NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 195, 196, 197 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
17-04-2008 20:35 Re: Level 102 en 103 Reageer met quote

Noreply schreef:
Hoi,

Ik speel nog de oude versie van supaplex. Kan iemand mij duidelijke uitleg geven over level 102 en 103?

Groetjes

wil ik wel doen, maar ik speel winplex en er zit toch meestal wel een verschil in, zeg maar wat je wilt weten , waar je blijft steken zeg maar, dan probeer ik het uit te leggen.
gr abby

thea5
17-04-2008 21:04  Reageer met quote

nee ik blijf heus wel supaplex spelen hoor, maar af en toe ben ik er een beetje moe van, dan ga ik ff wat anders proberen, maar dat gezeur van me, daar zijn jullie nog lang niet van af, hihihi
gr. thea
abbycail
18-04-2008 12:38  Reageer met quote

hee corina, laat je mij nu in de steek? je had me juist weer aangestoken met d95,
gr abby
thea5
18-04-2008 16:23  Reageer met quote

corina is een ander spelletje aan het doen, hihihihi
gr. thea
abbycail
18-04-2008 17:19  Reageer met quote

thea5 schreef:
corina is een ander spelletje aan het doen, hihihihi
gr. thea

had juist weer zin in plexen, maar ben toch maar weer gaan gold mineren
gr abby
Corina
18-04-2008 19:05  Reageer met quote

abbycail schreef:
hee corina, laat je mij nu in de steek? je had me juist weer aangestoken met d95,
gr abby

nee, ik ben niet een ander spel aan het doen. had problemen met de buikspoelingen en moest vandaag naar het ziekenhuis. moet nu tijdelijk over op de hemodialyse en heb vandaag daarvoor een nekkatheter gekregen. ging niet helemaal zonder slag en stoot en het resultaat is dat ik nu aan beide kanten veel pijn heb. zondag start de hemo. maar ik blijf tussendoor plexen hoor.
gr corina
Corina
18-04-2008 19:16  Reageer met quote

hoe gaan we het doen met d95? geven we per level aan waar we vastlopen? misschien heeft de één wel andere problemen met dat level dan de ander.
gr corina
abbycail
18-04-2008 19:19  Reageer met quote

Corina schreef:
nee, ik ben niet een ander spel aan het doen. had problemen met de buikspoelingen en moest vandaag naar het ziekenhuis. moet nu tijdelijk over op de hemodialyse en heb vandaag daarvoor een nekkatheter gekregen. ging niet helemaal zonder slag en stoot en het resultaat is dat ik nu aan beide kanten veel pijn heb. zondag start de hemo. maar ik blijf tussendoor plexen hoor.
gr corina

he getsie, wat vervelend nou. ik hoop maar dat de pijn vlug overgaat, wat is het verschil tussen buikspoeling en hemodialyse? ik ben een leek op dat gebied, zou je geholpen zijn met een nieuwe nier? of gaat dat bij jou niet? wat een vragen he, maar ik weet er ook niets van, beterschap in iedr geval..
gr abby
abbycail
18-04-2008 19:21  Reageer met quote

Corina schreef:
hoe gaan we het doen met d95? geven we per level aan waar we vastlopen? misschien heeft de één wel andere problemen met dat level dan de ander.
gr corina

zeg me eerst welke levels je wel hebt dan kijk ik of ik nog wat heb die jij nog moet, of andersom, ik blijf heen en weer gaan maar kan niets meer vinden.
gr abby
Corina
18-04-2008 19:30  Reageer met quote

abbycail schreef:
he getsie, wat vervelend nou. ik hoop maar dat de pijn vlug overgaat, wat is het verschil tussen buikspoeling en hemodialyse? ik ben een leek op dat gebied, zou je geholpen zijn met een nieuwe nier? of gaat dat bij jou niet? wat een vragen he, maar ik weet er ook niets van, beterschap in iedr geval..
gr abby

ja ik zou zeker geholpen zijn met een nieuwe nier, maar ja.....
buikspoeling: je brengt via een katheter spoelvloeistoffen in je buikholte en het buikvlies laat "vuile" deeltjes uit je bloed door en kom dan in het spoelvloeistof terecht. na een bepaalde tijd haal je het vuile vloeistof eruit en doe je er weer schone in. ik doe dat 's nachts. een machine doet die wissels voor mij.
hemodialyse: je wordt gereinigd via je bloed. dat gaat door een machine, die het vuil eruit filtert en het "schone" bloed komt weer terug in je lichaam. je ligt gemiddeld zo'n 4 uur aan een machine. en dat 3x per week, in het ziekenhuis.
gr corina
Corina
18-04-2008 19:35 d95 Reageer met quote

ik heb: 1 2 4 7 8 9 11 15 16 17 21 32 35 38 39 41 44 49 56 62 65 74 en 94.
gr corina
abbycail
18-04-2008 20:11 Re: d95 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb: 1 2 4 7 8 9 11 15 16 17 21 32 35 38 39 41 44 49 56 62 65 74 en 94.
gr corina

nou ik heb dezelfde als jij en dan nog 12 19 22 24 84 104 109 en die vallen eigenlijk niet uit te leggen , je moet daar gewoon geluk hebben voor de rest heb ik lopen spitten, maar kan niets vinden die eventueel nog zou kunnen,
vervelend voor je dat je 3 per week naar het ziekenhuis moet, sta je op een wachtlijst voor een nier? je hebt zeker niet zo'n grote familie , hoop niet dat ik iets verkeerd zeg, maar ik heb bijvoorbeeld 8 zussen en 2 broers en een lange reeks neven en nichtjes, mijn neef heeft een tijdje geleden stamcellen gegeven aan zijn broertje, heeft wel niet geholpen, hij is overleden, maar ik bedoel maar , mijn zus wordt dinsdag geopereerd , ze krijgt een nieuwe hartklep, mijn oudste zus was in oktober erg ziek, griep dacht ze , in die tijd was ik ook zo ziek en een paar andere zussen ook, alleen zij bleef maar erg moe en lusteloos, dus is ze naar de dokter gegaan, ze kreeg gisteren de uitslag van het onderzoek, nu bleek dat ze toendertijd een hartinfarct heeft gehad, nu moet ze ook een hartkatheterisatie ,
gr abby
abbycail
18-04-2008 20:14  Reageer met quote

ben nu 111 maar weer eens aan het proberen.
gr abby
Corina
18-04-2008 20:24  Reageer met quote

abbycail schreef:
ben nu 111 maar weer eens aan het proberen.
gr abby

die kan echt niet, want in het begin krijg je 2 ballen ipv 1 bal achter je aan als je naar beneden gaat en die infotron ligt dan voor het poortje.
gr corina
abbycail
18-04-2008 20:30  Reageer met quote

Corina schreef:
die kan echt niet, want in het begin krijg je 2 ballen ipv 1 bal achter je aan als je naar beneden gaat en die infotron ligt dan voor het poortje.
gr corina

dat heb ik wel op gelost, je gaat door het poortje naar beneden, en duwt de bal naar links en je doet dan eerst de linkerbovenkant en dan ga je naar boven om die 2 infotrons te pakken en door de buisjes weer naar beneden , ik blijf steken in het midden bovenaan waar je die bal op de 2 groene diskettes moet gooien, dan vlug naar beneden en normaal moet je dan 1 bal laten zakken om weer door die poortjes omhoog te gaan , maar nu 2 en dat wordt moeilijk,
gr abby
Corina
18-04-2008 21:14  Reageer met quote

abbycail schreef:
dat heb ik wel op gelost, je gaat door het poortje naar beneden, en duwt de bal naar links en je doet dan eerst de linkerbovenkant en dan ga je naar boven om die 2 infotrons te pakken en door de buisjes weer naar beneden , ik blijf steken in het midden bovenaan waar je die bal op de 2 groene diskettes moet gooien, dan vlug naar beneden en normaal moet je dan 1 bal laten zakken om weer door die poortjes omhoog te gaan , maar nu 2 en dat wordt moeilijk,
gr abby

ik snap het begin nog steeds niet. maar ik stop er nu mee. ik ga lekker slapen, hoop ik. tot morgen.
gr corina
abbycail
18-04-2008 22:16  Reageer met quote

Corina schreef:
ik snap het begin nog steeds niet. maar ik stop er nu mee. ik ga lekker slapen, hoop ik. tot morgen.
gr corina

als je naar beneden gaat en je duwt de bal opzij ga je naar beneden door het poortje en de bal links van je duw je naar links in het vakje, dan ga je erlangs en doe je de linkerkant eerst, als je dan weer terug komt door dat buisje ga je naar boven en die ballen laat je vallen, je pakt die 2 infotrons en gaat naar rechts door het buisje en naar beneden, maar het maakt niet uit want je blijft in het midden boven toch steken, welterusten...
gr abby
Corina
19-04-2008 19:35  Reageer met quote

abbycail schreef:
als je naar beneden gaat en je duwt de bal opzij ga je naar beneden door het poortje en de bal links van je duw je naar links in het vakje, dan ga je erlangs en doe je de linkerkant eerst, als je dan weer terug komt door dat buisje ga je naar boven en die ballen laat je vallen, je pakt die 2 infotrons en gaat naar rechts door het buisje en naar beneden, maar het maakt niet uit want je blijft in het midden boven toch steken, welterusten...
gr abby

hoi abby, ben je nog bezig met 111? of ben je weer aan het gold minen?
ik ben al een paar uur bezig met 96. blijf net zo lang doorgaan tot het lukt.
gr corina
Corina
19-04-2008 21:51  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, ben je nog bezig met 111? of ben je weer aan het gold minen?
ik ben al een paar uur bezig met 96. blijf net zo lang doorgaan tot het lukt.
gr corina

he he, hij was moeilijk, maar ik heb hem.
maar ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis om te spoelen, dus ik ga naar bed. tot morgen.
gr corina
abbycail
20-04-2008 10:49  Reageer met quote

Corina schreef:
he he, hij was moeilijk, maar ik heb hem.
maar ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis om te spoelen, dus ik ga naar bed. tot morgen.
gr corina

die mag je mij uitleggen, heb wel zo'n vermoeden, maar weet het niet echt..
gr abby
thea5
20-04-2008 12:11 level 18, d95 Reageer met quote

hebben jullie dit leveltje niet, en hij is zoooooooo makkelijk
gr. thea
abbycail
20-04-2008 13:13 Re: level 18, d95 Reageer met quote

thea5 schreef:
hebben jullie dit leveltje niet, en hij is zoooooooo makkelijk
gr. thea

jij wel dan?
gr abby
thea5
20-04-2008 13:24 level 18, d95 Reageer met quote

ja ik heb hem wel, joepieeeeeeeeee eindelijk een level die jullie niet hebben, hahahaha
gr. thea
abbycail
20-04-2008 13:37 Re: level 18, d95 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja ik heb hem wel, joepieeeeeeeeee eindelijk een level die jullie niet hebben, hahahaha
gr. thea

hoe dan?
gr abby
thea5
20-04-2008 13:43 level 18, d95 Reageer met quote

meteen als ie begint naar rechts gaan, en als die groene komt, duw je hem naar links, verder is het een peulenschilletjes
gr. thea
abbycail
20-04-2008 14:01 Re: level 18, d95 Reageer met quote

thea5 schreef:
meteen als ie begint naar rechts gaan, en als die groene komt, duw je hem naar links, verder is het een peulenschilletjes
gr. thea

dat had ik ook al bedacht, en hoe pak je dan de infotron en ga je naar de E?
gr abby
laat maar ik heb hem al
thea5
20-04-2008 14:03 level 18, d95 Reageer met quote

gewoon onder door het poortje, je laat aan de beide zijden die groene vallen, en je kan zo naar de E
gr. thea
abbycail
20-04-2008 14:12 Re: level 18, d95 Reageer met quote

thea5 schreef:
gewoon onder door het poortje, je laat aan de beide zijden die groene vallen, en je kan zo naar de E
gr. thea

fout.. dan ontplof je , je gaat door het poortje naar beneden en laat de 3 groene links ontploffen door het groen eronder weg te halen en vlug onder die 2 groene rechts gaan staan, pas als die 3 zijn ontploft kan je die 2 laten vallen en vlug naar de E, ha ha ha
gr abby
thea5
20-04-2008 14:27  Reageer met quote

ja tuurlijk, zo bedoel ik dat ook
gr. thea
abbycail
20-04-2008 16:11  Reageer met quote

thea5 schreef:
ja tuurlijk, zo bedoel ik dat ook
gr. thea

hi hi hi
Plaats Reactie Pagina 196 van 319