|
|
|
|
| Corina |
| 13-07-2008 16:57 r u tough |
|
|
|
| abbycail schreef: | pas geleden zei je dat je ru tough gehaald had en dat ik hem al had, dat is inderdaad zo, maar nu is hij er weer in d29 en ik ben glad vergeten hoe het moest, weet dat je helemaal links met de gele en de groene moet googelen, maar heb het nu een paar x geprobeerd, maar ik kom er niet uit, weet jij het nog?
gr abby |
uit mijn hoofd gezegd: de infotrons tussen de gele weghalen en de gele weer op zijn plaats zetten. groene diskette helemaal onderin onder gele schuiven. de andere ernaast zetten en 1 groene boven houden om dat glitterding te gooien. hoop dat dit duidelijk is.
gr corina |
|
|
|
|
| Corina |
| 13-07-2008 16:59 d32 level 73 |
|
|
|
| abbycail schreef: | mag je mij ook uitleggen als je wilt.
gr abby |
het gaat om dat "driehoekje"met ballen en inftrons. haal de infotrons weg zoals je gewend bent en ga naar beneden. er komen 2 ballen achter je aan. die blijven liggen door die infotron beneden. ga dan eerst naar rechts en maak wat ruimte. ga dan naar links en pak die infotrons in dat hoekje. ga terug en schuif die bal naar rechts.
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 18:09 Re: d32 level 73 |
|
|
|
| Corina schreef: | het gaat om dat "driehoekje"met ballen en inftrons. haal de infotrons weg zoals je gewend bent en ga naar beneden. er komen 2 ballen achter je aan. die blijven liggen door die infotron beneden. ga dan eerst naar rechts en maak wat ruimte. ga dan naar links en pak die infotrons in dat hoekje. ga terug en schuif die bal naar rechts.
gr corina |
dit wist je nog niet, maar ik word dement, ha ha , ben vergeten hoe dat 3hoekje moet, heb hem nu 6x gedaan en ben het zat,
gr abby |
| Corina |
| 13-07-2008 18:26 Re: d32 level 73 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dit wist je nog niet, maar ik word dement, ha ha , ben vergeten hoe dat 3hoekje moet, heb hem nu 6x gedaan en ben het zat,
gr abby |
naar beneden en infotrons op de hoek pakken, weer 1 naar beneden en naar rechts tot onder bal en infotron rechts happen. helemaal naar links en naar beneden.
gr corina |
| Corina |
| 13-07-2008 18:27 |
|
|
|
zal ik je eens wat vertellen: ik kan die infotron pakken van level 6, maar kom nog niet weg. het kan dus wel als je de computer op de allerlaagste snelheid zet.
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 19:35 |
|
|
|
| Corina schreef: | zal ik je eens wat vertellen: ik kan die infotron pakken van level 6, maar kom nog niet weg. het kan dus wel als je de computer op de allerlaagste snelheid zet.
gr corina |
ik heb mijn pc altijd op de laagste stand, behalve als het een level is die gemakkelijk te doen is op de snelste stand,
ga nu eerst 73 doen.
gr abby |
| Corina |
| 13-07-2008 19:50 |
|
|
|
ik baal, want van d33 kan ik het hele level doen van 7 maar kan het vak niet uitkomen om naar de E te gaan.
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 19:50 |
|
|
|
| Corina schreef: | zal ik je eens wat vertellen: ik kan die infotron pakken van level 6, maar kom nog niet weg. het kan dus wel als je de computer op de allerlaagste snelheid zet.
gr corina |
heb even gekeken welke level je bedoelde, maarik kon altijd al die infotron pakken, terug komen is het probleem.
gr abby |
| Corina |
| 13-07-2008 20:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik baal, want van d33 kan ik het hele level doen van 7 maar kan het vak niet uitkomen om naar de E te gaan.
gr corina |
heb hem gehaald. het kwartje viel ineens.
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 20:05 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb hem gehaald. het kwartje viel ineens.
gr corina |
wou net zeggen ik kan er wel uit, ik weet alleen de onderkant rechts niet, leg me dat maar eens uit, snap er geen snars van.
gr abby |
| Corina |
| 13-07-2008 20:19 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wou net zeggen ik kan er wel uit, ik weet alleen de onderkant rechts niet, leg me dat maar eens uit, snap er geen snars van.
gr abby |
daar kwam ik juist niet uit. had geen idee hoe je dat poortje moest laten ontploffen. maar goed, het gaat zo. ga door poortje naar beneden. dan 1 rechts en info boven opzuigen. naar beneden en die 2 infotrons pakken. dan naar links door buisje. infotron pakken en onder bal gaan staan en infotron links zuigen. bal naar links duwen. dan groene diskette naar rechts duwen. dan onder groene diskette in rechter bovenhoek gaan staan en direct naar links duwen. als het goed is ontploft het poortje en kan je eruit.
