|
|
|
|
| Corina |
| 20-04-2008 18:12 |
|
|
|
abby, weet jij nog waar je precies vastliep bij 91 voyager III?
gr corina |
|
|
|
|
| Corina |
| 20-04-2008 18:16 d95 level 96 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die mag je mij uitleggen, heb wel zo'n vermoeden, maar weet het niet echt..
gr abby |
eigenlijk is er niet zo veel uit te leggen. de truc is dat je bij de bovenste rij de groene zo laag mogelijk laat ontploffen zodat de bovenkant van het vak heel blijft. en de andere vakken moet je kijken waar de infotron zit. zit hij laag in een hoekje moet je het vak ook laag openmaken. verder is er één enkele rij. die krijg je vanaf links gezien na 2 dubbele rijen. van die enkele rij maak je de 3e en 4e open met een groene en tussen vak 1 en 2 zet je die rode. hoop dat je het een beetje snapt.
gr. corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 18:25 Re: d95 level 96 |
|
|
|
| Corina schreef: | eigenlijk is er niet zo veel uit te leggen. de truc is dat je bij de bovenste rij de groene zo laag mogelijk laat ontploffen zodat de bovenkant van het vak heel blijft. en de andere vakken moet je kijken waar de infotron zit. zit hij laag in een hoekje moet je het vak ook laag openmaken. verder is er één enkele rij. die krijg je vanaf links gezien na 2 dubbele rijen. van die enkele rij maak je de 3e en 4e open met een groene en tussen vak 1 en 2 zet je die rode. hoop dat je het een beetje snapt.
gr. corina |
la maar, krijg al hoofdpijn bij de gedachten alleen al
later misschien,
gr abby |
| abbycail |
| 20-04-2008 18:32 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, weet jij nog waar je precies vastliep bij 91 voyager III?
gr corina |
aan de rechterkant bij die ballen,
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 18:51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | aan de rechterkant bij die ballen,
gr abby |
bedoel je rechts of links.
gr. corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 19:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedoel je rechts of links.
gr. corina |
zoals ik al zei, aan de rechterkant , als je door het poortje gaat en dan de ballen beneden je.
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 19:42 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zoals ik al zei, aan de rechterkant , als je door het poortje gaat en dan de ballen beneden je.
gr abby |
oke, die lukken mij wel, maar helemaal links niet. heb je die ook geprobeerd?
gr corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 19:49 |
|
|
|
| Corina schreef: | oke, die lukken mij wel, maar helemaal links niet. heb je die ook geprobeerd?
gr corina |
daar ben ik nog niet geweest, zeg me hoe je de ballen daar beneden pakt dan ga ik proberen,
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 20:01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | daar ben ik nog niet geweest, zeg me hoe je de ballen daar beneden pakt dan ga ik proberen, kan trouwens 7 infotrons maken met de glitterdind door hem te ontploffen bij het poortje,
gr abby |
oke, slim van je want dan hoef je links die ene niet te pakken.
rechts: ga naar beneden en pak die info, duw die bal naar links, ga naar beneden onder die bal door en dan weer omhoog.
gr corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 20:08 |
|
|
|
| Corina schreef: | oke, slim van je want dan hoef je links die ene niet te pakken.
rechts: ga naar beneden en pak die info, duw die bal naar links, ga naar beneden onder die bal door en dan weer omhoog.
gr corina |
zo slim was het niet, ik zie ineens dat je er 7 moet pakken. en zoals jij dat rechts beschrijft doe ik ook maar ik blijf dan vastzitten, maar ik heb links al geprobeerd en ik kan ook die ene niet pakken.
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 20:16 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zo slim was het niet, ik zie ineens dat je er 7 moet pakken. en zoals jij dat rechts beschrijft doe ik ook maar ik blijf dan vastzitten, maar ik heb links al geprobeerd en ik kan ook die ene niet pakken.
gr abby |
jammer, weet je geen manier om er 8 van te maken?
gr corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 20:30 |
|
|
|
| Corina schreef: | jammer, weet je geen manier om er 8 van te maken?
gr corina |
was ik al mee bezig, maar helaas, krijg het trouwens niet voor elkaar aan de rechterkant, dus ik ben gekapt.
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 20:33 |
|
|
|
| abbycail schreef: | was ik al mee bezig, maar helaas, krijg het trouwens niet voor elkaar aan de rechterkant, dus ik ben gekapt.
gr abby |
het moet gewoon lukken: mij lukt het ook. je moet als je beneden bent, even wachten en dan vallen die 2 ballen boven samen naar links. en dan kan je er door.
ben nu met 87 bezig.
gr corina |
| abbycail |
| 20-04-2008 21:12 |
|
|
|
| Corina schreef: | het moet gewoon lukken: mij lukt het ook. je moet als je beneden bent, even wachten en dan vallen die 2 ballen boven samen naar links. en dan kan je er door.
ben nu met 87 bezig.
gr corina |
daar kom ik meteen in het begin bij die stapel ballen al niet door.
gr abby |
| Corina |
| 20-04-2008 22:51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | daar kom ik meteen in het begin bij die stapel ballen al niet door.
gr abby |
het is een kwestie van wachten tot alle ballen zijn gevallen, dus je gaat naar beneden en 1 opzij en wachten en dan pas weer 1 opzij en wachten, etc.
gr. corina |
| abbycail |
| 21-04-2008 7:18 |
|
|
|
| Corina schreef: | het is een kwestie van wachten tot alle ballen zijn gevallen, dus je gaat naar beneden en 1 opzij en wachten en dan pas weer 1 opzij en wachten, etc.
gr. corina |
oke... nu dan maar de bal boven de E wegtoveren.
gr abby |
| Corina |
| 21-04-2008 10:01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | oke... nu dan maar de bal boven de E wegtoveren.
gr abby |
volgens mij heb je daar toch geen last van.... omdat je via het vak daarboven weer terugkomt.. denk ik tenminste. ik weet alleen niet hoe ik alle ballen uit dat lange vak moet krijgen. het is hetzelfde als in de classic versie maar ik weet het niet meer. jij wel?
en hoe is het trouwens met je? je klinkt een beetje depri, klopt dat? laat niet de moed zakken hoor. je komt er wel doorheen.
gr corina |
| abbycail |
| 21-04-2008 10:49 |
|
|
|
| Corina schreef: | volgens mij heb je daar toch geen last van.... omdat je via het vak daarboven weer terugkomt.. denk ik tenminste. ik weet alleen niet hoe ik alle ballen uit dat lange vak moet krijgen. het is hetzelfde als in de classic versie maar ik weet het niet meer. jij wel?
en hoe is het trouwens met je? je klinkt een beetje depri, klopt dat? laat niet de moed zakken hoor. je komt er wel doorheen.
gr corina | de classic weer ik nog uit m'n hoofd.
de ballen boven lukt ook niet, , heb wel level 20 gehaald, ben niet depri hoor, verveel me alleen, begin die spelletjes zat te worden,
gr abby |
| Corina |
| 21-04-2008 11:20 |
|
|
|
| abbycail schreef: | de classic weer ik nog uit m'n hoofd.
de ballen boven lukt ook niet, , heb wel level 20 gehaald, ben niet depri hoor, verveel me alleen, begin die spelletjes zat te worden,
gr abby |
heb net de classic in spiegelbeeld gehaald (d96) maar die van d95 is toch weer heel anders. heb nu niet veel tijd meer om te oefenen, want mijn taxi komt zo. moet vandaag ook weer dialyseren. tot vanavond en dan zullen we hem toch echt wel oplossen.
gr corina |
| abbycail |
| 21-04-2008 15:35 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb net de classic in spiegelbeeld gehaald (d96) maar die van d95 is toch weer heel anders. heb nu niet veel tijd meer om te oefenen, want mijn taxi komt zo. moet vandaag ook weer dialyseren. tot vanavond en dan zullen we hem toch echt wel oplossen.
