NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 223, 224, 225 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
12-08-2008 18:17 Re: D21 level 2 Reageer met quote

tollie schreef:
Hoi Abby en de rest

Ik ben weer begonnen met mijn vroegere verslaving!

D21 level 2 is jullie laatste level waar jullie het over hebben Ik zie daar geen groene diskettes en de rest. (ik neem aan dat dit de levels zijn die je ooit is hebt gedownload van een soort russische site??)

Groeten Tollie

corina heeft nog een heleboel levels van het internet gehaald, ook de dlevels die we al hebben maar dan allemaal apart zodat je ze allemaal kan spelen en dan nog dvb levels en nog meer dacht ik, er zijn er bij die hetzelfde zijn , maar de meeste zijn toch wel nieuw, ik kan ze per email naar je sturen als je wilt, ik heb ze daar nog staan, denk dat d21 daar ook mee te maken heeft. je moet dan wel even je email nog een keer doorgeven als je wilt,
gr abby
ps fijn dat je er bent kan je ons weer levels uitleggen die we niet snappen.

tollie
12-08-2008 18:54  Reageer met quote

martint82@hotmail.com

Ik heb nu totaal 4673 levels

Gr tollie
abbycail
12-08-2008 19:46  Reageer met quote

tollie schreef:
martint82@hotmail.com

Ik heb nu totaal 4673 levels

Gr tollie

dat zeg ik, ik heb er nu 9015, ik zal ze sturen
gr abby
abbycail
12-08-2008 20:27  Reageer met quote

heb ze verstuurd, ik hoor wel of je ze hebt..
gr abby
tollie
13-08-2008 8:41  Reageer met quote

Hmm... Nog niks ontvangen!!

Gr tollie
abbycail
13-08-2008 9:49  Reageer met quote

tollie schreef:
Hmm... Nog niks ontvangen!!

Gr tollie

vreemd.. ik probeer het nog een keer..
gr abby
abbycail
13-08-2008 10:05  Reageer met quote

heb ze nog een keer verstuurd, ik hoor wel of het is gelukt, er zullen wel dubbelen bijzitten of levels die je al hebt , heb gewoon alles verstuurd wat in m'n mail zat. heb ze van de week nog naar een meisje gestuurd en die had ze ontvangen, dus we gaan gewoon proberen tot je ze hebt.
gr abby
abbycail
13-08-2008 10:23  Reageer met quote

heb al gezien wat er mis ging, ik zag de t achter je naam niet, nu heb ik ze weer verstuurd, 3 maal is scheepsrecht zeggen ze , dus je zult ze nu wel hebben,(hoop ik)
gr abby
tollie
13-08-2008 12:04  Reageer met quote

Hoi

Ik heb nu 30 nieuwe emails haha dus heb zowieso levels binnen Zal het vanmiddag wel is ff voorelkaar maken

Bedankt!
abbycail
14-08-2008 11:43  Reageer met quote

hoe gaatie tollie? lukt het een beetje?
gr abby
Corina
14-08-2008 13:37  Reageer met quote

met welk level ben je nu bezig?
gr corina
abbycail
14-08-2008 15:49  Reageer met quote

Corina schreef:
met welk level ben je nu bezig?
gr corina

ben alles aan het doen van d37 , tollie is ook druk bezig denk ik.
gr abby
abbycail
14-08-2008 18:06  Reageer met quote

nou met d8 ben ik ook snel klaar, heb alleen level 3 en de rest zijn volgens mij onmogelijk,
weet je niets anders?
gr abby
Corina
14-08-2008 18:34  Reageer met quote

van d11 en d13 heb ik alleen level 3.
gr corina
abbycail
14-08-2008 19:17  Reageer met quote

Corina schreef:
van d11 en d13 heb ik alleen level 3.
gr corina

d11 is een leuk level om samen te doen, we beginnen bij 1, ik heb nu nog niets ervan,
gr abby
abbycail
14-08-2008 19:42  Reageer met quote

heb 1 en 3 gehaald, 4 is ook een makkie, maar nu eerst even verplicht onder de zonnenbank, ben een kuur begonnen dus die moet ik afmaken, had overdag geen tijd, en ik wilde een uur geleden al gaan, maar toen lag ruud eronder...maar duurt maar 1 uurtje, tot zo..
gr abby
Corina
14-08-2008 22:14  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb 1 en 3 gehaald, 4 is ook een makkie, maar nu eerst even verplicht onder de zonnenbank, ben een kuur begonnen dus die moet ik afmaken, had overdag geen tijd, en ik wilde een uur geleden al gaan, maar toen lag ruud eronder...maar duurt maar 1 uurtje, tot zo..
gr abby

ben je niet vergeten, maar ben nog steeds bezig met level 1. weet nog niet precies hoe die moet. maar kom steeds verder.
gr corina
tollie
14-08-2008 22:44  Reageer met quote

Hoi

Ik heb alle levels in supaplex gezet (ik heb er nu 9125) Ik ben momenteel druk met van alles aan het spelen Ik ben nog geen moeilijke levels tegen gekomen maar dat komt vast nog wel (heb er volgens mij nog maar 3 uitgespeeld). Ik ga morgen met vakantie (lang weekend naar scheveningen) dus zal maandag pas weer verder gaan!! (jammer maar helaas)

Groeten tollie
tollie
14-08-2008 22:47 D11 Reageer met quote

Van d11 heb ik ooit alleen 3 en 4 gehaald

Zal maandag de rest wel halen (hoop ik)

Gr tollie
abbycail
14-08-2008 23:04  Reageer met quote

Corina schreef:
ben je niet vergeten, maar ben nog steeds bezig met level 1. weet nog niet precies hoe die moet. maar kom steeds verder.
gr corina

als je hulp nodig hebt ? 1 heb ik uitvoerig beschreven, moet ik even zoeken, en nog iets.. als je maar 1 vakje omhoog moet, rode niet laten knallen onder rode zuigen en vlug naar opzij, kan nooit fout gaan , op z'n minst moet je het een paar x doen voor je het onder de knie hebt, maar af gaan doe je niet en je spaart zo rode op waar je later weer profijt van hebt.
ga nu naar bed ..welterusten,
oja en tollie... zet hem op, wie het eerste level 2 haalt...
gr abby
abbycail
15-08-2008 9:20 d11 level 1 Reageer met quote

je pak de infotron gooi de bal op de groene diskettes en meteen meeliften over de ontploffing tot de volgende infotron naar beneden meeliften de hoek om op het vak, dit is best lastig je zal het een poosje moeten oefenen, dan in 1x naar helemaal naar boven en naar links pak de rode diskette en de in fotron, laat je vallen terwijl je naar links druk , pak daar ook de infotron dan naar rechts blijven drukken en pak daar de rode en infotron, dan naar beneden , blijf onder dat groen staan onder de bal, zet een rode diskette door op spatie te drukken ga bovenop de rode staan, vlug onderzuigen en ga naarrechts over het muurtje en pak de rode, zet op die plaats weer de rode enga weer bovenop saan onder zuigen en over het muurtje,je hebt nu in ieder geval 2 extra rode, pak de infotron en zet op die plaats weer een rode en ga naar boven meteen naar links, onder die bal door en dan zie je boven je 2 ballen met links een infotron, laat de voorste bal naar beneden vallen door daar omhoog te gaan , als je terug valt meteen naar links ga 1 om hoog en meteen 1 naar links pak de infottron boven je en ga over de 2 ballen naar rechts en ga via het groen dat voor je neus zit helemaal naar boven en meteen naar links, 1 omhoog en weer naar links de bal en infotron zijn naar beneden gevallen en ga daar achteraan en dan naar beneden, pak de rode en ga 2 nar links,het eerste open vakje kan je overheen, ga niet door de poortjes maar er tegen aan (je blijft hangen) naar links, ga door het poortje links en zet daar een rode diskette en ga 2 stappen rustig naar boven, zodat je onder het poortje blijft hangen, als de bom ontploft is pak je 3 infotrons, en de laatste pak je op het moment dat dat glitterding weer naar boven is ren naar die 3 poortjes en ga door de middelste en 1 naar links 1 omhoog 1 naar links 1omhoog 1 naar links helemaal naar boven en 1 naar rechts, je staat naast de bal, de infotron is naar beneden gevallen en houdt dat glitterding tegen, op het moment dat hij de infotron passeerd duw je de bal naar beneden op z'n kop en je hebt 9 infotrons, laat je naar beneden vallen en laat de infotrons die om het muurtje liggen waar je overheen moet naar links tot het laatst liggen zo kan je over het muurtje zonder een rode te gebruiken,.ga naast de bal op het muurtje staan zodra het schaartje helemaal boven is en weer naar beneden wil gaan duw je de bal achter hem aan en dat bruine vlakje ontploft, ga via dat groen naar boven, en ga naar bij die ballen naar links, ga helemaal naar links en pak de infotrons, laat de voorste bal naar beneden vallen en duw hem naar rechts naar beneden, en dan die andere bal erbovenop, je kan dan naar boven, rest volgt....
gr abby
abbycail
15-08-2008 9:22 Re: rest van d11 level 1 Reageer met quote

ga door die 2 poortjes, je staat onder een bal ga 3 naar beneden en meteen naar rechts pak de 2 infotrons, weer 3 naar rechts duw de bal 1 terug naar links pak de 2 infotrons , ga naast de bal staan en ga 1 naar beneden dan helemaal naar links tot de bal, pak de infotrons door 1 naar beneden te gaan, en 1 naar links , 3 infotrons naar beneden en 2 naar rechts `1 omhoog en 4 naar rechts,
2 naar beneden 3 naar links 1 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden en 1 naar rechts, 1 naar beneden 3 naar rechts.
2 omhoog en 2 naar rechts, 2 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden 1 naar rechts, helemaal naar beneden, 3 naar links, 4 omhoog 2 naar links, 3 naar beneden 1 naar links,
1 naar beneden 2 naar links, 1 naar rechts, 2 omhoog 1 naar links, je staat nu naast de bal en duw hem naar links en gelijktijdig weer meeliften over de ontploffing, helemaal naar links. je komt terecht bij die infotron, laat je naar beneden vallen en volg de groene weg, haal eerst dat groen even weg ,boven je zodat je die bal naar links kan duwen, helemaal boven bij dat bruine blok zet je een rode en je lat alles rustig naar beneden komen, de voorste bal kan je naar links naar beneden duwen, haal de infotrons voorzichtig weg en zet beneden naast het bruine vakje een rode diskette , de infotrons pakken, schaar komt achter je aan, pak de voorste infotron nog 2 stappen naar rechts blijf staan, als de schaar vlak bij je is verder lopen ,de schaar gaat dan terug, doe dat ook bij de volgende, ga dan terug en zet een rode onder die groene lijn naar boven en ga naar boven, en naar links naar beneden en links dan helemaal naar boven en 1 naar rechts, let op de stroompjes en dan helemaal naar rechts bij die rode diskette,
2 naar beneden en 2 naar links, 2 naar beneden en 2 naar rechts, dan naar links schaartje vrij laten en helemaal naar rechts gaan , schaartje gaat naar boven, ga naar links waar schaartje zat over her muurtje die infotron pakken, weer terug over het muurtje 2 naar beneden infotron zuigen links , helemaal naar beneden langs schaartje en 2 naar rechts, 4 omhoog en 2 naar rechts en helemaal naar beneden, eventuele schaartjes die er aan komen, terug sturen, dan komt voor mij het vervelendste, duw de bal naar beneden en gelijk er achteraan over de ontploffing naar rechts, zorg dat die schaar net boven is als je de bal duwt, de 3 diskettes pakken, je hebt er teveel , is dus niet heel erg als je er 1 mist, volgens mij nog 2 ook, naar beneden en rode diskettes zetten om weer naar boven te komen, dan neem je eerst dat kleine vak, ga er bovenop staan en gooi de bal op de schaar zodat het vak opengaat, bij mij ging dat mis en ik had nog rode genoeg , dus heb ik daar beneden een rode gezet, dan dat laatste vak , ziet er moeilijker uit dan het is ga eerst helemaal naar links, rode gebruikend om de muurtjes op of over te komen , naar boven , helemaal naar boven die hoek in, weer teug naar rechts, daar uiters rechts naar beneden via groen naar boven naar de E, de rechtse E laat je ontploffen en je pakt de laatste infotron, en je bent bij de E.
gr abby
abbycail
15-08-2008 15:12  Reageer met quote

jullie doen toch wel d11 , met die aparte levels he? dan alles doen wat je lukt en daarna kijken we hoe we die andere kunnen oplossen.
gr abby
Corina
15-08-2008 15:48  Reageer met quote

abbycail schreef:
jullie doen toch wel d11 , met die aparte levels he? dan alles doen wat je lukt en daarna kijken we hoe we die andere kunnen oplossen.
gr abby

ben nog steeds met level 1 van d11 bezig. ben nu bij het stuk met die groene diskettes en de rode. maar ben steeds af door dat schaartje.
heb je level 2 al gehaald?
gr corina
abbycail
15-08-2008 17:30  Reageer met quote

