|
|
|
|
| abbycail |
| 07-07-2008 15:58 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | sorry ik begrijp er nog steeds niets van. ik pak die infotron, ga naar rechts onder die bal staan, zuig 1 naar beneden, ga naar rechts en schuif de groene diskette naar links. en dan?
gr corina |
nee zo moet het niet, je zuigt onder je de infotron , ga naar rechts onder de bal staan en meteen er weer onder uit, dan zie je die bal wel vallen en aan de linkerkant kan je naar de infotrons door groen weg te halen en die groene diskette die links boven zit op dat vak te gooien, dan komen de infotrons ook vrij.
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 07-07-2008 18:40 |
|
|
|
waar ben je nu?
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 18:50 |
|
|
|
heb net 103 gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 18:54 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb net 103 gehaald.
gr corina |
hoe dan?
gr abby
ps het is geen 1 april hoor |
| abbycail |
| 07-07-2008 18:57 |
|
|
|
denk dat ik het al zie, infotrons op de gele laten vallen, klopt dat?
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 19:09 |
|
|
|
| abbycail schreef: | denk dat ik het al zie, infotrons op de gele laten vallen, klopt dat?
gr abby |
inderdaad, je bent best wel slim, hoor.....
gr, corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 19:13 |
|
|
|
| Corina schreef: | inderdaad, je bent best wel slim, hoor.....
gr, corina |
ik zie het altijd alleen als jij zegt ik heb hem gehaald, dan kijk ik zeker met andere ogen. ik heb hem ook gehaald nu.
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 19:34 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik zie het altijd alleen als jij zegt ik heb hem gehaald, dan kijk ik zeker met andere ogen. ik heb hem ook gehaald nu.
gr abby |
ik heb dat ook, gek he...
gr corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 19:46 |
|
|
|
wij zijn ook een beetje gek, supaplex gek dan,
gr abby |
| abbycail |
| 07-07-2008 19:55 |
|
|
|
O O O wat heb ik een hekel aan die bliksempjes, ben ik veel te ongeduldig voor,
gr abby |
| abbycail |
| 07-07-2008 21:01 |
|
|
|
ik ben klaar met d17 en jij?
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 21:05 |
|
|
|
ik ook. welke nu?
gr corina |
| Corina |
| 07-07-2008 21:15 |
|
|
|
wat dacht je van d29?
gr corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 21:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat dacht je van d29?
gr corina |
daar was ik een hele tijd mee bezig geweest, maar 15 is zo'n ellende, en heb 5 7 en 12 ook al overgeslagen,maar ik ga nu naar bed, moet morgenochtend 8 uur bij star zijn, voor periodieke controle , dus zoek maar wat uit en gaan we morgen verder, welterusten
gr abby |
| abbycail |
| 08-07-2008 7:33 |
|
|
|
geloof het of niet, maar heb 15 van d29 gehaald, ik kan verder, nu jij nog.
gr abby |
| abbycail |
| 08-07-2008 12:43 |
|
|
|
ben een stuk slimmer geworden de laatste tijd, heb level 7 van d29 gehaald, eindelijk die 33 extra infotrons die nodig zijn.
gr abby |
| Corina |
| 08-07-2008 15:33 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben een stuk slimmer geworden de laatste tijd, heb level 7 van d29 gehaald, eindelijk die 33 extra infotrons die nodig zijn.
gr abby |
wil je het geheim met ons delen?
gr corina |
| abbycail |
| 08-07-2008 16:17 |
|
|
|
| Corina schreef: | wil je het geheim met ons delen?
gr corina |
eigenlijk heel simpel.. eerst de gele dus tegen de E duwen dan er 6 naast zetten, dus 7 in totaal naast elkaar, dan zet je de volgende er haaks boven aan de rechterkant , de volgende weer er haaks boven aan de rechterkant, de volgende er bovenop en dan komt het, de volgende als je hem naar beneden hebt geduwd naast dat poortje, schuif hem dan naar links tegen dat poortje aan, de volgende ernaast en de laatste er bovenop,
snap je het?
