NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 202, 203, 204 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
04-06-2008 19:00  Reageer met quote

heb zojuist 22 van d 79 gehaald ,had jij die al?
gr abby

Corina
05-06-2008 3:40  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb zojuist 22 van d 79 gehaald ,had jij die al?
gr abby

nee, ik ben bij level 17.
gr corina
Corina
05-06-2008 4:18  Reageer met quote

abbycail schreef:
ook toevallig heb vanmiddag ook 12 en 14 gehaald van d76 , ben aan het etteren met 13 en 15 van d76 , bij d13 zit ik steeds vast in de tweede rij van rechts beneden, weet jij die? en level 15 de 3de rij van boven na de gele diskettes is een ramp.
gr abby

level 13: 2e rij van onderen: 1e, 2e en 3e blok lukt me, maar die grote daarna niet.
level 15: ben nog niet zoveel bezig geweest met dit level.
kan jij me uitleggen hoe je bij level 14 die info in dat vierkant onderin te pakken krijgt? de rest lukt me wel.
gr corina
abbycail
05-06-2008 7:30  Reageer met quote

Corina schreef:
level 13: 2e rij van onderen: 1e, 2e en 3e blok lukt me, maar die grote daarna niet.
level 15: ben nog niet zoveel bezig geweest met dit level.
kan jij me uitleggen hoe je bij level 14 die info in dat vierkant onderin te pakken krijgt? de rest lukt me wel.
gr corina

als je bovenkomt 8 naar links en naar beneden , aan de linkerkant blijven met naar beneden gaan,
je gaat met de weg mee naar beneden benden bij de infotron rechts ga je ook vanzelf naar rechts langs die infotron naar beneden, tot de onderste rij ballen van dat vierkant en ga je vlug 1 naar rechts, pak dan de infotron in dat hoekje rechts en ga naar links, als je het goed hebt gedaan valt dat blok open en kan je de infotron pakken, en dan die andere 2 ookdoor ballente laten vallen.
gr abby
ps ben nu bij 28 van d79.
Corina
05-06-2008 17:16  Reageer met quote

abby, ik zit helemaal vast met d79.
level 11: kan ik helemaal uitspelen muv 1 infotron. en als ik hem wel te pakken heb kan ik het vak niet meer uit.
level 13: is het alleen een kwestie van snelheid of is er nog een trucje, want ik ben steeds net te laat en krijg die bal op mijn kop.
level 17: heb geen idee hoe je deze moet aanpakken.
gr corina
abbycail
05-06-2008 17:47  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ik zit helemaal vast met d79.
level 11: kan ik helemaal uitspelen muv 1 infotron. en als ik hem wel te pakken heb kan ik het vak niet meer uit.
level 13: is het alleen een kwestie van snelheid of is er nog een trucje, want ik ben steeds net te laat en krijg die bal op mijn kop.
level 17: heb geen idee hoe je deze moet aanpakken.
gr corina

deze 3 heb ik ook overgeslagen, welke heb je nog meer niet van d79 want je kan toch wel verder als de 4de wel lukt? 11 kan ik meteen aan het begin al niet, dus als je me uitlegt hoe jij daar wegkomt ,dan kan ik hem misschien toch wel, en 17 is voor mij ook een raadsel, teveel scharen, ben nu ook bij 31 blijven steken,zat al op jou te wachten, mar je zegt dus dat je 11 kan uitspelen dus zeg me hoe dan kijk ik ernaar,
gr abby
Corina
05-06-2008 18:15 d79 level 11 Reageer met quote

ga direct naar rechts en boven en ga onder het middelste bruine hokje staan en wacht tot alle ballen zijn gevallen. ga dan naar boven door het poortje en snel dat traject doorlopen voordat rechts de ballen gaan vallen.
ga door het buisje en dan naar beneden en laat de bal op groene diskette vallen. verder naar beneden en dan halverwege naar rechts zodat je precies bij de rode diskette uitkomt. dan naar boven en bal naar beneden laten komen en snel op plaats van rode diskette gaan staan. de bal naar het middel duwen. schaartje loslaten en zorgen dat de bal op het schaartje komt aan de onderkant zodat je er door kan. vergeet niet het groen weg te halen rechts. ga dan onder de ballen door en pak snel de infotrons en ga dan terug. naar boven en rechts en met rode diskette bruine hokje opblazen. infotrons daar pakken en dan naar beneden naar de E. en dan blijft er 1 infotron zitten waar ik niet bij kan.
gr corina
Corina
05-06-2008 18:36  Reageer met quote

level 10 heb ik ook nog niet. dus kan echt niet verder. ben er nu wel mee bezig en moet zeggen en gaat aardig. ben bijna aan het eind.
gr corina
abbycail
05-06-2008 18:44  Reageer met quote

nou dat was even leuk,alleen weet ik ook niet hoe je de infotron pakt,
gr abby
abbycail
05-06-2008 18:47  Reageer met quote

Corina schreef:
level 10 heb ik ook nog niet. dus kan echt niet verder. ben er nu wel mee bezig en moet zeggen en gaat aardig. ben bijna aan het eind.
gr corina

o als je die eenmaal door hebt is het zo gepiept, het vervelende is at je bijna bij elke vak wel eerst iets fout doet, en je steeds overnieuw moet, maar telkens ga je toch een stukje verder tot je bij het einde komt, als het ergens echt niet wil, geef je maar een gil, dan komt superabby aangevlogen...
gr abby
Corina
05-06-2008 18:57  Reageer met quote

abbycail schreef:
o als je die eenmaal door hebt is het zo gepiept, het vervelende is at je bijna bij elke vak wel eerst iets fout doet, en je steeds overnieuw moet, maar telkens ga je toch een stukje verder tot je bij het einde komt, als het ergens echt niet wil, geef je maar een gil, dan komt superabby aangevlogen...
gr abby

ik heb hem. op naar level 31.
gr corina
Corina
05-06-2008 20:25  Reageer met quote

ben nu bij 23 van d79.
gr corina
swiebertje
05-06-2008 20:46 d94 Reageer met quote

Hallo allemaal,

ik heb een tijdje niet meer gesupaplexed en dat kan kan ik merken!Smile is er iemand die mij kan vertellen hoe nr 29 en 41 van level d94 moet?

Alvast bedankt!

Groeten Susan
abbycail
05-06-2008 21:46 Re: d94 Reageer met quote

swiebertje schreef:
Hallo allemaal,

ik heb een tijdje niet meer gesupaplexed en dat kan kan ik merken!Smile is er iemand die mij kan vertellen hoe nr 29 en 41 van level d94 moet?

Alvast bedankt!

Groeten Susan

29 is niet te doen, en 41 is wel gemakkelijk, eerst vlug naar rechts infotron pakken en dan in het midden wachten en scharen terug sturen tot je naar de E kunt, de laatste schaar kan je bij de E laten je gaat dan inhet hoekje boven op die ballen zitten om de schaar te laten passeren dan kan je naar de E, even een kwestie van oefenen.
gr abby
Corina
06-06-2008 2:20 d79 level 27 Reageer met quote

abby, hoe krijg je dat grote vak in het midden open? de rest is me wel duidelijk, alleen dat vak niet.
gr corina
abbycail
06-06-2008 6:23 Re: d79 level 27 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, hoe krijg je dat grote vak in het midden open? de rest is me wel duidelijk, alleen dat vak niet.
gr corina

wist meteen zonder te kijken welke je bedoelde, zie je links dat kleine vakje met de rode diskette en die schaar er omheen? ga erin , pak de rode en laat hem ontploffen aan de rechterkant benedenin het hoekje,zodat het poortje terug en naar beneden open springt, alleen mag de schaar niet ontploffen,zodra de schaar die rondjes draait de bovenkant van de rode raakt ren je naar links en naar boven de schaar overleeft de ontploffing dan, de andere 2 rode gebruik je dus om terug naar rechts te kunnen en de schaar gebruik je voor dat vak. nu moet je voor dat je naar de schaar gaat eerst goed naar dat vak kijken, je ziet dan dat je echt het onderste bruine blokje moet ontploffen om goed dat vak in te kunnen, dus als alle groene zijn ontploft, valt 1 bal naast dat grote blok naar beneden, die 2 onderste ballen aan de linkerkant boven elkaar laat je zitten, de rest kan je naar beneden laten vallen, dan de schaar bevrijden, en laat hem naar beneden gaan,dan ga je naast die 2 ballen staan ,zuig het groen weg tussen die 2 ballen, wacht tot de schaar komt, en laat de bovenste bal vallen zodat de onderste 3 blokken van het grote vak openspringt,1 bal valt er dan uit en je kan erin.
deze level heb ik ook s'nachts in m'n slaap opgelost. ha ha
gr abby
abbycail
06-06-2008 7:05  Reageer met quote

level 3 van d39 eindelijk gehaald, kan ik weer even verder daar.
gr abby
Corina
06-06-2008 13:04 Re: d79 level 27 Reageer met quote

abbycail schreef:
wist meteen zonder te kijken welke je bedoelde, zie je links dat kleine vakje met de rode diskette en die schaar er omheen? ga erin , pak de rode en laat hem ontploffen aan de rechterkant benedenin het hoekje,zodat het poortje terug en naar beneden open springt, alleen mag de schaar niet ontploffen,zodra de schaar die rondjes draait de bovenkant van de rode raakt ren je naar links en naar boven de schaar overleeft de ontploffing dan, de andere 2 rode gebruik je dus om terug naar rechts te kunnen en de schaar gebruik je voor dat vak. nu moet je voor dat je naar de schaar gaat eerst goed naar dat vak kijken, je ziet dan dat je echt het onderste bruine blokje moet ontploffen om goed dat vak in te kunnen, dus als alle groene zijn ontploft, valt 1 bal naast dat grote blok naar beneden, die 2 onderste ballen aan de linkerkant boven elkaar laat je zitten, de rest kan je naar beneden laten vallen, dan de schaar bevrijden, en laat hem naar beneden gaan,dan ga je naast die 2 ballen staan ,zuig het groen weg tussen die 2 ballen, wacht tot de schaar komt, en laat de bovenste bal vallen zodat de onderste 3 blokken van het grote vak openspringt,1 bal valt er dan uit en je kan erin.
deze level heb ik ook s'nachts in m'n slaap opgelost. ha ha
gr abby

heb hem, maar ik voorzie alweer problemen bij het volgende level: de poortjes...
gr corina
Corina
06-06-2008 13:13 Re: d79 level 27 Reageer met quote

Corina schreef:
heb hem, maar ik voorzie alweer problemen bij het volgende level: de poortjes...
gr corina

toch niet... ik heb hem.
gr corina
Corina
06-06-2008 16:01  Reageer met quote

abbycail schreef:
level 3 van d39 eindelijk gehaald, kan ik weer even verder daar.
gr abby

hoe voorkom je in het begin dat die infotron ontploft naast die gele diskette?
gr corina
Corina
06-06-2008 17:19 d39 level 3 Reageer met quote

Corina schreef:
hoe voorkom je in het begin dat die infotron ontploft naast die gele diskette?
gr corina

ik vermoed dat je dat met die ballen doet. maar dan de vraag: hoe krijg je dat vak dan open? volgens mij heb je maar 1 rode infotron en de E moet ook nog open....
gr corina
abbycail
06-06-2008 17:54 Re: d39 level 3 Reageer met quote

Corina schreef:
ik vermoed dat je dat met die ballen doet. maar dan de vraag: hoe krijg je dat vak dan open? volgens mij heb je maar 1 rode infotron en de E moet ook nog open....
gr corina

dat ga ik nu eens uitleggen
eerst ga je 1 naar beneden en dan naar links tot je niet meer verder kunt, dan 2 naar beneden en pak de infotron rechts van je, dan laat je 2 ballen vallen en die duw je naar links naar beneden, en laat dan boven 2 groene vallen, dit doe je dus 4x dan kan je alles boven pakken, dan zet je de rode daar beneden op de plaats waar die ene infotron lag, de gele duw je dan een stukje omhoog , dan kan je de groene laten vallen, je duwt de gele weer naar beneden op z'n plaats dan stukje naar rechts en naar boven en weer naar rechts en je kan hem naar het vak rechts duwen, ik had eigenlijk meer problemen met die stapels ballen en infotrons rechts boven, als je die nog niet had gedaan zou ik die maar eerst oefenen, want ik kan het niet goed meer navertellen,

gr abby

ps ben op ons roddel forum geweest...
Corina
06-06-2008 19:39 d39 level 3 Reageer met quote

heb hem eindelijk gehaald. ik vind deze levels wel ontzettend moeilijk, maar wel erg leuk. jammer dat tollie niet meer op het forum is.
gr corina
swiebertje
06-06-2008 20:21 Re: d94 Reageer met quote

abbycail schreef:
29 is niet te doen, en 41 is wel gemakkelijk, eerst vlug naar rechts infotron pakken en dan in het midden wachten en scharen terug sturen tot je naar de E kunt, de laatste schaar kan je bij de E laten je gaat dan inhet hoekje boven op die ballen zitten om de schaar te laten passeren dan kan je naar de E, even een kwestie van oefenen.
gr abby

T is me gelukt!!!!!!!
Dank je wel!

Groetjes Susan
Corina
06-06-2008 20:52  Reageer met quote

abby, waar zit bij jou het probleem met d79 level 31?
gr corina
abbycail
06-06-2008 21:02  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, waar zit bij jou het probleem met d79 level 31?
gr corina

de groene diskettes, en dat glitterding, volgens de lijst rechts moet daar 26 infotrons maken, en ik ben er nog niet uit hoe.
gr abby
Corina
06-06-2008 21:08  Reageer met quote

abbycail schreef:
de groene diskettes, en dat glitterding, volgens de lijst rechts moet daar 26 infotrons maken, en ik ben er nog niet uit hoe.
gr abby

dacht ik al. wat zijn we trouwens actief op het forum. kom bijna niet aan spelen toe (grapje).
gr corina
abbycail
06-06-2008 21:27  Reageer met quote

Corina schreef:
dacht ik al. wat zijn we trouwens actief op het forum. kom bijna niet aan spelen toe (grapje).
gr corina

ben ook niet aan het spelen, heb niet zo'n zin, was een beetje aan het majongen, ga nu naar bed, zat zo hard te gapen,dat m'n gebit bijna op de tafel viel(geintje) welterusten, tot morgen.

gr abby
Corina
06-06-2008 21:28 d79 level 31 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ik heb er 26.
ga omhoog en tussen de groenen ga je 2 naar beneden. weer omhoog en helemaal naar rechts. laat glitterding vrij. ga onder aparte groene staan en zodra glitterding naar beneden wil ga je naar links en voila, 26 infos.
gr corina
Corina
06-06-2008 21:55 Re: d79 level 31 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb er 26.
ga omhoog en tussen de groenen ga je 2 naar beneden. weer omhoog en helemaal naar rechts. laat glitterding vrij. ga onder aparte groene staan en zodra glitterding naar beneden wil ga je naar links en voila, 26 infos.
gr corina

ik heb hem net gehaald, en jij abby?
gr corina
Plaats Reactie Pagina 203 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 202, 203, 204 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: