|
|
|
|
| Corina |
| 21-05-2008 15:42 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik heb hem, mag in de krant.. stuur de rest maar als je wilt, ik ga nu deze spelen kijken of hij lukt.
gr abby |
niet zo snel.... ik moet ze eerst nog downloaden en daarna nog bewerken. was net bezig met d77. allemaal uitgepakt, dus we kunnen alle levels spelen, hoop ik. ga nu nog even verder.
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 21-05-2008 15:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | niet zo snel.... ik moet ze eerst nog downloaden en daarna nog bewerken. was net bezig met d77. allemaal uitgepakt, dus we kunnen alle levels spelen, hoop ik. ga nu nog even verder.
gr corina |
ha ha ik dacht dat het 1 level was maar het zijn er 111, nu kijken of ze het allemaal doen, had je thea ook gebeld?
gr abby |
| Corina |
| 21-05-2008 15:56 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ha ha ik dacht dat het 1 level was maar het zijn er 111, nu kijken of ze het allemaal doen, had je thea ook gebeld?
gr abby |
nee, ik heb geen telefoonnummer van haar. maar we krijgen vanzelf wel een reactie denk ik.
d77 lukt niet meer. maar ben nog steeds bezig.
gr corina |
| abbycail |
| 21-05-2008 16:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, ik heb geen telefoonnummer van haar. maar we krijgen vanzelf wel een reactie denk ik.
d77 lukt niet meer. maar ben nog steeds bezig.
gr corina |
het eerste level heb ik gehaald op naar de volgende..
gr abby |
| abbycail |
| 21-05-2008 17:07 |
|
|
|
ik heb de rest ook hoor, doe het heel simpel, sla het op in C en zoek de map levels op en sleep ze er dan in en ze staan erin.
bedankt..
gr abby |
| abbycail |
| 21-05-2008 20:42 |
|
|
|
heb ook de volgende ontvangen, maar ik kan niet beoordelen of ik alles hebt, kom ik later wel achter.
bedankt
gr abby |
| Corina |
| 21-05-2008 21:51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb ook de volgende ontvangen, maar ik kan niet beoordelen of ik alles hebt, kom ik later wel achter.
bedankt
gr abby |
als ik het goed heb geteld, zijn het er 24.
gr corina |
| abbycail |
| 21-05-2008 22:15 |
|
|
|
| Corina schreef: | als ik het goed heb geteld, zijn het er 24.
gr corina |
dan heb ik toch niet alles ik heb 13 14 16 17 21 22 23 24 28 29 30 32 33 34 35 36 37 39 en 76 , dat zijn er 19 . welke mis ik nog?
gr abby |
| Corina |
| 22-05-2008 11:11 |
|
|
|
je mist 11 79 93 97 en 98. staan allemaal in de laatste 2 mails die ik je gezonden heb.
gr corina |
| abbycail |
| 22-05-2008 12:55 |
|
|
|
die heb ik wel erin staan maar de oude die ik al hebt gespeeld, heb het nog een keer gedaan en krijg dan de melding dat hij al bestaat en of ik hem wil vervangen, heb ja gezegd maar toch zijn het de oude.????????????
gr abby |
| Corina |
| 22-05-2008 14:08 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die heb ik wel erin staan maar de oude die ik al hebt gespeeld, heb het nog een keer gedaan en krijg dan de melding dat hij al bestaat en of ik hem wil vervangen, heb ja gezegd maar toch zijn het de oude.????????????
gr abby |
klopt, alleen deze versies hebben 111 levels en de oude niet, snap je?
gr corina |
| abbycail |
| 22-05-2008 16:08 |
|
|
|
| Corina schreef: | klopt, alleen deze versies hebben 111 levels en de oude niet, snap je?
gr corina |
oooooooooooooooooooooooo, ik hoop alleen dat ze te doen zijn, anders moet je weer iets uitvinden om ze ook apart te krijgen. ha ha ben met d37 bezig ben bij 91, super makkelijk alles in 1 gehaald,behalve level 51 die krijg ik niet voor elkaar bij de groene diskettes, die probeer ik later wel weer.
gr abby |
| Corina |
| 22-05-2008 20:52 |
|
|
|
| abbycail schreef: | oooooooooooooooooooooooo, ik hoop alleen dat ze te doen zijn, anders moet je weer iets uitvinden om ze ook apart te krijgen. ha ha ben met d37 bezig ben bij 91, super makkelijk alles in 1 gehaald,behalve level 51 die krijg ik niet voor elkaar bij de groene diskettes, die probeer ik later wel weer.
gr abby |
ik ben ook met dit level bezig. ben nu bij 35. leuke levels, inderdaad makkelijk. is ook wel eens leuk..
heb nog steeds niets van thea gehoord. ik haar ook die nieuwe levels toegestuurd. kijkt waarschijnlijk niet elke dag in haar mailbox. ik ga aan mijn machine, dus welterusten voor straks en tot morgen.
gr corina |
| abbycail |
| 22-05-2008 22:16 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik ben ook met dit level bezig. ben nu bij 35. leuke levels, inderdaad makkelijk. is ook wel eens leuk..
heb nog steeds niets van thea gehoord. ik haar ook die nieuwe levels toegestuurd. kijkt waarschijnlijk niet elke dag in haar mailbox. ik ga aan mijn machine, dus welterusten voor straks en tot morgen.
gr corina |
welterusten, tot morgen..
gr abby |
| abbycail |
| 23-05-2008 13:35 |
|
|
|
hoe ver ben jij met d35 corina? ben er vanmorgen ook aan begonnen.
gr abby |
| Corina |
| 23-05-2008 23:27 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hoe ver ben jij met d35 corina? ben er vanmorgen ook aan begonnen.
gr abby |
nog niet zo ver. ben pas bij level 13. maar ben nog bezig met d37. heb jij die al af dan?
gr corina |
| abbycail |
| 24-05-2008 6:10 |
|
|
|
| Corina schreef: | nog niet zo ver. ben pas bij level 13. maar ben nog bezig met d37. heb jij die al af dan?
gr corina |
bij 35 lukt 17 18 31 en 53 niet en bij 37 - 51 97 98 en 99 niet, ben nu bij d32 bezigm als jij 1 van deze hebt wil ik het graag horen.
gr abby |
| henriette |
| 25-05-2008 14:20 hallo |
|
|
|
ik las net dat jullie nieuwe levels hebben gevonden.
zou ik die ook kunnen krijgen???
ben een beetje zat van de oude levels. kom niet echt verder.
ik kan de russische levels niet op mijn computer krijgen.
wat ik fout doe weet ik niet, maar lukt niet.
alvast bedankt voor het antwoord.
groetjes Henriette |
| Corina |
| 25-05-2008 14:58 d35 level 17 en 18 |
|
|
|
| abbycail schreef: | bij 35 lukt 17 18 31 en 53 niet en bij 37 - 51 97 98 en 99 niet, ben nu bij d32 bezigm als jij 1 van deze hebt wil ik het graag horen.
gr abby |
17 lukt mij ook niet, maar 18 wel. waar heb je een probleem mee? met dat glitterding?
gr corina |
| Corina |
| 25-05-2008 15:13 Re: hallo |
|
|
|
| henriette schreef: | ik las net dat jullie nieuwe levels hebben gevonden.
zou ik die ook kunnen krijgen???
ben een beetje zat van de oude levels. kom niet echt verder.
ik kan de russische levels niet op mijn computer krijgen.
wat ik fout doe weet ik niet, maar lukt niet.
alvast bedankt voor het antwoord.
groetjes Henriette |
als je me je email even doorgeeft via een privébericht zal ik ze je toesturen.
gr corina |
| Corina |
| 25-05-2008 15:57 Re: hallo |
|
|
|
| Corina schreef: | als je me je email even doorgeeft via een privébericht zal ik ze je toesturen.
gr corina |
mailtjes zijn onderweg.
gr corina |
| abbycail |
| 25-05-2008 16:00 Re: d35 level 17 en 18 |
|
|
|
| Corina schreef: | 17 lukt mij ook niet, maar 18 wel. waar heb je een probleem mee? met dat glitterding?
gr corina |
heb 18 ook hoor had niet goed gekeken bij dat level.
gr abby |
| Corina |
| 25-05-2008 16:42 d37 level 51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | bij 35 lukt 17 18 31 en 53 niet en bij 37 - 51 97 98 en 99 niet, ben nu bij d32 bezigm als jij 1 van deze hebt wil ik het graag horen.
gr abby |
hoi abby, die groene diskettes willen wel lukken, maar het begin niet. hoe doe jij dat?
gr corina |
| Corina |
| 25-05-2008 17:35 d35 level 11 |
|
|
|
abby, kan je me helpen met dit level? ik weet niet hoe ik die infotron bij die gele diskettes moet pakken. je moet die gele opschuiven, maar dan kom je het vak niet meer uit....
gr corina |
| abbycail |
| 25-05-2008 18:43 Re: d37 level 51 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoi abby, die groene diskettes willen wel lukken, maar het begin niet. hoe doe jij dat?
gr corina |
heb eigenlijk nog niets gedaan daarvan , wat bedoel je met begin, het allereerste? dat is heel vlug rechts en onder zuigen en naar links, dan ging ik nar het vak erboven, die is simpel en dan die groene diskettes, die lukte niet, dus ben niet meer verder gegaan, dus als je me die groene diskettes wil uitleggen?
gr abby |
| abbycail |
| 25-05-2008 18:49 Re: d35 level 11 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, kan je me helpen met dit level? ik weet niet hoe ik die infotron bij die gele diskettes moet pakken. je moet die gele opschuiven, maar dan kom je het vak niet meer uit....
gr corina |
ga eerst naar boven en pak die infotron, ren 3 buisjes naar beneden en 2 naar rechts, wacht tot het horisontale buisje is ontploft ren door naar rechts laat de groene diskette vallen , dan vlug terug naar beneden die gele diskette naar rechts duwen en ontploffing afwachten en je kan door naar rechts en naar beneden naar de E.
gr abby |
| Corina |
| 25-05-2008 19:38 Re: d37 level 51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb eigenlijk nog niets gedaan daarvan , wat bedoel je met begin, het allereerste? dat is heel vlug rechts en onder zuigen en naar links, dan ging ik nar het vak erboven, die is simpel en dan die groene diskettes, die lukte niet, dus ben niet meer verder gegaan, dus als je me die groene diskettes wil uitleggen?
gr abby |
je gaat het vak in en ga naar beneden. pak onderweg de makkelijke infos mee. ga dan onder die dubbele groene linksonder staan, ga snel naar rechts, 1 omhoog en 1 naar rechts (naast die info gaan staan). wacht tot alles is gevallen en ga dan naar de info linksboven en laat die groenen vallen. pak dan die info in het midden en ga snel naar boven naar die info bovenin en blijf onder die groene wachten. dan snel 2 naar rechts, 2 naar beneden en 1 naar rechts. daar blijven wachten. en dan als laatste die 2 onder je pakken.
gr corina |
| Corina |
| 25-05-2008 19:43 d37 level 44 |
|
|
|
heb jij dit level al? bij mij ontploffen die E's elke keer. hoe heb jij dit gedaan?
gr corina |
| abbycail |
| 25-05-2008 20:19 Re: d37 level 44 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb jij dit level al? bij mij ontploffen die E's elke keer. hoe heb jij dit gedaan?
gr corina |
nu je het zegt, ik heb hem in 1x gehaald en toen ontplofte ze niet,en nu probeerde ik en ontplofte ze ook, zal hem weer spelen tot ik het weet hoe ik het ook al weer deed, zit nu alleen even tv te kijken. gr abby |
| abbycail |
| 25-05-2008 21:50 d37 level 44 |
|
|
|
snap er geen jota van, ik haal hem in 1x en nu lukt het niet meer, 1 troost voor je , hij is echt mogelijk.
gr abby
blijf af en toe proberen hoor. |
|
|