|
|
|
|
| abbycail |
| 04-07-2008 15:39 |
|
|
|
dacht het niet, maar weet niet meer zeker.
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 04-07-2008 16:36 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die doe ik ook tussen door, ben bij 25, heb 48 van d14 eindelijk gehaald, ben nu bij 53
gr abby |
hoe heb je 24 gedaan van jengray. ik bedoel die ballen in het begin.
gr corina |
| Corina |
| 04-07-2008 17:05 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoe heb je 24 gedaan van jengray. ik bedoel die ballen in het begin.
gr corina |
laat maar, ik heb hem al. en de levels na 35 doen het niet, helaas...
gr corina |
| abbycail |
| 04-07-2008 19:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | laat maar, ik heb hem al. en de levels na 35 doen het niet, helaas...
gr corina |
ja dat dacht ik al, stond me iets van bij,
gr abby |
| abbycail |
| 05-07-2008 8:14 |
|
|
|
heb jij level 1 van d16 al?
gr abby |
| Corina |
| 05-07-2008 10:22 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb jij level 1 van d16 al?
gr abby |
nee die heb ik nog niet. ik heb wel 2 3 4 5 8 9 10 en 12.
gr corina |
| abbycail |
| 05-07-2008 10:59 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee die heb ik nog niet. ik heb wel 2 3 4 5 8 9 10 en 12.
gr corina |
ja ik heb hem tot 23 en ook 1 11 24 en 25 lukt niet.
gr abby |
| abbycail |
| 05-07-2008 16:50 |
|
|
|
zou het fijn vinden als jij met d16 doorgaat naar 25, het 3de vak van af het begin is een raadsel voor mij, en jij ziet het vaak, zou je dat willen doen? ik help je wel met levels als je iets niet weet.
gr abby |
| Corina |
| 05-07-2008 21:11 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zou het fijn vinden als jij met d16 doorgaat naar 25, het 3de vak van af het begin is een raadsel voor mij, en jij ziet het vaak, zou je dat willen doen? ik help je wel met levels als je iets niet weet.
gr abby |
ben net thuis, maar ga mijn best doen.
gr corina |
| Corina |
| 05-07-2008 21:18 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zou het fijn vinden als jij met d16 doorgaat naar 25, het 3de vak van af het begin is een raadsel voor mij, en jij ziet het vaak, zou je dat willen doen? ik help je wel met levels als je iets niet weet.
gr abby |
kun je me helpen met 6?
gr corina |
| abbycail |
| 05-07-2008 22:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | kun je me helpen met 6?
gr corina |
had visite vanavond, maar morgen kijk ik er naar, goed?
gr abby
nou 2de poging, eigenlijk best simpel als je maar geduld hebt, je volgt gewoon de weg die je kunt gaan, op een gegeven moment sta je naast de middelste infotron , maar je kunt hem nog niet pakken dus vervolg gewoon je weg, dan sta je naast de onderste linkse infotron en ga je verder naar links , 1 naar beneden, links, omhoog, links en omhoog, dan naar links, beneden , rechts, beneden, links, beneden , rechts, beneden, rechts, omhoog, rechts, beneden , rechts, 3 omhoog, en naar links 1ste infotron pakken, terug naar rechts , boven , rechts, boven , links en naar beneden de 2de pakken, dan helemaal naar boven, rechts, beneden, rechts.
beneden, links, beneden, rechts. omhoog, links,omhoog, rechts, beneden en je kan de 3de pakken, dan omhoog, links, omhoog, links, omhoog, rechts,omhoog, 2 naar links en omhoog, links, omhoog,links, omhoog.
rechts, omlaag, rechts omlaag, en je bent bij de E.
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 06-07-2008 9:44, in totaal 1 keer bewerkt |
| Corina |
| 06-07-2008 4:03 |
|
|
|
| abbycail schreef: | had visite vanavond, maar morgen kijk ik er naar, goed?
gr abby |
en ook 19?
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 9:24 |
|
|
|
| Corina schreef: | kun je me helpen met 6?
gr corina |
had hem helemaal beschreven en 19 ook, lukt het niet om hem te verzenden, grrrr
even kijken of dit lukt te verzenden.
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 9:29 |
|
|
|
| Corina schreef: | en ook 19?
gr corina |
ga 1 naar beneden en zuig onder, en ga weer naar boven, en duw de bovenste bal naar links, ga aan de rechterkant naar beneden en haal bij de onderste bal het groen weg, ga weer 3 omhoog en haal aan de linkerkant 2 goen weg weer een stukje omhoog en weer 2 groen weg halen links, ga zo door tot bovenaan en je kunt er boven in , naar beneden infotron pakken en bal naar rechts duwen en er weer uit.
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 13:21 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ga 1 naar beneden en zuig onder, en ga weer naar boven, en duw de bovenste bal naar links, ga aan de rechterkant naar beneden en haal bij de onderste bal het groen weg, ga weer 3 omhoog en haal aan de linkerkant 2 goen weg weer een stukje omhoog en weer 2 groen weg halen links, ga zo door tot bovenaan en je kunt er boven in , naar beneden infotron pakken en bal naar rechts duwen en er weer uit.
gr abby |
heb hem gehaald. ben nu bij 22.
gr. corina |
| Corina |
| 06-07-2008 13:37 |
|
|
|
6 is ook gelukt, maar 22 wil nog even niet. ga nu 23 proberen.
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 14:22 |
|
|
|
gr abby |
ik zie het ook niet. had gehoopt dat je misschien later nog terug kan gaan met een rode. maar zover ben ik niet gekomen.
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 14:25 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik zie het ook niet. had gehoopt dat je misschien later nog terug kan gaan met een rode. maar zover ben ik niet gekomen.
gr corina |
heb je 22 nog wel kunnen doen? je hebt daar niet alle infotrons nodig, gewoon 1 zuigen links en dan naar rechts n langzaam naar boven. ben nu toch 24 aan het proberen.
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 14:42 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb je 22 nog wel kunnen doen? je hebt daar niet alle infotrons nodig, gewoon 1 zuigen links en dan naar rechts n langzaam naar boven. ben nu toch 24 aan het proberen.
gr abby |
ja die is gelukt. maar hoe ver kom jij met 25?
gr corina |
| Corina |
| 06-07-2008 15:02 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja die is gelukt. maar hoe ver kom jij met 25?
gr corina |
patrick heeft het 3e vak gekraakt. dit is de oplossing: 1 beneden, 1 rechts, 1 links, 1 omhoog, bal doorduwen naar rechts, 1 beneden, 1 rechts, 1 rechts zuigen, 1 links, bal doorduwen naar rechts, andere bal daar tegenaan duwen en de rest spreekt voor zich.
gr. patrick en corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 15:25 |
|
|
|
| Corina schreef: | patrick heeft het 3e vak gekraakt. dit is de oplossing: 1 beneden, 1 rechts, 1 links, 1 omhoog, bal doorduwen naar rechts, 1 beneden, 1 rechts, 1 rechts zuigen, 1 links, bal doorduwen naar rechts, andere bal daar tegenaan duwen en de rest spreekt voor zich.
gr. patrick en corina |
dat ik daar nu niet op kwam, bedankt
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 15:33 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat ik daar nu niet op kwam, bedankt
gr abby |
ja, stom van ons he? misschien moet ik hem ook maar even naar andere levels laten kijken....
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 16:02 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja, stom van ons he? misschien moet ik hem ook maar even naar andere levels laten kijken....
gr corina |
graag, begin maar bij level 25 van d16, dat vak beneden is nu opgelost, ik kom dan tot voorbij die kastjes boven, die gele laat ik ontploffen, dan is 1 bruin muurtje open, dan ga je door een buisje en krijg je weer 2 bruine muurtjes en ik heb dan geen rode ????????/
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 16:06 |
|
|
|
begin wel een klein vermoeden te krijgen, je ziet die 2 rode beneden? die gebruikte ik daar, 1 voor die infotron en 1 daar dat vak boven, dus die moet ik zonder rode voor elkaar zien te krijgen,
gr abby |
| abbycail |
| 06-07-2008 16:16 |
|
|
|
het vak daar onder met de 2 rode weet ik nu, nu dat vak erboven nog, met die 4 infotrons en al die ballen , weet jij die?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 16:59 |
|
|
|
| abbycail schreef: | het vak daar onder met de 2 rode weet ik nu, nu dat vak erboven nog, met die 4 infotrons en al die ballen , weet jij die?
gr abby |
je moet aan de linkerkant beginnen en dan als de ballen zijn bevallen één groen vakje weghalen. dan kan je de infotron die helemaal links zit pakken. dan de volgende rij. en het maakt dan niet zo veel uit hoe je het doet.
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 17:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | je moet aan de linkerkant beginnen en dan als de ballen zijn bevallen één groen vakje weghalen. dan kan je de infotron die helemaal links zit pakken. dan de volgende rij. en het maakt dan niet zo veel uit hoe je het doet.
gr corina |
ha ha ha ,,,zijn de ballen bij jou bevallen? heb je nog meer ballen, kom je er helemaal niet meer uit,
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 17:30 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ha ha ha ,,,zijn de ballen bij jou bevallen? heb je nog meer ballen, kom je er helemaal niet meer uit,
gr abby |
leuk hoor.. maar was dit wel het vak dat je bedoelde?
gr corina |
| abbycail |
| 06-07-2008 17:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | leuk hoor.. maar was dit wel het vak dat je bedoelde?
gr corina |
ja, maar nu zit ik weer na te denken hoe ik verder moet, helemaal rechts boven in het hoekje , die infotron onder die 3 groene?
gr abby |
| Corina |
| 06-07-2008 17:46 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja, maar nu zit ik weer na te denken hoe ik verder moet, helemaal rechts boven in het hoekje , die infotron onder die 3 groene?
gr abby |
gewoon die eerste groene laten ontploffen, de rest ontploft maar er gebeurt niets met die infotron.
ik heb hem nu helemaal gehaald. op het eind zitten nog een paar gemene dingen in, dus let goed op.
gr corina |
|
|
|