|
|
|
|
| Corina |
| 15-07-2008 20:37 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb trouwens ve d2 niet meer, vreemd....
gr abby |
ik ook niet. kan zijn dat ik hem eraf heb gehaald toen ik d29 erop zette.
gr corina |
|
|
|
|
| Corina |
| 15-07-2008 22:49 |
|
|
|
abby, heb jij het laatste level van VE d01? is hij wel te doen?
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 6:55 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, heb jij het laatste level van VE d01? is hij wel te doen?
gr corina |
ja hoor,ik weet nog dat ik vorige keer deze honderd x hebt gedaan en toen maar overgeslagen, nu dacht ik ik probeer het 1x en dan kap ik er mee, lukt het ineens, maar ik weet echt niet wat ik anders hebt gedaan dan de vorige keer, gewoon in het midden bij de E naar boven, eerst naar rechts en terug, wel zoveel mogelijk in die lijn tussen de boven en ondervakken knallen en zoveel mogelijk 2 vakken tegelijk, meer kan ik niet zeggen, als het echt niet lukt geef dan maar een gil, maar het is net als die andere met al die rode , 27 van d29, je onthoud haast niet wat je hebt gedaan.
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 11:22 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja hoor,ik weet nog dat ik vorige keer deze honderd x hebt gedaan en toen maar overgeslagen, nu dacht ik ik probeer het 1x en dan kap ik er mee, lukt het ineens, maar ik weet echt niet wat ik anders hebt gedaan dan de vorige keer, gewoon in het midden bij de E naar boven, eerst naar rechts en terug, wel zoveel mogelijk in die lijn tussen de boven en ondervakken knallen en zoveel mogelijk 2 vakken tegelijk, meer kan ik niet zeggen, als het echt niet lukt geef dan maar een gil, maar het is net als die andere met al die rode , 27 van d29, je onthoud haast niet wat je hebt gedaan.
gr abby |
heb hem gehaald. had er zelfs nog één over.
gr corina |
| gerry |
| 16-07-2008 12:05 winplex |
|
|
|
hallo corine.
ik hoorde van abby dat ik bij jou moest zijn voor winplex met meer levels dan 111. ik heb ook jullie,s stukjes gelezen maar wat bedoelen jullie met ik noem maar wat d7 e4 of weel ik veel. in wat spel zit dat? heeeeeeeeeeelp.
bij voorbaat dank.
groet gerry |
| Corina |
| 16-07-2008 12:39 Re: winplex |
|
|
|
| gerry schreef: | hallo corine.
ik hoorde van abby dat ik bij jou moest zijn voor winplex met meer levels dan 111. ik heb ook jullie,s stukjes gelezen maar wat bedoelen jullie met ik noem maar wat d7 e4 of weel ik veel. in wat spel zit dat? heeeeeeeeeeelp.
bij voorbaat dank.
groet gerry |
op blz 99 staat het begin van de uitleg om deze extra levels te downloaden. mocht het dan nog niet lukken, geef dan maar een gil.
gr. corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 15:44 Re: winplex |
|
|
|
| gerry schreef: | hallo corine.
bij voorbaat dank.
groet gerry |
de dlevels moeten er wel in zitten hoor, anders is het volgens mij geen winplex. dus ik bedoel, standaard...
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 18:43 Re: winplex |
|
|
|
| abbycail schreef: | de dlevels moeten er wel in zitten hoor, anders is het volgens mij geen winplex. dus ik bedoel, standaard...
gr abby |
ja klopt. winplex is supaplex plus de d-levels.wat ik jou en thea heb toegestuurd waren alleen de russische levels, zoals darlok etc. heb jij misschien nog die e-mails op je computer staan, abby?
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 19:26 Re: winplex |
|
|
|
| Corina schreef: | ja klopt. winplex is supaplex plus de d-levels.wat ik jou en thea heb toegestuurd waren alleen de russische levels, zoals darlok etc. heb jij misschien nog die e-mails op je computer staan, abby?
gr corina |
ja, ik heb ze wel verwijderd, maar ze staan geloof ik nog in de verwijderden map. of hoe zoiets ook heet, maar weet niet of ik alles hebt.
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 19:44 Re: winplex |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja, ik heb ze wel verwijderd, maar ze staan geloof ik nog in de verwijderden map. of hoe zoiets ook heet, maar weet niet of ik alles hebt.
gr abby |
als gerry nu even haar email-adres aan jou doorgeeft, wil jij ze dan naar haar doorsturen? en als het kan ook nog maar naar mij, plz.
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 20:17 Re: winplex |
|
|
|
| Corina schreef: | als gerry nu even haar email-adres aan jou doorgeeft, wil jij ze dan naar haar doorsturen? en als het kan ook nog maar naar mij, plz.
gr corina |
zal ze nu vast naar jou sturen, wat ik heb dan tenminste..
gr abby |
| abbycail |
| 16-07-2008 20:28 |
|
|
|
heb ze gestuurd, hoor wel of je ze hebt ontvangen.
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 20:44 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb ze gestuurd, hoor wel of je ze hebt ontvangen.
gr abby |
heb ze ontvangen. heb ze in een aparte map bewaard voor als er nog meer mensen deze nieuwe levels willen hebben.