gr corina |
sterkte.. ik wordt donderdag opgenomen en vrijdag gedottert , dat worden dus al 2 nachtjes.
gr abby |
| Corina |
| 21-04-2008 17:59 |
|
|
|
| abbycail schreef: | sterkte.. ik wordt donderdag opgenomen en vrijdag gedottert , dat worden dus al 2 nachtjes.
gr abby |
dat is vervelend. maar wel fijn dat het wachten afgelopen zal zijn.
heb je nog naar 87 gekeken? zover ik het kan overzien, valt er één bal teveel naar beneden in het vak boven die E.
gr corina |
| abbycail |
| 21-04-2008 19:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat is vervelend. maar wel fijn dat het wachten afgelopen zal zijn.
heb je nog naar 87 gekeken? zover ik het kan overzien, valt er één bal teveel naar beneden in het vak boven die E.
gr corina |
ja, ik ben er mee gestopt , weet van d95 echt geen levels meer die kunnen. alleen 96 , maar die zal je me beter uit moeten leggen, geen idee waar ik moet beginnen,
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 9:33 d95 level 96 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja, ik ben er mee gestopt , weet van d95 echt geen levels meer die kunnen. alleen 96 , maar die zal je me beter uit moeten leggen, geen idee waar ik moet beginnen,
gr abby |
je gaat 5 naar links en dan naar boven en naar links tot je tussen de eerste 2 rijen staat. dan haal je tot de onderkant van het vak het groen weg en laat een groene vallen. je moet dit vak zo ver openmaken omdat linksonder de info beneden in het hoekje zit. je pakt de infos en gaat dan tellen hoeveel ballen er naar beneden komen als je de 2e rij openmaakt. in dit geval zijn dat er 5. maar in de 2e rij zit er weer een info laag in het vak, dus moet je dat vak ook weer laag openmaken. dus ga er rechts omheen naar beneden en ga tellen hoeveel groen je moet weghalen opdat je de 2e rij onderaan kan openmaken. in dit geval moet je het groen bij de 3e rij allemaal weghalen, dus tot onderaan het vak. laat dan de ballen vallen, ga naar boven en gooi een groene naar beneden. pak de infos en ga via de linkerkant naar beneden en onder het 1e en 2e vak door naar de volgende rij. daar haal je voor de zekerheid ook 4 groene vakjes weg. laat de ballen vallen en je ziet dat de infos in de 3e rij hoog zitten dus het vak kan je hoog openmaken. schuif dus 1 bal naar rechts. ga omhoog en gooi een groene naar beneden en pak de infos. bij de onderste rij zie je dat de info weer laag zit, dus het vak moet laag opengemaakt worden. je gaat de ballen naar links en rechts wegschuiven, maar wel zo dat je er nog uitkan. dan gooi je de laatste groene naar beneden en pak de infos.
zo doe je alle rijen. het is dus veel tel- en schuifwerk. alleen nadat je zo 2 rijen hebt gedaan vanaf de linkerkant komt er een enkele rij. maar dat had ik al uitgelegd.
gr corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 10:48 Re: d95 level 96 |
|
|
|
| Corina schreef: | je gaat 5 naar links en dan naar boven en naar links tot je tussen de eerste 2 rijen staat. dan haal je tot de onderkant van het vak het groen weg en laat een groene vallen. je moet dit vak zo ver openmaken omdat linksonder de info beneden in het hoekje zit. je pakt de infos en gaat dan tellen hoeveel ballen er naar beneden komen als je de 2e rij openmaakt. in dit geval zijn dat er 5. maar in de 2e rij zit er weer een info laag in het vak, dus moet je dat vak ook weer laag openmaken. dus ga er rechts omheen naar beneden en ga tellen hoeveel groen je moet weghalen opdat je de 2e rij onderaan kan openmaken. in dit geval moet je het groen bij de 3e rij allemaal weghalen, dus tot onderaan het vak. laat dan de ballen vallen, ga naar boven en gooi een groene naar beneden. pak de infos en ga via de linkerkant naar beneden en onder het 1e en 2e vak door naar de volgende rij. daar haal je voor de zekerheid ook 4 groene vakjes weg. laat de ballen vallen en je ziet dat de infos in de 3e rij hoog zitten dus het vak kan je hoog openmaken. schuif dus 1 bal naar rechts. ga omhoog en gooi een groene naar beneden en pak de infos. bij de onderste rij zie je dat de info weer laag zit, dus het vak moet laag opengemaakt worden. je gaat de ballen naar links en rechts wegschuiven, maar wel zo dat je er nog uitkan. dan gooi je de laatste groene naar beneden en pak de infos.
zo doe je alle rijen. het is dus veel tel- en schuifwerk. alleen nadat je zo 2 rijen hebt gedaan vanaf de linkerkant komt er een enkele rij. maar dat had ik al uitgelegd.
gr corina |
ik geef het op , ik snap er geen jota van, ga nog wel even op mezelf proberen, maar als het onderste vak open is kan je de andere er boven toch niet meer open maken?
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 11:22 |
|
|
|
ikheb hem wel zo'n beetje door hoor, ga nu verder proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 22-04-2008 12:54 |
|
|
|
heb hem gehaald.
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 13:03 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb hem gehaald.
gr abby |
dat is snel. ik deed er uren over, veelal omdat ik soms niet nadenk voordat ik iets doe.
gr. corina |
| abbycail |
| 22-04-2008 13:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat is snel. ik deed er uren over, veelal omdat ik soms niet nadenk voordat ik iets doe.
gr. corina |
ik zie het vaak niet, maar als ik het zie, dan gaat het ook goed, moest het trouwens ook wel 4x overdoen, door stomme foutjes, om vlug te zijn. nu is er werkelijk niets meer van d95, heb je 18 nog gehaald? naar welke dlevel zullen we nu naar toe gaan?
gr abby |
| Corina |
| 22-04-2008 14:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik zie het vaak niet, maar als ik het zie, dan gaat het ook goed, moest het trouwens ook wel 4x overdoen, door stomme foutjes, om vlug te zijn. nu is er werkelijk niets meer van d95, heb je 18 nog gehaald? naar welke dlevel zullen we nu naar toe gaan?
gr abby |
ja 18 heb ik gehaald, wat een makkie... als het eenmaal weet. zoek maar een dlevel uit, maakt mij niet uit.
gr corina
ps zat net nog even dat stukje van jou te lezen over je zussen en wat die allemaal mankeren. maar hoe zit het met jouw kinderen? hebben zij het ook, al die hartproblemen? |
| abbycail |
| 22-04-2008 15:38 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja 18 heb ik gehaald, wat een makkie... als het eenmaal weet. zoek maar een dlevel uit, maakt mij niet uit.
gr corina
ps zat net nog even dat stukje van jou te lezen over je zussen en wat die allemaal mankeren. maar hoe zit het met jouw kinderen? hebben zij het ook, al die hartproblemen? |
nog niet, maar er zijn 3 zussen van de 8 die die problemen hebben, maar we hebben allemaal wel wat, ik heb een kunstheup net als nog 2 zussen,ikheb vaatvernauwing, en daarom problemen bij m'n hart, een andere zus wordt vandaag geopereerd aan een nieuwe hartklep, zij had al problemen toen ze heel klein was, 2 broers hebben ook vaatvernauwing, oudste zus was altijd de gezondste en die heeft dus nu een hartaanval gehad,daar moet nog uitkomen, wat het was. 2 zussen hebben al borstkanker achter de rug. 1 zus heeft staar gehad en darmkanker, 1 zus heeft versleten nekwervel. 1 zus steeds te hoge bloeddruk en wordt nu ook onderzocht voor haar hart, dus een krakkemikkig gezin, maar allemaal waren we tot onze 40ste ongeveer zonder klachten hoor,we worden gewoon oud.
gr abby
ps zoek jij maar dlevel uit , ik weet niet welke jij nog moet en ik heb er al zo veel. |
|
|
|