NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
15-07-2008 20:37  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb trouwens ve d2 niet meer, vreemd....
gr abby

ik ook niet. kan zijn dat ik hem eraf heb gehaald toen ik d29 erop zette.
gr corina

Corina
15-07-2008 22:49  Reageer met quote

abby, heb jij het laatste level van VE d01? is hij wel te doen?
gr corina
abbycail
16-07-2008 6:55  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb jij het laatste level van VE d01? is hij wel te doen?
gr corina

ja hoor,ik weet nog dat ik vorige keer deze honderd x hebt gedaan en toen maar overgeslagen, nu dacht ik ik probeer het 1x en dan kap ik er mee, lukt het ineens, maar ik weet echt niet wat ik anders hebt gedaan dan de vorige keer, gewoon in het midden bij de E naar boven, eerst naar rechts en terug, wel zoveel mogelijk in die lijn tussen de boven en ondervakken knallen en zoveel mogelijk 2 vakken tegelijk, meer kan ik niet zeggen, als het echt niet lukt geef dan maar een gil, maar het is net als die andere met al die rode , 27 van d29, je onthoud haast niet wat je hebt gedaan.
gr abby
Corina
16-07-2008 11:22  Reageer met quote

abbycail schreef:
ja hoor,ik weet nog dat ik vorige keer deze honderd x hebt gedaan en toen maar overgeslagen, nu dacht ik ik probeer het 1x en dan kap ik er mee, lukt het ineens, maar ik weet echt niet wat ik anders hebt gedaan dan de vorige keer, gewoon in het midden bij de E naar boven, eerst naar rechts en terug, wel zoveel mogelijk in die lijn tussen de boven en ondervakken knallen en zoveel mogelijk 2 vakken tegelijk, meer kan ik niet zeggen, als het echt niet lukt geef dan maar een gil, maar het is net als die andere met al die rode , 27 van d29, je onthoud haast niet wat je hebt gedaan.
gr abby

heb hem gehaald. had er zelfs nog één over.
gr corina
gerry
16-07-2008 12:05 winplex Reageer met quote

hallo corine.
ik hoorde van abby dat ik bij jou moest zijn voor winplex met meer levels dan 111. ik heb ook jullie,s stukjes gelezen maar wat bedoelen jullie met ik noem maar wat d7 e4 of weel ik veel. in wat spel zit dat? heeeeeeeeeeelp.

bij voorbaat dank.

groet gerry
Corina
16-07-2008 12:39 Re: winplex Reageer met quote

gerry schreef:
hallo corine.
ik hoorde van abby dat ik bij jou moest zijn voor winplex met meer levels dan 111. ik heb ook jullie,s stukjes gelezen maar wat bedoelen jullie met ik noem maar wat d7 e4 of weel ik veel. in wat spel zit dat? heeeeeeeeeeelp.

bij voorbaat dank.

groet gerry

op blz 99 staat het begin van de uitleg om deze extra levels te downloaden. mocht het dan nog niet lukken, geef dan maar een gil.
gr. corina
abbycail
16-07-2008 15:44 Re: winplex Reageer met quote

gerry schreef:
hallo corine.

bij voorbaat dank.

groet gerry

de dlevels moeten er wel in zitten hoor, anders is het volgens mij geen winplex. dus ik bedoel, standaard...
gr abby
Corina
16-07-2008 18:43 Re: winplex Reageer met quote

abbycail schreef:
de dlevels moeten er wel in zitten hoor, anders is het volgens mij geen winplex. dus ik bedoel, standaard...
gr abby

ja klopt. winplex is supaplex plus de d-levels.wat ik jou en thea heb toegestuurd waren alleen de russische levels, zoals darlok etc. heb jij misschien nog die e-mails op je computer staan, abby?
gr corina
abbycail
16-07-2008 19:26 Re: winplex Reageer met quote

Corina schreef:
ja klopt. winplex is supaplex plus de d-levels.wat ik jou en thea heb toegestuurd waren alleen de russische levels, zoals darlok etc. heb jij misschien nog die e-mails op je computer staan, abby?
gr corina

ja, ik heb ze wel verwijderd, maar ze staan geloof ik nog in de verwijderden map. of hoe zoiets ook heet, maar weet niet of ik alles hebt.
gr abby
Corina
16-07-2008 19:44 Re: winplex Reageer met quote

abbycail schreef:
ja, ik heb ze wel verwijderd, maar ze staan geloof ik nog in de verwijderden map. of hoe zoiets ook heet, maar weet niet of ik alles hebt.
gr abby

als gerry nu even haar email-adres aan jou doorgeeft, wil jij ze dan naar haar doorsturen? en als het kan ook nog maar naar mij, plz.
gr corina
abbycail
16-07-2008 20:17 Re: winplex Reageer met quote

Corina schreef:
als gerry nu even haar email-adres aan jou doorgeeft, wil jij ze dan naar haar doorsturen? en als het kan ook nog maar naar mij, plz.
gr corina

zal ze nu vast naar jou sturen, wat ik heb dan tenminste..
gr abby
abbycail
16-07-2008 20:28  Reageer met quote

heb ze gestuurd, hoor wel of je ze hebt ontvangen.
gr abby
Corina
16-07-2008 20:44  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb ze gestuurd, hoor wel of je ze hebt ontvangen.
gr abby

heb ze ontvangen. heb ze in een aparte map bewaard voor als er nog meer mensen deze nieuwe levels willen hebben.
gr corina
abbycail
16-07-2008 20:54  Reageer met quote

Corina schreef:
heb ze ontvangen. heb ze in een aparte map bewaard voor als er nog meer mensen deze nieuwe levels willen hebben.
gr corina

aha...
gr abby
abbycail
16-07-2008 21:40  Reageer met quote

waar ben jij trouwens bezig?
gr abby
Corina
16-07-2008 21:46  Reageer met quote

abbycail schreef:
waar ben jij trouwens bezig?
gr abby

ben bezig om het hele rijtje af te werken. nu was ik met level 13 van d76 bezig. en jij?
gr corina
abbycail
16-07-2008 21:52  Reageer met quote

Corina schreef:
ben bezig om het hele rijtje af te werken. nu was ik met level 13 van d76 bezig. en jij?
gr corina

was met swje d14 bezig, maar ben het zat, kom ook wel kijken bij d76
gr abby
abbycail
16-07-2008 21:55  Reageer met quote

lukt 13 van d76 een beetje, ? heb nog steeds rechts een probleem.
gr abby
Corina
16-07-2008 22:01  Reageer met quote

abbycail schreef:
lukt 13 van d76 een beetje, ? heb nog steeds rechts een probleem.
gr abby

nee, nog steeds niet. ben nu met 15 verder gegaan.
gr corina
abbycail
16-07-2008 22:08  Reageer met quote

daar kom ik ook niet uit, stukje die je krijgt na de gele diskettes
gr abby
Corina
16-07-2008 22:25  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

klopt, maar toch moet het lukken. weet je. soms zou ik toch wel willen dat er wat meer mensen supaplex speelden. konden we misschien toch wat meer elkaar helpen.
gr corina
Corina
16-07-2008 22:58 d76 level 15 Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

ben uit het eerste blok naar de gele diskettes. bovenste hokje groen weghalen en dan bij de 3 onderste de truc met boven en beneden happen en naar links springen doen. terug naar boven bal naar links schuiven. de volgende bal ook naar links laten vallen en verder schuiven en de laatste twee ook. dan onderste vakje rechtsonder openmaken. de ballen die na dit blok komen naar beneden brengen, anders kan je er straks niet meer door. terug naar het blok en van boven naar beneden en naar rechts erdoor heen lopen.
gr corina
abbycail
17-07-2008 6:43 Re: d76 level 15 Reageer met quote

Corina schreef:
ben uit het eerste blok naar de gele diskettes. bovenste hokje groen weghalen en dan bij de 3 onderste de truc met boven en beneden happen en naar links springen doen. terug naar boven bal naar links schuiven. de volgende bal ook naar links laten vallen en verder schuiven en de laatste twee ook. dan onderste vakje rechtsonder openmaken. de ballen die na dit blok komen naar beneden brengen, anders kan je er straks niet meer door. terug naar het blok en van boven naar beneden en naar rechts erdoor heen lopen.
gr corina

die bedoelde ik eigenlijk niet, maar die daarna komt, die 4 eronder krijg ik niet te pakken,
gr abby
Corina
17-07-2008 21:21  Reageer met quote

abby, heb jij al iets van d24?
gr corina
abbycail
18-07-2008 7:01  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb jij al iets van d24?
gr corina

alleen level 3,
gr abby
Corina
18-07-2008 8:30  Reageer met quote

abbycail schreef:
alleen level 3,
gr abby

ik kan dat hele level uitspelen. ik heb alleen een probleem rechtsboven. de allereerste infotron krijg ik niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

ps ben al een heel eind met level 1. als hij is gelukt hoor je het van me.
abbycail
18-07-2008 16:18  Reageer met quote

Corina schreef:
ik kan dat hele level uitspelen. ik heb alleen een probleem rechtsboven. de allereerste infotron krijg ik niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina

ben net thuis, kijk straks wel, had trouwens gisteren op onze chat forum wat geschreven.
gr abby
abbycail
18-07-2008 16:33  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

daar ben ik al, kan het zo zeggen, je gaat eerst naar beneden die rode pakken, zorg dat de scharen zo staan dat je er door kunt, want ze blijven stil staan als je er door gaat, dan aan de linkerkant er weer uit, en als je daar eventueel de rest hebt gepakt, ga je weer naar het poortje bovenaan , en zet je rode daar dan heb je geen gravitie aan de rechterkant, dan kan je daar alles pakken.
gr abby
abbycail
18-07-2008 16:35  Reageer met quote

o ja, en 1 en 2 kan ik helemaal, ben al bij het einde geweest, maar ging door stommiteiten steeds af, en ongeduldig, zoals ik ben er mee opgehouden, en naderhand vergeten, zal het nu weer gaan proberen.
gr abby
abbycail
18-07-2008 17:37  Reageer met quote

had 1 helemaal gehaald, kom ik 7 infotrons tekort, ik had er 6 bij dat glitterding, dus ik moet iets doen met die groene die daar zit , ga maar weer proberen,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 221 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: