NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 206, 207, 208 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
16-06-2008 20:32 Re: d39 level 16 Reageer met quote

abbycail schreef:
je bedoelt waarschijnlijk bij het begin daar boven, dat had ik ook tot ik ging tellen hoeveel infotrons je extra moet en dat zijn er maar 6 , dus als je zorgt dat je er bij dat glitterding 9 infotrons krijgt, hoef je daar boven niet in,links boven kan wel maar bij de rechterkant ga je naar beneden en zet je je rode helemaal links onder dat poortje , die 4 is dan net genoeg.
gr abby

zoiets vermoedde ik al. maar wist niet precies hoe het te doen. ga het proberen. ben trouwens bij level 25 en kom meteen al niet door het eerste hok heen.
gr corina

abbycail
16-06-2008 21:22 Re: d39 level 16 Reageer met quote

Corina schreef:
zoiets vermoedde ik al. maar wist niet precies hoe het te doen. ga het proberen. ben trouwens bij level 25 en kom meteen al niet door het eerste hok heen.
gr corina

level 25 weet ik helemaal , maar als je met je tab naar het midden kijkt,zie je 2 infotronnen in vakjes met een bal op de kop en er boven een bal . die kan ik niet volgen en dan moet je naar de E kijken , eerst moet er een rode op het poortje ander kan je er niet in, en dan moet je een rode gebruiken voor de bal die voor de E ligt, maar dat wordt moeilijk want volgens mij vallen er ballen uit het bovenste vak als je de eerste rode zet.
gr abby
Corina
16-06-2008 22:22 Re: d39 level 16 Reageer met quote

abbycail schreef:
level 25 weet ik helemaal , maar als je met je tab naar het midden kijkt,zie je 2 infotronnen in vakjes met een bal op de kop en er boven een bal . die kan ik niet volgen en dan moet je naar de E kijken , eerst moet er een rode op het poortje ander kan je er niet in, en dan moet je een rode gebruiken voor de bal die voor de E ligt, maar dat wordt moeilijk want volgens mij vallen er ballen uit het bovenste vak als je de eerste rode zet.
gr abby

volgens mij moet je die ballen uit het bovenste vak eerst wegschuiven. maar zijn er wel rode diskettes?
gr corina
abbycail
17-06-2008 6:27 Re: d39 level 16 Reageer met quote

Corina schreef:
volgens mij moet je die ballen uit het bovenste vak eerst wegschuiven. maar zijn er wel rode diskettes?
gr corina

er zijn er 2 maar zo te zien heb je die ene nodig in dat vak daar, en dan zit je nog met het vak daar beneden, als jij hem hebt opgelost, ga ikhet proberen, maar ik heb een hele tijd naar de tab zitten kijken en zie geen oplossing.
gr abby
abbycail
17-06-2008 6:33  Reageer met quote

volgens mij zie ik het ineens, ga het eerst proberen, voor ik juich , ik denk dat het geheim bij de glitterdingen ligt , als ik zo kijk gebruik je 1 glitterding in dat vak waar die ene rode zit, en die andere helemaal terug leiden door dat grote linkse vak naar dat andere vakje die ik bedoelde, wordt vervolgd.....
gr abby
abbycail
17-06-2008 8:37  Reageer met quote

nou weet hem helemaal, maar nu bij de groene diskettes overdoen, daar ging het fout.
gr abby
abbycail
17-06-2008 8:53  Reageer met quote

abbycail schreef:
nou weet hem helemaal, maar nu bij de groene diskettes overdoen, daar ging het fout.
gr abby

dat is nu ook gelukt, maar krijg het niet voor elkaar om die ballen boven de E te verschuiven, probeer het later nog wel een keer, ben het nu zat om steeds weer opnieuw te moeten.
gr abby
Corina
17-06-2008 20:12  Reageer met quote

waar ben jij nu mee bezig? ik nog steeds met level 15 van d39. maar nog geen succes, het ligt aan die bal. als dat nou een rode diskette was geweest, was het een stuk makkelijker.
gr corina
abbycail
17-06-2008 21:31  Reageer met quote