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 20:54 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb ze ontvangen. heb ze in een aparte map bewaard voor als er nog meer mensen deze nieuwe levels willen hebben.
gr corina |
aha...
gr abby |
| abbycail |
| 16-07-2008 21:40 |
|
|
|
waar ben jij trouwens bezig?
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 21:46 |
|
|
|
| abbycail schreef: | waar ben jij trouwens bezig?
gr abby |
ben bezig om het hele rijtje af te werken. nu was ik met level 13 van d76 bezig. en jij?
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 21:52 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben bezig om het hele rijtje af te werken. nu was ik met level 13 van d76 bezig. en jij?
gr corina |
was met swje d14 bezig, maar ben het zat, kom ook wel kijken bij d76
gr abby |
| abbycail |
| 16-07-2008 21:55 |
|
|
|
lukt 13 van d76 een beetje, ? heb nog steeds rechts een probleem.
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 22:01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | lukt 13 van d76 een beetje, ? heb nog steeds rechts een probleem.
gr abby |
nee, nog steeds niet. ben nu met 15 verder gegaan.
gr corina |
| abbycail |
| 16-07-2008 22:08 |
|
|
|
daar kom ik ook niet uit, stukje die je krijgt na de gele diskettes
gr abby |
| Corina |
| 16-07-2008 22:25 |
|
|
|
| abbycail schreef: | daar kom ik ook niet uit, stukje die je krijgt na de gele diskettes
gr abby |
klopt, maar toch moet het lukken. weet je. soms zou ik toch wel willen dat er wat meer mensen supaplex speelden. konden we misschien toch wat meer elkaar helpen.
gr corina |
| Corina |
| 16-07-2008 22:58 d76 level 15 |
|
|
|
| abbycail schreef: | daar kom ik ook niet uit, stukje die je krijgt na de gele diskettes
gr abby |
ben uit het eerste blok naar de gele diskettes. bovenste hokje groen weghalen en dan bij de 3 onderste de truc met boven en beneden happen en naar links springen doen. terug naar boven bal naar links schuiven. de volgende bal ook naar links laten vallen en verder schuiven en de laatste twee ook. dan onderste vakje rechtsonder openmaken. de ballen die na dit blok komen naar beneden brengen, anders kan je er straks niet meer door. terug naar het blok en van boven naar beneden en naar rechts erdoor heen lopen.
gr corina |
| abbycail |
| 17-07-2008 6:43 Re: d76 level 15 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben uit het eerste blok naar de gele diskettes. bovenste hokje groen weghalen en dan bij de 3 onderste de truc met boven en beneden happen en naar links springen doen. terug naar boven bal naar links schuiven. de volgende bal ook naar links laten vallen en verder schuiven en de laatste twee ook. dan onderste vakje rechtsonder openmaken. de ballen die na dit blok komen naar beneden brengen, anders kan je er straks niet meer door. terug naar het blok en van boven naar beneden en naar rechts erdoor heen lopen.
gr corina |
die bedoelde ik eigenlijk niet, maar die daarna komt, die 4 eronder krijg ik niet te pakken,
gr abby |
| Corina |
| 17-07-2008 21:21 |
|
|
|
abby, heb jij al iets van d24?
gr corina |
| abbycail |
| 18-07-2008 7:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, heb jij al iets van d24?
gr corina |
alleen level 3,
gr abby |
| Corina |
| 18-07-2008 8:30 |
|
|
|
| abbycail schreef: | alleen level 3,
gr abby |
ik kan dat hele level uitspelen. ik heb alleen een probleem rechtsboven. de allereerste infotron krijg ik niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
ps ben al een heel eind met level 1. als hij is gelukt hoor je het van me. |
| abbycail |
| 18-07-2008 16:18 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kan dat hele level uitspelen. ik heb alleen een probleem rechtsboven. de allereerste infotron krijg ik niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
ben net thuis, kijk straks wel, had trouwens gisteren op onze chat forum wat geschreven.
gr abby |
| abbycail |
| 18-07-2008 16:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kan dat hele level uitspelen. ik heb alleen een probleem rechtsboven. de allereerste infotron krijg ik niet te pakken. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina
daar ben ik al, kan het zo zeggen, je gaat eerst naar beneden die rode pakken, zorg dat de scharen zo staan dat je er door kunt, want ze blijven stil staan als je er door gaat, dan aan de linkerkant er weer uit, en als je daar eventueel de rest hebt gepakt, ga je weer naar het poortje bovenaan , en zet je rode daar dan heb je geen gravitie aan de rechterkant, dan kan je daar alles pakken.
gr abby |
| abbycail |
| 18-07-2008 16:35 |
|
|
|
o ja, en 1 en 2 kan ik helemaal, ben al bij het einde geweest, maar ging door stommiteiten steeds af, en ongeduldig, zoals ik ben er mee opgehouden, en naderhand vergeten, zal het nu weer gaan proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 18-07-2008 17:37 |
|
|
|
had 1 helemaal gehaald, kom ik 7 infotrons tekort, ik had er 6 bij dat glitterding, dus ik moet iets doen met die groene die daar zit , ga maar weer proberen,
gr abby |
|
|