NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
15-06-2008 17:56  Reageer met quote

Corina schreef:
heb net die 6 rode diskettes eruit gehaald. vraag me niet hoe. maar hoe wou jij 43 extra infotrons krijgen met dit level?
gr corina

met de gele diskettes , met de rode kun je al die vakken open maken, op die aan de rechterkant na dan , maar misschien heb je er genoeg,
gr abby
en ps wel uitleggen hoe je die 6 rode hebt kunnen pakken, ik ben nu bij 23 ,

abbycail
15-06-2008 18:16  Reageer met quote

nou 23 is weer nadenken, dus schiet op dan kunnen we samen piekeren.
gr abby
Corina
15-06-2008 18:16  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik heb level 9 van d39 gehaald, als je iets wil weten hoor ik het wel
gr abby

hoe krijg je die infotron nou?
gr corina
Corina
15-06-2008 18:18  Reageer met quote

abbycail schreef:
met de gele diskettes , met de rode kun je al die vakken open maken, op die aan de rechterkant na dan , maar misschien heb je er genoeg,
gr abby

ik heb wel die rode diskette van het begin gebruikt om die andere rode diskettes te pakken te krijgen.
gr corina
abbycail
15-06-2008 18:55  Reageer met quote

Corina schreef:
hoe krijg je die infotron nou?
gr corina

ga boven de rij staan waar die infotron zit, ga 2 naar beneden en weer omhoog, dan aan de linkerkant 2 naar beneden en onder zuigen en weer omhoog, de linkse bal naar links duwen, dan daar 1 naar beneden en onder zuigen ,en weer naar boven , bal naar links duwen en je kan hem pakken, bij toeval ontdekt door jou uitleg van het vak beneden, ga je van alles proberen, en huppa , het kwartje valt.
gr abby
Corina
15-06-2008 19:02  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

heb het geprobeerd met die gele diskettes. op het laatst heb je er 4 tekort helaas.
gr corina
abbycail
15-06-2008 19:31  Reageer met quote

Corina schreef:
heb het geprobeerd met die gele diskettes. op het laatst heb je er 4 tekort helaas.
gr corina

ben er nu ook mee bezig, heb je die glitterdingen nog kunnen gebruiken?
23 weet ik nu hoe hij moet, moet hem alleen nog halen,
gr abby
abbycail
15-06-2008 19:53  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

bedenk net , als je er maar 4 tekort komt? misschien als je 1 gele minder zet bij dat glitterding en die bij dat grote vak zet om er 8 uit te halen .zijn dat er niet meer?
gr abby
Corina
15-06-2008 19:54  Reageer met quote

abbycail schreef:
ben er nu ook mee bezig, heb je die glitterdingen nog kunnen gebruiken?
23 weet ik nu hoe hij moet, moet hem alleen nog halen,
gr abby

ja, 2. maar zonder die rode diskette krijg ik die andere niet te pakken, tenminste nog niet.
gr corina
Corina
15-06-2008 20:17  Reageer met quote

heb level 9 van d39 ook gehaald.
gr corina
abbycail
15-06-2008 20:24  Reageer met quote

Corina schreef:
ja, 2. maar zonder die rode diskette krijg ik die andere niet te pakken, tenminste nog niet.
gr corina

dat had ik opgelost door eerst een rode bij dat glitterding te zetten en meteen een rode bij dat glitterding ernaast, en pas ontploffen als die eerste glitterding ernaast zat en dan is de 3de ook vrij en die 2 deed ik onder een bal ontploffen, maar ik kwam ook 4 tekort, hoe heb jij dat dan gedaan met 2 glitterdingen toch hetzelfde aantal?
gr abby
abbycail
15-06-2008 20:25  Reageer met quote

Corina schreef:
heb level 9 van d39 ook gehaald.
gr corina

ha fijn, kan je ook verder, ik ga nu 23 maar weer proberen.
gr abby
abbycail
15-06-2008 20:39  Reageer met quote

23 gelukkig ook gehaald
gr abby
Corina
15-06-2008 21:08  Reageer met quote

abbycail schreef:
dat had ik opgelost door eerst een rode bij dat glitterding te zetten en meteen een rode bij dat glitterding ernaast, en pas ontploffen als die eerste glitterding ernaast zat en dan is de 3de ook vrij en die 2 deed ik onder een bal ontploffen, maar ik kwam ook 4 tekort, hoe heb jij dat dan gedaan met 2 glitterdingen toch hetzelfde aantal?
gr abby

een rij gemaakt van gele diskettes naar het vakje linksonder en toen heb ik uitgerekend hoeveel je rechts nog kon halen. zo kwam ik op een tekort van 4. maar met jouw manier van laten ontploffen heb je er genoeg. alleen het probleem is dat we die rode diskettes niet te pakken krijgen, of jij wel?
gr corina
abbycail
15-06-2008 21:22  Reageer met quote

Corina schreef:
een rij gemaakt van gele diskettes naar het vakje linksonder en toen heb ik uitgerekend hoeveel je rechts nog kon halen. zo kwam ik op een tekort van 4. maar met jouw manier van laten ontploffen heb je er genoeg. alleen het probleem is dat we die rode diskettes niet te pakken krijgen, of jij wel?
gr corina

die heb ik dus gepakt met een rode, gaat niet anders .gebruik er 2 bij die 3 glitterdingen, heb er dan 4 over, zet 7 gele bij dat andere glitterding, 3 schuin omhoog en 4 schuin naar beneden,dan krijg je 38 infotrons, dan heb iknog 3 rode over daarmee ga ik naar het grote vak, maar ik kom net 1 rode tekort, wat 2 vakken met samen 8 infotrons kan ik niet openen, en op dat moment heb ik er nog 4 nodig.
gr abby
abbycail
15-06-2008 21:54  Reageer met quote

het wonder is geschied , heb de 6 rode gepakt zonder die ene rode te gebruiken, nu kan ik dit level afmaken.
gr abby
abbycail
15-06-2008 22:03  Reageer met quote

gelukt level 12 gehaald, had er nu 4 over, ga nu naar bed, ben van morgen gevallen en heb denk ik een rib gekneust.
gr abby
Corina
15-06-2008 22:28  Reageer met quote

abbycail schreef:
gelukt level 12 gehaald, had er nu 4 over, ga nu naar bed, ben van morgen gevallen en heb denk ik een rib gekneust.
gr abby

ik ga je nog niet om de oplossing vragen; wil eerst zelf proberen. veel sterkte met je rib.
gr corina
Corina
16-06-2008 5:40  Reageer met quote

abbycail schreef:
gr abby

heb vannacht een aantal keren geprobeerd, maar je hebt echt alle 6 nodig. dus vertel me maar als je wilt hoe je die 6 te pakken krijgt zonder een rode te gebruiken. dan maak je een gelukkig mens van me. hoe is het met je rib?
gr corina
abbycail
16-06-2008 7:54  Reageer met quote

Corina schreef:
heb vannacht een aantal keren geprobeerd, maar je hebt echt alle 6 nodig. dus vertel me maar als je wilt hoe je die 6 te pakken krijgt zonder een rode te gebruiken. dan maak je een gelukkig mens van me. hoe is het met je rib?
gr corina

ik kan het niet heel precies meer na vertellen, maar ik begon met rechts recht naar beneden te gaan en de onderste liet ik vallen, dan weer naar boven en dan ga je alle ballen 1 voor 1 naar rechts duwen, af en toe wat groen weghalen, en dan zelf uit kienen tot hoever je kan gaan, dan ga je pas de linkerkant zo doen en je kan op een gegeven moment de laatste bal ook zo ver naar links duwen dat je dat groen naast de bal boven de infotron weg kan halen en die bal boven de infotron ook naar links kan duwen, en je kan naar beneden, wel oppassen , er komen wat ballen achter je aan, als het nog niet lukt geef je maar een gil dan zal ik het proberen om het nog een keer te doen en het dan te beschrijven, maar probeer het eerst want ik weet het niet precies meer, maar jou kennende zie je op een gegeven moment wel wat ik bedoel..
gr abby
ps heb slecht geslapen, maar het gaat wel, na alle ellende van het dotteren kan dit er ook wel bij, moet wel vrijdag over zijn , want we gaan een lang weekend naar duitsland, is door mij al 3x geannuleerd.
Corina
16-06-2008 8:13  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik kan het niet heel precies meer na vertellen, maar ik begon met rechts recht naar beneden te gaan en de onderste liet ik vallen, dan weer naar boven en dan ga je alle ballen 1 voor 1 naar rechts duwen, af en toe wat groen weghalen, en dan zelf uit kienen tot hoever je kan gaan, dan ga je pas de linkerkant zo doen en je kan op een gegeven moment de laatste bal ook zo ver naar links duwen dat je dat groen naast de bal boven de infotron weg kan halen en die bal boven de infotron ook naar links kan duwen, en je kan naar beneden, wel oppassen , er komen wat ballen achter je aan, als het nog niet lukt geef je maar een gil dan zal ik het proberen om het nog een keer te doen en het dan te beschrijven, maar probeer het eerst want ik weet het niet precies meer, maar jou kennende zie je op een gegeven moment wel wat ik bedoel..
gr abby
ps heb slecht geslapen, maar het gaat wel, na alle ellende van het dotteren kan dit er ook wel bij, moet wel vrijdag over zijn , want we gaan een lang weekend naar duitsland, is door mij al 3x geannuleerd.

in één keer raak, had er zelfs 6 over. bedankt.
gr corina
abbycail
16-06-2008 9:52  Reageer met quote

Corina schreef:
in één keer raak, had er zelfs 6 over. bedankt.
gr corina

zit nu te etteren met 25 en 27 , ik hoor het wel als je er bent
gr abby
Corina
16-06-2008 11:34  Reageer met quote

heb jij level 20 gespeeld of heb je hem overgeslagen?
gr corina
abbycail
16-06-2008 12:05  Reageer met quote

Corina schreef:
heb jij level 20 gespeeld of heb je hem overgeslagen?
gr corina

die heb ik wel , op zijn snelst gezet, gewoon gele schuiven , was zo klaar,
gr abby
Corina
16-06-2008 17:08  Reageer met quote

abbycail schreef:
die heb ik wel , op zijn snelst gezet, gewoon gele schuiven , was zo klaar,
gr abby

en die schaartjes dan?
gr corina
abbycail
16-06-2008 18:38  Reageer met quote

Corina schreef:
en die schaartjes dan?
gr corina

je moet de schaartjes allemaal met de gele naar de E duwen, hebben we toch wel vaker gedaan? en dan laten ontploffen met een kastje , kijk maar goed, je begint naar boven te duwen en de scharen moeten terug, zo ga je gewoon met de gele achter de scharen aan tot je niet meer verder kunt,
gr abby
Corina
16-06-2008 18:39 d39 level 16 Reageer met quote

ABBY, ik heb een probleempje. als je bovenlangs bent geweest om al die infotronnen te pakken, krijg je gravity. nu kom ik dat 1e vak wel door, maar niet het 2e vak. dwz in het eerste gat kan ik een bal kwijt, maar daar rechts val je naar beneden. hoe los ik dit op?
gr corina
Corina
16-06-2008 18:40  Reageer met quote

abbycail schreef:
je moet de schaartjes allemaal met de gele naar de E duwen, hebben we toch wel vaker gedaan? en dan laten ontploffen met een kastje , kijk maar goed, je begint naar boven te duwen en de scharen moeten terug, zo ga je gewoon met de gele achter de scharen aan tot je niet meer verder kunt,
gr abby

klopt, stom van me. komt waarschijnlijk omdat ik niet goed slaap de laatste tijd. ben je niet meer zo helder van denken.
gr corina
abbycail
16-06-2008 19:43 Re: d39 level 16 Reageer met quote

Corina schreef:
ABBY, ik heb een probleempje. als je bovenlangs bent geweest om al die infotronnen te pakken, krijg je gravity. nu kom ik dat 1e vak wel door, maar niet het 2e vak. dwz in het eerste gat kan ik een bal kwijt, maar daar rechts val je naar beneden. hoe los ik dit op?
gr corina

je bedoelt waarschijnlijk bij het begin daar boven, dat had ik ook tot ik ging tellen hoeveel infotrons je extra moet en dat zijn er maar 6 , dus als je zorgt dat je er bij dat glitterding 9 infotrons krijgt, hoef je daar boven niet in,links boven kan wel maar bij de rechterkant ga je naar beneden en zet je je rode helemaal links onder dat poortje , die 4 is dan net genoeg.
gr abby
abbycail
16-06-2008 19:44  Reageer met quote

Corina schreef:
klopt, stom van me. komt waarschijnlijk omdat ik niet goed slaap de laatste tijd. ben je niet meer zo helder van denken.
gr corina

ha ha ik dacht echt dat je een grapje maakte.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 206 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: