|
|
|
|
| Corina |
| 11-07-2008 17:27 |
|
|
|
heb jij van d10 level 36 al?
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 11-07-2008 18:05 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij van d10 level 36 al?
gr corina |
ja , die heb ik al, maar ben je niet meer met d29 bezig? ik zat te wachten tot je bij 35 ben, die weet ik niet .
gr abby |
| Corina |
| 11-07-2008 18:30 |
|
|
|
word een beetje geschift van d29. zit al een tijdje te kl.... met 27, maar het lukt niet. kom er steeds een tekort.
gr corina |
| abbycail |
| 11-07-2008 18:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | word een beetje geschift van d29. zit al een tijdje te kl.... met 27, maar het lukt niet. kom er steeds een tekort.
gr corina |
even m'n level afmaken, ben bij 42, ben net op de helft , maar hij duurt wel even, een bal verschuiven van de ene kant naar de andere kant op 2 gele en dan 10 x , ben ik even zoet mee, zal straks naar dat level kijken.
gr abby |
| abbycail |
| 11-07-2008 19:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | word een beetje geschift van d29. zit al een tijdje te kl.... met 27, maar het lukt niet. kom er steeds een tekort.
gr corina |
raar maar waar, ik krijg het ook niet meer voor elkaar, geen idee wat ik heb gedaan, maar ik blijf proberen, je hoort nog.
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 11:18 |
|
|
|
| abbycail schreef: | raar maar waar, ik krijg het ook niet meer voor elkaar, geen idee wat ik heb gedaan, maar ik blijf proberen, je hoort nog.
gr abby |
goedemiddag, nog niet gelukt zeker? blijf geduldig op je wachten. ben ondertussen nog steeds met 15 bezig, maar wil ook nog niet lukken.
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 12:17 |
|
|
|
| Corina schreef: | goedemiddag, nog niet gelukt zeker? blijf geduldig op je wachten. ben ondertussen nog steeds met 15 bezig, maar wil ook nog niet lukken.
gr corina |
ja stom he? maar ik ga af en toe wel even naar een andere level, anders word ik gek,
gr abby |
| abbycail |
| 12-07-2008 12:51 |
|
|
|
ik heb hem, maar nu nog een keer om jou uit te leggen , ik hoop dat het lukt,
ik word gek ,lukt het weer niet.............
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 14:11 |
|
|
|
heb jij al iets met d21 gedaan?
gr. corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 14:32 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij al iets met d21 gedaan?
gr. corina |
heb nu eerst de uitleg van d29 level27 , eerst 6 rode gebruiken 4 vakken helmaal rechts boven,naar links rode nr7 bij dat vak en nr 8 het vak eronder ga dan naar dat onderste vak . daar gebruik je 9 en 10, naar links en daar gebruik je 11 en 12, weer naar links nr 13, en naar beneden en links nr 14, dan naar boven, rechtse vak nr 15 vak naar boven 16 en 17 vak links 18 en vak rechts nr 19 vak daar boven nr 20 en 21, dan die 2 vakken schuin nr 22, en die vakken daar rechts schuin nr 23, en dan terug naar die 2 vakken links beneden, als je daar bent en goed kijkt zie je de weg naar de E en daar zet je nr 24.
gr abby |
| abbycail |
| 12-07-2008 14:34 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij al iets met d21 gedaan?
gr. corina |
daar lukt er geeneen van.ben nu bij 51 van d29
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 14:46 |
|
|
|
ben met level 3 van d21 bezig en het begin lukt al aardig.
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 15:08 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben met level 3 van d21 bezig en het begin lukt al aardig.
gr corina |
ja maar om tot het eind te komen, /
a je wel even 27 doen? van d29, heb bloed zweet en tranen gehad.
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 16:23 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja maar om tot het eind te komen, /
a je wel even 27 doen? van d29, heb bloed zweet en tranen gehad.
gr abby |
maar natuurlijk, had nog niet gezien dat de uitleg er al op stond. bedankt alvast.
gr corina |
| Corina |
| 12-07-2008 16:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | maar natuurlijk, had nog niet gezien dat de uitleg er al op stond. bedankt alvast.
gr corina |
heb hem gehaald. heb geen idee wat ik elke keer verkeerd deed.
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 16:43 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb hem gehaald. heb geen idee wat ik elke keer verkeerd deed.
gr corina |
ik wel, ik nam steeds 2 rode in dat vak vlak onder de E om naar de E te kunnen, nu zag ik ineens die andere weg naar de E
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 16:54 |
|
|
|
ben ik weer, begrijp werkelijk niets van 29. waar laat je al die ballen?
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 17:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben ik weer, begrijp werkelijk niets van 29. waar laat je al die ballen?
gr corina |
even door dat laatste poortje gaan die ballen blijven dan omhoog,
gr abby
ik bedoel dus het onderste poortje rechts voor je bij die ballen bent. |
| Corina |
| 12-07-2008 18:06 |
|
|
|
| abbycail schreef: | even door dat laatste poortje gaan die ballen blijven dan omhoog,
gr abby
ik bedoel dus het onderste poortje rechts voor je bij die ballen bent. |
hoe ben je daar in vredesnaam achtergekomen?
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 18:10 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoe ben je daar in vredesnaam achtergekomen?
gr corina |
als je terug leest, zit ik ook te mopperen om dit level , maar kreeg ineens een heldere ingeving, ik word best slim.. ha ha
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 19:35 d29 level 35 |
|
|
|
ga met een noodvaart naar beneden en ga door het poortje voordat die groene er is en kijk dan wat er gebeurt.
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 19:58 Re: d29 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga met een noodvaart naar beneden en ga door het poortje voordat die groene er is en kijk dan wat er gebeurt.
gr corina |
ja dat weet ik, maar je hebt dan niet genoeg infotrons, rechts zitten een boel gele, maar geen glitterding.
gr aby |
| Corina |
| 12-07-2008 20:40 Re: d29 level 35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja dat weet ik, maar je hebt dan niet genoeg infotrons, rechts zitten een boel gele, maar geen glitterding.
gr aby |
ik heb hem zo gehaald. maar ik zie wat je bedoelt. ik heb de eerste keer gewoon mazzel gehad. je zal dus een aantal keren moeten proberen. ik heb de computer wel op langzaam gezet, misschien helpt dat....
gr.corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 21:19 Re: d29 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem zo gehaald. maar ik zie wat je bedoelt. ik heb de eerste keer gewoon mazzel gehad. je zal dus een aantal keren moeten proberen. ik heb de computer wel op langzaam gezet, misschien helpt dat....
gr.corina |
nou heb ik hem ook, ik had hem maar 1x gedaan, en toen moest ik er nog een heleboel , en ben niet verder gegaan.
gr abby |
| Corina |
| 12-07-2008 21:33 d29 level 36 |
|
|
|
hoe zit dat nou? als je door dat poortje gaat kan je niet meer terug om die infotrons te pakken.
gr corina |
| abbycail |
| 12-07-2008 21:53 Re: d29 level 36 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoe zit dat nou? als je door dat poortje gaat kan je niet meer terug om die infotrons te pakken.
gr corina |
je moet op het kastje drukken, alles ontploft aan de rechterkant en het poortje ook, je hebt alleen de infotrons links, je krijgt er alleen genoeg als je ze allemaal ontploft, dus je moet ze 1 voor 1 vast zet , te beginnen bovenaan bij de gele, rechts gaan staan en steeds de bovenste bal naar links duwen als er een glitterding zit, zo krijg je ze tot beneden toe allemaal vast.
gr abby
leg hem voor de zekerheid maar uit, ik ga nu zo naar bed, welterusten, als je nog een level tegenkomt zet het maar neer dan doe ik het morgenochtend uitleggen. |
| Corina |
| 12-07-2008 21:58 Re: d29 level 36 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je moet op het kastje drukken, alles ontploft aan de rechterkant en het poortje ook, je hebt alleen de infotrons links, je krijgt er alleen genoeg als je ze allemaal ontploft, dus je moet ze 1 voor 1 vast zet , te beginnen bovenaan bij de gele, rechts gaan staan en steeds de bovenste bal naar links duwen als er een glitterding zit, zo krijg je ze tot beneden toe allemaal vast.
gr abby
leg hem voor de zekerheid maar uit, ik ga nu zo naar bed, welterusten, als je nog een level tegenkomt zet het maar neer dan doe ik het morgenochtend uitleggen. |
is goed, welterusten en tot morgen.
gr corina |
| Corina |
| 13-07-2008 16:25 |
|
|
|
ben even gestopt met d29, want ik kom niet door 15 en minotaurus. heb wel level 73 van d32 gehaald.....
gr corina |
| abbycail |
| 13-07-2008 16:40 |
|
|
|
pas geleden zei je dat je ru tough gehaald had en dat ik hem al had, dat is inderdaad zo, maar nu is hij er weer in d29 en ik ben glad vergeten hoe het moest, weet dat je helemaal links met de gele en de groene moet googelen, maar heb het nu een paar x geprobeerd, maar ik kom er niet uit, weet jij het nog?
gr abby |
| abbycail |
| 13-07-2008 16:41 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben even gestopt met d29, want ik kom niet door 15 en minotaurus. heb wel level 73 van d32 gehaald.....
gr corina |
mag je mij ook uitleggen als je wilt.
gr abby |
|
|