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 20:37 |
|
|
|
| Corina schreef: | daar kwam ik juist niet uit. had geen idee hoe je dat poortje moest laten ontploffen. maar goed, het gaat zo. ga door poortje naar beneden. dan 1 rechts en info boven opzuigen. naar beneden en die 2 infotrons pakken. dan naar links door buisje. infotron pakken en onder bal gaan staan en infotron links zuigen. bal naar links duwen. dan groene diskette naar rechts duwen. dan onder groene diskette in rechter bovenhoek gaan staan en direct naar links duwen. als het goed is ontploft het poortje en kan je eruit.
gr corina |
dat is wel leuk, maar hoe kom je er in?
gr abby |
| abbycail |
| 13-07-2008 20:53 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat is wel leuk, maar hoe kom je er in?
gr abby |
heb hem al door,
gr abby |
| abbycail |
| 13-07-2008 22:12 |
|
|
|
kom jij uit level 9 van d33?
gr abby |
| Corina |
| 13-07-2008 22:28 |
|
|
|
| abbycail schreef: | kom jij uit level 9 van d33?
gr abby |
nee, hij is wel leuk he? ben echt benieuwd wat hiervan de oplossing is, als die er is.
gr corina |
| abbycail |
| 14-07-2008 10:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, hij is wel leuk he? ben echt benieuwd wat hiervan de oplossing is, als die er is.
gr corina |
wat je leuk noemt, is duidelijk niet te doen..
gr abby
ps ben bij 75 van d29 |
| Corina |
| 14-07-2008 20:35 |
|
|
|
wat ben je aan het doen? ik ben bezig met level 85 van VE d01.
gr corina |
| abbycail |
| 14-07-2008 21:06 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat ben je aan het doen? ik ben bezig met level 85 van VE d01.
gr corina |
ben nog steeds bij d29 nu bij level 93 als ik hem af heb kom ik ook wel bij de russen, daar heb ik nog weinig.
gr abby |
| abbycail |
| 15-07-2008 9:23 |
|
|
|
zo , d29 is klaar, zal nu ook bij de ve levels gaan kijken,
gr abby |
| abbycail |
| 15-07-2008 17:26 |
|
|
|
behalve 6 en 105 heb ik alle levels gehaald van ve levels ga nu naar swje d15...
gr abby |
| Corina |
| 15-07-2008 18:43 VE d01 level 108 |
|
|
|
op een gegeven moment krijg je beneden gravity en moet je infotrons pakken. weet jij hoe dat moet?
gr corina |
| Corina |
| 15-07-2008 18:44 |
|
|
|
en waarom heb je 105 niet? die is te simpel.
gr corina |
| abbycail |
| 15-07-2008 18:59 Re: VE d01 level 108 |
|
|
|
| Corina schreef: | op een gegeven moment krijg je beneden gravity en moet je infotrons pakken. weet jij hoe dat moet?
gr corina |
denk dat er iets fout is gegaan bij je, heb ik ook wel eens gehad, je hebt namelijk bij 108 geen gravitie..
gr abby |
| abbycail |
| 15-07-2008 19:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | en waarom heb je 105 niet? die is te simpel.
gr corina |
het gaat om het midden, daar heb ik nu gravitie, en vlkak voor het poortje val ik dat stukje naar beneden.
gr abby |
| abbycail |
| 15-07-2008 19:04 |
|
|
|
| abbycail schreef: | het gaat om het midden, daar heb ik nu gravitie, en vlkak voor het poortje val ik dat stukje naar beneden.
gr abby |
heb hem al...
gr abby |
| Corina |
| 15-07-2008 19:12 Re: VE d01 level 108 |
|
|
|
| abbycail schreef: | denk dat er iets fout is gegaan bij je, heb ik ook wel eens gehad, je hebt namelijk bij 108 geen gravitie..
gr abby |
toch wel. als ik linksonder het poortje door ga heb ik gravity.
gr corina |
| abbycail |
| 15-07-2008 19:22 Re: VE d01 level 108 |
|
|
|
| Corina schreef: | toch wel. als ik linksonder het poortje door ga heb ik gravity.
gr corina |
o jaaaaaaaa, ik snap het al, de bal helemaal naar links duwen tegen de kant, en dan vooraan beginnen via groen naar boven en infotrons gewoon laten vallen, als laatste due boven die bal, en als je beneden komt gewoon snel1 naar rechts en links die infotron pakken en dan de rest en er weer uit.
gr abby |
| Corina |
| 15-07-2008 19:31 Re: VE d01 level 108 |
|
|
|
| abbycail schreef: | o jaaaaaaaa, ik snap het al, de bal helemaal naar links duwen tegen de kant, en dan vooraan beginnen via groen naar boven en infotrons gewoon laten vallen, als laatste due boven die bal, en als je beneden komt gewoon snel1 naar rechts en links die infotron pakken en dan de rest en er weer uit.
gr abby |
had het al begrepen, maar evengoed bedankt. je hebt overigens toch wel door dat d29 hetzelfde is als VE d02?
gr corina |
| abbycail |
| 15-07-2008 19:52 Re: VE d01 level 108 |
|
|
|
| Corina schreef: | had het al begrepen, maar evengoed bedankt. je hebt overigens toch wel door dat d29 hetzelfde is als VE d02?
gr corina |
een heleboel wel ja...
gr abby |
| abbycail |
| 15-07-2008 20:15 |
|
|
|
heb trouwens ve d2 niet meer, vreemd....
gr abby |
|
|