|
|
|
|
| Corina |
| 18-06-2008 20:13 |
|
|
|
| abbycail schreef: | je weet nu wel alle vakjes?
gr abby |
ik kan hem onderhand dromen. maar doe elke keer weer iets stoms, waardoor ik weer af ben. maar geef niet op.
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 18-06-2008 20:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kan hem onderhand dromen. maar doe elke keer weer iets stoms, waardoor ik weer af ben. maar geef niet op.
gr corina |
ja had ik ook , ik ben toen aan de rechterkant eerst de rotvakken gaan doen, en de vak onder de E en toen echt op m'n gemak de rest ,toen lukte het. je gaat gewoon af,omdat je het te snel wilt doen, juist omdat je hem al tig keer doet, het helpt wel als je eerst even een ander level doet, jij hebt nog keus genoeg, ik kon even niet verder, ben nu met 33 bezig, het was even nadenken , maar ik geloof dat ik er al uit bent, we komen toch nog ver met 39, vind je ook niet?
gr abby |
| abbycail |
| 18-06-2008 20:51 |
|
|
|
heb 33 gehaald.
gr abby |
| Corina |
| 18-06-2008 20:59 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja had ik ook , ik ben toen aan de rechterkant eerst de rotvakken gaan doen, en de vak onder de E en toen echt op m'n gemak de rest ,toen lukte het. je gaat gewoon af,omdat je het te snel wilt doen, juist omdat je hem al tig keer doet, het helpt wel als je eerst even een ander level doet, jij hebt nog keus genoeg, ik kon even niet verder, ben nu met 33 bezig, het was even nadenken , maar ik geloof dat ik er al uit bent, we komen toch nog ver met 39, vind je ook niet?
gr abby |
zeker, en het zijn leuke levels om te spelen, behalve 1 dan.
gr corina |
| abbycail |
| 18-06-2008 22:03 |
|
|
|
| Corina schreef: | zeker, en het zijn leuke levels om te spelen, behalve 1 dan.
gr corina |
ga nu naar bed, heb 34 en 35 nog gehaald, morgen weer een dag, welterusten.
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 12:56 d39 |
|
|
|
ik heb 25 gehaald. het schuiven met die ballen had ik al na één keer door.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 13:23 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb 25 gehaald. het schuiven met die ballen had ik al na één keer door.
gr corina |
zit te wachten tot je ook bij 28 bent, kan je mee denken.
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 13:28 Re: d39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zit te wachten tot je ook bij 28 bent, kan je mee denken.
gr abby |
ik dacht dat jij hem al had. want ik zat te piekeren hoe ik 7 infotrons beneden moet krijgen. krijg er maar 6. hoopte dat jij dat wist.
gr corina |
| Corina |
| 19-06-2008 13:39 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik dacht dat jij hem al had. want ik zat te piekeren hoe ik 7 infotrons beneden moet krijgen. krijg er maar 6. hoopte dat jij dat wist.
gr corina |
is eigenlijk heel simpel. begin links. laat 2 infotrons naar beneden vallen en daarna 1 bal en dan nog 1 infotron. en aan de rechterkant laat je 2 infotrons naar benedenkomen.
gr corina |
| Corina |
| 19-06-2008 13:43 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | is eigenlijk heel simpel. begin links. laat 2 infotrons naar beneden vallen en daarna 1 bal en dan nog 1 infotron. en aan de rechterkant laat je 2 infotrons naar benedenkomen.
gr corina |
maar het probleem daarna is: hoe krijg je die groene nog naar links...
gr corina
ps misschien moet je de volgorde omwisselen |
| abbycail |
| 19-06-2008 14:23 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | maar het probleem daarna is: hoe krijg je die groene nog naar links...
gr corina
ps misschien moet je de volgorde omwisselen |
ik heb het al, je zorgt inderdaad dat er een rij infotrons beneden liggen en dan ga je tot bovenaan toe ballen erop gooien, je zorgt dat eerst de ballen erin gaan zodat de weg vrij is om de groene helemaal naar links te kunen duwen , je drukt op het kastje en je kunt onder door naar het vak rechts en met de rode diskettes weer terug.
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 14:39 Re: d39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik heb het al, je zorgt inderdaad dat er een rij infotrons beneden liggen en dan ga je tot bovenaan toe ballen erop gooien, je zorgt dat eerst de ballen erin gaan zodat de weg vrij is om de groene helemaal naar links te kunen duwen , je drukt op het kastje en je kunt onder door naar het vak rechts en met de rode diskettes weer terug.
gr abby |
ik heb hem gehaald. het is inderdaad zoals je hierboven al zei.
gr corina |
| Corina |
| 19-06-2008 14:45 d39 level 29 |
|
|
|
is inderdaad weer zo'n puzzel. maar ga eerst die andere nog oplossen en ga ik weer eens piekeren over deze.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 15:20 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem gehaald. het is inderdaad zoals je hierboven al zei.
gr corina |
moest even een boodschap doen, ik heb hem nu ook gehaald, ga nu naar 37
32 en 36 heb ik ook overgeslagen.
gr abby |
| abbycail |
| 19-06-2008 15:28 |
|
|
|
nou 37 geef ik ook op, je red het nooit om genoeg infotrons te pakken.
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 15:36 d39 |
|
|
|
haalde level 1 nu in één keer. snap jij dat nou? zat gisteren zo te kl......
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 17:17 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | haalde level 1 nu in één keer. snap jij dat nou? zat gisteren zo te kl......
gr corina |
had ik ook, gewoon stoppen en later weer ,je ziet maar...
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 17:25 |
|
|
|
ben jij al begonnen aan 29. kom al een heel eind. heb wat problemen met de linkerbovenhoek. moet dan nog links naar beneden.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 20:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben jij al begonnen aan 29. kom al een heel eind. heb wat problemen met de linkerbovenhoek. moet dan nog links naar beneden.
gr corina |
ik wacht tot jij me die helemaal uitlegt,heb alle hoeken al gehad, zit steeds vast,
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 20:44 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik wacht tot jij me die helemaal uitlegt,heb alle hoeken al gehad, zit steeds vast,
gr abby |
ik zit alleen nog vast in dat grote vak met al die ballen links. heb geen idee hoe die moet.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 20:53 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik zit alleen nog vast in dat grote vak met al die ballen links. heb geen idee hoe die moet.
gr corina |
welke bedoel je precies? niet dat ik je kan helpen, na de eerste 10 vakken heb ik het opgegeven, was steeds de weg kwijt,
gr abby |
| abbycail |
| 19-06-2008 20:57 |
|
|
|
heb je trouwens 32 al gezien, zou niet weten hoe ik die tot een goed einde kan brengen zonder dar de E ontploft.
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 21:06 |
|
|
|
| abbycail schreef: | welke bedoel je precies? niet dat ik je kan helpen, na de eerste 10 vakken heb ik het opgegeven, was steeds de weg kwijt,
gr abby |
dat vak als je door het vierkantje gaat.
gr corina |
| Corina |
| 19-06-2008 21:07 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb je trouwens 32 al gezien, zou niet weten hoe ik die tot een goed einde kan brengen zonder dar de E ontploft.
gr abby |
die kan ik nog niet openen, want ik krijg 26, 27 en 31 niet uitgespeeld.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 21:17 |
|
|
|
| Corina schreef: | die kan ik nog niet openen, want ik krijg 26, 27 en 31 niet uitgespeeld.
gr corina |
zijn alle 3 vrij makkelijk, als je weet hoe ze moeten tenminste, vooral 31 had ik binnen 10 minuten, als je uitleg wil of beschrijving geef je maar een gil hoor, want morgen ben ik naar duitsland tot zondagavond,
gr abby |
| Corina |
| 19-06-2008 21:36 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zijn alle 3 vrij makkelijk, als je weet hoe ze moeten tenminste, vooral 31 had ik binnen 10 minuten, als je uitleg wil of beschrijving geef je maar een gil hoor, want morgen ben ik naar duitsland tot zondagavond,
gr abby |
graag, als het kan van alle 3. kan ik weer ever verder. hoop dat je het gezellig hebt in duitsland.
gr corina |
| abbycail |
| 19-06-2008 21:56 |
|
|
|
| Corina schreef: | graag, als het kan van alle 3. kan ik weer ever verder. hoop dat je het gezellig hebt in duitsland.
gr corina |
ga m'n best doen, weet niet of het lukt voor ik naar bed ga, zal beginnen dit is het vlugste uit te leggen, bij 31
level 31
zet 1 gele in dat lege vak die je in het begin zit aan de rechterkant, laat van boven 2 infotrons erin vallen,nu schuif je die bal op de groene diskette , ga naar beneden en laat die scharen vrij en daarna weer opsluiten 1 voor 1 met een gele, schuif de groene erboven 5 naar links, ga eronder staan en haperen naar beneden zodat de gele ontploffen en kan je die infotron pakken, voor die bal aan de linkerkant boven!!! ga naar links over de 2de strook groen van onder, dus ik bedoel een strook groen laten staan zodat je naar de E kan gaan. ga recht omhoog bij de 3de rij van links, dus je ziet die infotron daar liggen niet eerste rij rechts ervan maar de 2de, laat ze naar beneden komen en de infotron komt vrij te liggen, en je kunt terug via de weg om hem te pakken.
gr abby |
| abbycail |
| 19-06-2008 22:02 l |
|
|
|
ben bang dat ik de rest niet red, maar wat wil je weten van de andere 2? alleen de volgorde of zijn er vakken die je niet gedaan krijgt?ben bang dat je toch tot maandag moet wachten of heel misschien ben ik morgenochtend zo vroeg dat ik er vast 1 kan uitleggen, maar ik moet om 9 uur bij de kapper zijn, en dan gaan we weg,
ik hoor het wel, het zou het mooiste zijn als je aan kan geven waar het niet lukt , dan kan ik het sneller uitleggen.
gr abby
en welterusten voor straks |
| Corina |
| 19-06-2008 22:39 Re: l |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben bang dat ik de rest niet red, maar wat wil je weten van de andere 2? alleen de volgorde of zijn er vakken die je niet gedaan krijgt?ben bang dat je toch tot maandag moet wachten of heel misschien ben ik morgenochtend zo vroeg dat ik er vast 1 kan uitleggen, maar ik moet om 9 uur bij de kapper zijn, en dan gaan we weg,
ik hoor het wel, het zou het mooiste zijn als je aan kan geven waar het niet lukt , dan kan ik het sneller uitleggen.
gr abby
en welterusten voor straks |
bij level 26 heb ik problemen met die 2 middelste vakken. de ene keer lukken ze wel en de andere keer weer niet. jij ook welterusten en tot maandag.
gr corina |
| abbycail |
| 20-06-2008 7:25 Re: l |
|
|
|
| Corina schreef: | bij level 26 heb ik problemen met die 2 middelste vakken. de ene keer lukken ze wel en de andere keer weer niet. jij ook welterusten en tot maandag.
gr corina |
neem aan de bovenste? waar je begint?
ga naar links het buisje door en ga naar links tot je niet meer verder kan ,ga naar boven tot de bal, en weer naar beneden en 1`naar rechts, haal het groen daar weg en ga de 2de rij naar boven,aan de linkerkant uw je de bal naar links en ga weer naar beneden en 1 naar rechts , ga 1 omhoog en duw de bal links van je naar links, en laat de rest vallen, volgende rij weer hetzelfde, boven de bal naar links duwen en naar beneden en weer bal naar links duwen, de volgende weer ,en dan zie je dat je alle infotrons kan pakken,
de rechterkant,word wat moeilijker uit te leggen, ging ik ook vak af zonder te weten wat ik deed als het goed ging , maar ik zal het proberen.
laat de 1ste rij naar boven zitten de 2de en de 3de rij weg halen,
nou het lukt niet erg om het uit te leggen, maar het lukte me wel, de eerste ballen beneden groen weg halen en een stukje laten vallen bij de volgende tegen de 3 ballen gaan staan en naar links je weet wel, en vlug de volgende 3 pakken, dan weer hetzelfde maar dan als je de 3 naar links laat gaan meteen weer terug naar rechts bal terug duwen, de volgende weer tegen 3 aan staan en naar links en als het goed is gaan er boven je weer 2 ballen tegelijk boven elkaar naar links en kan je de infotron pakken, hoop dat ik de volgorde goed hebt gezegd, anders weet je in ieder geval wat ongeveer de bedoeling is, nu vlug hond uitlaten en naar de kapper, tot zondag( of maandag)
gr abby |
|
|
|