|
|
|
|
| Gast |
| 04-11-2006 15:42 Yamaaahaa! |
|
|
|
Wie weet hoe je no miracle moet halen? ik snap het niet, wat je moet doen met al die ballen aan de linker kant enzo. please wie kan me helpen? want ik kan dat level niet skippen dus maargoed. Gr. Supaplex fan
edit Numix: wederom hebben we jouw bericht gewijzigd (dit bericht was al iets beter, maar zie ook jouw vraag op de vorige pagina met onze opmerking daaronder) |
|
|
|
|
| Gast |
| 04-11-2006 16:56 Re: Yamaaahaa! |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie weet hoe je no miracle moet halen? ik snap het niet, wat je moet doen met al die ballen aan de linker kant enzo. please wie kan me helpen? want ik kan dat level niet skippen dus maargoed. Gr. Supaplex fan
edit Numix: wederom hebben we jouw bericht gewijzigd (dit bericht was al iets beter, maar zie ook jouw vraag op de vorige pagina met onze opmerking daaronder) |
als je terug leest zie dat er uitvoerig over gepraat is, en ook een paar keer uitgelegd, maar goed de linkerkant heb je niet nodig, je gaat meten rechts laat de infotron die daar zit op het glitterdingetje vallen en je hebt 9 infotrons genoeg dus om naar de E te gaan , een kwestie van nog geen minuut,
gr abby |
| Gast |
| 05-11-2006 19:12 hoi tollie |
|
|
|
heb D92 level 3 gehaald hoor, en toen in 1x level 2 erachteraan, ben toen weer naar D10 terug gegaan, ben tot 70 gekomen, behalve 59 60 en 64 die moet ik nog halen , 71 doet het weer niet , dus ga ik maar 64 weer proberen.
gr abby |
| Gast |
| 05-11-2006 20:37 level 59 vice ???? |
|
|
|
Hoe moet deze nou! bij die 9 blokken loop ik vast. hulp gevraagdt!!!  |
| Gast |
| 05-11-2006 21:15 Re: level 59 vice ???? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoe moet deze nou! bij die 9 blokken loop ik vast. hulp gevraagdt!!!  |
ook dit wordt al eerder uitgelegd , je gaat in het midden staan, zuigt eerst boven je groen weg en dan onder je en dan opzij springen en hupsa het valt zoals jij dat wilt,
abby |
| Gast |
| 06-11-2006 15:10 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb D92 level 3 gehaald hoor, en toen in 1x level 2 erachteraan, ben toen weer naar D10 terug gegaan, ben tot 70 gekomen, behalve 59 60 en 64 die moet ik nog halen , 71 doet het weer niet , dus ga ik maar 64 weer proberen.
gr abby |
Hoi hoi was ik weer Mooi dat je die levels gehaald hebt Ik had level 2 al Ik moet bij D92 level 5-6-7-8 En bij D10 moet ik jou nog aardig inhalen dus Ga nu ff spelen
Gr tollie |
| Gast |
| 06-11-2006 16:51 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi hoi was ik weer Mooi dat je die levels gehaald hebt Ik had level 2 al Ik moet bij D92 level 5-6-7-8 En bij D10 moet ik jou nog aardig inhalen dus Ga nu ff spelen
Gr tollie |
van D 92 heb ik ook 8 en 9 . 10 snap ik niet aan het einde, als jij die straks wel weet wil je het me dan gauw uitleggen? heb er slapeloze nachten van.
gr abby |
| Gast |
| 06-11-2006 18:03 |
|
|
|
Hallo, kan iemand mii ook uitleggen hoe je level 46 moet doen?? in welke volgorde je de hokjes leeg moet maken met supa??? Alvast bedankt!! M.v.g Supaplex FAN! |
| Gast |
| 06-11-2006 20:06 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo, kan iemand mii ook uitleggen hoe je level 46 moet doen?? in welke volgorde je de hokjes leeg moet maken met supa??? Alvast bedankt!! M.v.g Supaplex FAN! |
sorry ben het aan het proberen geweest, maar dit is weer zo'n level die mijn geen tweede keer zomaar lukt , misschien reageert er nog iemand anders, en anders moet je gewoon proberen , opeens zie je het dan , dat had ik ook , succes gr abby |
| Gast |
| 06-11-2006 20:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo, kan iemand mii ook uitleggen hoe je level 46 moet doen?? in welke volgorde je de hokjes leeg moet maken met supa??? Alvast bedankt!! M.v.g Supaplex FAN! |
Volgorde maakt niet heel veel uit Zorg ervoor dat als je het hok door komt dat je nog terug kan Soms kan het niet en kijk dan voor uit dat je op een andere manier terug kunt Meer kan ik er niet over zeggen want hij is oer simpel
Gr tollie |
| Gast |
| 06-11-2006 22:19 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Volgorde maakt niet heel veel uit Zorg ervoor dat als je het hok door komt dat je nog terug kan Soms kan het niet en kijk dan voor uit dat je op een andere manier terug kunt Meer kan ik er niet over zeggen want hij is oer simpel
Gr tollie |
jij zegt de woorden die ik niet kon vinden, maar ik bedoel het zelfde,
abby |
| Gast |
| 07-11-2006 20:03 hoi tollie |
|
|
|
hoe ver ben je al? het is hier ineens zo stil,
abby |
| Gast |
| 07-11-2006 20:44 |
|
|
|
srry dat het zo stil is Ik ben druk aan het spelen
Ben bij D10 nu bij level 64 Moet level 47 59 60 ook nog Had ff 4 levels uitgespeeld vanavond
en jij?
Gr tollie |
| Gast |
| 07-11-2006 21:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | srry dat het zo stil is Ik ben druk aan het spelen
Ben bij D10 nu bij level 64 Moet level 47 59 60 ook nog Had ff 4 levels uitgespeeld vanavond
en jij?
Gr tollie |
59 en 60 moet ik ook nog van D10, verveel me een beetje er zijn alleen nog levels die ik niet door kom, alleen level 12 van D1, level 5 van D77 en level 4 van D11 snap ik wel maar het duurt wel even voor ik er door ben, dat is puur geluk hebben, net als 47 van D10, maar!!!!!!!!! ik hang nog niet in de schuur,
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2006 9:40 |
|
|
|
Wie kan mij helpen met level 49: fall festival. Ik krijg niet voor elkaar om die te halen! ik snap het niet. alvast bedankt, Gr. agnes
edit Numix: enkele berichten verwijderd, dubbelposten is niet nodig |
| Gast |
| 08-11-2006 10:03 RE:.. |
|
|
|
hoi gast .. level 13 dan moet je bij dat stukje moet je spatiebalk inhouden en dan pijltje naar beneden dan kun je hem zo pakken! |
| Gast |
| 08-11-2006 14:39 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie kan mij helpen met level 49: fall festival. Ik krijg niet voor elkaar om die te halen! ik snap het niet. alvast bedankt, Gr. agnes
edit Numix: enkele berichten verwijderd, dubbelposten is niet nodig |
heb nu geen tijd om het helemaal te beschrijven, het komt er op neer dat je achteraan moet beginnen en elke keer beneden die bal in het gat moet duwen zodat je steeds terug naar achteren kunt om naar boven te gaan , als je iets nog niet snapt geef je maar een gil. zal ik er vanavond naar kijken, moet nu dringend weg,
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2006 15:51 level 71 winplex |
|
|
|
ik loop ,net als zo velen,onderin vast en wel daar waar ik onder de infotrons het groene vakje op moet zuigen en dan wacht tot de scharen alle drie horizontaal staan en dan mijn weg vervolg dan valt een infotron achter mij aan en de ander gaat de andere kant op.haal ikeen extra infotron weg dan valt de overgebleven infotron ALTIJD de verkeerde kant (r) op,nadat er twee scharen de voor mij gunstige kant op vallen valt de laatste infotron dus naar rechts en komt die vervelende laatste schaar achter mij aan wat altijd mis gaat ik kan nl de infotron niet meer ophalen. wie kan mij helpen. |
| Gast |
| 08-11-2006 17:36 Re: level 71 winplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik loop ,net als zo velen,onderin vast en wel daar waar ik onder de infotrons het groene vakje op moet zuigen en dan wacht tot de scharen alle drie horizontaal staan en dan mijn weg vervolg dan valt een infotron achter mij aan en de ander gaat de andere kant op.haal ikeen extra infotron weg dan valt de overgebleven infotron ALTIJD de verkeerde kant (r) op,nadat er twee scharen de voor mij gunstige kant op vallen valt de laatste infotron dus naar rechts en komt die vervelende laatste schaar achter mij aan wat altijd mis gaat ik kan nl de infotron niet meer ophalen. wie kan mij helpen. |
bladzijde 6 van dit forum staat hoe het moet
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2006 18:52 re l 71 abby |
|
|
|
dank voor je reactie abby maar dat laatste deel is het probleem (nog) niet.waar ik mee zit is het probleem waarvan op p4 een mooie capture van staat.daar valt de laatste infotron altijd de verkeerde kant op. |
| Gast |
| 08-11-2006 19:13 Re: re l 71 abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | dank voor je reactie abby maar dat laatste deel is het probleem (nog) niet.waar ik mee zit is het probleem waarvan op p4 een mooie capture van staat.daar valt de laatste infotron altijd de verkeerde kant op. |
dat weet ik , van de 30 keer dat ik hem moest overspelen is het misschien 3x goed gegaan, het is echt een kwestie van timing, ik kan er niets anders over zeggen, jammer maar waar, flink proberen dus, het is een stresslevel.
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2006 19:17 hoi tollie |
|
|
|
ja........ daar ben ik weer, ik vraag me af of jij van D11 level 5 al hebt, zo ja dan heb ik een vraag, ik weet het level helemaal uit te spelen , maar telkens kom ik zo'n 8 infotrons te kort, weet jij waar de fout zit? welk glitterdingetje hoort meer infotrons te geven?
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2006 23:00 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja........ daar ben ik weer, ik vraag me af of jij van D11 level 5 al hebt, zo ja dan heb ik een vraag, ik weet het level helemaal uit te spelen , maar telkens kom ik zo'n 8 infotrons te kort, weet jij waar de fout zit? welk glitterdingetje hoort meer infotrons te geven?
gr abby |
Hoi abby
Ik had het zelfde probleem, had er ook een aantal te kort Ik heb het daarna niet weer geprobeerd heb Dus kan je niet helpen sorry.
Gr tollie |
| Gast |
| 09-11-2006 21:14 hallo tollie |
|
|
|
hoe ver ben je? ben je bij D10 al bij 70? ben nieuwgierig of hij bij jou ook niet meer verder gaat, ik ben bij D11 met level 1 bezig, ben toch al bijna op de helft, steeds een stukje verder, je gaat met dit level alleen zo vaak af , dat het weer frusterend is, af en toe even wat anders doen en dan maar weer verder,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2006 11:24 level xx |
|
|
|
...:S ksnap niet hoe het meot ...ytwee...
edit Numix: vraag verwijderd, we gaan jouw berichten niet blijven wijzigen, let een beetje op je spelling en gebruik geen breezah-taaltje, verder is dubbelposten in verschillende topics niet nodig |
| Gast |
| 11-11-2006 23:25 tollie |
|
|
|
heb jij level 64 al van D 10? ik snap er geen barst van, ik kom overal door heen, pak alle infotrons, en 4 rode diskettes en toch lukt het me niet om die groene diskettes aan het eind te laten ontploffen, want die 4 groene heb je nodig om door die muur heen te komen , maar die groene moeten ontploffen want anders kan je niet bij de E, snap jij het?
bedoel dus de 4 rode om door de muur heen te komen
abby |
| Gast |
| 12-11-2006 17:28 Re: tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb jij level 64 al van D 10? ik snap er geen barst van, ik kom overal door heen, pak alle infotrons, en 4 rode diskettes en toch lukt het me niet om die groene diskettes aan het eind te laten ontploffen, want die 4 groene heb je nodig om door die muur heen te komen , maar die groene moeten ontploffen want anders kan je niet bij de E, snap jij het?
bedoel dus de 4 rode om door de muur heen te komen
abby |
Ik heb hem nog niet gehaald maar er ligt een bal links boven in Die moet je naar beneden duwen zodat hij op een groene diskette valt Dan is het probleem volgens mij opgelost.
Ik kan de diskette linksboven in van de 4 vakken niet pakken Heb jij een tip??
Gr tollie |
| Gast |
| 12-11-2006 19:24 Re: tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb hem nog niet gehaald maar er ligt een bal links boven in Die moet je naar beneden duwen zodat hij op een groene diskette valt Dan is het probleem volgens mij opgelost.
Ik kan de diskette linksboven in van de 4 vakken niet pakken Heb jij een tip??
Gr tollie |
als je bij dat laatste vak komt en je gaat naar binnen, ga dan direct boven het poortje staan , als de schaartjes dan komen, zodra de eerste vlak boven je is vlug 1 stap opzij naar links( zogenaamd schijnbeweging maken) het schaartje gaat dan terug, en dan ga je meteen erachteraan, en dan lukt het, heel soms niet maar meestal wel, ik kwam er bij toeval achter,
gr abby |
| Gast |
| 12-11-2006 19:43 D10 level 64 |
|
|
|
heb hem gehaald hoor, had die bal over het hoofd gezien,
bedankt, heb je nog wat aan mijn tip? mij lukte het weer in 1x
heb jij ook van D 94 level 29 gehaald? hij lijkt zo simpel, maar ik krijg die laatste 2 infotronnen niet te pakken, als jij hem hebt , hoe moet hij dan ?
abby |
| Gast |
| 12-11-2006 21:12 winplex |
|
|
|
hallo ik heb winplex gedownload maar ik begrijp dat er een makkelijke en een moeilijke versie is de dspellen maar hoe krijg ik die makkelijke erop snap er niets van zou iemand mij dat uit kunnen leggen???? groetjes trudy |
|
|