NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 226, 227, 228 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
tollie
29-08-2008 13:15  Reageer met quote

level 2 staat er al boven!

Level 4 doe je als volgt Je duwt de rechter groene diskette over een schaar heen dat hij het hok met dat glitterding rechts onderin open maakt. Je kunt tussen door op tab drukken en zien hoever de diskette is Als het hok open geploft is dan duw je de groene diskette links naar beneden. Hij moet zo ontploffen dat je het hokje links onder open hebt en dat het glitterding ontploft en dat je 6 of 9 infotronnen hebt. Dan ga je rechts naar beneden en pak de rode diskette naast de E Zet hem op de zelfde plek neer en ga er op staan zuig hem weer terug en ga gauw over de E heen zodat je de diskette nog houdt. Pak de infotronnen en laat het andere glitterding gaan. Als hij terug komt zet je de rode diskette zo neer dat hij ontplof en dat jij helemaal links in het hoekje kunt staan. Zorg wel dat de E heel blijft..

suc6

groeten tollie

tollie
29-08-2008 15:29  Reageer met quote

Van d13 nu 1, 2, 3, 4, 7, 9, 10 en 11 uitgespeeld

gr tollie
Corina
29-08-2008 16:21  Reageer met quote

tollie schreef:
d13 level 2

Ga helemaal naar links. Helemaal omhoog naar dat glitterding. Je valt dan van zelf naar beneden Als je beneden bent laat je hem een keer schrikken dat hij terug gaat zo heb je iets meer tijd want de rest moet je snel doen. Als je hem hebt laten schrikken laat je gauw de onderste groene diskette vallen en maak een weg naar rechtsboven in en ga naast die groene diskette staan. Zo gauw de op 1 na hoogste diskette valt, val jij ook naar beneden en ga direct rechts onder de groene diskette staan en hou het pijltje naar rechts ingedrukt Je blijft als het waren tegen de muur aan hangen met de groene diskette op je hoofd. Als het glitterding eraan komt laat je je zelf vallen en ga als je beneden bent snel naar links. De diskette moet ontploffen en het glitterding ook zodat je 9 infotrons extra hebt. (dit zul je ongetwijfeld 10 keer moeten doen. De rest is dan niet meer zo moeilijk Suc6

Groeten tollie

tollie, alles lukt me, alleen als ik snel naar links ga en het glitterding ontploft, krijg ik die infotrons op mijn kop. wat doe ik verkeerd?
gr corina
tollie
29-08-2008 16:57  Reageer met quote

oja daar had ik ook last van. Als je naar links gaat en dat glitterding ontploft moet je soms weer 1 naar rechts Ik heb hem een paar keer geprobeerd en elke keer ploft hij anders. Je moet gewoon een beetje heen en weer racen haha. Suc 6

Gr tollie
Corina
29-08-2008 17:00  Reageer met quote

heb level 4 net gehaald. bedankt voor de uitleg. nog een kleine toevoeging: ik heb het laatste glitterding helemaal rechts laten ontploffen; heb je iets meer ruimte.
gr corina
tollie
29-08-2008 17:05  Reageer met quote

goed bezig! Morgen ga ik weer verder

Groeten tollie
abbycail
31-08-2008 17:13  Reageer met quote

Corina schreef:
heb level 4 net gehaald. bedankt voor de uitleg. nog een kleine toevoeging: ik heb het laatste glitterding helemaal rechts laten ontploffen; heb je iets meer ruimte.
gr corina

ik begrijp wat er bedoelt word, en dit had ik wel al in gedachten, maar ik snap niet dat het jullie schijnbaar wel lukt , maar als ik de rechter groene over de schaar heen duwt val ik erachteraan naar beneden en kan ik de linkerkant al niet meer doen, wat doe ik verkeerd?
gr abby
o ja ik ben weer terug, hi hi
abbycail
31-08-2008 17:56  Reageer met quote

heb 2 en 4 gehaald hoor, nu lukte het wel had bij 4 zelfs 10 infotronnen over want de schaar kwam ook mee,
gr abby
Corina
31-08-2008 18:48  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb 2 en 4 gehaald hoor, nu lukte het wel had bij 4 zelfs 10 infotronnen over want de schaar kwam ook mee,
gr abby

hoiiiii, heb je het leuk gehad? zou je me level 1 van d13 kunnen uitleggen? ik kan niet verder, snik.
gr corina
abbycail
31-08-2008 19:37  Reageer met quote

Corina schreef:
hoiiiii, heb je het leuk gehad? zou je me level 1 van d13 kunnen uitleggen? ik kan niet verder, snik.
gr corina

wil hem wel uitleggen, maar ik kan ook niet verder, was wel leuk in de Ardennen, maar ben blij dat ik weer thuis ben..
het is best wel lastig, eerst ga ik naar links naar beneden verder naar links dan naar boven en dan naar rechts zodat je onder die bal staat en dan nog 2 naar rechts, dan naar beneden tot de hoogte van die gele rechts zuig 1 links en je gaat dan naar rechts over die gele heen en ga nog verder naar rechts tot die schaar rechts , precies in de hoek van die schaar dus niet vrijlaten dan terug naar links de gele naar links duwen tot hij niet meer verder kunt, let op glitterding, even erdoor laten, ga als je die gele ertegen hebt geduwt 2 naar rechts en naar boven en naar links onder die bal door en de bal 1 naar rechts duwen en wachten op dat glitterding, en erop gooien, je moet er 19 hebben, daarna infotrons pakken en via dat groen omhoog en 1 naar rechts,1 naar boven en weer naar rechts, haal groen weg onder de gele en dat glitterding en ga aan de linkerkant van die gele omhoog en duw de gele naar beneden en naar rechts tegen de schaar.
ga naast de gele staan en recht omhoog en onder de bal door naar rechts, bal naar links naar de kant en op glitterding wachten, en weer 19 infotron halen.
gr abby
Corina
31-08-2008 21:07  Reageer met quote

ik heb hem gehaald, maar kom ook niet verder met 9. begrijp er niets van. we moeten gewoon even op tollie wachten.
gr corina
abbycail
01-09-2008 13:28  Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb hem gehaald, maar kom ook niet verder met 9. begrijp er niets van. we moeten gewoon even op tollie wachten.
gr corina

heb jij 8 al van d13?
gr abby
Corina
01-09-2008 14:47  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb jij 8 al van d13?
gr abby

nee, dacht dat je dat wel had begrepen omdat dit level ergens anders ook al voorkomt.
gr corina
abbycail
01-09-2008 14:58  Reageer met quote

Corina schreef:
nee, dacht dat je dat wel had begrepen omdat dit level ergens anders ook al voorkomt.
gr corina

o ja? dat weet ik niet, ben er mee bezig, volgens mij heb ik hem bijna, moet alleen nog halen, je hoort het wel
gr abby
abbycail
01-09-2008 15:29  Reageer met quote

heb level 8 gehaald, ben wel de hele middag bezig geweest, je moet gewoon elke glitter samen met een schaar ontploffen en er 14 uithalen.
gr abby
Corina
01-09-2008 15:39  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb level 8 gehaald, ben wel de hele middag bezig geweest, je moet gewoon elke glitter samen met een schaar ontploffen en er 14 uithalen.
gr abby

ja dat begreep ik ook.... maar hoe?
gr corina

ps level 9: kan de scharen ontwijken in het begin, maar dan?
tollie
01-09-2008 15:58  Reageer met quote

hoi

ik had level 9 helemaal uitgelegd maar er is iets mis gegaan met plaatsen Nu heeft mn vriendin hem weggeklikt dus zal het vanavond als ik tijd heb ff opnieuw uitleggen

gr tollie
Corina
01-09-2008 16:08  Reageer met quote

tollie schreef:
hoi

ik had level 9 helemaal uitgelegd maar er is iets mis gegaan met plaatsen Nu heeft mn vriendin hem weggeklikt dus zal het vanavond als ik tijd heb ff opnieuw uitleggen

gr tollie

alvast bedankt.
gr corina
Corina
01-09-2008 16:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

het lukt me om uit de buitenste glitters 14 te halen, nu alleen de middelste nog.
gr corina
abbycail
01-09-2008 16:32  Reageer met quote

Corina schreef:
het lukt me om uit de buitenste glitters 14 te halen, nu alleen de middelste nog.
gr corina

neem eerst de rechtse en de middelste en de linkse laat je die glitter weer rondjes draaien en de schaar los en laten gaan en de bal erop als de schaar ook bij de glitter is, makkelijk gezegt, maar na de honderste x lukte het, maar we kunnen nog steeds niet verder, misschien tollie?
gr abby
Corina
01-09-2008 18:08  Reageer met quote

abbycail schreef:
neem eerst de rechtse en de middelste en de linkse laat je die glitter weer rondjes draaien en de schaar los en laten gaan en de bal erop als de schaar ook bij de glitter is, makkelijk gezegt, maar na de honderste x lukte het, maar we kunnen nog steeds niet verder, misschien tollie?
gr abby

zou je het misschien wat exacter willen beschrijven? ik kom er echt niet uit...
gr corina
Corina
01-09-2008 18:12  Reageer met quote

heb net level 9, 10 en 11 van d13 gehaald...
gr corina
abbycail
01-09-2008 19:22  Reageer met quote

Corina schreef:
zou je het misschien wat exacter willen beschrijven? ik kom er echt niet uit...
gr corina

als jij 9 en 10 en eventueel 11 wil uitleggen?
eerst benader je de rechter glitter zuig groen weg aan de linkerkant van de glitter en ga meteen naar rechts , nu blijft hij draaien, dan moet je over die draaiende glitter naar links en naar boven om die schaar vrij te laten , stuur de schaar nog 1x terug en ga onder de bal staan, als de schaar komt de bal gooien , de schaar gaat met de bal mee naar beneden en de bal valt op het glitterding, moet je misschien wel een aantal keren oefenen. de middelste doe je op de zelfde manier, de laatste is de glitterding vrij gekomen door de knal.ga naast het groen staan die rechts van de bal zit en als de glitter komt 2 passen naar rechts en de glitter blijft draaien, nu is het even een gepuzzel om hem bij de bal te krijgen, als dat is gelukt de schaar vrij laten en onder de bal gaan staan en hopen dat het lukt, meer kan ik er niet van maken.
gr abby
tollie
01-09-2008 19:34  Reageer met quote

level 9

Zuig onder en dan gauw naar boven. Zorg dat er 3 scharen links zitten en 1 rechts en ga snel naar rechts dat het linkerdeel is afgesloten. Haal eerst het groen onderin weg en doe dat als volgt. Pak eerst onderste groen en ga dan op de plek van dat groen staan van iets daar boven en ga naar rechts. De blokken vallen dan zo het gunstigste. Laat die schaar die daar nog zit ontploffen en zorg er voor dat er zoveel mogelijk blokken ontploffen. Maak dan links boven het groene vrij zodat de scharen ook naar rechts kunnen en maak dan gauw het groen links onder vrij. Doe dat het zelfde als rechtsonder maar dan in spiegelbeeld. Duw dan alle ballen in het midden heen en weer zodat er een laag van 2 over de E ontstaat. Laat de ballen op de geel met grijze balkjes liggen

Die laat je zo vallen op die scharen dat de E vrij komt

Suc6

Gr tollie oja ik heb 12 ook al uitgespeeld.
abbycail
01-09-2008 20:29  Reageer met quote

heb 9 nu wel gehaald, bedankt.. 10 ook gehaald, graag uitleg van 11
gr abby
tollie
01-09-2008 23:14  Reageer met quote

hoi

Level 11

ga 1 naar onder 2 naar rechts 1 naar boven 1 naar beneden 3 keer links 2 naar boven 2 naar beneden. Zuig rechts en zorg dat de eerste schaar iets schrikt en ga 1 naar rechts zodat er 2 vrij komen en dat de blokken dan dicht vallen dat er 1 schaar opgesloten zit. Als de 2 scharen uit zijn en iets naar boven zijn ga je er links onder door en als ze helemaal rechts zitten kun je het blok op een schaar laten vallen.
De rest spreekt van zelf

Gr tollie
abbycail
02-09-2008 8:16  Reageer met quote

bedankt voor 11, hoe haal jij de gravitie weg in 12?
gr abby
abbycail
02-09-2008 8:25  Reageer met quote

13 lukt zeker niet?
gr abby
tollie
02-09-2008 9:35  Reageer met quote

Je wilt het niet geloven maar level 12 kun je de gravitatie niet weg halen. Je moet de schaar ff laten schriken zodat hij rond het hele level gaat en dan moet je linksonder in het hoekje gaan staan en als de schaar er aan komt druk je zo snel achterelkaar op pijltje omhoog en dan kun je op de schaar omhoog liften. Doe dit 100keer en je ziet dat het moet lukken

13 en 14 mogen jullie mij is een keer uitleggen haha...

oja heeft iemand van jullie D14 level 37?

Gr tollie
abbycail
02-09-2008 12:49  Reageer met quote

tollie schreef:
Je wilt het niet geloven maar level 12 kun je de gravitatie niet weg halen. Je moet de schaar ff laten schriken zodat hij rond het hele level gaat en dan moet je linksonder in het hoekje gaan staan en als de schaar er aan komt druk je zo snel achterelkaar op pijltje omhoog en dan kun je op de schaar omhoog liften. Doe dit 100keer en je ziet dat het moet lukken

13 en 14 mogen jullie mij is een keer uitleggen haha...

oja heeft iemand van jullie D14 level 37?

Gr tollie

nee die lukt me niet, jij hebt hem wel zeker?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 227 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 226, 227, 228 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: