NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
18-07-2008 17:46  Reageer met quote

abbycail schreef:
had 1 helemaal gehaald, kom ik 7 infotrons tekort, ik had er 6 bij dat glitterding, dus ik moet iets doen met die groene die daar zit , ga maar weer proberen,
gr abby

ik kan met dat glitterding 9 infos pakken maar kom evengoed nog steeds 2 tekort.
gr corina

abbycail
18-07-2008 18:07  Reageer met quote

Corina schreef:
ik kan met dat glitterding 9 infos pakken maar kom evengoed nog steeds 2 tekort.
gr corina

heb het al ,met die groene die links zit krijg je een hoop infotrons, maar nog 2 te kort, nu proberen een gele erbij te schuiven, dan moet het lukken.
gr abby
Corina
18-07-2008 18:12  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb het al ,met die groene die links zit krijg je een hoop infotrons, maar nog 2 te kort, nu proberen een gele erbij te schuiven, dan moet het lukken.
gr abby

heb ik al geprobeerd. heb je een probleem aan de andere kant. kan je die infotrons helemaal rechts niet meer pakken.
gr corina
abbycail
18-07-2008 18:17  Reageer met quote

Corina schreef:
heb ik al geprobeerd. heb je een probleem aan de andere kant. kan je die infotrons helemaal rechts niet meer pakken.
gr corina

het is bij mij toch gelukt, gele tegen de groene 1 omhoog schuiven, en dan het glitterding erop, kan wel een paar niet pakken tussen de poortjes maar voor de rest alles, had er 1 over...
gr abby
Corina
18-07-2008 18:48  Reageer met quote

abbycail schreef:
het is bij mij toch gelukt, gele tegen de groene 1 omhoog schuiven, en dan het glitterding erop, kan wel een paar niet pakken tussen de poortjes maar voor de rest alles, had er 1 over...
gr abby

in het midden boven is nog een vak met 7 infos. die bal bovenop dat bruine blokje valt dan niet zodat je niet naar rechts kan.
gr corina
abbycail
18-07-2008 19:03  Reageer met quote

ja je het gelijk, maar je hoeft er 10 extra te hebben, dus nu
geprobeerd met 2 gele , is gelukt, de onderste gele schuin met de gele er boven en als de infoton er boven is knallen.
gr abby
Corina
18-07-2008 19:20  Reageer met quote

abbycail schreef:
ja je het gelijk, maar je hoeft er 10 extra te hebben, dus nu
geprobeerd met 2 gele , is gelukt, de onderste gele schuin met de gele er boven en als de infoton er boven is knallen.
gr abby

waar haal je die andere gele vandaan? die andere gele kan je niet schuiven.
gr corina
abbycail
18-07-2008 20:53  Reageer met quote

Corina schreef:
waar haal je die andere gele vandaan? die andere gele kan je niet schuiven.
gr corina

de eerste gele schuif je naar binnen om erin te gaan, schuif hem weer terug sals je om dat vak heen ben geweest, zodat hij schuin haaks staat met die gele die erboven vast zit en bij die bovenste moet het glitterding komen en ze ontploffen allebei.
gr abby
Corina
18-07-2008 21:07  Reageer met quote

abbycail schreef:
de eerste gele schuif je naar binnen om erin te gaan, schuif hem weer terug sals je om dat vak heen ben geweest, zodat hij schuin haaks staat met die gele die erboven vast zit en bij die bovenste moet het glitterding komen en ze ontploffen allebei.
gr abby

ik dacht dat je bedoelde om die 2 gele bij die groene te zetten....
gr corina
Corina
18-07-2008 21:13  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

ik begrijp het nog niet. waar laat je dat glitterding dan mee ontploffen?
gr corina
abbycail
18-07-2008 21:23  Reageer met quote

Corina schreef:
ik begrijp het nog niet. waar laat je dat glitterding dan mee ontploffen?
gr corina

ja weer een stomme fout van mij, als je op het kastje drukt, ontploffen ze natuurlijk allebei,, maar ik heb nog een idee, wel de laatste, maar ik zal het nu zeggen als het is gelukt, even geduld.. tot zo..
gr bby
abbycail
18-07-2008 21:45  Reageer met quote

werkt ook niet, je hebt er 11 nodig, in het begin aan de linkerkant ontploft er ook 1, nu weet ik het niet meer..
gr abby
abbycail
18-07-2008 21:52  Reageer met quote

en als we nou die gele die je kan verschuiven rechts naast het poortje zetten? en de rode bewaren om daar boven bij de laatste infotrons te gebruiken, dan kan het glitterding toch bij die groene, nu moeten we er alleen wel genoeg krijgen, even proberen dan maar..
gr abby
Corina
18-07-2008 22:02  Reageer met quote

abbycail schreef:
en als we nou die gele die je kan verschuiven rechts naast het poortje zetten? en de rode bewaren om daar boven bij de laatste infotrons te gebruiken, dan kan het glitterding toch bij die groene, nu moeten we er alleen wel genoeg krijgen, even proberen dan maar..
gr abby

abby, hoe zit het nu? heb je dit level nu wel of niet? ik begrijp er niets meer van
gr corina
abbycail
18-07-2008 22:07  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, hoe zit het nu? heb je dit level nu wel of niet? ik begrijp er niets meer van
gr corina

ja ik heb hem , inderdaad gewoon de gele doorschuiven naar rechts tot voor het poortje, glitterding bij de groene diskette ontploffen, en naar beneden alles pakken gele op z'n plaats en knallen en de rode neem je mee naar het laatste vak.
gr abby
abbycail
18-07-2008 22:32  Reageer met quote

level 2 is hetzelfde, maar ik krijg 1 infotron niet te pakken, begin links, maar bij level 1 hield ik 1 infotron over, dus misschien lukt het zonder die ook wel, maar nu ga ik naar bed, morgen weer een dag.
gr abby
Corina
18-07-2008 22:51  Reageer met quote

abbycail schreef:
level 2 is hetzelfde, maar ik krijg 1 infotron niet te pakken, begin links, maar bij level 1 hield ik 1 infotron over, dus misschien lukt het zonder die ook wel, maar nu ga ik naar bed, morgen weer een dag.
gr abby

vind ik ook, word doodziek van dit level. wat heb jij trouwens met die ballen gedaan voordat je dat glitterding liet ontploffen?
gr corina
abbycail
19-07-2008 7:18  Reageer met quote

Corina schreef:
vind ik ook, word doodziek van dit level. wat heb jij trouwens met die ballen gedaan voordat je dat glitterding liet ontploffen?
gr corina

eerst dat schaartje, laten ontploffen, je laat hem vrij en je ziet die gele die je gaat verschuiven zitten?
er voor zie je 2 ballen, laat de linkse zakken , zelf aan de rechterkant staan natuurlijk wacht tot de schaar komt en gooi hem op z'n kop voor hij bij die groene diskette is, de bal die bij dat poortje is ontploft ook en dat poortje ook en een stukje van die bruine muur, als je dat glitterding ontploft bij die groene valt 1 bal naar beneden met wat infotrons en die valt naar rechts, en de andere valt gelijktijdig met jou als je naar beneden gaat, hou hem links en zuig beneden vlug de infotrons onder hem weg tot hij op het muurtje ligt en dan naar links duwen. begrijp je wat ik bedoel?
gr abby
ps heb 6 ook gehaald. 2 probeer ik later wel als ik niet meer verder kan.
abbycail
19-07-2008 8:04  Reageer met quote

heb toch level 2 ook gehaald, ook die linker kunnen pakken, en zelfs de rode over, want nu viel die bal wel...
gr abby
abbycail
19-07-2008 8:48  Reageer met quote

heb nu 1 2 3 6 en 7 en hier houd het op voor mij..
gr abby
Corina
19-07-2008 9:20  Reageer met quote

abbycail schreef:
eerst dat schaartje, laten ontploffen, je laat hem vrij en je ziet die gele die je gaat verschuiven zitten?
er voor zie je 2 ballen, laat de linkse zakken , zelf aan de rechterkant staan natuurlijk wacht tot de schaar komt en gooi hem op z'n kop voor hij bij die groene diskette is, de bal die bij dat poortje is ontploft ook en dat poortje ook en een stukje van die bruine muur, als je dat glitterding ontploft bij die groene valt 1 bal naar beneden met wat infotrons en die valt naar rechts, en de andere valt gelijktijdig met jou als je naar beneden gaat, hou hem links en zuig beneden vlug de infotrons onder hem weg tot hij op het muurtje ligt en dan naar links duwen. begrijp je wat ik bedoel?
gr abby
ps heb 6 ook gehaald. 2 probeer ik later wel als ik niet meer verder kan.

heb hem gehaald. moet vandaag weg. morgen probeer ik level 2.
gr corina
abbycail
19-07-2008 16:53 corina Reageer met quote

toen in het begin, had jij ons toch de dlevels gestuurd zodat je ze allemaal kon spelen? lukt dat ook niet met de nieuwe dlevels? dan kunnen we toch weer verder.
gr abby
Corina
19-07-2008 22:43 Re: corina Reageer met quote

abbycail schreef:
toen in het begin, had jij ons toch de dlevels gestuurd zodat je ze allemaal kon spelen? lukt dat ook niet met de nieuwe dlevels? dan kunnen we toch weer verder.
gr abby

nee, helaas. was het maar waar. ze staan niet op die site.
gr corina
abbycail
19-07-2008 23:19 Re: corina Reageer met quote

Corina schreef:
nee, helaas. was het maar waar. ze staan niet op die site.
gr corina

jammer, ben het een beetje zat steeds weer levels tegen te komen die al eerder zijn gedaan. hoever ben je met d24? misschien kom ji uit een level die ik niet weet.gr abby
Corina
19-07-2008 23:37 Re: corina Reageer met quote

abbycail schreef:
jammer, ben het een beetje zat steeds weer levels tegen te komen die al eerder zijn gedaan. hoever ben je met d24? misschien kom ji uit een level die ik niet weet.gr abby

ben met 7 bezig, moet 2 nog wel doen. maar morgen,want ik ben moe.
welterusten.
gr corina
Corina
21-07-2008 11:24  Reageer met quote

hoi abby, leef je nog? is alles goed, met destiny ook? ben je nog aan het plexen of heb je het opgegeven?
gr corina
abbycail
21-07-2008 12:43  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, leef je nog? is alles goed, met destiny ook? ben je nog aan het plexen of heb je het opgegeven?
gr corina

ik wacht gewoon braaf tot ik weer iets van je hoorde , beetje rot weer om iets te doen, morgen gaan we weer naar het geuzenpaleis, heb je nog verder kunnen komen met d24?
gr abby
Corina
21-07-2008 13:24  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik wacht gewoon braaf tot ik weer iets van je hoorde , beetje rot weer om iets te doen, morgen gaan we weer naar het geuzenpaleis, heb je nog verder kunnen komen met d24?
gr abby

nee, die 2 volgende levels zijn niet te doen. ben nu met d10 bezig.
gr. corina
abbycail
21-07-2008 14:13  Reageer met quote

Corina schreef:
nee, die 2 volgende levels zijn niet te doen. ben nu met d10 bezig.
gr. corina

had je wel 2 en 7 gehaald van van d4?
gr abby
ps gerry heeft de levels van me toegestuurd gekregen, maar ik geloof dat het haar ook niet erg lukt om ze erin te krijgen,
Corina
21-07-2008 14:18  Reageer met quote

abbycail schreef:
had je wel 2 en 7 gehaald van van d4?
gr abby
ps gerry heeft de levels van me toegestuurd gekregen, maar ik geloof dat het haar ook niet erg lukt om ze erin te krijgen,

ja die heb ik. wat ik niet snap van level 4 is als je de blokken apart laat ontploffen gaat alles goed, en als je ze samen laat ploffen verbranden de infos in het rechterblok. snap jij dat?
en heb jij level 2 van d2? en 31 van d3?
gr corina
Plaats Reactie Pagina 222 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: