NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 235, 236, 237 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
11-10-2008 13:49 d16 Reageer met quote

hoe kom ik door level 1 van d16? bovenste gedeelte geen probleem, of moet ik nu onder beginnen?
gr. thea

abbycail
11-10-2008 16:51 Re: d16 Reageer met quote

thea5 schreef:
hoe kom ik door level 1 van d16? bovenste gedeelte geen probleem, of moet ik nu onder beginnen?
gr. thea

die hebben wij ook niet , sorrry
gr abby
thea5
11-10-2008 17:03 d16 Reageer met quote

tot hoever zijn jullie gekomen dan, en wat heb je wel en niet?
gr. thea
abbycail
11-10-2008 21:01 Re: d16 Reageer met quote

thea5 schreef:
tot hoever zijn jullie gekomen dan, en wat heb je wel en niet?
gr. thea

ben bij d16 tot 33 gekomen, behalve dus 1 24 26 en 34
gr abby
thea5
12-10-2008 16:03 d16 Reageer met quote

wie kan mij helpen met level 11 van d16?
gr. thea
abbycail
12-10-2008 17:42 Re: d16 Reageer met quote

thea5 schreef:
wie kan mij helpen met level 11 van d16?
gr. thea

naar boven gaan en 1 stap naar rechts, de linker valt naar beneden weer naar links en die rij valt , dan naar boven de linkse groene naar beneden door haperen de bovenkant ontploffen, rode pakken aan de rechterkant naar beneden rode bij E zetten, dan glitterding laten gan, ga boven aan bij die bovenste groene staan en als de glitterding weer bij de E is geweest en halvewege naar boven is, de groene naar rechts naar beneden gooien zodat hij op het glitterding valt op het moment dat hij langs de bovenste groene wil gaan, dan heb je een heleboel infotrons.
gr abby
thea5
12-10-2008 18:37  Reageer met quote

dankje abby, heb hem gehaald
gr. thea
abbycail
12-10-2008 19:09  Reageer met quote

thea5 schreef:
dankje abby, heb hem gehaald
gr. thea

graag gedaan, als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, het is weer herfstvakantie , dus damian is er weer een weekje, vandaag naar de dierentuin geweest, even bokito kijken, hij is wel beroemd geworden, de mensen verdringen zich om een glimp op te vangen , ha ha
gr abby
thea5
12-10-2008 19:13 d16 Reageer met quote

level 19 heb ik ook moeite mee, hier nog een weekje naar school, dan pas vakantie
gr. thea
thea5
12-10-2008 19:28 d16, level 19 Reageer met quote

laat maar abby heb hem net gehaald, hihi
gr. thea
thea5
13-10-2008 18:27 level 2, d17 Reageer met quote

dit level is niet te halen? ik kom er in ieder geval niet uit
gr. thea
tammetje001
13-10-2008 19:12 level 76 Reageer met quote

ik weet niet hoe ik bij het 4e vak de weg vrij kan maken aan de linkerkant! Kan iemand mij hiermee helpen?

groetjs Tam
abbycail
13-10-2008 20:25 Re: level 2, d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
dit level is niet te halen? ik kom er in ieder geval niet uit
gr. thea

nee , die heb ik ook niet.
grabby
abbycail
13-10-2008 20:38 Re: level 76 Reageer met quote

tammetje001 schreef:
ik weet niet hoe ik bij het 4e vak de weg vrij kan maken aan de linkerkant! Kan iemand mij hiermee helpen?

groetjs Tam

je gaat naar binnen als je eerst die bal hebt laten vallen, dan meteen naar beneden, helemaal naar links en bal helemaal naar rechts duwen.
terug naar links en infotronnen pakken, dan 2 naar boven, en ga dan onder de bal staan die je in het midden ziet, laat alle ballen op z'n plek vallen ga een stap naar rechts en wacht tot alle ballen gevallen zijn, als het goed is dan kan je nu naar binnen boven je.
gr abby
tollie
13-10-2008 22:52  Reageer met quote

Hoi allen

Zo ben er weer. Heb nu een nieuwe pc. Winplex doet het trouwens prima onder windows vista. Heb nu ook beter geluid met zo'n subwoofer erbij. Als ik af ga en heb het geluid aan staan schrik ik me kapot. Zal morgen weer ff serieus gaan spelen

gr tollie
abbycail
14-10-2008 7:25  Reageer met quote

tollie schreef:
Hoi allen

Zo ben er weer. Heb nu een nieuwe pc. Winplex doet het trouwens prima onder windows vista. Heb nu ook beter geluid met zo'n subwoofer erbij. Als ik af ga en heb het geluid aan staan schrik ik me kapot. Zal morgen weer ff serieus gaan spelen

gr tollie

heb geen idee eigenlijk wat voor geluid mijn pc met supa maakt, heb nooit geluid aan staan, dan word ik helemaal horredol als ik een level een paar keer moet overdoen, trouwens 's avonds zit ruud tegenover me ook aan zijn pc te werken, en niets is erger als je moet luisteren naar het gekrijs van spelletjes, ha ha
gr abby
thea5
14-10-2008 18:23 d17 Reageer met quote

doe ik iets verkeerds bij level 68? ik kom een rooie tekort
gr. thea
thea5
14-10-2008 18:28  Reageer met quote

owja level 20 van d17 kom ik ook niet uit, misschien kan iemand mij tekst en uitleg geven...
gr. thea
Corina
14-10-2008 18:57  Reageer met quote

thea5 schreef:
owja level 20 van d17 kom ik ook niet uit, misschien kan iemand mij tekst en uitleg geven...
gr. thea

level 20 hebben wij ook niet.
gr corina
Corina
14-10-2008 18:59 Re: d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
doe ik iets verkeerds bij level 68? ik kom een rooie tekort
gr. thea

waar? linker of rechter gedeelte.
gr corina
thea5
14-10-2008 19:04 level 68, d17 Reageer met quote

ik gebruik 2 rooie aan de linkerkant, dan heb ik 1 tekort aan de rechterkant
gr. thea
Corina
14-10-2008 19:53 Re: level 68, d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik gebruik 2 rooie aan de linkerkant, dan heb ik 1 tekort aan de rechterkant
gr. thea

als je het goed doet, kan je het rechts met 9 redden. je kan 2x met 1 rode 2 vakken openmaken, nl. helemaal linksonder en die daarnaast.
gr corina
thea5
14-10-2008 20:15 level 68, d17 Reageer met quote

ja dat weet ik, maar dan kom ik nog een rooie tekort
gr. thea
thea5
14-10-2008 20:22 level 68, d17 Reageer met quote

laat maar corina, ik weet het al, ging opeens een lichtje branden
gr. thea
Corina
14-10-2008 20:24 Re: level 68, d17 Reageer met quote

thea5 schreef:
laat maar corina, ik weet het al, ging opeens een lichtje branden
gr. thea

ik heb hem net weer gehaald. dus met 1 rode kan je 2 vakken openmaken. en dat dus nog een keer. het vak helemaal linksonder, samen met die links erboven. en die 2 vakken ernaast.
gr corina
tammetje001
15-10-2008 14:21 Re: level 76 Reageer met quote

abbycail schreef:
je gaat naar binnen als je eerst die bal hebt laten vallen, dan meteen naar beneden, helemaal naar links en bal helemaal naar rechts duwen.
terug naar links en infotronnen pakken, dan 2 naar boven, en ga dan onder de bal staan die je in het midden ziet, laat alle ballen op z'n plek vallen ga een stap naar rechts en wacht tot alle ballen gevallen zijn, als het goed is dan kan je nu naar binnen boven je.
gr abby

Dank je
voor je reactie! Het is me gelukt!
tammetje001
15-10-2008 14:23 level 76 Reageer met quote

Nu ben ik voorbij de scharen! ik weet alleen niet hoe ik dit vak met de diskettes moet spelen. Als ik ze laat vallen gaan er in het vak daarnder de infrons kapot!

Hoe moet ik het vak helemaal links doen?

gr Tam
abbycail
15-10-2008 15:54 Re: level 76 Reageer met quote

tammetje001 schreef:
Nu ben ik voorbij de scharen! ik weet alleen niet hoe ik dit vak met de diskettes moet spelen. Als ik ze laat vallen gaan er in het vak daarnder de infrons kapot!

Hoe moet ik het vak helemaal links doen?

gr Tam

onder zo'n groene gaat staan en naar beneden, en dan vlug 1 opzij en meteen tegen die groene duwen dan ontploft hij niet, zo kan je groene opzij zetten en laten ontploffen , je ziet dan zelf hoever je kan gaan, je gaat aan de linkerkant naar beneden en dan kom je vanzelf daar onder, je hoeft er daar dus niet door.en de linkerkant gaat als volgt.. duw de onderste groene 1 naar rechts en zuig onder je het groen weg en laat die ander vallen.
gr abby
tammetje001
16-10-2008 15:37 Re: level 76 Reageer met quote

abbycail schreef:
onder zo'n groene gaat staan en naar beneden, en dan vlug 1 opzij en meteen tegen die groene duwen dan ontploft hij niet, zo kan je groene opzij zetten en laten ontploffen , je ziet dan zelf hoever je kan gaan, je gaat aan de linkerkant naar beneden en dan kom je vanzelf daar onder, je hoeft er daar dus niet door.en de linkerkant gaat als volgt.. duw de onderste groene 1 naar rechts en zuig onder je het groen weg en laat die ander vallen.
gr abby

Sorry ik snp nog niet helemaal hoe ik het moe doen! Onder welke rij met diskettes moet ik gaan staan?
abbycail
16-10-2008 16:34 Re: level 76 Reageer met quote

tammetje001 schreef:
Sorry ik snp nog niet helemaal hoe ik het moe doen! Onder welke rij met diskettes moet ik gaan staan?

nou onder een rij is niet zo verstandig, dan ontploft de boel, je gaat door het poortje en ren meteen naar rechts en zorg dat die 2 ballen boven elkaar naast elkaar liggen zodat ze ontploffen, dan ga je terug naar links en ga onder die ene groene staan het meeste links boven , ga naar beneden en als je beneden bent vlug een stap naar links (dus naast het poortje) en duw meteen naar rechts, de groene die meegevallen is ontploft dan niet , je duwt hem helemaal naar rechts tot naast het poortje, dan de volgende groene die er boven zat , die met de infotron erop, doe deze op de zelfde manier, schuiven naar rechts bij de eerste groene, de infotron pak je onder tussen en dan laat je de rechtse groene vallen die onder die bal zit , die kan je gewoon laten ontploffen, dan de bal laten vallen , en dan kan je die infotron er gewoon tussen uit plukken en dan ga je rechts door het poortje,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 236 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 235, 236, 237 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: