|
|
|
|
| Corina |
| 22-04-2008 17:18 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nog niet, maar er zijn 3 zussen van de 8 die die problemen hebben, maar we hebben allemaal wel wat, ik heb een kunstheup net als nog 2 zussen,ikheb vaatvernauwing, en daarom problemen bij m'n hart, een andere zus wordt vandaag geopereerd aan een nieuwe hartklep, zij had al problemen toen ze heel klein was, 2 broers hebben ook vaatvernauwing, oudste zus was altijd de gezondste en die heeft dus nu een hartaanval gehad,daar moet nog uitkomen, wat het was. 2 zussen hebben al borstkanker achter de rug. 1 zus heeft staar gehad en darmkanker, 1 zus heeft versleten nekwervel. 1 zus steeds te hoge bloeddruk en wordt nu ook onderzocht voor haar hart, dus een krakkemikkig gezin, maar allemaal waren we tot onze 40ste ongeveer zonder klachten hoor,we worden gewoon oud.
gr abby
ps zoek jij maar dlevel uit , ik weet niet welke jij nog moet en ik heb er al zo veel. |
zullen we d92 doen, daar moet ik ook nog best veel van doen.
gr corina |
|
|
|
|
| Corina |
| 22-04-2008 17:27 d92, level 18 |
|
|
|
heb 2 problemen met dit level: in het begin bij die bovenste rij groene diskettes ligt beneden een infotron. hoe krijg je die te pakken en rechts het laatste vak, hoe kom je daar uit?
gr corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 17:41 |
|
|
|
| Corina schreef: | zullen we d92 doen, daar moet ik ook nog best veel van doen.
gr corina |
is goed, begin bij het begin, en beginnen vanaf 1 en zeg welke het eerst komt die je niet hebt en of je uitleg nodig hebt.
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 17:43 Re: d92, level 18 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb 2 problemen met dit level: in het begin bij die bovenste rij groene diskettes ligt beneden een infotron. hoe krijg je die te pakken en rechts het laatste vak, hoe kom je daar uit?
gr corina |
had niet gezien dat je al iets had, deze heb ik nog niet dus die ga ik spelen en kijken of ik er uit komt.
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 17:53 d92 level 18 |
|
|
|
heb geen idee, dus ga er eens rustig voor zitten, even piekeren, of er een oplossing is.
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 17:58 Re: d92 |
|
|
|
| abbycail schreef: | had niet gezien dat je al iets had, deze heb ik nog niet dus die ga ik spelen en kijken of ik er uit komt.
gr abby |
ik dacht dat je alleen 15 22 39 58 66 77 83 88 91 92 96 106 109 en 110 nog moest?
gr corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 19:48 Re: d92 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik dacht dat je alleen 15 22 39 58 66 77 83 88 91 92 96 106 109 en 110 nog moest?
gr corina |
ik had hem ook dus hij moet kunnen, ik heb de levels opgeschreven die volgens mij niet kunnen, maar zoals je weet heb ik alles weer over moeten doen toen ik de extra levels er in probeerde te krijgen dus de levels die ik al had gedaan heb ik niet vermeld, ik ben alleen vergeten hoe en ik dacht zelfs dat tollie me dit level ooit hebt uitgelegd, maar dat weet ik niet zeker meer, maar wel weet ik dat ik hem heb uitgespeeld dus hij is mogelijk, ga nu verder met denken, heb even voor de tv gezeten, maar ben nu weer actief.
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 22-04-2008 20:20, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 22-04-2008 20:00 d92 level 18 |
|
|
|
je eerste vraag weet ik weer , schuif de groene naar het poortje en laat er een bal op vallen , ga dat vak eronder in pak de infotrons en laat een schaar los, ga naar boven en zorg dat de schaar onder die bal kan en gooi die bal erop, je kan nou die infotron pakken, met de 2 gele laat je de bal erboven zakken en naar beneden gooien , 1 gele zet je daar in het hoekje om de groene te laten ontploffen en de andere in het hoekje onder het kastje,
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 20:20 |
|
|
|
nou ik heb hem gehaald , als je door dat poortje dat laatste vak in gaat , gooi je de bal naar beneden, op de groene diskettes , kan je er daar ook weer uit, de linkerrij hoef je niet te laten ontploffen, maak met een groene weer dat vak eronder open, en pak de infotrons en je kan er dus weer uit waar je die bal hebt gegooid
gr abby. |
| abbycail |
| 22-04-2008 20:21 |
|
|
|
kom maar op met de volgende
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 20:28 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou ik heb hem gehaald , als je door dat poortje dat laatste vak in gaat , gooi je de bal naar beneden, op de groene diskettes , kan je er daar ook weer uit, de linkerrij hoef je niet te laten ontploffen, maak met een groene weer dat vak eronder open, en pak de infotrons en je kan er dus weer uit waar je die bal hebt gegooid
gr abby. |
bedankt, ben nu al een tijdje met 20 in de weer. kom door alle vakken heen maar moet nu nog een manier zien te vinden om dat een paar keer te doen.
gr corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 20:39 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedankt, ben nu al een tijdje met 20 in de weer. kom door alle vakken heen maar moet nu nog een manier zien te vinden om dat een paar keer te doen.
gr corina |
ik ben aan 39 begonnen, die had ik echt nog niet, het lukt steeds niet , maar ga nu proberen.
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 20:49 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik ben aan 39 begonnen, die had ik echt nog niet, het lukt steeds niet , maar ga nu proberen.
gr abby |
ben 22 aan het proberen (loko). kom al een heel eind. maar het is moeilijk de juiste volgorde te vinden.
gr corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 20:59 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben 22 aan het proberen (loko). kom al een heel eind. maar het is moeilijk de juiste volgorde te vinden.
gr corina |
daar hoef je niet aan te beginnen, ik ken hem helemaal, maar bij de E moet je je op een gegeven moment 3 ballen laten vallen om naar boven te kunnen en je kan niet heen en weer schuiven, dus verget het maar kijk maar op je tab, of jij moet iets zien wat mij ontgaat.
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 21:53 |
|
|
|
heb 39 van d92 gehaald, hield zelfs 7 infotrons over. nu de volgende maar proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 22:20 d92 |
|
|
|
ben nu met 91 bezig
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 23-04-2008 10:36, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 22-04-2008 22:45 d92 |
|
|
|
91 gehaald.en 92 had ik al
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 23-04-2008 10:36, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 23-04-2008 10:35 d92 |
|
|
|
he he bloed zweet en tranen maar 96 ook gehaald.
gr abby |
| Corina |
| 23-04-2008 19:53 |
|
|
|
| abbycail schreef: | waar ben jij nu bezig?
gr abby |
de levels van d92, maar ze willen niet.
gr corina |
| abbycail |
| 23-04-2008 20:04 |
|
|
|
| Corina schreef: | de levels van d92, maar ze willen niet.
gr corina |
22 was ook onmogelijk, maar er zijn er toch heel veel die best simpel zijn, als je uitleg wilt geef je maar een gil.
gr abby |
| Numix |
| 03-05-2008 15:11 chat topic |
|
|
numix.nl
|
We proberen de onderwerpen zo veel mogelijk "on topic" te houden (in dit geval: Supaplex), vandaar het verplaatsen van enkele berichten naar een nieuw "chat topic":
http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4499 |
| Corina |
| 04-05-2008 16:57 d1 level 92 93 en 96 |
|
|
|
abby, heb echt je hulp hier bij nodig. bij level 92: hoe voorkom je dat je gravity krijgt als je naar rechts gaat beneden? level 93: hoe krijg je al die infos uit die rij rechts en welke E gebruik je? level 96: snap ik helemaal niet.
gr corina |
| Corina |
| 04-05-2008 17:33 d1 level 104 |
|
|
|
ik snap dat vak rechtsboven niet. hoe krijg je die infos te pakken?
gr corina |
| abbycail |
| 04-05-2008 19:54 Re: d1 level 104 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik snap dat vak rechtsboven niet. hoe krijg je die infos te pakken?
gr corina |
ga er zo gauw mogelijk voor zitten, ben net thuis, uit eten geweest, nu even uitbuiken op de bank.
zal naar 92 93 96 en 104 kijken.
gr abby |
| abbycail |
| 04-05-2008 22:42 level 92 van d1 |
|
|
|
ik kom niet rechts beneden, dat is niet nodig, je zorgt dat je bij dat grote driehoek niets pakt beneden, je gaat door het onderste poortje en dan naar boven, en je pakt aan de bovenkant net voldoende infotrons om met de rode verder naar links te kunnen, ik versier het zelfs zo dat je de rode zet en als je er bovenop staat vlug onder zuigen en meteen naar links duwen , dan heb je de rode terug. dan naar links en zet een rode bij die 3 poortjes en ga door het bovenste poortje dan is de gravitie weg en kan je even terug om die infotrons in het vak eronder te pakken, dan naar boven naar links en groen weghalen bij dat poortje en naar beneden door poortje alle infotrons pakken die daar zijn door poortje erboven, die 2 scharen loslaten en rode pakken, daarmee ga je naar rechts door buisje en laat de rode bij dat poortje ontploffen, en ga daar rechts in de hoek die bal laten vallen, om de rest van de infotrons te pakken die je nog nodig hebt, ik ben daar eerlijk gezegt niet geweest, ik had al voldoende infotrons aan de linkerkant.
gr abby
als je het niet kan volgen dan wil ik wel precies uitleggen hoe ik het doe.
Laatst aangepast door abbycail op 05-05-2008 8:50, in totaal 1 keer bewerkt |
| abbycail |
| 04-05-2008 22:45 level 93 van d1 |
|
|
|
die krijg ik ook niet voor elkaar maar ben er nog steeds mee bezig
gr abby |
| abbycail |
| 04-05-2008 22:51 level 96 d1 |
|
|
|
die lukt helemaal, maar kan niet bij de E komen.
gr abby |
| abbycail |
| 04-05-2008 22:55 level 104 d1 |
|
|
|
heb met rechts boven geen moeite, kwestie van de ballen goed te laten vallen, alleen ben ik vergeten hoe ik dat ook al weer deed, je hebt in ieder geval niet alle infotrons nodig ,weet nog wel dat ik meer problemen had bij de poortjes om die ballen bij het begin te laten vallen.
ik ga morgen kijken of ik er weer in kan komen.
gr abby |
| abbycail |
| 05-05-2008 9:09 |
|
|
|
ben 2 uur bezig geweest maar 105 van d1 heb ik ook gehaald.
gr abby |
| abbycail |
| 05-05-2008 14:44 |
|
|
|
heb 104 van d1 weer gehaald, moest het wel 10 x over doen, als je rechts boven bent meteen aan het begin de eerste rij laten zakken, haal wel even groen weg naar rechts tot die blok, duw 3x een bal naar links gewoon eraf, nog even zeggen voor je hier begint, even bij de poortje links op het kastje drukken,en aan het begin bij al die infotrons niet alle groen weghalen, af en toe een vakje waar er meer ballen boven zitten, het word niet helemaal recht maar dat geeft niet, nu weer terug naar waar we waren, de 4de bal ook naar links eraf en dan die bal naar rechts duwen over dat poortje naar dat vak eronder, en zo ga je door , soms moet je een bal naar links rechts duwen, ga door tot er geen plaats meer is en ga dan verder, na een paar keer spelen lukte het me , dat ik nog maar 4 infotrons hoeft, dus die infotron bij de poortjes heb je niet nodig, als je de groene hebt laten vallen zodat je bij de poortjes er in kan ga je meteen 1 naar boven 3 poortjes naar links en 1 naar beneden en 2 naar links. dan kan je naar boven en heb je daar gravitie , maar je hoeft maar 4 infotrons, kan ook wat meer zijn , het verschilt, het beste is als je op z'n hoogst maar 7 moet, hoef je niet in dat linker vak te leuren, dan ga je naar beneden en je moet over de ballen naar links, je hebt daar gravitie, maar ook de rode nog, dus dat geeft niet , steeds als je over een bal moet zet je de rode , ga erbovenop staan zuig naar beneden de rode op en meteen naar links duwen, het mooie is dat je zo vaak kan proberen als je wilt, je kan niet af gaan, aan het einde helemaal links bij de poortjes ook de rode meenemen, je gaat er boven in naar de E en maak dat vak met de rode open,
gr abby |
|
|
|