|
|
|
|
| abbycail |
| 05-09-2008 11:44 |
|
|
|
weet jij trouwens hoe 24 moet van d16?
gr abby |
|
|
|
|
| tollie |
| 05-09-2008 14:06 |
|
|
|
ik ben er bijna Ben gisteravond met D16 begonnen Ik ben nu bij 25 |
| Corina |
| 05-09-2008 14:38 |
|
|
|
| tollie schreef: | | ik ben er bijna Ben gisteravond met D16 begonnen Ik ben nu bij 25 |
heb je 24 dan al gehaald?
gr corina |
| tollie |
| 05-09-2008 16:22 |
|
|
|
Sorry maar ik ben ook een analfabeet hoor. Schrijven kan ik wel maar lezen ho maar Ik weet niet hoe ik het heb maar ik d8 dat jullie 26 bedoelde. 24 heb ik dus ook nog niet. Irritant val festival haha
Gr tollie |
| abbycail |
| 05-09-2008 19:14 |
|
|
|
| tollie schreef: | Sorry maar ik ben ook een analfabeet hoor. Schrijven kan ik wel maar lezen ho maar Ik weet niet hoe ik het heb maar ik d8 dat jullie 26 bedoelde. 24 heb ik dus ook nog niet. Irritant val festival haha
Gr tollie |
leuk dat taaltje van je, als je nu even zegt- zeg je 7-Z ?ha ha
gr abby |
| Corina |
| 05-09-2008 20:50 |
|
|
|
ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er nu pas achter kom dat je tijdens het spel ook de snelheid kan veranderen. dacht dat alleen kon voordat je het spel begon. vond dat soms best irritant.
gr corina |
| abbycail |
| 05-09-2008 22:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er nu pas achter kom dat je tijdens het spel ook de snelheid kan veranderen. dacht dat alleen kon voordat je het spel begon. vond dat soms best irritant.
gr corina |
wist ik ook niet, hoe doe je dat dan? ik kan het alleen als je het spel begint inderdaad.
gr abby |
| Corina |
| 05-09-2008 22:48 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wist ik ook niet, hoe doe je dat dan? ik kan het alleen als je het spel begint inderdaad.
gr abby |
gewoon op + of - drukken aan de rechterkant bij het numerieke toetsenbord.
gr corina |
| tollie |
| 05-09-2008 23:32 |
|
|
|
| abbycail schreef: | leuk dat taaltje van je, als je nu even zegt- zeg je 7-Z ?ha ha
gr abby |
hmm.. Net de film davinci code gekeken maar 7-Z kan ik niet ontcijferen |
| abbycail |
| 06-09-2008 8:22 |
|
|
|
| tollie schreef: | | hmm.. Net de film davinci code gekeken maar 7-Z kan ik niet ontcijferen |
was een grapje.. 7 min de z is toch (even) ha ha
gr abby |
| abbycail |
| 06-09-2008 8:24 |
|
|
|
| Corina schreef: | gewoon op + of - drukken aan de rechterkant bij het numerieke toetsenbord.
gr corina |
bedankt, wist ik niet , kan goed van pas komen.
gr abby |
| tollie |
| 06-09-2008 9:18 |
|
|
|
Hahaha oke ik snap het (traag van begrip) Heb trouwens d16 level 24 nog steeds niet gehaald Heb wel geprobeerd om ipv door het buisje waar je valfestival krijgt een ander buisje te laten ontploffen met een diskette maar je hebt dan diskettes te kort Volgens mij kan hij niet
Hebben jullie 26 al dan
gr tollie |
| abbycail |
| 06-09-2008 11:00 |
|
|
|
| tollie schreef: | Hahaha oke ik snap het (traag van begrip) Heb trouwens d16 level 24 nog steeds niet gehaald Heb wel geprobeerd om ipv door het buisje waar je valfestival krijgt een ander buisje te laten ontploffen met een diskette maar je hebt dan diskettes te kort Volgens mij kan hij niet
Hebben jullie 26 al dan
gr tollie |
nee, we zijn tot 25 gekomen, ben er wel mee bezig.
gr abby |
| Corina |
| 06-09-2008 11:03 |
|
|
|
| tollie schreef: | Hahaha oke ik snap het (traag van begrip) Heb trouwens d16 level 24 nog steeds niet gehaald Heb wel geprobeerd om ipv door het buisje waar je valfestival krijgt een ander buisje te laten ontploffen met een diskette maar je hebt dan diskettes te kort Volgens mij kan hij niet
Hebben jullie 26 al dan
gr tollie |
volgens mij kan 24 ook niet, want als je boven door die buisjes bent geweest, hoe kom je dan weer terug?
en 26 heb ik nog niet, jij wel?
gr corina |
| tollie |
| 06-09-2008 11:14 |
|
|
|
als je boven bij die buisjes bent geweest moet je rode diskettes er tussen zetten en laten ontploffen Maar je hebt rode diskettes te kort op het eind
26 lukt mij nog niet helemaal
gr tollie |
| abbycail |
| 06-09-2008 14:34 |
|
|
|
corina, hoe ging level 40 ook al weer van d14
gr abby |
| abbycail |
| 06-09-2008 18:15 |
|
|
|
| abbycail schreef: | corina, hoe ging level 40 ook al weer van d14
gr abby |
laat maar ik weet het al weer.
gr abby |
| abbycail |
| 06-09-2008 18:16 |
|
|
|
tollie, heb jij 41 van d14? hoe gaat deze?
gr abby |
| tollie |
| 07-09-2008 11:54 |
|
|
|
hoi abby
Ja 41 heb ik
Pak die rode diskette en zet hem op de zelfde plek weer neer ga dan 1 omhoog 1naar rechts en 1 omhoog blijf daar staan tijdens de ontploffing. Ga na de ontploffing snel naar beneden en pak de diskette en de infotron. De rest moet je denk ik wel lukken
gr tollie |
| abbycail |
| 07-09-2008 12:22 |
|
|
|
| tollie schreef: | hoi abby
Ja 41 heb ik
Pak die rode diskette en zet hem op de zelfde plek weer neer ga dan 1 omhoog 1naar rechts en 1 omhoog blijf daar staan tijdens de ontploffing. Ga na de ontploffing snel naar beneden en pak de diskette en de infotron. De rest moet je denk ik wel lukken
gr tollie |
ha ha zover was ik al gekomen, het gaat me juist om de rest.
gr abby |
| tollie |
| 07-09-2008 12:22 |
|
|
|
ow zal hem ff spelen Zal zo antwoord geven |
| abbycail |
| 07-09-2008 12:29 |
|
|
|
| tollie schreef: | | ow zal hem ff spelen Zal zo antwoord geven |
durf het bijna niet te zeggen, maar het kwartje viel weer eens, ik heb hem al.
gr abby |
| tollie |
| 07-09-2008 12:30 |
|
|
|
ow wilde hem net gaan uitleggen Nog meer problemen?
gr tollie |
| Corina |
| 07-09-2008 12:41 |
|
|
|
| tollie schreef: | ow wilde hem net gaan uitleggen Nog meer problemen?
gr tollie |
zou je hem alsjeblieft toch nog even willen uitleggen? dank je.
gr corina |
| abbycail |
| 07-09-2008 12:57 |
|
|
|
| Corina schreef: | zou je hem alsjeblieft toch nog even willen uitleggen? dank je.
gr corina |
zal ik wel doen, nadat je de uitleg hebt gedaan van tollie, laat je ballen vallen om die infotrons te pakken, zorg dat je straks daar wel een glitterding kan ontploffen, zet een rode tegen die bal rechts boven en laat die glitter vrij, ga daar naar beneden en haal alle groen weg en duw die bal naar rechts, en ga 1 stap naar beneden en blijf daar staan, wacht op die glitterding , zodra hij boven je wil komen gauw naar links en naar boven , de glitter gaat naar beneden en de bal erachter aan, die andere glitterding laat je vrij en laat je ontploffen in het vak links.
gr abby |
| Corina |
| 07-09-2008 14:02 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zal ik wel doen, nadat je de uitleg hebt gedaan van tollie, laat je ballen vallen om die infotrons te pakken, zorg dat je straks daar wel een glitterding kan ontploffen, zet een rode tegen die bal rechts boven en laat die glitter vrij, ga daar naar beneden en haal alle groen weg en duw die bal naar rechts, en ga 1 stap naar beneden en blijf daar staan, wacht op die glitterding , zodra hij boven je wil komen gauw naar links en naar boven , de glitter gaat naar beneden en de bal erachter aan, die andere glitterding laat je vrij en laat je ontploffen in het vak links.
gr abby |
dank aan jullie, ik heb hem gehaald.
gr corina |
| Corina |
| 07-09-2008 14:16 |
|
|
|
heb per ongeluk level 11 van d16 gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 07-09-2008 14:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb per ongeluk level 11 van d16 gehaald.
gr corina |
weet je hem ook nog per ongeluk uit te leggen.
gr abby |
| Corina |
| 07-09-2008 14:50 |
|
|
|
| abbycail schreef: | weet je hem ook nog per ongeluk uit te leggen.
gr abby |
zoals ik al zei, het ging echt per ongeluk. heb dit level al zo veel keer geprobeerd. dacht ik probeer het nog een keer en bingo. zal het nog een paar keer proberen en zet de oplossing op het forum als het lukt.
gr corina |
| abbycail |
| 07-09-2008 14:53 |
|
|
|
| Corina schreef: | zoals ik al zei, het ging echt per ongeluk. heb dit level al zo veel keer geprobeerd. dacht ik probeer het nog een keer en bingo. zal het nog een paar keer proberen en zet de oplossing op het forum als het lukt.
gr corina |
laat maar , natuurlijk haal ik hem nu ook, had er 7 over.
gr abby |
|
|