NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 222, 223, 224 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
21-07-2008 14:35  Reageer met quote

Corina schreef:
ja die heb ik. wat ik niet snap van level 4 is als je de blokken apart laat ontploffen gaat alles goed, en als je ze samen laat ploffen verbranden de infos in het rechterblok. snap jij dat?
en heb jij level 2 van d2? en 31 van d3?
gr corina

heb jij level 4 dan van 24? apart krijg ze niet open,
de linkerkant van level 2 d2 is geen probleem, maar als je op je tab kijkt zie je dat de rechterhelft nooit door komt. en 31 vqan d3 is ook niet te doen, je komt niet door bij die groene diskette rechts. ben ook bij d10 waar ben jij?
gr abby

Corina
21-07-2008 14:57  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb jij level 4 dan van 24? apart krijg ze niet open,
de linkerkant van level 2 d2 is geen probleem, maar als je op je tab kijkt zie je dat de rechterhelft nooit door komt. en 31 vqan d3 is ook niet te doen, je komt niet door bij die groene diskette rechts. ben ook bij d10 waar ben jij?
gr abby

nee ik heb level 4 van d24 niet. want als ik ze samen open worden er rechts 14 infos verbrand. en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
van d10 ben ik nu bij level 48, maar ik heb er wel een paar overgeslagen, nl. 11 33 en 47.
gr corina
abbycail
21-07-2008 15:07  Reageer met quote

Corina schreef:
nee ik heb level 4 van d24 niet. want als ik ze samen open worden er rechts 14 infos verbrand. en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
van d10 ben ik nu bij level 48, maar ik heb er wel een paar overgeslagen, nl. 11 33 en 47.
gr corina

die heb ik wel alledrie, maar je zal wel weten hoe ze moeten, maar je moet ze nog halen, heb ik het goed?
gr abby
Corina
21-07-2008 15:48  Reageer met quote

abbycail schreef:
die heb ik wel alledrie, maar je zal wel weten hoe ze moeten, maar je moet ze nog halen, heb ik het goed?
gr abby

het probleem bij 11 en 33 is dat ik niet door het einde kom en 47 weet ik niet.
gr corina
abbycail
21-07-2008 16:03  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

47 is best wel moeilijk, maar ook weet simpel, je moet onder de bal gaan staan en haperen naar beneden zodat de groene erboven ontploft en het vak ernaast open gaat, je moet boven je kijken hoever je eventueel naar beneden moet voor je gaat haperen, het gaat wel makkelijk, maar het moeilijke is dat je het 14 x moet doen, en dan is het vervelend als het halvewege mis gaat, maar oefening baart kunst want ik deed het nu in 1x..
gr abby
abbycail
21-07-2008 16:10  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina
leve 11 en 33
wat is het probleem bij het einde dan? je gaat naar boven en bovenaan links en rechts infotron pakken en naar boven drukken, je schiet er dan vanzelf in als de scharen opzij gaan en je zit dan meteen tegen de E..
Corina
21-07-2008 16:27  Reageer met quote

abbycail schreef:
leve 11 en 33
wat is het probleem bij het einde dan? je gaat naar boven en bovenaan links en rechts infotron pakken en naar boven drukken, je schiet er dan vanzelf in als de scharen opzij gaan en je zit dan meteen tegen de E..

dat is het probleem: de scharen hebben me meestal te pakken.
gr corina
abbycail
21-07-2008 17:41  Reageer met quote

Corina schreef:
dat is het probleem: de scharen hebben me meestal te pakken.
gr corina

ja ik kan me nu herinneren dat ik dat ook steeds had, maar ineens lukte het wel

gr abby
Corina
21-07-2008 18:11  Reageer met quote

abbycail schreef:
ja ik kan me nu herinneren dat ik dat ook steeds had, maar ineens lukte het wel

gr abby

deze levels komen me zo bekend voor, ik heb ze al een keer gedaan..
hoe is het trouwens met destiny. ze houdt het lang vol bij je..
gr corina
abbycail
21-07-2008 19:00  Reageer met quote

Corina schreef:
deze levels komen me zo bekend voor, ik heb ze al een keer gedaan..
hoe is het trouwens met destiny. ze houdt het lang vol bij je..
gr corina

ze zal wel moeten, vrijdag gaat ze weer naar huis, waarschijnlijk gaan we dan meteen door naar oostenrijk, moet je me 10 dagen missen,
ik vind dat overal wel levels zijn die we al een keer hebben gedaan, als dit levels zijn die door anderen zelf zijn gemaakt, is dit een teken dat ze van elkaar af kijken,
gr abby
Corina
23-07-2008 10:36 d10 level 54 Reageer met quote

abby, heb jij dit level? en zo ja, kan je mij dan uitleggen wat de bedoeling rechts is? is mij niet geheel duidelijk.
gr corina

ps hoe was geuzenland?
abbycail
23-07-2008 15:47 Re: d10 level 54 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb jij dit level? en zo ja, kan je mij dan uitleggen wat de bedoeling rechts is? is mij niet geheel duidelijk.
gr corina

ps hoe was geuzenland?