Corina schreef:
waar ben jij nu mee bezig? ik nog steeds met level 15 van d39. maar nog geen succes, het ligt aan die bal. als dat nou een rode diskette was geweest, was het een stuk makkelijker.
gr corina

level 15 mag jij oplossen , geen idee, level 25 lukt goed .alleen die ballen verschuiven boven de E moet ik nog doorkrijgen, maar ik ga morgen verder, nieuwe energie , ben nu russische aan het doen die ik nog moest doen, heb vandaag bijna alle ve levels gedaan.
gr abby
Corina
17-06-2008 23:27  Reageer met quote

heb jij je al verdiept in level 1 van d39? hij valt wel mee, alleen krijg ik die infotron helemaal linksonder in de hoek niet te pakken. heb jij misschien een idee?
gr corina
abbycail
18-06-2008 5:59  Reageer met quote

Corina schreef:
heb jij je al verdiept in level 1 van d39? hij valt wel mee, alleen krijg ik die infotron helemaal linksonder in de hoek niet te pakken. heb jij misschien een idee?
gr corina

ik heb hetzelfde , maar dan rechtsonder..dus als het werkelijk zo is kunnen we elkaar helpen
gr gr abby
abbycail
18-06-2008 6:19  Reageer met quote

heb 25 van d39 nu in 1x gehaald, ik hoor het wel als je iets moet weten.
gr abby
abbycail
18-06-2008 7:53  Reageer met quote

level 27 van d39 ook gehaald
gr abby
Corina
18-06-2008 10:09  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik heb hetzelfde , maar dan rechtsonder..dus als het werkelijk zo is kunnen we elkaar helpen
gr gr abby

welk vak precies? één van die vier? of nog eerder in het begin?
gr corina
abbycail
18-06-2008 10:52  Reageer met quote

Corina schreef:
welk vak precies? één van die vier? of nog eerder in het begin?
gr corina

helemaal rechts beneden in het hoekje, en jij? de linkerkant was me helemaal gelukt,
gr abby
ps als je hulp nodig hebt met 25 en 27 hoor ik het wel, heel gemakkelijk als je het weet.
abbycail
18-06-2008 11:51  Reageer met quote

als jij bij 15 nog weet hoe je genoeg infotrons kan pakken bij de gele en hoe die onderkant gaat? ik heb ontdekt dat er een groene diskette in dat ene vak zit beneden in het midden, daarmee kan je dat groene vlakje weg halen en die bal naar links schuiven,
gr abby
Corina
18-06-2008 12:08  Reageer met quote

abbycail schreef:
helemaal rechts beneden in het hoekje, en jij? de linkerkant was me helemaal gelukt,
gr abby
ps als je hulp nodig hebt met 25 en 27 hoor ik het wel, heel gemakkelijk als je het weet.

je gaat naar beneden en als je bijna beneden bent moet je een beetje haperen zodat die 2 infotrons niet boven elkaar vallen. een valt er in de hoek, die je dan ook meteen opzuigt en de andere er schuin boven. ga gewoon rechtsom, pak ook die ene infotron en ga het vak uit.
Mijn probleem is helemaal linksonder, die infotron 2e van de hoek af.
gr corina
Corina
18-06-2008 12:10  Reageer met quote

abbycail schreef:
als jij bij 15 nog weet hoe je genoeg infotrons kan pakken bij de gele en hoe die onderkant gaat? ik heb ontdekt dat er een groene diskette in dat ene vak zit beneden in het midden, daarmee kan je dat groene vlakje weg halen en die bal naar links schuiven,
gr abby

dat was me al duidelijk. ik krijg alleen genoeg infotrons als ik ze links plaats. maar dan kan rechts niet open. ik ben er dus nog niet uit.
gr corina
abbycail
18-06-2008 12:17  Reageer met quote

Corina schreef:
dat was me al duidelijk. ik krijg alleen genoeg infotrons als ik ze links plaats. maar dan kan rechts niet open. ik ben er dus nog niet uit.
gr corina

ik ben er wel uit, ik krijg er precies 33, en beneden is me ook gelukt, dus dat hele level weet ik nu is alleen een kwestie van halen,
gr abby
abbycail
18-06-2008 12:25  Reageer met quote

je moet bij de gele 33 infotrons krijgen, zet de diskettes aan de linkerkant, rechts ga je die infotrons beneden pakken en zet de laatste gele tegen de wand daar beneden, en dan kan je die bal die bal daar die bovenop de andere ligt naar beneden duwen,op de groene
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 24-11-2009 19:38, in toaal 3 keer bewerkt
abbycail
18-06-2008 12:31  Reageer met quote

Corina schreef:
je gaat naar beneden en als je bijna beneden bent moet je een beetje haperen zodat die 2 infotrons niet boven elkaar vallen. een valt er in de hoek, die je dan ook meteen opzuigt en de andere er schuin boven. ga gewoon rechtsom, pak ook die ene infotron en ga het vak uit.
Mijn probleem is helemaal linksonder, die infotron 2e van de hoek af.
gr corina

weet je zeker dat je het goede vak uitlegt, bij valt er niet veel te haperen, het is dat vak met 9 infotrons en 6 ballen.
gr abby
Corina
18-06-2008 12:42  Reageer met quote

abbycail schreef:
weet je zeker dat je het goede vak uitlegt, bij valt er niet veel te haperen, het is dat vak met 9 infotrons en 6 ballen.
gr abby

het is niet echt haperen, maar je moet niet met een noodvaart naar beneden gaan, want dan liggen die 2 infotrons (de allerbovenste en de middelste) boven elkaar en dan lukt het niet. dus voor alle duidelijkheid: je pakt de 2e infotron en gaat voorzichtig naar beneden.
gr corina
Corina
18-06-2008 13:38 d39 level 15 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik ben er wel uit, ik krijg er precies 33, en beneden is me ook gelukt, dus dat hele level weet ik nu is alleen een kwestie van halen,
gr abby

IK HEB HEM GEHAALD !!!!!!!!!
gr corina
abbycail
18-06-2008 14:18 Re: d39 level 15 Reageer met quote

Corina schreef:
IK HEB HEM GEHAALD !!!!!!!!!
gr corina

ik ook, had het al vermeld, maar is iets niet goed gegaan, nu jij 25 en 27 nog, ga ik nu 1 oefenen.
gr abby
Corina
18-06-2008 15:16 Re: d39 level 15 Reageer met quote

abbycail schreef:
ik ook, had het al vermeld, maar is iets niet goed gegaan, nu jij 25 en 27 nog, ga ik nu 1 oefenen.
gr abby

ik moet 25, 26 en 27 ook nog doen. ik ga ook 1 proberen en ondertussen nog wat huishoudelijke taken.
gr corina
abbycail
18-06-2008 16:35 Re: d39 level 15 Reageer met quote

Corina schreef:
ik moet 25, 26 en 27 ook nog doen. ik ga ook 1 proberen en ondertussen nog wat huishoudelijke taken.
gr corina

heb net eten gemaakt, voor ruud, andijvie(brrrr) ik wacht tot m'n tomatensoep klaar is, ik was bijna door 1 heen ging ik weer af, grrr
ben tot 32 gekomen, 28 zit weer een addertje,en 29 is weer zo'n puzzel daar zijn we weer een tijdje zoet mee.
gr abby
Corina
18-06-2008 16:37 Re: d39 level 15 Reageer met quote

abbycail schreef:
heb net eten gemaakt, voor ruud, andijvie(brrrr) ik wacht tot m'n tomatensoep klaar is, ik was bijna door 1 heen ging ik weer af, grrr
ben tot 32 gekomen, 28 zit weer een addertje,en 29 is weer zo'n puzzel daar zijn we weer een tijdje zoet mee.
gr abby

ik weet wat je bedoelt: gaat het ene goed ga je bij het andere weer af. om gek van te worden. jij bent ook geen warm-eten-fan. ik ook niet. ik eet vanavond brood. (sorry numix).
gr corina
abbycail
18-06-2008 19:49  Reageer met quote

he he heb level 1 ook gehaald!!!!!!!!!
gr abby
Corina
18-06-2008 19:55  Reageer met quote

abbycail schreef:
he he heb level 1 ook gehaald!!!!!!!!!
gr abby

nou, mij lukt het nog steeds niet.
gr. corina