de E open en klaar...
gr abby |
| thea5 |
| 21-10-2008 20:05 d35, level 35 |
|
|
|
hoe kom ik door level 35 heen?
gr. thea |
| thea5 |
| 21-10-2008 20:18 d35, level 35 |
|
|
|
sorry heb te snel aan de bel getrokken, ben er al door
gr. thea |
| abbycail |
| 21-10-2008 20:39 Re: d35, level 35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoe kom ik door level 35 heen?
gr. thea |
pak de rode en ga rechts tegen dat grijze blok staan,nu kan je over dat grijze blok heen en de rode terug zuigen, door erbovenop gaan staan onder zuigen en meteen naar rechts gaan, je kan dit heel lang oefenen, af ga je toch niet, als je maar niet te lang wacht met rode terug zuigen. dan ga je naar boven via het groen neem de bocht naar rechts en via al die buisje weer naar links laat je vallen op de infotron die het meest links zit, dan pak je hem en druk naar rechts, pak infontron boven je en druk weer naar rechts,pak weer infotron boven je en duw nu naar links en nog een keer dus via dat groen helemaal naar links en dan pak je dat groen dat naar boven gaat en volg deze,
pak daar boven de infotron en naar rechts weg vervolgen, duw de bal naar rechts en ga er overheen , druk naar rechts volg de weg van het groen en let erop dat je die 2 infotrons laat vallen en pak ze, neem dan de weg naar boven en pak links de infotron en dan die andere 4 en zorg dat je links naar beneden valt voor het poortje dat naar rechts gaat.dat doe je door naar rechts tegaan, meteen 2 omhoog en weer 1 naar rechts tussen de 2 infotrons staan , nu kan je ze allevier pakken en links naar beneden, ga door het poortje naar rechts, let op schaar en door het 2de poortje en als je door het 3de poortje gaat meteen naar links duwen als je naar beneden valt , je komt dan boven op het kastje terecht en je kunt de infotron pakken,
je hoeft niet op het kastje te drukken, ga naar rechts en pak die andere infotron en weer naar rechts, dan via het groen naar boven naar de poortjes de laatste 2 infotrons pakken, je kan die rode pakken, maar je hebt hem niet echt nodig, druk naar links via dat groen en laat je naar beneden vallen , dan naar links over de blok, je kan de rode nu laten ontploffen, je hebt hem niet meer nodig, onder de E druk je naar boven en je bent er.
gr abby |
| abbycail |
| 21-10-2008 20:40 Re: d35, level 35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | sorry heb te snel aan de bel getrokken, ben er al door
gr. thea |
was ik al bang voor, voortaan wacht ik tot de andere dag, ha ha
gr abby |
| thea5 |
| 21-10-2008 21:22 level 39, d35 |
|
|
|
nee dit is geen geintje, maar ik kom niet door die 20 ballen beneden, gelijk als ie begint en dan onder me, zeg maar
gr. thea |
| Corina |
| 21-10-2008 22:28 Re: level 39, d35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee dit is geen geintje, maar ik kom niet door die 20 ballen beneden, gelijk als ie begint en dan onder me, zeg maar
gr. thea |
het volgende stukje heb ik naar voren gehaald. hoop dat je er iets aan hebt. gr corina
linkergedeelte van level 39 , je moet net als altijd in het midden staan onder en boven zuigen en naar links, iets anders kan ik er niet van maken?
level 50 is moeilijk uit te leggen, net als boven moet je zorgen dat de linkerbal iets eerder valt dan de rechterbal, |
| abbycail |
| 22-10-2008 8:20 Re: level 39, d35 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nee dit is geen geintje, maar ik kom niet door die 20 ballen beneden, gelijk als ie begint en dan onder me, zeg maar
gr. thea |
was gisteren naar bed gegaan, heb dubbele oorontsteking, snik,
ga door het poortje en 2 naar rechts en bal naar links duwen, en naar boven.
liggen 3 ballen naast elkaar en stuk je groen en rechts ervan 2 ballen op elkaar , bij dat stukje groen ga je3 naar beneden en 1 naar links, 1 naar beneden en 2 naar rechts, dan naar rechts en de onderste 2 rustig laten vallen en dan in het midden gaan staan van de volgende 3 ballen en naar links, je ziet wat er dan gebeurd.
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 22-10-2008 8:22, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 22-10-2008 8:21 |
|
|
|
corina, kom je naar de chat? ik was het een poosje vergeten, sorry. je bent toch niet boos?
gr abby |
| tammetje001 |
| 22-10-2008 11:20 level 81 |
|
|
|
Weet iemand waar ik de gele diskette moet plaatsen zodat ik door naar het volgende poortje kan?
Als ik hem beneden plaats vallen er altijd bommetjes voor het poortje!
gr Tam |
|
|
|