ik heb hem wel , maar het is wel heel lang geleden , zal het eerst zo via de tab proberen uit te leggen, zal zeggen hoe ik ben gegaan,
zet eerst de rode voor het poortje, zodat je geen gravitie hebt en ga meteen naar boven, niet door poortjes gaan , scharen ontwijkend naar boven en naar rechts en zo in de rondte gaan en infotrons pakken zo mogelijk, waar je er door kunt rechts weer naar beneden rode pakken en infotron oin de hoek en naar links door de poortjes en weer naar boven, ben wel vergeten waar je de rode zet, maar misschien zie je het nu, en als laatste die ballen 1 voor 1 op glitterding gooien, het staat me bij dat ik een rode daar bij de ingang zette, maar waarom weet ik niet meer..
kijk maar of het lukt, heb nu weinig tijd, ben bezig alles in orde te maken voor we vrijdag weg gaan, en geuzenpaleis was lawaaiig met al die krijsen de kinderen..
gr abby
Corina
23-07-2008 15:52  Reageer met quote

bedankt voor de uitleg. ga het straks proberen. vergeet altijd een poortje te laten ploffen om geen gravity te hebben. mocht ik je morgen niet spreken, alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan.
gr corina
abbycail
23-07-2008 16:26  Reageer met quote

Corina schreef:
bedankt voor de uitleg. ga het straks proberen. vergeet altijd een poortje te laten ploffen om geen gravity te hebben. mocht ik je morgen niet spreken, alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan.
gr corina

bedankt, jij ook fijne vakantie, weet niet of je weg gaat ,maar ook thuis is het fijn, als het aan mij ligt blijf ik ook thuis, maar ik doe het voor ruud, doe maar net alsof ik enthousiast ben, maar dat is alleen omdat ik tegen die lange zit in de auto opzie, als ik daar eenmaal bent vind ik het ook wel leuk..
gr abby
abbycail
24-07-2008 21:46  Reageer met quote

nou tot over 10 dagen, ga nu naar bed, en morgen vroeg weg...
gr abby
abbycail
03-08-2008 12:01  Reageer met quote

ben vannacht weer thuis gekomen, hoever ben je met supa corina?
gr abby
Corina
04-08-2008 10:05  Reageer met quote

abbycail schreef:
ben vannacht weer thuis gekomen, hoever ben je met supa corina?
gr abby

heb je het fijn gehad? ben niet verder gekomen met supa. heb een tijdje een paar dvb-levels geprobeerd, maar lukte niet. dus je hebt niets gemist.
gr corina
abbycail
04-08-2008 13:02  Reageer met quote

Corina schreef:
heb je het fijn gehad? ben niet verder gekomen met supa. heb een tijdje een paar dvb-levels geprobeerd, maar lukte niet. dus je hebt niets gemist.
gr corina

ja was heel leuk, ga maar geen lang verhaal ophangen, krijg ik ruzie of word ik weer verbannen naar andere forum, ben nu bezig de paar levels die ik nog niet had van d10 aan het proberen, je moet toch wat.... ha ha
gr abby
abbycail
04-08-2008 20:53  Reageer met quote

ben met level 14 van d11 bezig, heb ik nooit kunnen halen, wordt tijd dat het eens lukt..
gr abby
abbycail
05-08-2008 16:16  Reageer met quote

weeeeeeh
ik voel me zo verdomd alleen.......
Corina
05-08-2008 22:22  Reageer met quote

abbycail schreef:
weeeeeeh
ik voel me zo verdomd alleen.......

ik ben op het ogenblik niet zoveel aan het plexen. ben het een beetje zat om steeds maar weer dezelfde levels te doen. staat dus bij mij op een laag pitje. maar misschien komt het weer terug. zal af en toe op het forum blijven kijken. tot gauw.
groetjes corina
abbycail
06-08-2008 11:29  Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben op het ogenblik niet zoveel aan het plexen. ben het een beetje zat om steeds maar weer dezelfde levels te doen. staat dus bij mij op een laag pitje. maar misschien komt het weer terug. zal af en toe op het forum blijven kijken. tot gauw.
groetjes corina

eigenlijk ik ook niet, maar alleen d11 heb ik een aantal levels overgeslagen die toch te doen moeten zijn, dus af en toe toch proberen, als je zin hebt om wel te chatten, kan je wel op het andere forum af en toe wat laten horen, hoeft niet hoor, maar alleen als je het ook leuk vind.
gr abby
Corina
07-08-2008 13:15  Reageer met quote

abby heb jij d21 level 2 al geprobeerd? en hoe ver kom je dan?
gr corina
abbycail
07-08-2008 13:25  Reageer met quote

Corina schreef:
abby heb jij d21 level 2 al geprobeerd? en hoe ver kom je dan?
gr corina

die heb ik nog niet, de bovenste rij naar rechts lukt de eerste eronder lukt ook maar de 2de en 3de naar links lukt dan niet ,
gr abby
Corina
07-08-2008 13:52 d21 level 2 Reageer met quote

ik heb problemen met die 2e groene diskette. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
abbycail
07-08-2008 14:52 Re: d21 level 2 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb problemen met die 2e groene diskette. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

neem aan dat je de groene als je begint niet meerekend de groene daarna naar rechts duwen, en de groene daarna weer naar rechts duwen en meteen over de ontploffing mee naar rechts en een rode zetten om dt poortje in te gaan, en daarna de groene naar rechts duwen op het moment dat het glitterding van rechts komt en naast dat groene blokje naar boven komt.
gr abby
Abeetje
07-08-2008 22:35 levels Reageer met quote

Hallo,
Net nieuw op het forum en ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, want ik krijg 43 niet uit.
Doei!!
abbycail
08-08-2008 10:34 Re: levels Reageer met quote

Abeetje schreef:
Hallo,
Net nieuw op het forum en ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, want ik krijg 43 niet uit.
Doei!!

eerst naar beneden en naar links weg vrijmaken en groene naar links duwen,
groene bij dat vakje van de E ontploffen en de groene links weer nadat je groen hebt weggehaald naar links duwen tegen de muur. laat in het volgende vak links tegen de muur die bal 4 plaatsen zakken en gooi de groene erop.

ga het bovenste vak in en duw die onderste 2 ballen naar rechts maar niet het vak uit, boven je zie je 5 ballen met een groene erop , laat de meest linkse bal zakken en duw hem ook naar rechts.
duw nu de groene naar links naar beneden.
pak de infotron en ga naar beneden schuif die groene 1 naar rechts en laat die 3 ballen zo vallen dat er 1 op de groene valt.

pak eerst de infotron in het vak linksonder door er onderdoor te gaan, en ga naar het vak rechts.
ga door die rij ballen door ze te laten vallen, ga in het midden staan van die 3 ballen zuig onder en boven, en ga naar links, ze liggen nu naast elkaar, de voorste 2 ballen 1 voor 1 laten vallen en naar links duwen en de 3de bal helemaal naar beneden laten vallen en daar de groene op gooien.

laat dat vak rechts even zitten tot je straks op de terug weg bent, ga eronder door naar rechts.
de bal doorduwen naar rechts en ga langs de muur naar boven, als je helemaal boven bent 3 naar rechts en 3 naar beneden en naar rechts en haal het groen weg langs de kant naar boven van af haaks boven de groene beneden naar boven , duw de groene boven naar rechts naar beneden en laat alles ontploffen, ga er achteraan en als alles is ontploft kan je die infotron pakken en ga je gewoon helemaal de weg die je afgelegd hebt terug naar de E , onderweg wel even die infotrons in dat vak die je overgeslagen had pakken.

terug bij de E ga je daar naar rechts ga naar boven er overheen naar rechts en de groene die daar onder in het midden zit naar links duwen tegen het vak aan, nadat je natuurlijk het groen hebt weggehaald, en de groene daar boven gooi je dan naar rechts naar beneden, naast die andere groene.
en je kan die 2 infotrons pakken.

dan naar boven en naar rechts ,
tot die groene, dan ga je weer naar links onder die vakken door en weer naar boven, de rechter groene gooi je op dat vak eronder en de andere groene naar links duwen en op dat andere vak gooien en nu kun je naar de E.
gr abby
Abeetje
08-08-2008 15:00 level 43 Reageer met quote

Bedankt Abby, Ik ga het proberen!
Groet, Anita
tollie
12-08-2008 18:06 D21 level 2 Reageer met quote

Hoi Abby en de rest

Ik ben weer begonnen met mijn vroegere verslaving!

D21 level 2 is jullie laatste level waar jullie het over hebben Ik zie daar geen groene diskettes en de rest. (ik neem aan dat dit de levels zijn die je ooit is hebt gedownload van een soort russische site??)

Groeten Tollie
Plaats Reactie Pagina 223 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 222, 223, 224 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: