|
|
|
|
| abbycail |
| 05-05-2008 15:13 |
|
|
|
wat 96 van d1 betreft! als jij even met me mee kan denken hoe ik die rode kan pakken zonder dat er een infotron op valt en hij ontploft, kan je met de rode de E in, maar het lukt me maar niet.
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 05-05-2008 15:54 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben 2 uur bezig geweest maar 105 van d1 heb ik ook gehaald.
gr abby |
mag je me ook uitleggen. het begin snap ik wel maar daarna...
gr corina |
| Corina |
| 05-05-2008 15:55 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wat 96 van d1 betreft! als jij even met me mee kan denken hoe ik die rode kan pakken zonder dat er een infotron op valt en hij ontploft, kan je met de rode de E in, maar het lukt me maar niet.
gr abby |
die heb ik net ook geprobeerd, maar heb hetzelfde probleem. ga nog even kijken voor je.
gr corina |
| Corina |
| 05-05-2008 15:59 |
|
|
|
| abbycail schreef: | wat 96 van d1 betreft! als jij even met me mee kan denken hoe ik die rode kan pakken zonder dat er een infotron op valt en hij ontploft, kan je met de rode de E in, maar het lukt me maar niet.
gr abby |
het is me gelukt om die rode te pakken, je moet gewoon heel snel naar beneden wanneer het kan en direct die infotron pakken. maar dan wat? het probleem is dat dan de rest niet meer ontploft.
gr corina |
| abbycail |
| 05-05-2008 16:33 |
|
|
|
| Corina schreef: | het is me gelukt om die rode te pakken, je moet gewoon heel snel naar beneden wanneer het kan en direct die infotron pakken. maar dan wat? het probleem is dat dan de rest niet meer ontploft.
gr corina |
als het goed is heb je de 9 infotrons, zo niet kan je bij het begin 1 pakken door die andere bal op de groene diskettes te laten vallen, en aan de linkerkant eronder kan je er nog 1 pakken , de rode zet je bij de gele aan de linkerkant boven zodat de e vrij komt, of ontploffen ze niet meer onder aan de rechterkant? linkerkant is niet belangrijk, maar hoe doe jij dat dan precies? de rode pakken? ik ren me een ongeluk, welke rij laat jij ontploffen en waar ren je naar toe?
gr abby |
| abbycail |
| 05-05-2008 16:39 |
|
|
|
nou mij lukt het niet hoor, je blijft door die ontploffing automatisch stil staan en je kan zuigen of drukken naar beneden wat je kan,er komt pas beweging in je als de infotron al valt.
gr abby |
| abbycail |
| 05-05-2008 16:50 |
|
|
|
ik weet het al , het is de timing van ontploffen, je hebt de rode dan niet nodig,het is de bedoeling dat je alles laat ontploffen naar boven toe en die schaar moet net in dat hoekje zijn om de gele eronder ook te laten ontploffen, mij is dat nu gelukt perongeluk,
gr abby |
| Corina |
| 05-05-2008 17:33 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik weet het al , het is de timing van ontploffen, je hebt de rode dan niet nodig,het is de bedoeling dat je alles laat ontploffen naar boven toe en die schaar moet net in dat hoekje zijn om de gele eronder ook te laten ontploffen, mij is dat nu gelukt perongeluk,
gr abby |
dus je moet gewoon geluk hebben. je kan er niets aan doen om het te sturen?
gr corina |
| abbycail |
| 05-05-2008 17:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | dus je moet gewoon geluk hebben. je kan er niets aan doen om het te sturen?
gr corina |
ik geloof het wel, heb het nog een paar keer over gedaan om te kijken of je het kan sturen, maar dat lukt niet,en ik ben bang dat je net zo lang door moet gaan, tot het lukt, ik ben wel even aan het proberen om te kijken of het iets uithaalt als je hem iets vlugger of langzamer zet.
gr abby |
| Corina |
| 05-05-2008 17:47 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik geloof het wel, heb het nog een paar keer over gedaan om te kijken of je het kan sturen, maar dat lukt niet,en ik ben bang dat je net zo lang door moet gaan, tot het lukt, ik ben wel even aan het proberen om te kijken of het iets uithaalt als je hem iets vlugger of langzamer zet.
gr abby |
dat schaartje is bij mij meestal te vroeg in dat hoekje, maar volgens mij kan je daar niets aan doen.
gr corina |
| abbycail |
| 05-05-2008 20:12 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat schaartje is bij mij meestal te vroeg in dat hoekje, maar volgens mij kan je daar niets aan doen.
gr corina |
je kan ook niets doen,en het ging bij mij ook bij toeval, en nu herinner ik me dat het heel in het begin het ook een keer is gebeurd, toen wist ik nog niet hoe dat level ging, maar het staat me bij dat ik daar boven ook 1 of 2 infotrons kon pakken, maar wist niet meer hoe, en was het al een beetje vergeten tot het nu dus weer gebeurde, je moet het maar gewoon af en toe ertussen door proberen, tot het een keer wel gebeurd.
gr abby |
| Corina |
| 07-05-2008 13:19 d1-levels |
|
|
|
abby, welke levels kunnen volgens jou nu echt niet?
gr corina |
| abbycail |
| 07-05-2008 14:13 Re: d1-levels |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, welke levels kunnen volgens jou nu echt niet?
gr corina |
17 75 89 90 93 met een vraagteken. 106 snap ik niet aan de rechterkant.
109 111 lukt tot het midden, kan dan niet meer verder.
gr abby |
| abbycail |
| 07-05-2008 18:24 |
|
|
|
welke heb jij nog niet van d1? corina?
heb je al wat van thea gehoord?
gr abby |
| Corina |
| 08-05-2008 14:11 |
|
|
|
| abbycail schreef: | welke heb jij nog niet van d1? corina?
heb je al wat van thea gehoord?
gr abby |
nee, niets gehoord. van d1 moet ik nog: 91(kom ik niet doorheen), 96 (je kent het probleem), 100 (kan rennen wat ik wil, maar ben elke keer af), 104 (probleem rechtsboven, maar nog niet verder geprobeerd), 105 (weet niet meer wat het probleem was), 108 (wil gewoon niet lukken).
gr. corina |
| abbycail |
| 08-05-2008 14:25 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, niets gehoord. van d1 moet ik nog: 91(kom ik niet doorheen), 96 (je kent het probleem), 100 (kan rennen wat ik wil, maar ben elke keer af), 104 (probleem rechtsboven, maar nog niet verder geprobeerd), 105 (weet niet meer wat het probleem was), 108 (wil gewoon niet lukken).
gr. corina |
91 heb ik ook niet hoor, maar denk niet dat hij onmogelijk is, daarom heb ik hem niet vermeld, 100 moet je meteen in het begin al steeds de scharen terug sturen op een gegeven moment heb je even de kans om de bal veilig in het vakje te laten vallen, heb hem ook wel 10 x moeten doen, maar het is gelukt. 104 had ik uitgelegd , moet je maar proberen, 105 is gemakkelijk als je hem weet. 108 ben ik ook nog mee bezig, maar heb de helft al gehaald, je gaat alleen steeds weer af, dus steeds een hele lange pauze..
gr abby |
| abbycail |
| 08-05-2008 15:11 |
|
|
|
he corina, het valt me ineens op dat ik d77 en d78 niet heb van de dlevels die jij me hebt gestuurd, klopt dat of heb jij ze wel en kan je ze me alsnog toe sturen?
gr abby |
| Corina |
| 08-05-2008 15:23 |
|
|
|
| abbycail schreef: | he corina, het valt me ineens op dat ik d77 en d78 niet heb van de dlevels die jij me hebt gestuurd, klopt dat of heb jij ze wel en kan je ze me alsnog toe sturen?
gr abby |
klopt, heb ik ook niet. stonden er niet bij.
gr corina |
| abbycail |
| 08-05-2008 22:20 |
|
|
|
| Corina schreef: | klopt, heb ik ook niet. stonden er niet bij.
gr corina |
jammer..
gr abby |
| henriette |
| 10-05-2008 19:36 d01 |
|
|
|
Hallo,
wie kan mij helpen met level 13 van d01.
alvast bedankt
gr. henriette |
| henriette |
| 10-05-2008 19:52 d01 |
|
|
|
van d01 heb ik nummer 7, 9, 12 en 13 nog niet.
wie kan mij helpen?
gr. henriette |
| abbycail |
| 11-05-2008 8:02 Re: d01 |
|
|
|
| henriette schreef: | van d01 heb ik nummer 7, 9, 12 en 13 nog niet.
wie kan mij helpen?
gr. henriette |
heb je op het andere forum al geantwoord.
gr abby |
| Corina |
| 19-05-2008 14:35 darlok 2 level 47 |
|
|
|
abby of thea, heeft één van jullie dit level al? zo ja, dan graag wat hulp bij het vak met de E.
gr corina |
| abbycail |
| 20-05-2008 11:12 Re: darlok 2 level 47 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby of thea, heeft één van jullie dit level al? zo ja, dan graag wat hulp bij het vak met de E.
gr corina |
had nog niets van darlok 2 maar ben me aan het haasten om daar te komen
gr abby |
| abbycail |
| 20-05-2008 21:07 |
|
|
|
ben ik de hele dag bezig geweest , be ik eindelijk bij 47 van darlok 2 is het dat rotlevel, die heb ik inderdaad niet en thea ook niet. sorry ,,,,
gr abby |
| Corina |
| 21-05-2008 14:02 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben ik de hele dag bezig geweest , be ik eindelijk bij 47 van darlok 2 is het dat rotlevel, die heb ik inderdaad niet en thea ook niet. sorry ,,,,
gr abby |
he, wat jammer nou! ik kom niet verder en er zijn nog zo veel levels om te spelen van darlok2.
gr corina |
| Corina |
| 21-05-2008 14:48 |
|
|
|
abby, ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij heb ik een heleboel nieuwe levels "ontdekt". ik zal er nu één naar je mail sturen. wil jij even kijken of dit echt een nieuwe is?
gr corina |
| abbycail |
| 21-05-2008 15:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij heb ik een heleboel nieuwe levels "ontdekt". ik zal er nu één naar je mail sturen. wil jij even kijken of dit echt een nieuwe is?
gr corina |
ik heb hem er in 1x in kunnen zetten, alleen doet hij het niet, allerlei tekentjes, je weet wel, je krijgt dan beeld met allemaal witte blokjes met vraagtekentjes, herken je dit?
gr abby |
| Corina |
| 21-05-2008 15:26 |
|
|
|
ja, je hebt hem nog niet uitgepakt, denk ik. ik had dat ook de eerste keer. klik met rechtermuis op het bestand (met rits als het goed is) en kies alles uitpakken. er komen dan 3 nieuwe bestanden: een l32, een d32 en een doc.bestand. de l32 en doc. kan je verwijderen en d32 laat je staan in je levelsbestand van telco. start supa opnieuw op en als het goed is staat hij tussen d12 en d77.
gr corina |
| abbycail |
| 21-05-2008 15:36 |
|
|
|
ik heb hem, mag in de krant.. stuur de rest maar als je wilt, ik ga nu deze spelen kijken of hij lukt.
gr abby |
|
|
|