Corina schreef:
ben nog steeds met level 1 van d11 bezig. ben nu bij het stuk met die groene diskettes en de rode. maar ben steeds af door dat schaartje.
heb je level 2 al gehaald?
gr corina

nee, die lukt me niet, moeten we later maar eens goed proberen, eerst de levels die wel lukken, je moet trouwens de bal op die groene gooien op het moment dat het schaartje halvewege is van rechts naar links en dan naar boven dat hokje in , dan ontloop je de schaar net,
gr abby
abbycail
16-08-2008 9:21  Reageer met quote

heb je 1 al trouwens? ik bedenk ineens dat je die ontploffing ook gewoon kan laten gaan bij die groene, als je tenminste die rode in het begin terug hebt genomen zoals ik zei, dan heb je die rode niet nodig boven de groene en kan je op dezelfde manier weer naar rechts komen , rode zetten , erbovenop gaan staan, onder zuigen en meteen naar rechts, als alles zo doet heb je zelfs al die rode die je boven ziet bijna allemaal over als je bij de E komt, voordeel is als je iets fout doet kan je door al die rode gewoon verder een andere weg zoeken.
gr abby
tollie
19-08-2008 10:38  Reageer met quote

hoi

Zo ben inmiddels weer terug van het weekendje weg. Had lekker de laptop meegenomen en weer stuk of 40 levels uitgespeeld (heel wat dvb-levels gehaald) Ik heb nu van de 9125 levels er 1346 uitgespeeld. Jullie dan??

Level 1 van d11 bedoel je toch Gait mee Ik zal hem vandaag is gaan oefenen

Groeten tollie
Corina
19-08-2008 11:38  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb je 1 al trouwens? ik bedenk ineens dat je die ontploffing ook gewoon kan laten gaan bij die groene, als je tenminste die rode in het begin terug hebt genomen zoals ik zei, dan heb je die rode niet nodig boven de groene en kan je op dezelfde manier weer naar rechts komen , rode zetten , erbovenop gaan staan, onder zuigen en meteen naar rechts, als alles zo doet heb je zelfs al die rode die je boven ziet bijna allemaal over als je bij de E komt, voordeel is als je iets fout doet kan je door al die rode gewoon verder een andere weg zoeken.
gr abby

abby, je zult wel denken, je hoort niets meer van me.... maar ik ben nog steeds met level 1 bezig. wissel het af met freecell.
gr corina

ps tollie.. ik heb 2637 levels uitgespeeld
abbycail
19-08-2008 15:05  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, je zult wel denken, je hoort niets meer van me.... maar ik ben nog steeds met level 1 bezig. wissel het af met freecell.
gr corina

ps tollie.. ik heb 2637 levels uitgespeeld

zal maar niet zeggen hoeveel ik er heb uitgespeeld, want ik was weer overnieuw begonnen en dat is een lachertje, heb je gezien wat ik heb geschreven over level 1 d11? dus links bij die groene waar dat schaartje zit, je duwt de bal naar beneden en ga erachteraan, kan je die eerste rode nog pakken, dan laat je je gewoon zakken, de middelste rode kan je dan niet pakken, maar je hebt hem niet nodig, gewoon naar rechts met een rode en steeds de rode terug zuigen, de laatste kan je ook weer pakken, door een rode eronder te zetten , opzuigen erboven en vlug weer de rode onder je terug pakken, de rest is een eitje...
gr abby
ps vind freecell niet zo veel aan maar spider solitair is ook wel leuk...
gerry
19-08-2008 18:07 verwijderen van levels. Reageer met quote

hallo allemaal.
is er ook iemand die weet of je ook levels kunt verwijderen.
ik heb wat dubbel.
abby???? misschien

groet gerry
Plaats Reactie Pagina 224 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 223, 224, 225 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: