|
|
|
|
| abbycail |
| 06-07-2008 17:55 |
|
|
|
en het vak onder die 3 groene , hoe pak ik die infotron?., ik heb geen zin om af te gaan , vandaar dat ik steeds vraag en niet probeer..gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 06-07-2008 18:11 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | en het vak onder die 3 groene , hoe pak ik die infotron?., ik heb geen zin om af te gaan , vandaar dat ik steeds vraag en niet probeer..gr abby |
bij de linkerrij: 1 beneden zuigen en weer terug door poortje. dan tegen de middelste bal aanstaan, boven en onder zuigen en naar rechts. 1 omhoog, naar links en de infotron kan je pakken en zo ook die links.
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 18:15 |
|
|
|
| Corina schreef: | bij de linkerrij: 1 beneden zuigen en weer terug door poortje. dan tegen de middelste bal aanstaan, boven en onder zuigen en naar rechts. 1 omhoog, naar links en de infotron kan je pakken en zo ook die links.
gr corina |
ik zag het ineens, maar toch bedankt, nu zit ik weer met dat vak rechts van al die poortjes, wil je die verklappen?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 18:21 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik zag het ineens, maar toch bedankt, nu zit ik weer met dat vak rechts van al die poortjes, wil je die verklappen?
gr abby |
1 naar beneden en 1 zuigen, terug omhoog. en verder weet ik het niet meer, zou ik hem weer moeten spelen, maar misschien zie je het zelf...
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 18:31 |
|
|
|
| Corina schreef: | 1 naar beneden en 1 zuigen, terug omhoog. en verder weet ik het niet meer, zou ik hem weer moeten spelen, maar misschien zie je het zelf...
gr corina |
ik zag het inderdaad, maar vergat bal naar links te schuiven en viel hij voor het poortje, nu moet ik toch overnieuw...
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 18:41 |
|
|
|
he he ik heb hem gehaald.
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 18:48 |
|
|
|
heb jij 26 al?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 18:52 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb jij 26 al?
gr abby |
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee/
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 18:55 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb jij 26 al?
gr abby |
heb jij enig idee hoe dit moet?
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 18:58 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij enig idee hoe dit moet?
gr corina |
denk dat je patrick er bij moet halen, je moet alles onder die ene bal laten ontploffen, dat is duidelijk maar hoe??????
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 19:06 |
|
|
|
| abbycail schreef: | denk dat je patrick er bij moet halen, je moet alles onder die ene bal laten ontploffen, dat is duidelijk maar hoe??????
gr abby |
hij is er niet, aan het werk. ben al weer bij d17 aan het kijken of er toch nog niet een level is die het doet. ben nu aan het rotzooien met 85..
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 19:18 d17 level 85 |
|
|
|
| Corina schreef: | hij is er niet, aan het werk. ben al weer bij d17 aan het kijken of er toch nog niet een level is die het doet. ben nu aan het rotzooien met 85..
gr corina |
je gelooft het nooit, maar ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 19:24 Re: d17 level 85 |
|
|
|
| Corina schreef: | je gelooft het nooit, maar ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr corina |
en je weet zeker niet meer hoe?
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 19:28 |
|
|
|
je geloofd het nooit, ik probeer het 1x en het lukte ook, snap jij het?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 19:29 Re: d17 level 85 |
|
|
|
| abbycail schreef: | en je weet zeker niet meer hoe?
gr abby |
jawel, ik heb de computer op de laagste snelheid gezet. laat die groene ontploffen en ga dan naar rechts. ga dan zoveel mogelijk naar beneden en naar rechts. je moet rechtsonderin uitkomen. als je op de tab drukt zie je bij de Ë een blokje van groenen van 4 boven en 2 eronder. de ontploffingen stoppen even boven dat blokje zodat je snel erlangs kan naar de E. lukt nooit in één keer, heb er wel 20 keer over gedaan. succes.
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 20:07 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je geloofd het nooit, ik probeer het 1x en het lukte ook, snap jij het?
gr abby |
en dan had je nog niet eens mijn uitleg gelezen..... snap niet waarom je het niet eerder probeerde.....(geintje hoor).
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 20:32 |
|
|
|
met welk level ben jij nu bezig?
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 20:43 |
|
|
|
| Corina schreef: | met welk level ben jij nu bezig?
gr corina |
wou ik net aan jou vragen, ben bij 93
en jij?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 20:55 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wou ik net aan jou vragen, ben bij 93
en jij?
gr abby |
ben bij 89. heb altijd problemen met schaartjes.
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 21:07 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben bij 89. heb altijd problemen met schaartjes.
gr corina |
dan kan je je lol nog op.
gr abby |
| abbycail |
| 07-07-2008 9:03 |
|
|
|
ben tot 102 gekomen, 103 is volgens mij niet te doen.
gr abby |
| henriette |
| 07-07-2008 11:14 d03 |
|
|
|
hallo,
wie van jullie kan mij een tip geven bij level 23 van d03.
waar moet ik de 1e groene laten ontploffen.
ik kom niet bij het laatste stuk.
alvast bedankt.
groetjes |
| abbycail |
| 07-07-2008 11:23 Re: d03 |
|
|
|
| henriette schreef: | hallo,
wie van jullie kan mij een tip geven bij level 23 van d03.
waar moet ik de 1e groene laten ontploffen.
ik kom niet bij het laatste stuk.
alvast bedankt.
groetjes |
het is al een tijdje geleden dat ik die hebt gespeeld, dus even geduld , uileg komt er aan,
gr abby |
| abbycail |
| 07-07-2008 12:16 level 23 d3 |
|
|
|
ik zal vanaf het begin dit level uitleggen, want ik weet niet precies wat je bedoelt,
allereerst ga je naar boven nadat je uiteraard het groen hebt weggehaald bij dat poortje beneden in dat beginvak, je moet er wel rekening mee houden dat je nog een keer door het level heen moet, dus ga voorzichtig naar boven en blokkeer de weg niet.
duw wel voor je naar boven gaat de bal naar links op die groene diskette die boven die rode diskette zit.
in het volgende vak er links van ga je door het poortje onder die bal door naar beneden en haal groen weg tot de groene diskette, haal dan het groen weg bij die 3 ballen en de infotron, die 3 ballen vallen naar beneden en de groene ontploffen , nadat je de infotrons hebt gepakt laat je de laatste bal vallen, de rode pak je en die gebruik je om naar links dat vak in te kunnen,
je gaat door het poortje haal groen onder je weg en duwt de bal 1 naar links , pak nog even die infotron daat beneden en ga boven langs naar links, duw de ballen, terwijl je de infotrons pakt naar links en ga onder dat vak door, geen groen weghalen, laat de bal die eerder naar links tegen de groene hebt geduwt naar beneden op het groen zakken en de bal links boven de groene naar rechts duwen , boven op die andere bal, nu kan je de groene naar rechts duwen , naar beneden en je kan die infotron pakken.
pak nu de rest van de infotrons en ga boven naar links,
laat die bal in het midden zakken zodat je er door kunt en duw hem naar rechts, en ga naar beneden, infotrons pakken en dat buisje door naar beneden,
ga onder die eerste groene staan en laat ze ontploffen, pak dan alle infotrons en ga terug door dat buisje naar het vak links.
schuif die 2 gele tegen die 2 vakjes aan de rechterkant boven, en pak die infotron daar beneden, schuif de eerste bal wel even nar rechts, ga naar boven naar links, infotrons
pakken, in de hoek naar beneden, het is de bedoeling dat je die infotron op die gele laat vallen zodat je er door kunt.
haal het groen weg bij het bovenste poortje en ga door het onderste poortje, die 3 ballen zijn om die vakken met schartjes te openen dus ga voorzichtig naar rechts en duw die gele bovenop het poortje rechts , en ga dan door het bovenste poortje, pak daar de infotrons en ga door het poortje links naar boven, dus niet door dat buisje. ga dan door het buisje naar rechts en pak daar de infotrons en de rode, en ga weer terug door het buisje door die 2 poortjes naar beneden.
ga weer voorzichtig naar rechts door dat buisje heen naar rechts. zet de rode onder die 3 rode zodat je die kan pakken, en dan rechts die 3 rode zetten zodat je bij dat kastje kan, let op zet de 2de rode in het midden zodat ook het poortje nar rechts vrij is, je drukt op dat kastje en met de 3 scharen ga je die 3 vakjes links openen, dan door poortje naar rechts , terug naar boven en naar links die 2 infotrons pakken en weer door naar het laatste poortje naar de E.
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 14:25 d17 level 100 |
|
|
|
abby, ik kan die infotrons pakken maar heb geen idee hoe je bij die E komt. heb jij dit level?
gr corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 14:59 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik kan die infotrons pakken maar heb geen idee hoe je bij die E komt. heb jij dit level?
gr corina |
als je aan de rechterkant hebt ontploft en je hebt daarna de infotrons gepakt ga je weer naar rechts en zie je die bal liggen boven je op dat grijze muurtje,
boven die bal zie een groene zitten die je kan laten vallen, dus bal naar links duwen onder die groene gaan staan en haperen, zodat hij meteen ontploft.
ga erachteraan naar rechts , als de ontploffing is gestopt , zie je voor je weer een groene die je kan laten vallen, weer er achter aan en je kan naar de E
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 15:05 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| abbycail schreef: | als je aan de rechterkant hebt ontploft en je hebt daarna de infotrons gepakt ga je weer naar rechts en zie je die bal liggen boven je op dat grijze muurtje,
boven die bal zie een groene zitten die je kan laten vallen, dus bal naar links duwen onder die groene gaan staan en haperen, zodat hij meteen ontploft.
ga erachteraan naar rechts , als de ontploffing is gestopt , zie je voor je weer een groene die je kan laten vallen, weer er achter aan en je kan naar de E
gr abby |
ik denk dat je hem maar even helemaal moet beschrijven, want ik zie geen bal op een grijs muurtje.
gr corina |
| abbycail |
| 07-07-2008 15:33 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik denk dat je hem maar even helemaal moet beschrijven, want ik zie geen bal op een grijs muurtje.
gr corina |
je ontploft de rechterkant door het groen onder die bal vandaan te halen en meteen bij de ontploffing zie je die bal al vallen op het muurtje, en meteen daarboven zie je die groene diskette zitten, op een groen vlakje, die moet je hebben.
gr abby |
| Corina |
| 07-07-2008 15:46 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je ontploft de rechterkant door het groen onder die bal vandaan te halen en meteen bij de ontploffing zie je die bal al vallen op het muurtje, en meteen daarboven zie je die groene diskette zitten, op een groen vlakje, die moet je hebben.
gr abby |
sorry ik begrijp er nog steeds niets van. ik pak die infotron, ga naar rechts onder die bal staan, zuig 1 naar beneden, ga naar rechts en schuif de groene diskette naar links. en dan?
gr corina |
| Corina |
| 07-07-2008 15:53 Re: d17 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | sorry ik begrijp er nog steeds niets van. ik pak die infotron, ga naar rechts onder die bal staan, zuig 1 naar beneden, ga naar rechts en schuif de groene diskette naar links. en dan?
gr corina |
laat maar het kwartje is gevallen.
gr corina |
|
|
|