NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
31-10-2006 18:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
en dan in 1x halen, goed he , het helpt als je even moppert.
abby

Grote klasse!

Weet je welk level ik zojuist heb uitgespeeld van D77 level 2 Grazy stairs Smile

Gast
31-10-2006 21:15 Hulp gevraagd.. Reageer met quote

Wie kan mij helpen met de volgende levels?

51, 57, 58 en 61?

Ik kom niet verder...
Gast
31-10-2006 21:45  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Grote klasse!

Weet je welk level ik zojuist heb uitgespeeld van D77 level 2 Grazy stairs Smile

kan je me mooi uitleggen hoe hij moet, ik sta voor een raadsel
abby
Gast
31-10-2006 22:30 Re: Hulp gevraagd.. Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen met de volgende levels?

51, 57, 58 en 61?

Ik kom niet verder...

level 51
ga 4 stappen naar beneden en 1 0pzij naar links, laat infotron even zitten en haal groen weg naast de bal erboven en de bal valt opzij duw hem naast de anderen, en pak de infotron. haal het groen in het hoekje weg en ga naar boven , maak de weg vrij voor de roene diskette en duw hem vanaf de andere kant naar beneden zodat de weg naar beneden vrij is, ga naar die andere groene diskette en duw die boven op dat hokje zodat de andere infotrons vrijkomen, ga dan naar beneden, ga tussen de twee hokjes door en maak twee stappen naar beneden langs het onderste hokje ga dan recht omhoog om de groene diskette heen en duw hem naar beneden. zodat het onderste hok vrij ligt,om de infotrons te pakken, ga dan boven het groen weg halen voor de bal en ga er vlug achter staan, het schaartje komt naar boven, en je duwt de bal op zijn kop, dan ga je door het poortje beneden, als je daar binnenkomt ga je eerst naar boven pak de infotrons, haal de infotron voor en achter de groene diskette weg maak de weg vrij en duw de groene diskette helemaal naar links tegen de muur boven het poortje, pak de infotron eronder edoe een stap naar boven onder de groene diskette en ren opzij , zodat hij naar beneden valt en pak de andere infotron, stap onder de ballen en laat eerst de eerste twee boven je vallen ,blijf in .het midden, je ziet vanzelf wat je dan moet laten vallen . het ging me even te vlug om precies de stappen uit te leggen en ik heb geen zin om weer opnieuw te beginnen terwijl je het waarschijnlijk wel ziet, zo niet dan gef je maar een gil, kan ikhet alsnog doen. ga dan in 1 ruk naar boven er komt een schaar achter je aan zorg dat de bal boven je op zijn kop valt en het vak naast je valt open, soms lukt dit niet helemaal, niets aan de hand, je laat de schaar links van je los en als hij naar boven komt duw je een bal op zijn kop. dan pak je de infotrons naast je uit het vak, doordat de bal steeds anders valt kan ik je niet uitleggen hoe dit moet maar je ziet het vanzelf, dan ga je naar boven die scharen moeten er voor zorgen dat het vak rechts open gaat dat doe je als volgt....je gaat helemaal naar boven en duw de bovenste bal, nadat je de weg vrij hebt gemaakt helemaal naar rechts , ga terug naar de zijkant laat die ene bal die in de weg zit vallen zuig de infotron weg en laat de scharen vrij en ga onder de bal staan die je boven helemaal naar rechts hebt geduwd en wacht tot er een schaar komt en laat dan de bal vallen op z'n kop, dat vak is dan ook open, de rest is een kwestie van infotrons pakken en schaartjes ontwijken, je kn ze ook stuk voor stuk uitroeien door er een bal op te gooien. succes de rest volgt
abby
Gast
31-10-2006 23:26 level 57 Reageer met quote

deze heb ik al helemaal beschreven op pagina 19 dus die sla ik nu maar over dan komt 58 die is vrij gemakkelik, hier komt hij,...
je gaat eerst naar links voorzichtig voor de bliksem streepjes, haal de infotronnen weg en ga door poort naar binnen, de bedoeling is dat je een bal laat vallen op zo'n glitterding,zorg dat je per glitter 9 infotrons hebt, dus niet langs een muur , dan krijg je er minder, maak het poortje vrij achterin, daar moet je straks door, en ga weer terug,door de bliksemschichten naar beneden naar de groene diskettes zorg eerst dat je de eerste infotrons kan pakken door de diskettes voorzichtig te laten vallen,dan ga je diskettes zo laten vallen dat je ook de infotron rechts boven in het hoekje kan pakken, dan beneden langs naar links laat eerst die twee op elkaar vallen en dan die ander er naast dan zie je een hele rij naast elkaar je kan er gewoon onderdoor lopen, doorlopen tot je onder een groene stil moet blijven staan met een groene ernaast daar doe je dan weer twee stappen naar rechts, de rest wijst zichzelf diskettes laten vallen en infotrons pakken , dan gaje daar aan het eind door de poort naar binnen en ook dat is simpel infotrons pakken en door de poort rechts terug naar de bliksem schicht, dan ga je eerst recht vooruit door poortje waar schaartje in rond dwarrelt en maak det andere poortje die je daar ziet vast vrij en ga terug en dan naar boven.ga je eerst naar links en pak de infotron en ga naar de gele disketten en duw de onderste vooruit, maak de weg vrij en duw de onderste door tot boven het vak met de 9 infotrons, de bovenste diskette duw je tegen het vak met de 2 infotrons en de laatste uiteraart tegen de laatste in het begin met de 4 onder en 1 boven, plaats hem inhet hoekje dat allebei de vakken open gaan , en dan naar het kastje om ze te laten onploffen, ga er boven staan want aan de zijkant sta je te dicht tegen de gele en ontplof je mee, pak alle vrijgekomen infotrons en ga dan de weg naar rechts nemen, pa alle infotrons maar let op aan het eind de ballen moeten zo vallen dat je er weer door kunt ,want je moet die weg nog een keer langs, je laat eerst voorzichtig aan de boven kant wat vallen en ga dan onderlangs en er blijft netjes en torentje staan tussen twee groenen rijen je ziet dat de schaar buiten om de bocht om gaat als hij terug komt, dus als hij bij je is en hij gaat terug meteen er achteraan en blijf staan op de hoek van de middelste balk en je ziet dat hij de terugweg netjes langs je heen gaat, dan ren je door naar het poortje en pak de infotron dan ga je door het volgende poortje en neem de weg terug weer op de zelfde manier langs de schaar en dan neem je het andere poortje, en dan komt de laatste fase de groene diskettes ook dit ligt voor de hand , let alleen op dat je de E niet laat ontploffen want dan is al je wek voor niets en kun je weer opnieuw beginnen, succes
abby
Gast
31-10-2006 23:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan je me mooi uitleggen hoe hij moet, ik sta voor een raadsel
abby

Plaats een bom. Hou pijltje naar boven in zodat je 2 keer op en neer gaat Laat hem los en druk direct weer omhoog. De diskette ontploft Jij zit boven de ontploffing en druk naar rechts. Doe dat een X aantal keer en je speelt hem uit (denk er aan niet ophangen he als het niet lukt Ik ging gister bij de laatste trap af en heb gewoon de pc in 1 keer uitgezet Smile)
Gast
31-10-2006 23:27 Re: level 24 ???? Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik probeerde wat ..?... zei en het lukte mij wel. je gaat meteen als jeboven komt naarlinks laat alle ballen vallen, als alles beneden is kan je de infotrons pakken, en dan de rode diskettes, en dan boven de E 1 voor 1 laten ontploffen, telkens als na een ontploffing de ballen naar beneden wilen komen moet jij gauw naar beneden en ze tegenhouden en de volgende laten ontploffen,
gr abby

yes, is mij nu ook gelukt... Smile

nu weer verder level 35................
Gast
31-10-2006 23:30 level 61 Reageer met quote

die vond ik ook erg vervelend, ik heb hem wel gehaald, maar kan hem helaas niet helemaal navertellen, heel misschien eventueel een klein stukje waar je echt niet weet wat je moet doen? ik hoor het wel,
gr abby
Gast
31-10-2006 23:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Plaats een bom. Hou pijltje naar boven in zodat je 2 keer op en neer gaat Laat hem los en druk direct weer omhoog. De diskette ontploft Jij zit boven de ontploffing en druk naar rechts. Doe dat een X aantal keer en je speelt hem uit (denk er aan niet ophangen he als het niet lukt Ik ging gister bij de laatste trap af en heb gewoon de pc in 1 keer uitgezet Smile)

dat gaat goed, maar hoe pak je bv de tweede infotron?
Gast
01-11-2006 13:02  Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat gaat goed, maar hoe pak je bv de tweede infotron?

weet al hoe het moet, ik moest nog 2 infotron toen ging ik af, gelukkig had ik geen touw,
abby
Gast
01-11-2006 13:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet al hoe het moet, ik moest nog 2 infotron toen ging ik af, gelukkig had ik geen touw,
abby

heb hem uitgespeeld hoor.
abby
Gast
01-11-2006 17:18  Reageer met quote

dat is snel

Gr tollie
Gast
01-11-2006 17:49 hoi tollie Reageer met quote

ben met evel 1 van D11 bezig , en ik weet naar beneden te komen tot dat stukje waar dat glitterding zit en dat vakje ernaast die je moet laten ontploffen om er in te komen . wil je me uitlegen hoe het daar moet, als ik dat vakje wil laten ontploffen , wil ik naar boven aan het poortje gan hangen om niet mee te ontploffen maar dan schiet ik er doorheen , en kan ik niet meer terug. ik wacht met smart op je reactie, heb je trouwens mijn laatste email ontvangen? ik twijfel of ik je adres goed hebt genoteerd,
gr abby
Gast
02-11-2006 9:36 D92 level 3 Reageer met quote

alleen het grote middenstuk , zou je die uit willen leggen?
gr abby
É
Gast
02-11-2006 14:54 dank je Reageer met quote

heej abby

dank je ik ga het nu proberen!
bedankt
Gast
02-11-2006 16:32 hallo tollie Reageer met quote

heb zojuist van D10 level 58 gehaald,heb jij die ook?
gr abby
Gast
02-11-2006 17:28 Re: hallo tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb zojuist van D10 level 58 gehaald,heb jij die ook?
gr abby

Ja die had ik al Ik moet van D10 level 47, 53, 59 en 60 Maar bij 60 heb je het zelfde als 59 dat 1 schaar niet ontploft

Waar zit jij ?

Gr tollie
Gast
02-11-2006 18:32 Re: hallo tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ja die had ik al Ik moet van D10 level 47, 53, 59 en 60 Maar bij 60 heb je het zelfde als 59 dat 1 schaar niet ontploft

Waar zit jij ?

Gr tollie

bij 64, 47 ben ik nu aan het proberen en 59 en 60 doe ik af en toe tussen door proberen, heb hier boven 2x aan je geschreven voor hulp, wil je even kijken?
gr abby
Gast
02-11-2006 23:06  Reageer met quote

hoi abby ik heb ze allebij nog niet uitgespeeld maar met level 3 van D92 die kan ik wel alleen ga vaak af.

Het middenstuk moet je voordat je er in gaat eerst aan de buitenkant scharen laten ontploffen zodat je de blokken aan de binnenkant meelaat ontploffen

Je ziet boven het middenste gedeelte aan de buitenkant 4 blokken liggen Die moet je alle 4 naar beneden laten vallen op een schaar Dan kun je het midden blok in en met de schaar die in het middengedeelte zit kun je het onderste gedeelte open maken. Snap je het nog

Kost ff tijd maar het lukt vanzelf lijkt mij (ik ga het nu proberen:))

Gr tollie
Gast
03-11-2006 1:14  Reageer met quote

joepie Het is nu 1.15 en ik heb level 3 van D92 uitgespeeld Bed tijd

Gr tollie
Gast
03-11-2006 8:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
joepie Het is nu 1.15 en ik heb level 3 van D92 uitgespeeld Bed tijd

Gr tollie
keigoed
ik sliep al, dat met die ballen gooien had ik al door , maar het onderste vak waar gooi ik de bal om alle infotrons te kunnen pakken?
abby
Gast
03-11-2006 9:35 hallo tollie Reageer met quote

heb intussen wel van D2 level 3 gehaald en van D11 ook level 3
gr abby
Gast
03-11-2006 10:50 jes jes jes Reageer met quote

heb 47 an D10 gehaald , weer een stress van me afgevallen.
gr abby
Gast
03-11-2006 13:09 Vraag? Reageer met quote

Wie kan mij helpen? Ik kan anonymous niet halen omdat supaplex op mijn pc heel snel is omdat ik windows xp heb.. en dan gaat ie best wel snel maar hoe los ik dit op ? Gr supaplexx fan!

edit Numix: bericht gewijzigd, let aub op je spelling / gebruik geen breezah-taaltje. Overmatig gebruik van uitroep/vraagtekens is niet nodig.
Gast
03-11-2006 14:06 Re: jes jes jes Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb 47 an D10 gehaald , weer een stress van me afgevallen.
gr abby

Wow dat vind ik knap Mijn complimenten D2 level 3 heb ik ook nog iet maar lijkt mij niet te moeilijk

D92 level 3

Hier een plaatje

Als je ziet waar ik sta op het plaatje doe je het volgende
Ga 4 naar links 2 omhoog 2 rechts 1links 1omhoog 3rechts 1links 1omhoog 1rechts 1omhoog 2recht 1 onder en direct 3 rechts dan 3onder 1 links 1 onder Duw het blok wat het meest onder ligt helemaal naar links Duw dan het blok wat het meest onder ligt helemaal naar rechts voor het groene wat voor de schaar zit

ga dan 1 links 1 omhoog 1 links Tussen die 2 blokken laat je de schaar ploffen

Ga dan het vak aan de rechterkant in en pak de meest rechtse infotron ga dan 1 links 1 onder en dan omhoog zonder die andere infotron te pakken zodat eerst het blok opzij valt Pak dan de volgende infotron en laat weer het blok opzij vallen Nu kun je de rest wel pakken denk ik

Gr tollie

Ps het weekend geen hulp want ben een weekendje weg Tot maandag
Gast
03-11-2006 14:08 Re: Vraag? Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen? Ik kan anonymous niet halen omdat supaplex op mijn pc heel snel is omdat ik windows xp heb.. en dan gaat ie best wel snel maar hoe los ik dit op ? Gr supaplexx fan!

edit Numix: bericht gewijzigd, let aub op je spelling / gebruik geen breezah-taaltje. Overmatig gebruik van uitroep/vraagtekens is niet nodig.

Download winplex Is supaplex maar dan in een anderjasje VELE malen mooier
Gast
03-11-2006 14:31 Re: Vraag? Reageer met quote

Anonymous schreef:

toen ik deze level deed stond mijn pc op z'n allerhards en toch heb ik hem gehaald, dus dat is geen probleem als je nou ergens komt waar je niet door kan gaan meld dit dan, dan zal ik zien of ik je kan helpen,
gr abby
Gast
03-11-2006 14:55  Reageer met quote

bedankt, gauw proberen ,
prettig weekend,
grabby
Gast
03-11-2006 19:58 bericht supa plex Reageer met quote

hoe moet het level simple en hoe moet dat vakje open daar bij het internetje
Gast
04-11-2006 11:36 Re: bericht supa plex Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe moet het level simple en hoe moet dat vakje open daar bij het internetje

je gaat eerst naar beneden en haalt het groen daar weg en pak de infotron links, dan ga je 5 naar boven,tot je met je koppie tegen dat muurtje staat haal links de infotron weg en ga dan naar rechts tot de groene diskette ga weer 2 stappen terug en 2 stappen omhoog, ga dan 7 stappen naar rechts je pakt dan onderweg 2 infotrons ga 2 naar beneden en 2 naar links, je staat dan onder een groene diskette, laat hem vallen door naar rechts te gaan en duw de andere groene diskette naar beneden, en het vak onder is open, pak de 2 infotrons benedenje en ga het vak onder in pak alle infotrons en laat de groene veillig vallen zodat je er door kunt. ga het vak weer uit en naar links en naar beneden het vak in helemaal links ,werk je naar boven om in fotrons te pakken en groene diskettes die in de weg staan laten ontploffen bovenaan zie je een groene diskette met 2 infotrons eronder, pak de 2 infotrons blijf even stil staan onder de groene diskette en dan vliegensvlug rechts naar boven en naar rechts, pak daar alles wat je kunt pakken , ben vergeten te zeggen laat die ene groene naar beneden vallen voor je het vak ingaat dan kan je erboven erdoor, maar dat geeft niet je gaat gewoon de zelfde weg weer naar beneden, laat alsnog de bovenste groene diskette naar beneden vallen , duik naar rechts bij de E en de diskette suist voorbij naar beneden, ga dan naar boven naar dat bovenste vak en haal daar al het groen weg, zodat je die groene diskette er van de andere kant weg kunt duwen, ga dan naar beneden langs de E en weer naar boven naar de andere kant van die groene diskette die je zojuist vrij hebt gemaakt en duw hem naar links en je kunt de 3 infotrons pakken, ga dan naar rechts en pak daar de infotron, volg de weg naar rechts en pak daar alle infotrons die je tegen komt, 1 groene diskette moet je weer laten vallen om ook boven je de infotrons te kunnen pakken, ga dan terug naar rechts en baan je de weg door naar de infotrons , tot je aan het eind bent naar beneden moet ,daar laat je eerst de groene diskette ontploffen zodat je de infotron kunt pakken en de infotron daar onder, nu moet je opletten je komt bij een vakje met een infotron erin en een groene diskette ervoor , ga naar boven VOOR de groene diskette ga naar links zodat je naast de groene diskette staat ga helemaal naar boven tegen die andere groene diskette aan en laat die naar beneden vallen naast die groene , dus je laat 1 groen vakje beneden zitten ,beneden jij duikt onderweg uiteraard naar links en pak daar infotron de onderste kan je dan ook pakken en die ene die rechts zit, ga san onderlangs naar rechts en je kan de rest pakken het wijst zichzelf hoe je de groene diskettes laat vallen, succes!
gr abby
Plaats Reactie Pagina 21 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: