|
|
|
|
| abbycail |
| 02-07-2008 20:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja, ergens in het midden onderaan.
gr corina |
dat is duidelijk zeg, ha ha , weet je nog waar precies?
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 02-07-2008 23:53 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat is duidelijk zeg, ha ha , weet je nog waar precies?
gr abby |
er zijn een paar punten beneden die wat lastig zijn en waar ik elke keer afga, maar ik blijf het proberen. ik heb vanavond een level van jengray gehaald (jij hebt hem allang): r u tough. destijds kwam ik er niet uit, maar nu vond ik hem simpel.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 7:30 |
|
|
|
| Corina schreef: | er zijn een paar punten beneden die wat lastig zijn en waar ik elke keer afga, maar ik blijf het proberen. ik heb vanavond een level van jengray gehaald (jij hebt hem allang): r u tough. destijds kwam ik er niet uit, maar nu vond ik hem simpel.
gr corina |
we worden ook steeds slimmer, ik heb ook levels gehaald die ik in het verleden niet snapte,
gr abby |
| abbycail |
| 03-07-2008 7:40 |
|
|
|
ging even kijken bij jengray, en wat denk je? ik heb er nog geeneen, die moet ik nog over doen, weeeee
gr abby |
| abbycail |
| 03-07-2008 8:40 |
|
|
|
ga even jengray doen, dan wacht ik op je tot je ook bij 48 van d14
gr abby |
| henriette |
| 03-07-2008 9:04 d17 |
|
|
|
hoi,
wie kan mij helpen met leven 15???
alvast bedankt.
gr. henriette |
| abbycail |
| 03-07-2008 10:05 Re: d17 |
|
|
|
| henriette schreef: | hoi,
alvast bedankt.
gr. henriette |
ik weet al wat je bedoelt, volgens mij heeft corina het me uitgelegd, maar ik ben het weer kwijt, dus je moet op corina wachten, of kijken of ergens de uitleg staat.
gr abby |
| henriette |
| 03-07-2008 10:18 d17 |
|
|
|
hoi,
Dank je voor je reactie. Ik wacht wel. Moet nu werken. Dus zie het later wel.
groeten Henriette |
| Corina |
| 03-07-2008 10:53 Re: d17 level 15 |
|
|
|
| henriette schreef: | hoi,
alvast bedankt.
gr. henriette |
schuif bal 1 naar rechts en zet groene diskette erbovenop. maak vast een weggetje naar links en 1 beneden. duw bal naar links en laat groene diskette naar beneden komen en direct naar links schuiven en op andere groene diskettes gooien.
gr corina |
| Corina |
| 03-07-2008 11:01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ga even jengray doen, dan wacht ik op je tot je ook bij 48 van d14
gr abby |
kan wel even duren hoor, want ik kom er nog steeds niet doorheen.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 11:24 Re: d17 level 15 |
|
|
|
| Corina schreef: | schuif bal 1 naar rechts en zet groene diskette erbovenop. maak vast een weggetje naar links en 1 beneden. duw bal naar links en laat groene diskette naar beneden komen en direct naar links schuiven en op andere groene diskettes gooien.
gr corina |
o jaaaaaaaaaa
gr abby |
| Corina |
| 03-07-2008 11:50 |
|
|
|
| Corina schreef: | kan wel even duren hoor, want ik kom er nog steeds niet doorheen.
gr corina |
het probleem zit hem in rij 33 aan de onderkant. eerst heb je 2 infotrons boven elkaar, dan 2 ballen naast elkaar en boven die 2e bal zitten 2 infotrons. deze krijg ik niet te pakken.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 13:41 |
|
|
|
| Corina schreef: | het probleem zit hem in rij 33 aan de onderkant. eerst heb je 2 infotrons boven elkaar, dan 2 ballen naast elkaar en boven die 2e bal zitten 2 infotrons. deze krijg ik niet te pakken.
gr corina |
ik weet al wat je bedoelt (denk ik) ik had dat probleem ook, ik ben toen een stuk eerder naar boven gegaan en hebt het benaderd van de rechterkant, moet wel even kijken hoe, want dat weet ik niet meer uit m'n hoofd,
gr abby |
| Corina |
| 03-07-2008 14:05 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik weet al wat je bedoelt (denk ik) ik had dat probleem ook, ik ben toen een stuk eerder naar boven gegaan en hebt het benaderd van de rechterkant, moet wel even kijken hoe, want dat weet ik niet meer uit m'n hoofd,
gr abby |
het is me één keer gelukt per toeval maar toen had ik weer een probleem rechts in de hoek. als je eenmaal de onderkant hebt gehad dan is de rest geen probleem volgens mij, of toch wel?
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 14:20 |
|
|
|
| Corina schreef: | het is me één keer gelukt per toeval maar toen had ik weer een probleem rechts in de hoek. als je eenmaal de onderkant hebt gehad dan is de rest geen probleem volgens mij, of toch wel?
gr corina |
ja, als je de onderkant hebt dan kan je de rest gewoon steeds heen en weer laten vallen, ben druk aan het oefenen, ik weet het niet meer, we doen maar wie hem het eerste heeft, ha ha, rechts in de hoek moet je een stukje terug naar links helemaal naar beneden en dan naar rechts werken, die heb ik nog wel onthouden, trouwens wat in het midden betreft, ik herinner me ineens dat je moet proberen zoveel mogelijk 3 ballen op elkaar naar links moet doen, zelfs met in fotrons eronder dan kan je in ieder geval naar beneden zonder dat er een bal achter je aan komt, het probleem is alleen, als het me dadelijk lukt, dat ik waarschijnlijk niet meer weet hoe! het gaat zo vlug...
gr abby |
| abbycail |
| 03-07-2008 16:50 |
|
|
|
is he jou al gelukt? corina?
het lukte me 1x maar het gaat zo snel dat ik niet weet hoe en dan lukt het niet meer, weet inderdaad wel dat je zoveel mogelijk 3 op elkaar , ertegen gaan staan en naar links moet doen ook met een infotron ertussen, maar het gaat zo snel , ga nu toch even vanaf de andere kant proberen.
gr abby |
| Corina |
| 03-07-2008 17:03 |
|
|
|
| abbycail schreef: | is he jou al gelukt? corina?
het lukte me 1x maar het gaat zo snel dat ik niet weet hoe en dan lukt het niet meer, weet inderdaad wel dat je zoveel mogelijk 3 op elkaar , ertegen gaan staan en naar links moet doen ook met een infotron ertussen, maar het gaat zo snel , ga nu toch even vanaf de andere kant proberen.
gr abby |
laat maar, ik heb hem net gehaald. wat een opluchting.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 17:47 |
|
|
|
| Corina schreef: | laat maar, ik heb hem net gehaald. wat een opluchting.
gr corina |
gelukkig maar, gauw verder gaan dan, ik wacht op je..
gr abby |
| abbycail |
| 03-07-2008 20:03 |
|
|
|
en toen was het stil |
| Corina |
| 03-07-2008 20:34 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | en toen was het stil |
heb zo'n hekel aan dit level. hoop niet dat de rest ook zo is. ik doe mijn best maar het wil niet erg lukken.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 20:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb zo'n hekel aan dit level. hoop niet dat de rest ook zo is. ik doe mijn best maar het wil niet erg lukken.
gr corina |
welke? |
| Corina |
| 03-07-2008 20:54 |
|
|
|
d14 level 42.
gr corina |
| abbycail |
| 03-07-2008 21:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | d14 level 42.
gr corina |
oooo die levels heb je maar tot 52, dus het zijn er maar 10, ha ha
1 tip, de gele meteen ontploffen, en je hebt genoeg glitterdingen om onder een bal te gooien en af en toe een rode ernaast, dan ben je er zo doorheen, alleen bij 48 ga ik nu steeds af, dan baal ik ook, en ga ik even majongen, dat helpt.
gr abby |
| Corina |
| 03-07-2008 21:35 |
|
|
|
en hoe ga je dan met jengray?
gr corina |
| abbycail |
| 04-07-2008 11:37 |
|
|
|
| Corina schreef: | en hoe ga je dan met jengray?
gr corina |
die doe ik ook tussen door, ben bij 25, heb 48 van d14 eindelijk gehaald, ben nu bij 53
gr abby |
| Corina |
| 04-07-2008 11:56 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die doe ik ook tussen door, ben bij 25, heb 48 van d14 eindelijk gehaald, ben nu bij 53
gr abby |
bij mij doet 36 het niet. hoop dat dat het enige level is.
gr corina |
| abbycail |
| 04-07-2008 12:44 |
|
|
|
| Corina schreef: | bij mij doet 36 het niet. hoop dat dat het enige level is.
gr corina |
wat bedoel je? 36 van d14? die heb ik wel.
gr abby |
| Corina |
| 04-07-2008 13:21 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wat bedoel je? 36 van d14? die heb ik wel.
gr abby |
nee, ik bedoel level 36 van jengray.
gr corina |
| abbycail |
| 04-07-2008 13:43 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, ik bedoel level 36 van jengray.
gr corina |
ooooooooooo daar ben ik nog niet, ben bij 56 van d14, maar die is rot...
gr abby |
| Corina |
| 04-07-2008 14:06 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ooooooooooo daar ben ik nog niet, ben bij 56 van d14, maar die is rot...
gr abby |
ben met jump van jengray bezig. wil perse weten of we na 36 nog verder kunnen.
gr corina |
|
|