|
|
|
|
| abbycail |
| 16-04-2008 12:24 Re: d95 level 38 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik heb deze ook net gehaald. nogmaals: het is een kleine moeite voor me om de oplossing op het forum te zetten. maar ik weet dat jij het ook leuk vindt om zelf op de oplossing te komen. geef maar een gil als het anders is.
gr corina |
deze begrijp ik wel, maar ben schijnbaar niet snel genoeg om te voorkomen dat rechts 2 infotronnen ontploffen en dan ook nog een groen op het poortje op de E te gooien
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 16-04-2008 13:01 |
|
|
|
en level 39 van d95 kan ook.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 13:23 |
|
|
|
| Corina schreef: | en level 39 van d95 kan ook.
gr corina |
die heb ik , maar 38 mag je me zeggen hoe jij het doet.
gr abby
ps ga nu naar de cardioloog.. |
| Corina |
| 16-04-2008 13:29 d95 level 38 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die heb ik , maar 38 mag je me zeggen hoe jij het doet.
gr abby
ps ga nu naar de cardioloog.. |
pak de infotrons. laat de gele ontploffen en ga dan zover mogelijk steeds naar beneden en ga boven de meeste rechtse infotron staan. zodra ontploffing weg is, infotron pakken, groene opzij schuiven en infotron eronder pakken. de ontploffing is nu gestopt. laat de rest nog even zitten en ga naar het andere vak, naar al die groene diskettes je moet de rij onderbreken voordat hij bij dat vak met die infotrons aankomt door er een groene uit te schuiven. pak dan de rest van de infotrons en ga naar rechtsboven en laat de laatste groene naar beneden komen op het vak met de E.
gr corina |
| Corina |
| 16-04-2008 14:40 |
|
|
|
d95 level 44 heb ik ook gehaald.
gr. corina
Laatst aangepast door Corina op 16-04-2008 17:06, in toaal 2 keer bewerkt |
| abbycail |
| 16-04-2008 16:09 Re: d95 level 38 |
|
|
|
| Corina schreef: | pak de infotrons. laat de gele ontploffen en ga dan zover mogelijk steeds naar beneden en ga boven de meeste rechtse infotron staan. zodra ontploffing weg is, infotron pakken, groene opzij schuiven en infotron eronder pakken. de ontploffing is nu gestopt. laat de rest nog even zitten en ga naar het andere vak, naar al die groene diskettes je moet de rij onderbreken voordat hij bij dat vak met die infotrons aankomt door er een groene uit te schuiven. pak dan de rest van de infotrons en ga naar rechtsboven en laat de laatste groene naar beneden komen op het vak met de E.
gr corina |
dat is precies wat ik al zei, alleen red ik het niet om op tijd die groene naar beneden te laten vallen, maar zal het nog wel proberen.
gr abby |
| abbycail |
| 16-04-2008 16:14 |
|
|
|
| Corina schreef: | d95 level 44 heb ik ook gehaald. (wat ben ik op dreef he)
gr. corina |
die had ik ook al
gr abby
O NEE ik bedoelde 45 , 44 kan ik wel maar 1 infotron kan ik beneden niet pakken eerste vak rechtsonder, hoe doe jij dat?
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 17:07 |
|
|
|
level 56 ook gehaald.
gr corina |
| Corina |
| 16-04-2008 17:09 |
|
|
|
| abbycail schreef: | die had ik ook al
gr abby
O NEE ik bedoelde 45 , 44 kan ik wel maar 1 infotron kan ik beneden niet pakken eerste vak rechtsonder, hoe doe jij dat?
gr abby |
middenonderin tussen de infotrons zie je 2 ballen naast elkaar. daar moet je dat schaartje laten ploffen, dan kan je zowel naar links als naar rechts.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 18:00 |
|
|
|
| Corina schreef: | middenonderin tussen de infotrons zie je 2 ballen naast elkaar. daar moet je dat schaartje laten ploffen, dan kan je zowel naar links als naar rechts.
gr corina |
ik laat daar al een schaar ontploffen en je kan 2 infotrons links pakken en 1 rechts, maar verder naar rechts gaat niet en daar verder rechts ligt nog een infotron,????????????
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 18:51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik laat daar al een schaar ontploffen en je kan 2 infotrons links pakken en 1 rechts, maar verder naar rechts gaat niet en daar verder rechts ligt nog een infotron,????????????
gr abby |
ik snap wat je bedoelt. je gaat dan hok in met dat schaartje, pakt de infotrons en ga dan onder een bal staan en laat het schaartje boven de uitgang ontploffen. zo kan je de rest pakken. hoop dat je dit bedoelde.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 19:46 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik snap wat je bedoelt. je gaat dan hok in met dat schaartje, pakt de infotrons en ga dan onder een bal staan en laat het schaartje boven de uitgang ontploffen. zo kan je de rest pakken. hoop dat je dit bedoelde.
gr corina |
ooooooooooooo ik had de ballen over het hoofd gezien in dat vak, komt voor elkaar nu,
gr abby |
| abbycail |
| 16-04-2008 20:03 |
|
|
|
| Corina schreef: | level 56 ook gehaald.
gr corina |
kom daar een bal tekort rechts.
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 20:09 |
|
|
|
| abbycail schreef: | kom daar een bal tekort rechts.
gr abby |
hoe bedoel je?
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 20:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | hoe bedoel je?
gr corina |
nou 5 ballen en 6 vakken, oke.. 1 2 vakken tegelijk open, maar dan nog dat vakje met de groene diskette , nou zie ineens dat je 1 infotron mag laten zitten, altijd kijk ik en als ik het een keer vergeet, krijg je zoiets , kan ik weer overnieuw..
gr abby
ps de keuken van thea moet wel heeeel groot zijn, dat het zo lang duurt om hem te soppen, |
| Corina |
| 16-04-2008 20:29 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou 5 ballen en 6 vakken, oke.. 1 2 vakken tegelijk open, maar dan nog dat vakje met de groene diskette , nou zie ineens dat je 1 infotron mag laten zitten, altijd kijk ik en als ik het een keer vergeet, krijg je zoiets , kan ik weer overnieuw..
gr abby
ps de keuken van thea moet wel heeeel groot zijn, dat het zo lang duurt om hem te soppen, |
welnee, die is d'r hele huis aan het doen. je hebt nog van die ouderwetse huisvrouwen die grote schoonmaak houden.
hoe was het nou bij die cardioloog van je?
en met welk level ben je toch bezig?
gr corina |
| Corina |
| 16-04-2008 20:30 |
|
|
|
laat maar, dacht dat je nog met 44 bezig was. loop achter.
gr corina |
| Corina |
| 16-04-2008 20:36 |
|
|
|
weet je wat ik niet snap abby, dat er zoveel levels zijn die niet opgelost kunnen worden. hoe kan dat nou? ze zullen toch niet zo stom zijn. ik bedoel als je een level verandert, probeer je hem toch eerst uit?
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 20:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | welnee, die is d'r hele huis aan het doen. je hebt nog van die ouderwetse huisvrouwen die grote schoonmaak houden.
hoe was het nou bij die cardioloog van je?
en met welk level ben je toch bezig?
gr corina |
cardioloog was zonde van mijn tijd, heb 3 kwartier in de wachtkamer gezeten, werd filmpje gemaakt(uiteraard hetzelfde als anders) vraagt hij, heb je al wat gehoord, ik zeg ja gisteren, over ongeveer 3 weken ben ik aan de beurt, zegt hij dan zie ik je weer over 6 weken, en voor ik het wist stond ik weer buiten.
ben weer even gestopt met plexen , vind d95 ook niet veel aan, je komt er in veel gevallen ook zo laat achter dat hij niet kan, heel stom inderdaad, zullen wij eens een moeilijk spel maken? als ik wist hoe het moest, zou ik het meteen doen,
gr abby
ps ze kan bij mij ook wel grote schoonmaak komen houden, |
| thea5 |
| 16-04-2008 21:15 |
|
|
|
hahahahaha ik ben helemaal geen grote schoonmaak aan het houden, ben niet zo n mietje dat ik de hele dag met een poetsdoek door het huis heen ren, zit de hele avond al met een spel waar je allerlei dingen moet zoeken, wel geinig
jammer dat je die spellen maar een uur kan spelen
gr. thea |
| abbycail |
| 16-04-2008 21:18 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hahahahaha ik ben helemaal geen grote schoonmaak aan het houden, ben niet zo n mietje dat ik de hele dag met een poetsdoek door het huis heen ren, zit de hele avond al met een spel waar je allerlei dingen moet zoeken, wel geinig
jammer dat je die spellen maar een uur kan spelen
gr. thea |
dat is zylom zeker, ik heb gewoon spellen ingetikt, en heb een hele lijst spellen, die ik nu aan het afwerken bent, zylom blijft bij mij vaak hangen,vastzitten bedoel ik dus..
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 21:37 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat is zylom zeker, ik heb gewoon spellen ingetikt, en heb een hele lijst spellen, die ik nu aan het afwerken bent, zylom blijft bij mij vaak hangen,vastzitten bedoel ik dus..
gr abby |
dus jullie laten mij en winplex gewoon in de steek! fraai hoor....
zal het dus zelf moeten uitzoeken.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 22:13 |
|
|
|
| Corina schreef: | dus jullie laten mij en winplex gewoon in de steek! fraai hoor....
zal het dus zelf moeten uitzoeken.
gr corina |
nee hoor , ik ben er toch nog steeds, ook al speel ik soms wel iets anders, ben niet zo verslaaft als thea. hi hi die laat meteen niets meer horen , maar ik ben braaf, ga wel steeds met supa verder hoor, maar ook steeds weer even wat anders,
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 22:36 |
|
|
|
heb net met hulp van mijn zoon 94 gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 22:58 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb net met hulp van mijn zoon 94 gehaald.
gr corina |
van d95? heb hem ook net gehaald, gewoon creatief de groene gebruiken.
gr abby |
| abbycail |
| 17-04-2008 10:35 |
|
|
|
38 van d95 ook gehaald hoor.
gr abby |
| abbycail |
| 17-04-2008 11:10 |
|
|
|
heb level 109 van d95
gr abby |
| supaplexer |
| 17-04-2008 13:21 level 26 |
|
|
|
hoi,
ik ben nu bij level 26 die heet one,
maar ik kom er maar steeds niet uit hoe je dat level moet doen....
weet iemand het antwoord?
gr |
| supaplexer |
| 17-04-2008 13:25 |
|
|
|
ik heb het! |
| Noreply |
| 17-04-2008 18:19 Level 102 en 103 |
|
|
|
Hoi,
Ik speel nog de oude versie van supaplex. Kan iemand mij duidelijke uitleg geven over level 102 en 103?
Groetjes |
|
|