|
|
|
|
| tollie |
| 19-08-2008 20:16 |
|
|
|
Hoi
Levels verwijderen kun je als volgt doen (ik hoop dat je dit bedoeld)
Ga naar de map winplex op je harde schijf en open die. Daar staat een mapje in genaamd LEVELS. Open dat mapje en daar staan alle levels in. Daar kun je dus je dubbele levels verwijderen.
Wat niet mogelijk is dat je levels uit zo'n mapje verwijderd bijvoorbeeld uit de classic collection level 1 en 2 verwijderen.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
Gr tollie |
|
|
|
|
| abbycail |
| 19-08-2008 21:36 |
|
|
|
nou daar weet ik niets meer aan toe te voegen, hoi tollie heb jij 1 al gedaan van d11, ik zou d11 samen met corina doen, om te kijken of we door de moeilijke heen kunnen komen, maar ik heb ondertussen d11 en d8 af, behalve de onmogelijke dan en ook nog d4 en 5 gedaan, en een paar van d7 , het gaat nu wel erg lang duren,
corina!!!! hoever ben je?
gr abby |
| Corina |
| 19-08-2008 22:16 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou daar weet ik niets meer aan toe te voegen, hoi tollie heb jij 1 al gedaan van d11, ik zou d11 samen met corina doen, om te kijken of we door de moeilijke heen kunnen komen, maar ik heb ondertussen d11 en d8 af, behalve de onmogelijke dan en ook nog d4 en 5 gedaan, en een paar van d7 , het gaat nu wel erg lang duren,
corina!!!! hoever ben je?
gr abby |
ik kom gewoon niet door level 1. ga elke keer af. als ik dat level eenmaal heb kan ik verder, hoop ik. bovendien heb ik op het ogenblik niet veel tijd om te plexen, gaat allemaal even tussendoor. maar ik ben nog steeds bezig.
gr corina |
| abbycail |
| 20-08-2008 8:04 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kom gewoon niet door level 1. ga elke keer af. als ik dat level eenmaal heb kan ik verder, hoop ik. bovendien heb ik op het ogenblik niet veel tijd om te plexen, gaat allemaal even tussendoor. maar ik ben nog steeds bezig.
gr corina |
je kan toch gewoon verder? je hebt d11 toch ook apart zodat je alle levels kan spelen?
gr abby |
| Corina |
| 20-08-2008 9:54 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je kan toch gewoon verder? je hebt d11 toch ook apart zodat je alle levels kan spelen?
gr abby |
klopt, maar ik heb alleen level 3 dus ik moet wel eerst level 1 halen om verder te kunnen, snap je.
gr corina |
| abbycail |
| 20-08-2008 11:44 |
|
|
|
| Corina schreef: | klopt, maar ik heb alleen level 3 dus ik moet wel eerst level 1 halen om verder te kunnen, snap je.
gr corina |
je snapt me niet, je hebt toch de dlevels opnieuw van het internet gehaald(of hoe ook) zodat je alle levels kan spelen, dus je kan de eerste 4 toch overslaan?
gr abby |
| abbycail |
| 20-08-2008 11:46 |
|
|
|
| tollie schreef: | hoi
Zo ben inmiddels weer terug van het weekendje weg. Had lekker de laptop meegenomen en weer stuk of 40 levels uitgespeeld (heel wat dvb-levels gehaald) Ik heb nu van de 9125 levels er 1346 uitgespeeld. Jullie dan??
Level 1 van d11 bedoel je toch Gait mee Ik zal hem vandaag is gaan oefenen
Groeten tollie |
welke dvb levels heb je nu gehaald, misschien heb je er levels bij gehaald die wij nog niet hebben.
gr abby |
| Corina |
| 20-08-2008 12:29 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je snapt me niet, je hebt toch de dlevels opnieuw van het internet gehaald(of hoe ook) zodat je alle levels kan spelen, dus je kan de eerste 4 toch overslaan?
gr abby |
het wonder is geschied: ik heb hem gehaald. level 2 lukt niet. level 3 had ik al en level 4 wilde ook niet bij mij lukken. en level 5 kan volgens mij niet, want je hebt maar 11 glitters (=99) en je moet er meer hebben. zodoende moest ik wel eerst level 1 halen voordat ik verder kon.