gr abby |
| Corina |
| 08-07-2008 16:27 |
|
|
|
| abbycail schreef: | eigenlijk heel simpel.. eerst de gele dus tegen de E duwen dan er 6 naast zetten, dus 7 in totaal naast elkaar, dan zet je de volgende er haaks boven aan de rechterkant , de volgende weer er haaks boven aan de rechterkant, de volgende er bovenop en dan komt het, de volgende als je hem naar beneden hebt geduwd naast dat poortje, schuif hem dan naar links tegen dat poortje aan, de volgende ernaast en de laatste er bovenop,
snap je het?
gr abby |
ik denk het wel. ga het proberen.
gr corina |
| Corina |
| 08-07-2008 18:37 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik denk het wel. ga het proberen.
gr corina |
abby, het lukt niet. heb problemen met het grote vak ernaast. wat doe jij met die gele diskettes?
gr corina |
| abbycail |
| 08-07-2008 18:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, het lukt niet. heb problemen met het grote vak ernaast. wat doe jij met die gele diskettes?
gr corina |
naar boven duwen aan de rechterkant,maar wel opletten dat je er nog door kunt, door het poortje.
gr abby |
| Corina |
| 08-07-2008 19:02 |
|
|
|
| abbycail schreef: | naar boven duwen aan de rechterkant,maar wel opletten dat je er nog door kunt, door het poortje.
gr abby |
heb ik gedaan, maar toch kan ik er niet in om die andere infotrons te pakken.
gr corina |
| abbycail |
| 08-07-2008 20:45 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb ik gedaan, maar toch kan ik er niet in om die andere infotrons te pakken.
gr corina |
je moet aan het einde ballen heen en weer schuiven, dus als je de ballen laat vallen moet je links gaan staan, en rechts eindigen, ik heb hem trouwens ook 3x moeten doen voor ik het door had,
gr abby |
| Corina |
| 08-07-2008 21:42 d29 level 7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je moet aan het einde ballen heen en weer schuiven, dus als je de ballen laat vallen moet je links gaan staan, en rechts eindigen, ik heb hem trouwens ook 3x moeten doen voor ik het door had,
gr abby |
ik heb hem gehaald. misschien nog een tip voor anderen: ik heb aan de zijkant 2 gele neergezet, zodat je wat makkelijker heen en weer kan schuiven.
gr corina |
| abbycail |
| 08-07-2008 21:42 |
|
|
|
nou level 29 is een level voor jou of patrick , ik geef het op.
gr abby |
| abbycail |
| 09-07-2008 11:51 |
|
|
|
heb level 5 van d29 ook gehaald.!!!
gr abby |
| Corina |
| 09-07-2008 12:56 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb level 5 van d29 ook gehaald.!!!
gr abby |
en ik dacht dat jij zei, dat hij niet kon...
ben nu bij 18 maar als je wilt mag je me 5 uitleggen. het is altijd fijn om nog een reserve te hebben.
gr corina |
| Corina |
| 09-07-2008 13:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | en ik dacht dat jij zei, dat hij niet kon...
ben nu bij 18 maar als je wilt mag je me 5 uitleggen. het is altijd fijn om nog een reserve te hebben.
gr corina |
wacht nog maar even met die uitleg, want ik geloof dat ik hem doorheb.
gr corina |
| abbycail |
| 09-07-2008 13:47 |
|
|
|
| Corina schreef: | en ik dacht dat jij zei, dat hij niet kon...
gr corina |
ben nu ook wat slimmer geworden als toen, hi hi
heb er wel de hele ochtend over gedaan, steeds stuitte ik weer ergens , maar heb ik opgelost.
allereerst haal je beneden al het groen weg ,de bal daar laten liggen op het vak, je gaat dat onderste vak in en dit is het vervelendste , je moet die 2 scharen rondjes laten draaien, je hebt ze later nodig en ze mogen niet meteen het vak uit als je de gele ontploft, want er komen infotronnen naar beneden en die vallen erop, dus je komt dat vak binnen en zuig eerst de onderste linkse infotron weg, en ga naast de volgende onder staan, de schaar schaar gaat z'n ronde en als hij terug wil komen over die infotron ga je snel naar rechts en hij blijft draaien, dat doe je ook bij de 2e schaar je pakt de bovenste infotron en 1 onderste en blijf weer wachten bij de laatste infotron tot die schaar er over heen gaat , en dan naar rechts. let wel op dat de linkse schaar niet draait tegen dat poortje aan, anders ontploft hij nog,
dan ga je die bal die bovenop ligt een stukje naar links duwen en haal je rechts overal het groen weg, dan ga je de gele eruit duwen, je kan er maar 5 uithalen, de bovenste rechts duw je naar boven tegen de muur die heb je niet nodig, 1 gele zet je rechts boven en de 2de helemaal rechts. dan zet je de bal weer aan de rechterkant op het vak en haal je links al het groen weg, 1 gele linksboven , 1 gele doorduwen helemaal naar links en de 3de zet je links bij dat vak zodat het rechtse vak opengaat en het poortje ontploft.
dan ga je naar het kastje en meteen na de ontploffing naar beneden rennen en naar links infotrons zuigen, 3 infotrons vallen al voorbij, maar dat geeft niet die kan je straks pakken onder dat vak door, als je de 4de en de volgende die vallen maar kan zuigen, dan vallen er ook nog 2 ballen en die vallen op die 3 die al gevallen zijn, ga onder het vak door om die 3 te pakken, en ga weer terug, nu heb je de scharen nodig, laat er 1 schrikken en ze gaan lopen, als ze achter elkaar aan komen dan moet je ze zo leiden dat er een grote afstand tussen die 2 komt.
de ene schaar gebruik je rechts boven bij die vak waar een groene inzit en waar je zo niet uit komt, laat er een infotron op vallen bij het poortje en dat vak is open, de andere schaar gebruik je om die bal , die er al die tijd op dat vak ligt beneden erop te gooien zodat het vak rechtsonder opengaat, ga dan naar links boven en maak eerst dat vakje met de groene open. ga naar links, opletten je moet weer terug kunnen, het word teveel om elke vak uit te leggen, als er 1 echt niet lukt geef je maar een gil, de eerste 3 vakken gaan goed , maar het vierde vak kwam ik maar niet doorheen en dat heb ik opgelost door dat glitterding helemaal beneden los te laten en die te ontploffen in dat 3de vak onde die bovenste 2 ballen , dus tussen die 2 ballen die links en rechts staan, die ontploffen dan ook, de rode pak je in dat volgende vak door gewoon wat groen naar onder weg te zuigen en er een bal valt , zodat je hem kan pakken,je hebt die 3 infotrons eronder niet nodig,
ga terug met de rode en zet hem in dat hoekje bij die andere glitterding, je krijgt dar 20 infotrons.
dan ga je in dat vak er links leeghalen en dat vak daarnaast wat groen weghalen tot de bal, dan ga je terug naar het vak links onder naar links en je komt er boven weer uit, van waar je net vandaan komt, dan naar het vak rechts boven, tot je de rode hebt, en als laatste het vak rechts onder , daar moet je zorgen dat je ook weer terug kan, en de rode zet je bij dat vak waar de infotron in zit en die schaar, je mag natuurlijk de volgorde ook anders doen, als je maar eerst een rode hebt voor je het vak rechtsonder in gaat, en die andere rode hebt ontploft bij dat glitterding voor je links onder erin gaat.
gr abby |
| abbycail |
| 09-07-2008 13:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | wacht nog maar even met die uitleg, want ik geloof dat ik hem doorheb.
gr corina |
ben je te laat mee , ha ha |
|
|
|