|
|
|
|
| Corina |
| 27-06-2008 20:44 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hoi daar ben ik , ruud wou na het eten even met sandy naar de bossen, maar hij bleef maar rijden , in totaal 10 minuten gelopen en de hele avond kwijt, grrrrr , 55 heb ik niet, hij lijkt simpel maar je bent gewoon niet snel genoeg,
en wat 73 betreft ik liet dat glitterding gewoon onder een bal ontploffen zodat ik er 9 had, als je meer wilt weten hoor ik het wel..
gr abby |
73 heb ik wel maar 55 en nog 2 andere (40 en 44) niet, dus kan niet verder met d28.
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 27-06-2008 21:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | 73 heb ik wel maar 55 en nog 2 andere (40 en 44) niet, dus kan niet verder met d28.
gr corina |
weet je iets niet bij 40 of lukt het niet om langs de glitterdingen te komen?ik ga eerst naar boven en pakt die 3 aan de zijkant, dan ga ik bij het buisje steeds even erdoorheen en de glitterdingen laten schrikken, heel geduldig wachten ze gaan opeen gegeven moment achter elkaar langs de rand, en je gaat dan gewoon mee,wel blijven oppassen, soms komt er 1 terug of komen er 2 tegelijk, als dat is gelukt,weer veilig door buisje , wachten tot je er op een gegeven moment er onder weer uit kan, dan ga je naar rechts onder en pakt die ene daar en dan die 3 aan de linkerkant, dan ga je daarboven op het kastje drukken en dan vlug naar beneden naar de E, ik zeg het nu simpel, maar je moet boven veel geduld hebben, de vorige keer lukte het maar niet en nu in 1x.
heb er wel een kwartier over gedaan.
gr abby |
| Corina |
| 27-06-2008 22:29 |
|
|
|
heb hem gehaald (zucht)..
gr. corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 8:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb hem gehaald (zucht)..
gr. corina |
ha ha, fijn dan kan je verder....
ge abby |
| Corina |
| 28-06-2008 11:13 |
|
|
|
bij welk level ben jij nu en heb je nog levels moeten overslaan?
gr corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 13:53 |
|
|
|
| Corina schreef: | bij welk level ben jij nu en heb je nog levels moeten overslaan?
gr corina |
ben bij 90, 83 heb ik moeten overslaan, daar had ik het al over hier boven, volgens mij weet jij het wel..
gr abby |
| Corina |
| 28-06-2008 14:39 |
|
|
|
kan even niet kijken. zit midden in een ander spel van d29. maar er is een spel dat we toen ook niet konden oplossen omdat je niet snel genoeg bij de E kon komen. en dat spel daarna heb ik ook nog nooit opgelost: met al die ballen en infotrons die vallen, ik dacht 88. dus als je die aan mij zou kunnen verklappen ga ik voor jou kijken naar 83.
gr corina
ps was even afwezig vanwege een internetstoring, balen voor een paar uur. |
| abbycail |
| 28-06-2008 16:12 |
|
|
|
| Corina schreef: | kan even niet kijken. zit midden in een ander spel van d29. maar er is een spel dat we toen ook niet konden oplossen omdat je niet snel genoeg bij de E kon komen. en dat spel daarna heb ik ook nog nooit opgelost: met al die ballen en infotrons die vallen, ik dacht 88. dus als je die aan mij zou kunnen verklappen ga ik voor jou kijken naar 83.
gr corina
ps was even afwezig vanwege een internetstoring, balen voor een paar uur. |
als je 88 bedoelt van d28? meteen naar rechts gaan en zoveel mogelijk onderweg zuigend naar boven en zorgen dat je rechts in de hoek zoveel mogelijk kan pakken, je hoeft niet alles te pakken, en er zit ook nog een glitterding, gewoon doorgaan en het level afmaken, je ziet dan of je er tekort komt of niet, eerst kwam ik er 3 tekort toen 2 en toen 1 en op het laatst precies genoeg.
gr abby |
| Corina |
| 28-06-2008 18:00 d28 level 83 |
|
|
|
neem aan dat je alles weet behalve het stuk boven aan de linkerkant.
Als je op dat bruine hokje in het midden staat dan als volgt:
1l 2b 2l 4b 2r 1b + 1zuigen 1o 1b 2l 1o + 1b zuigen 1r 1o 2l 1b 2r 3l 2r 7o 4l 6b en meteen 1l 1l 2b 2o 1b 2r 1bzuigen 4r 5l. nu kan je die ene infotron pakken.
l = links; 2 = rechts; b = beneden; o = omhoog
gr corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 18:19 Re: d28 level 83 |
|
|
|
| Corina schreef: | neem aan dat je alles weet behalve het stuk boven aan de linkerkant.
Als je op dat bruine hokje in het midden staat dan als volgt:
1l 2b 2l 4b 2r 1b + 1zuigen 1o 1b 2l 1o + 1b zuigen 1r 1o 2l 1b 2r 3l 2r 7o 4l 6b en meteen 1l 1l 2b 2o 1b 2r 1bzuigen 4r 5l. nu kan je die ene infotron pakken.
l = links; 2 = rechts; b = beneden; o = omhoog
gr corina |
ik weet alles behalve boven aan de rechterkant bij de E , sorry
gr abby |
| Corina |
| 28-06-2008 18:28 Re: d28 level 83 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik weet alles behalve boven aan de rechterkant bij de E , sorry
gr abby |
de E zit bij mij beneden......??
en hoe zit het met 87? en 90?
gr corina |
| Corina |
| 28-06-2008 21:19 |
|
|
|
he abby, zijn jullie weer wandelen met sandy?
gr corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 21:56 |
|
|
|
| Corina schreef: | he abby, zijn jullie weer wandelen met sandy?
gr corina |
was naar een verjaardag, ma ze hadden een band, en sandy vond het te veel herrie, ik kan me herinneren dat je de E boven rechts moest hebben, lukt het jou dan dat level te halen met de E beneden? en 87 heb ik wel maar 90 kom ik ook niet doorheen, wat moet je weten van 87?
gr abby |
| Corina |
| 28-06-2008 22:14 |
|
|
|
l;evel 87: volgens mij redde je het niet om op tijd bij die E te zijn; hij ontplofte altijd net iets eerder...
level 83: hebben wij het wel over hetzelfde level? only one exit? oooh nu zie ik het. boven zit ook een E!!! nooit gezien. weet ook niet of je daar bij kan komen. ik neem die onderaan.
gr corina |
| Corina |
| 28-06-2008 22:17 d28 level 83 |
|
|
|
ik heb het geprobeerd, maar mij lukt het niet om boven bij die E te komen. weet je wel hoe het gaat bij die E beneden?
gr corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 22:20 |
|
|
|
| Corina schreef: | l;evel 87: volgens mij redde je het niet om op tijd bij die E te zijn; hij ontplofte altijd net iets eerder...
level 83: hebben wij het wel over hetzelfde level? only one exit? oooh nu zie ik het. boven zit ook een E!!! nooit gezien. weet ook niet of je daar bij kan komen. ik neem die onderaan.
gr corina |
leg me maar uit hoe jij alle infotrons kan pakken met de E beneden , ben ik ook tevreden, en 87, je moet de rode diskette zetten in het midden waar je die 3 infotrons ziet zitten, met die ballen erboven dieop de groene diskettes gaan vallen, je laat die rode niet ontploffen, je zet dus de rode pak links de infotron en vlug terug , zet de rode weer en pak rechts en dan vlug naar de E en je red het om er eerder te zijn als de ontploffing.
gr abby |
| Corina |
| 28-06-2008 22:43 |
|
|
|
| abbycail schreef: | leg me maar uit hoe jij alle infotrons kan pakken met de E beneden , ben ik ook tevreden, en 87, je moet de rode diskette zetten in het midden waar je die 3 infotrons ziet zitten, met die ballen erboven dieop de groene diskettes gaan vallen, je laat die rode niet ontploffen, je zet dus de rode pak links de infotron en vlug terug , zet de rode weer en pak rechts en dan vlug naar de E en je red het om er eerder te zijn als de ontploffing.
gr abby |
is eigenlijk heel simpel: je schuift de groene diskette helemaal naar rechts. pak de infotrons en laat dan de diskette vallen en je kan bij de E. die andere infotron in dat vakje heb je niet nodig.
en 87 ga ik proberen, bedankt alvast.
gr corina |
| abbycail |
| 28-06-2008 22:58 |
|
|
|
| Corina schreef: | is eigenlijk heel simpel: je schuift de groene diskette helemaal naar rechts. pak de infotrons en laat dan de diskette vallen en je kan bij de E. die andere infotron in dat vakje heb je niet nodig.
en 87 ga ik proberen, bedankt alvast.
gr corina |
erg zeg , zit ik heel ingewikkeld te denken is het zo simpel, weet wel zeker dat ik met uitleg de bovenste E moest doen, maar ja is niet meer nodig.
bedankt. kan ik naar 91,
gr abby |
| abbycail |
| 28-06-2008 23:27 |
|
|
|
ben nu bij 102, maar ga nu naar bed , welterusten.
gr abby |
| Corina |
| 29-06-2008 10:32 |
|
|
|
er zijn boze krachten bezig om mij te belemmeren 87 te halen: elke keer gaat er iets anders mis. moet vandaag weg maar hoop vanavond nog een poging te kunnen doen. tot straks en speel ze lekker.
gr corina |
| abbycail |
| 29-06-2008 14:42 |
|
|
|
| Corina schreef: | er zijn boze krachten bezig om mij te belemmeren 87 te halen: elke keer gaat er iets anders mis. moet vandaag weg maar hoop vanavond nog een poging te kunnen doen. tot straks en speel ze lekker.
gr corina |
kom ook net thuis , van weer een verjaardag, maar nu even 102 halen, tot vanavond
gr abby |
| abbycail |
| 29-06-2008 18:56 |
|
|
|
bij mij is er ook een hogere macht aardig aan het pesten bij 102, maar het komt denk ik meer door mijn ongeduld,
gr abby |
| Corina |
| 30-06-2008 3:19 |
|
|
|
abby, kun je mij 93 uitleggen? heb gezocht op het forum maar kan de uitleg van dit level niet meer vinden.
gr corina
en ja, ik kon inderdaad weer niet slapen. |
| abbycail |
| 30-06-2008 8:23 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, kun je mij 93 uitleggen? heb gezocht op het forum maar kan de uitleg van dit level niet meer vinden.
gr corina
en ja, ik kon inderdaad weer niet slapen. |
van d28 neem ik aan?
die is gemakkelijk , meteen met de ballen naar beneden en dan door pijltje heen infotron pakken, NIET kastje drukken, en eruit voor hij is afgesloten door de ballen, dan de bal bij dat glitterding naar links duwen zodat hij er uit kan, en ga naar boven onder die bal staan om dat glitterding te ontploffen, je moeter 9 hebben, da moet de bal boven op dat andere glitterding op het moment dat hij links in het hoekje zit zodat het vak eronder open schiet. daar krijg je er 5, dan oppassen voor scharen en naar beneden werken,die groene laten vallen op de gelel em meteen rennen ,een stukje naar beneden en naar rechts naar de E voor dat al de gele zijn ontploft want daar zit nog een infotron onderweg.
gr abby |
| abbycail |
| 30-06-2008 9:11 |
|
|
|
heb d28 uit, behalve 44 55 en 90
gr abby |
| Corina |
| 30-06-2008 10:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb d28 uit, behalve 44 55 en 90
gr abby |
bedankt voor 93, was inderdaad simpel. welk level ga je nu doen?
gr corina |
| abbycail |
| 30-06-2008 13:28 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedankt voor 93, was inderdaad simpel. welk level ga je nu doen?
gr corina |
ben nog aan het zoeken, welke ik verder kunt.
was bij 29, maar level 15 is moeilijk door te komen.
gr abby |
| abbycail |
| 30-06-2008 19:21 |
|
|
|
hoever ben je nu? laat aan jou over welke dlevel we nu gaan doen, want ik kom er niet uit,en 15 van d29 word ik gek van,
gr abby |
| Corina |
| 30-06-2008 21:08 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hoever ben je nu? laat aan jou over welke dlevel we nu gaan doen, want ik kom er niet uit,en 15 van d29 word ik gek van,
gr abby |
ben bij 102. kom niet door dat vak links met ballen en infotrons. en een ander dlevel? geen idee. kom met geen één level ver. was begonnen aan d29 maar ben blijven steken bij 9. d33 lijkt me wel wat, daar heb ik alleen 2 en 3 van, de rest lukt niet. of d35, daar heb ik wel wat levels van gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 30-06-2008 21:26 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben bij 102. kom niet door dat vak links met ballen en infotrons. en een ander dlevel? geen idee. kom met geen één level ver. was begonnen aan d29 maar ben blijven steken bij 9. d33 lijkt me wel wat, daar heb ik alleen 2 en 3 van, de rest lukt niet. of d35, daar heb ik wel wat levels van gehaald.
gr corina |
als je dat vak in komt dan ga je meten naar onderen en als je links onder de infotron hebt gepakt omhoog bij die bal daar boven en die gooi je op een schaar, op die manier dat er wat ballen die onder liggen mee ontploffen, dan ga je bij de 3 infotrons die nog boven het groen staan, je pakt de onderste van de 3 en blijf daar staan en wacht op een schaar,op het juiste moment 1 naar links en rechts blijven zuigen,want er valt ook een infotron, en de ballen moeten op de schaar terecht komen, op deze manier heb je geen rode nodig om weer terug beneden te komen, ik ging juist steeds af door die rot bliksempjes,
d33 kom ik niet verder, en van 35 heb ik net weer een level gehaald, maar toen kwam ik weer bij een level zonder E en dan kom je ook niet ver,
gr abby |
|
|
|