gr corina |
| abbycail |
| 20-08-2008 12:45 |
|
|
|
| Corina schreef: | het wonder is geschied: ik heb hem gehaald. level 2 lukt niet. level 3 had ik al en level 4 wilde ook niet bij mij lukken. en level 5 kan volgens mij niet, want je hebt maar 11 glitters (=99) en je moet er meer hebben. zodoende moest ik wel eerst level 1 halen voordat ik verder kon.
gr corina |
ik snap niet wat je bedoelt met 11 glitters?
gr abby
ik vat hem al, maar toch kan je verder..... de andere dlevels!!!!!!!!!!! die je er later heb opgezet......en wat level 5 betreft kijk links onder in de hoek daar zie je een gele zitten , dus krijg je meer, mij lukt het om er maximaal 15 uit te halen, maar kom op het einde toch nog 2 tekort.
en level 4 is gemakkelijk als je hem door hebt, je begint in het vak rechts beneden en dan naar links werken de klok rond naar de laatste rechts, rustig aan doen en steeds een schaartje terug sturen, zet hem op z'n langzaams en je komt er vast door heen,
gr abby |
| Corina |
| 21-08-2008 11:25 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik snap niet wat je bedoelt met 11 glitters?
gr abby
ik vat hem al, maar toch kan je verder..... de andere dlevels!!!!!!!!!!! die je er later heb opgezet......en wat level 5 betreft kijk links onder in de hoek daar zie je een gele zitten , dus krijg je meer, mij lukt het om er maximaal 15 uit te halen, maar kom op het einde toch nog 2 tekort.
en level 4 is gemakkelijk als je hem door hebt, je begint in het vak rechts beneden en dan naar links werken de klok rond naar de laatste rechts, rustig aan doen en steeds een schaartje terug sturen, zet hem op z'n langzaams en je komt er vast door heen,
gr abby |
wat bedoel je precies met de andere d-levels? ben nu bezig met level 6 en af en toe ook level 4.
gr corina |
| abbycail |
| 21-08-2008 15:40 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat bedoel je precies met de andere d-levels? ben nu bezig met level 6 en af en toe ook level 4.
gr corina | nou ik zal bij het begin beginnen, ha ha ha
je begint winplex met classic en de dlevels, toen kwam jij met de Russische en daarna stuurde je ons dlevels om ze allemaal te kunnen spelen , en de moeilijke kon je dus overslaan, begint er iets te dagen?
dus ik bedoel dat je die dlevels moet spelen , omdat je dan door kunt gaan met d11, ik hoop dat je het nu begrijpt , want ik weet niet meer hoe ik het anders uit moet leggen, dan hang ik morgen in de schuur, ha ha.....
gr abby |
| Corina |
| 21-08-2008 16:17 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou ik zal bij het begin beginnen, ha ha ha
je begint winplex met classic en de dlevels, toen kwam jij met de Russische en daarna stuurde je ons dlevels om ze allemaal te kunnen spelen , en de moeilijke kon je dus overslaan, begint er iets te dagen?
dus ik bedoel dat je die dlevels moet spelen , omdat je dan door kunt gaan met d11, ik hoop dat je het nu begrijpt , want ik weet niet meer hoe ik het anders uit moet leggen, dan hang ik morgen in de schuur, ha ha.....
gr abby |
nee, ik begrijp er echt niets van (grapje), maar ga aub niet hangen. het probleem is dat ik met die andere dlevels ook niet verder kom, snap je?
ben bezig geweest met level 6 van d11. je moet alle infotrons hebben, maar links lukt me dat voor geen meter. Hoe heb jij dat gedaan? en welke levels kunnen volgens jou niet van d11?
gr corina |
| abbycail |
| 21-08-2008 18:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, ik begrijp er echt niets van (grapje), maar ga aub niet hangen. het probleem is dat ik met die andere dlevels ook niet verder kom, snap je?
ben bezig geweest met level 6 van d11. je moet alle infotrons hebben, maar links lukt me dat voor geen meter. Hoe heb jij dat gedaan? en welke levels kunnen volgens jou niet van d11?
gr corina |
6 van d11 heb ik ook niet, rechts kan je de gravitie weghalen maar links niet, ik heb 2 5 6 10 11 18 19 22 31 35 36 39 niet van d11, of ze niet te doen zijn weet ik niet, ik wacht nog op jou en tollie.
gr abby |
| tollie |
| 21-08-2008 18:46 |
|
|
|
hoi
Als ik het begrijp kunnen jullie de levels apart spelen! Dus als je level 1 tot en met 10 nog niet hebt kun je wel 11 of 23 of 54 spelen of snap ik het verkeerd
oja ik heb niet stil gezeten Heb nu 1523 levels uitgespeeld
Gr tollie |
| abbycail |
| 21-08-2008 18:59 |
|
|
|
| tollie schreef: | hoi
Als ik het begrijp kunnen jullie de levels apart spelen! Dus als je level 1 tot en met 10 nog niet hebt kun je wel 11 of 23 of 54 spelen of snap ik het verkeerd
oja ik heb niet stil gezeten Heb nu 1523 levels uitgespeeld
Gr tollie |
ja dat klopt, die had ik jou toch ook gestuurd? het was een mapje met een rits, had ik van corina gekregen, je moet hem alleen nog uitpakken, als je hem niet hebt moet corina de levels maar naar je toe sturen, of ik stuur je weer dat mapje met de rits, welke levels van dvb heb jij uit gespeeld..?
gr abby |
| abbycail |
| 21-08-2008 19:11 |
|
|
|
heb ze nog een keer gestuurd tollie!!!
gr abby |
| tollie |
| 22-08-2008 9:30 |
|
|
|
Hoi abby
Ik heb hem weer gekregen ja. Nu weet ik ook weer wat daar mee was. Als ik het bestand wil openen in hotmail dan zegt hij dat er teveel bestanden in staan en dat de virusscan niet uitgevoerd kan worden Dat was de vorige keer ook. Ik pruts nog ff verder hoe het me wel lukt
Gr tollie |
| abbycail |
| 22-08-2008 11:59 |
|
|
|
| tollie schreef: | Hoi abby
Ik heb hem weer gekregen ja. Nu weet ik ook weer wat daar mee was. Als ik het bestand wil openen in hotmail dan zegt hij dat er teveel bestanden in staan en dat de virusscan niet uitgevoerd kan worden Dat was de vorige keer ook. Ik pruts nog ff verder hoe het me wel lukt
Gr tollie |
ik heb hem ook geopend en uitgepakt en dat had ik voor alle zekerheid ook naar je gestuurd, misschien lukt die wel?
gr abby |
| Corina |
| 22-08-2008 15:26 |
|
|
|
abby, je weet toch wel dat die uitgepakte levels van d11 maar 40 levels hebben en de originele versie 111?
gr corina |
| abbycail |
| 22-08-2008 15:30 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, je weet toch wel dat die uitgepakte levels van d11 maar 40 levels hebben en de originele versie 111?
gr corina |
ja dat had ik al gemerkt, maar bij de originele versie kom ik niet zo ver..ha ha daar blijf je in het begin al hangen, als we nu eens de levels oplossen die we niet kunnen? 6 bijvoorbeeld, je moet er minstens 20 krijgen bij die gele links onder, maar ik kom niet verder dan 17, was eerst 15 maar ik ben al gevorderd,
gr abby |
| Corina |
| 22-08-2008 15:40 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja dat had ik al gemerkt, maar bij de originele versie kom ik niet zo ver..ha ha daar blijf je in het begin al hangen, als we nu eens de levels oplossen die we niet kunnen? 6 bijvoorbeeld, je moet er minstens 20 krijgen bij die gele links onder, maar ik kom niet verder dan 17, was eerst 15 maar ik ben al gevorderd,
gr abby |
misschien moeten we tollie vragen om ook d11 te gaan spelen.........?
gr corina |
| abbycail |
| 22-08-2008 16:06 |
|
|
|
| Corina schreef: | misschien moeten we tollie vragen om ook d11 te gaan spelen.........?
gr corina |
als het goed is is hij er ook mee bezig, alleen kreeg hij de dlevels niet uitgepakt, daar is hij nu mee bezig geloof ik..
gr abby |
| abbycail |
| 22-08-2008 16:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja dat had ik al gemerkt, maar bij de originele versie kom ik niet zo ver..ha ha daar blijf je in het begin al hangen, als we nu eens de levels oplossen die we niet kunnen? 6 bijvoorbeeld, je moet er minstens 20 krijgen bij die gele links onder, maar ik kom niet verder dan 17, was eerst 15 maar ik ben al gevorderd,
gr abby |
bedoel level 5 natuurlijk |
| Corina |
| 22-08-2008 16:18 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | bedoel level 5 natuurlijk |
ik krijg er ook maar 15, door het schaartje de andere kant op te sturen. hoe krijg jij er dan 17?
gr corina |
| abbycail |
| 22-08-2008 18:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik krijg er ook maar 15, door het schaartje de andere kant op te sturen. hoe krijg jij er dan 17?
gr corina |
meestal krijg je er ook 15 maar soms komen er nog 2 op te liggen, ik stuur ook het schaartje de andere kant op en je kan niet meer doen dan ontploffen als hij langs die gele gaat en die andere glitterding naar rechts zit, maar toch is het aantal steeds anders, maar meer krijg ik er niet, ga nog maar een keer proberen, zit al te kijken of je er ergens anders 3 extra kan krijgen , maar ik zie het nog niet.
gr abby |
| abbycail |
| 22-08-2008 18:51 |
|
|
|
heb de oplossing gevonden!!!!!!!!! helemaal rechts indat vak boven de E zijn 2 glitterdingen en een schaar, de schaar eigenlijk bedoelt om dat vak eronder open te maken , maar dat doe ik met 1 glitterding, eerst leid ik de schaar naar dat ding erboven waar dat glitterding omheen gaat, zodat hij er ook omheen gaat, en dan de bal op het glitterding gooien en hopen dat de schaar net in het hoekjezit, mij lukte het in 1 keer je krijgt genoeg infotrons en dan dat vak eronder open maken met dat glitterding, en hopen dat de infotrons niet op een schaar vallen, dat lukt ook in 1x, je kan natuurlijk ook met de schaar eerst het vak eronder open maken, en met een schaar daaruit, bij de glitterding doen . heb je nog 2 kansen ook, lukt het niet dan doe je het met de andere schaar nog een x over bij dat andere glitterding.
gr abby |
| abbycail |
| 22-08-2008 19:57 level 5 d11 |
|
|
|
heb het level nu gehaald, eindelijk weer nachtrust...
gr abby |
| Corina |
| 22-08-2008 20:17 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb de oplossing gevonden!!!!!!!!! helemaal rechts indat vak boven de E zijn 2 glitterdingen en een schaar, de schaar eigenlijk bedoelt om dat vak eronder open te maken , maar dat doe ik met 1 glitterding, eerst leid ik de schaar naar dat ding erboven waar dat glitterding omheen gaat, zodat hij er ook omheen gaat, en dan de bal op het glitterding gooien en hopen dat de schaar net in het hoekjezit, mij lukte het in 1 keer je krijgt genoeg infotrons en dan dat vak eronder open maken met dat glitterding, en hopen dat de infotrons niet op een schaar vallen, dat lukt ook in 1x, je kan natuurlijk ook met de schaar eerst het vak eronder open maken, en met een schaar daaruit, bij de glitterding doen . heb je nog 2 kansen ook, lukt het niet dan doe je het met de andere schaar nog een x over bij dat andere glitterding.
gr abby |
dit is te ingewikkeld voor mij, ga maar weer gewoon freecellen.
gr corina |
| abbycail |
| 22-08-2008 20:18 |
|
|
|
| Corina schreef: | dit is te ingewikkeld voor mij, ga maar weer gewoon freecellen.
gr corina |
en hij was zo simpel!!!!!!!!!
gr abby |
| tollie |
| 23-08-2008 17:16 |
|
|
|
Ik ben vandaag ff naar schiphol op en neer geweest dus heb winplex nog niet opgestart. Gister is het mij nog niet gelukt om de d11 levels uit mijn mail te krijgen. Vanavond en morgen heb ik een verjaardag dus zal maandag d11 wel is uitspelen haha
gr tollie |
|
|
|