|
|
|
|
| Corina |
| 13-06-2008 23:41 |
|
|
|
hoezo, je verveelt je dood... heb je alles uitgespeeld dan? of zit je ergens vast....
ikzelf ben met d35 level 35 bezig.
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 14-06-2008 7:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoezo, je verveelt je dood... heb je alles uitgespeeld dan? of zit je ergens vast....
ikzelf ben met d35 level 35 bezig.
gr corina |
die heb ik tot 52, toen was het over, 13 van d39 ging 2x fout toen had iker even geen zin meer in, gele diskettes schuiven heb ik een hekel aan en als het dan 2x mis gaat geef ik er al gauw de brui aan. jij hebt hem dus ooit zal ik hem ook wel halen, dat word weer majongen.
gr abby |
| abbycail |
| 14-06-2008 11:58 |
|
|
|
heb 13 van d39 weer 3x gedaan, op het laatst kwam ik er nog maar 1 tekort, nu ben ik het zat
gr abby |
| Corina |
| 14-06-2008 13:08 d39 level 13 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb 13 van d39 weer 3x gedaan, op het laatst kwam ik er nog maar 1 tekort, nu ben ik het zat
gr abby |
die is echt te simpel voor woorden. je begint met die rode te pakken. schuif dan een gele van die rij naar rechtsboven van dat glitterding, maar wel in een hoekje. de rest zet je er schuin boven. zo ook de rechterrij. de onderste rij zet je linksonder van dat glitterding en de linkerrij zet je daarbij. zet een rode linksboven in het hoekje van dat glitterding en je hebt er 99.
gr corina |
| abbycail |
| 14-06-2008 14:33 Re: d39 level 13 |
|
|
|
| Corina schreef: | die is echt te simpel voor woorden. je begint met die rode te pakken. schuif dan een gele van die rij naar rechtsboven van dat glitterding, maar wel in een hoekje. de rest zet je er schuin boven. zo ook de rechterrij. de onderste rij zet je linksonder van dat glitterding en de linkerrij zet je daarbij. zet een rode linksboven in het hoekje van dat glitterding en je hebt er 99.
gr corina |
dat had ik allang gedaan, zo simpel kan ik wel denken, ha ha, heb ze alle kanten al opgeschoven, zal het nog 1x proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 14-06-2008 18:16 d39 level 13 |
|
|
|
nou heb hem gehaald hoor, alle standjes gehad,
waar kom jij vast te zitten bij 15? ik ben aan het piekeren bij de gele diskettes , kom 2 infotrons te kort, is op te lossen door ook de laatste gele erbij te doen, maar die is volgens mij nodig om daar rechts een bal naar beneden te gooien op de groene,en daar beneden ziet het er ook ingewikkeld uit, de rest van de level is geen probleem.
gr abby |
| abbycail |
| 14-06-2008 19:55 |
|
|
|
even een vraag corina, hoe verwijder je overtollige troep weer uit je supaplex lijst? heb een heleboel mislukte die het niet doen, zelfs igor ( lach maar) ben een uur aan het scrollen om bij bepaalde levels te komen die ik wil spelen, als je het weet, leg het me dan wel simpel uit, je kent m'n IQ voor computers, ha ha
gr abby |
| Corina |
| 14-06-2008 23:00 |
|
|
|
| abbycail schreef: | even een vraag corina, hoe verwijder je overtollige troep weer uit je supaplex lijst? heb een heleboel mislukte die het niet doen, zelfs igor ( lach maar) ben een uur aan het scrollen om bij bepaalde levels te komen die ik wil spelen, als je het weet, leg het me dan wel simpel uit, je kent m'n IQ voor computers, ha ha
gr abby |
als je zeker weet hoe ze heten, kan je naar je levels map gaan van winplex (telco). dan klik je met je rechtermuisknop op dat bestand en kies "verwijderen".
gr corina |
| Corina |
| 14-06-2008 23:14 Re: d39 level 13 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou heb hem gehaald hoor, alle standjes gehad,
waar kom jij vast te zitten bij 15? ik ben aan het piekeren bij de gele diskettes , kom 2 infotrons te kort, is op te lossen door ook de laatste gele erbij te doen, maar die is volgens mij nodig om daar rechts een bal naar beneden te gooien op de groene,en daar beneden ziet het er ook ingewikkeld uit, de rest van de level is geen probleem.
gr abby |
ik moet hem weer even spelen, maar dat doe ik morgen.
gr corina |
| abbycail |
| 15-06-2008 7:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | als je zeker weet hoe ze heten, kan je naar je levels map gaan van winplex (telco). dan klik je met je rechtermuisknop op dat bestand en kies "verwijderen".
gr corina |
laat ik dat maar niet doen, voor je het weet kan ik weer alles opnieuw doen.
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 11:32 Re: d39 level 13 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik moet hem weer even spelen, maar dat doe ik morgen.
gr corina |
helaas, het probleem zit bij mij ook in die gele diskettes. het beste resultaat dat ik had was een tekort van 1. waar zet jij ze neer? links van het vak of rechts? of heb je ze ook al allebei geprobeerd?
gr corina |
| abbycail |
| 15-06-2008 11:48 Re: d39 level 13 |
|
|
|
| Corina schreef: | helaas, het probleem zit bij mij ook in die gele diskettes. het beste resultaat dat ik had was een tekort van 1. waar zet jij ze neer? links van het vak of rechts? of heb je ze ook al allebei geprobeerd?
gr corina |
ik zet ze links neer, want die ballen moeten ook ontploffen, om die ene infotron links te kunnen pakken, kijken of ik de bal wat kan laten zakken met die gele diskette, dan komen er misschien meer..
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 12:00 |
|
|
|
heeft ook geen zin, je kan de bal wel laten zakken,zonder gele, maar helaas zelfde resultaat, maar daar beneden kom je ook niet doorheen , dus vooruit maar, kijken of level 1 of 9 misschien toch willen.
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 12:02 |
|
|
|
weet je misschien bij 12 hoe je die rode kan pakken, danweet ik dat level misschien, ik was er bijna,
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 12:20 d39 level 12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | weet je misschien bij 12 hoe je die rode kan pakken, danweet ik dat level misschien, ik was er bijna,
gr abby |
die bovenste gele schuif je 2 naar rechts en dan kan je die rode pakken en de gele weer terugschuiven. maar volgens mij heb je niets aan die gele.
je kan het geloven of niet maar ik had bij 15 38 infotrons gehaald uit die gele diskettes en hield er nog 1 over voor de rechterkant, maar ging ergens anders af en nu lukt het me niet meer. moet nu even weg maar ga het straks weer proberen.
gr corina |
| abbycail |
| 15-06-2008 13:37 Re: d39 level 12 |
|
|
|
| Corina schreef: | die bovenste gele schuif je 2 naar rechts en dan kan je die rode pakken en de gele weer terugschuiven. maar volgens mij heb je niets aan die gele.
je kan het geloven of niet maar ik had bij 15 38 infotrons gehaald uit die gele diskettes en hield er nog 1 over voor de rechterkant, maar ging ergens anders af en nu lukt het me niet meer. moet nu even weg maar ga het straks weer proberen.
gr corina |
moet je mij meteen uitleggen, maar daar beneden kom je toch niet door, en ikbedoelde bij 12 die 6 rode diskettes rechts beneden,
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 13:41 |
|
|
|
o ja nu vergeet ik waarom ik hier kwam, bij 9 van d39 weet ik alleen die ene infotron helemaal rechts niet te pakken , tussen al die ballen, voor de rest kan ik heel het level.
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 14:07 Re: d39 level 12 |
|
|
|
| abbycail schreef: | moet je mij meteen uitleggen, maar daar beneden kom je toch niet door, en ikbedoelde bij 12 die 6 rode diskettes rechts beneden,
gr abby |
ik weet niet hoe je die 6 rode diskettes moet pakken. het lukt mij ook niet.
en beneden bij level 15 is wel te doen. als het me met die diskettes lukt, zal ik het wel uitleggen.
gr corina |
| Corina |
| 15-06-2008 14:21 d39 level 9 |
|
|
|
| abbycail schreef: | o ja nu vergeet ik waarom ik hier kwam, bij 9 van d39 weet ik alleen die ene infotron helemaal rechts niet te pakken , tussen al die ballen, voor de rest kan ik heel het level.
gr abby |
ga het vak in en dan 2 naar beneden. dan 1 omhoog, 1 rechts, 1 omhoog en 1 naar links. bovenste bal naar rechts duwen. 2 naar links. 2 naar beneden. 2 rechts. 1 rechts zuigen en weer naar links.
wil je de rest dan aan mij uitleggen?
gr corina
Laatst aangepast door Corina op 15-06-2008 14:22, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 15-06-2008 14:21 |
|
|
|
vergeet dat level maar, ik keek even met de tab en zag dat je de weg naar de E niet kan vervolgen, doordat er een bal ligt die je niet door kunt duwen, en via een andere weg kan je ook dat groen niet weghalen, of zie jij iets wat ik niet zie?
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 14:28 |
|
|
|
| abbycail schreef: | vergeet dat level maar, ik keek even met de tab en zag dat je de weg naar de E niet kan vervolgen, doordat er een bal ligt die je niet door kunt duwen, en via een andere weg kan je ook dat groen niet weghalen, of zie jij iets wat ik niet zie?
gr abby |
toch wel want beneden zitten er 6, dus 1 teveel.
gr corina |
| abbycail |
| 15-06-2008 14:37 Re: d39 level 9 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga het vak in en dan 2 naar beneden. dan 1 omhoog, 1 rechts, 1 omhoog en 1 naar links. bovenste bal naar rechts duwen. 2 naar links. 2 naar beneden. 2 rechts. 1 rechts zuigen en weer naar links.
gr corina |
komt voor de bakker...vast een stukje boven kom je 5 ballen tegen die duw je naar beneden op die infotron, die laat je liggen, dan kan je die groene naar links duwen omdat vak te openen, die 3 gele, de eerste zet beneden tegen de bal, dan in het midden groen weg halen en bal laten zakken, en 1 naar links duwen en groen tot boven weg halen, dan zet je een gele daar boven tegen dat bruine vakje en de laatste gele zet je eronder tussen die 2 ballen, als je gele hebt ontploft ga je naar beneden en haal eerst groen weg bij die bal boven(onder de E) en bij die groene diskette, ga er aan de onderkant in en haal voor de groene het groen weg en ga er boven uit door de bal naar rechts te duwen, dan duw je de groene 1 naar links, en ga je terug dat vak in , ga onder die groene staan en naar beneden, beneden ga je 1 naar rechts en duw de groene meteen naar links op die andere groene en die 2 kan je ook pakken, de rest moet lukken,
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 14:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | toch wel want beneden zitten er 6, dus 1 teveel.
gr corina |
ja maar je moet wel voorbij die bal, en dat lukt volgens mij niet.
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 14:43 Re: d39 level 9 |
|
|
|
| Corina schreef: | ga het vak in en dan 2 naar beneden. dan 1 omhoog, 1 rechts, 1 omhoog en 1 naar links. bovenste bal naar rechts duwen. 2 naar links. 2 naar beneden. 2 rechts. 1 rechts zuigen en weer naar links.
gr corina |
ik snap hem niet, ga het vak in, 2 naar beneden en 1 omhoog,dan kan ik al niet meer 1 naar rechts?
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 14:47 |
|
|
|
ik snap het al, je bedoelt waarschijnlijk het onderste vak rechts en ik het bovenste,
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 15:05 Re: d39 level 9 |
|
|
|
| abbycail schreef: | komt voor de bakker...vast een stukje boven kom je 5 ballen tegen die duw je naar beneden op die infotron, die laat je liggen, dan kan je die groene naar links duwen omdat vak te openen, die 3 gele, de eerste zet beneden tegen de bal, dan in het midden groen weg halen en bal laten zakken, en 1 naar links duwen en groen tot boven weg halen, dan zet je een gele daar boven tegen dat bruine vakje en de laatste gele zet je eronder tussen die 2 ballen, als je gele hebt ontploft ga je naar beneden en haal eerst groen weg bij die bal boven(onder de E) en bij die groene diskette, ga er aan de onderkant in en haal voor de groene het groen weg en ga er boven uit door de bal naar rechts te duwen, dan duw je de groene 1 naar links, en ga je terug dat vak in , ga onder die groene staan en naar beneden, beneden ga je 1 naar rechts en duw de groene meteen naar links op die andere groene en die 2 kan je ook pakken, de rest moet lukken,
gr abby |
ik krijg maar 4 ballen, hoe kan dat?
gr corina |
| abbycail |
| 15-06-2008 15:09 Re: d39 level 9 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik krijg maar 4 ballen, hoe kan dat?
gr corina |
als je de infotrons bovenaan pakt dan schuif je op het laatst toch een bal op de rand, die kan je ook gebruiken, en ik heb net dat vak rechts gehaald dus ik ga nu verder..
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 15:30 |
|
|
|
ik heb level 9 van d39 gehaald, als je iets wil weten hoor ik het wel
gr abby |
| abbycail |
| 15-06-2008 16:12 |
|
|
|
ben nu bij 21 d39
waar ben jij nu?
gr abby |
| Corina |
| 15-06-2008 17:40 |
|
|
|
heb net die 6 rode diskettes eruit gehaald. vraag me niet hoe. maar hoe wou jij 43 extra infotrons krijgen met dit level?
gr corina |
|
|
|