|
|
|
|
| thea5 |
| 13-04-2008 19:43 de8 level 18 |
|
|
|
ook bedankt corina, ik heb hem ook gehaald
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 13-04-2008 20:23 Re: d95 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb even je lijstje nagekeken. heb nog niet zo veel levels van d95. maar de levels 49 en 65 kunnen wel.
gr corina |
ja deze had ik nog niet gedaan, maar nu wel, ik vermelde ook alleen de levels die ik had gedaan, verder zie ik niet of een level nou wel kan of niet vandaar,
gr abby |
| Corina |
| 14-04-2008 18:16 d8 level 104 |
|
|
|
abby of thea, even een vraagje. het gaat over het eerste vak. kunnen jullie daar alle infotrons pakken?
gr corina |
| abbycail |
| 14-04-2008 19:45 Re: d8 level 104 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby of thea, even een vraagje. het gaat over het eerste vak. kunnen jullie daar alle infotrons pakken?
gr corina |
nee , er blijft er 1 zitten, of dat erg is weet ik niet, ben nog niet verder gegaan daar,
gr abby |
| Corina |
| 14-04-2008 19:52 Re: d8 level 104 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee , er blijft er 1 zitten, of dat erg is weet ik niet, ben nog niet verder gegaan daar,
gr abby |
jammer, want als je die ook kan pakken, kan je het level wel uitspelen.
gr corina |
| Corina |
| 15-04-2008 11:28 d8 level 94 |
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoe je door het middengedeelte komt?
gr corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 11:39 Re: d8 level 94 |
|
|
|
| Corina schreef: | kan iemand mij vertellen hoe je door het middengedeelte komt?
gr corina |
nee mij lukt het ook niet, had hem niet bij mijn lijstje staan, zeker vergeten , het zijn er ook zoveel.
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 13:20 d95 level 7 |
|
|
|
abby, hoe heb jij de infotrons in de hoeken te pakken gekregen?
gr corina |
| Corina |
| 15-04-2008 13:58 d95 level 17 |
|
|
|
abby, hoe heb je 11 hokjes open kunnen krijgen met maar 10 ballen?
gr corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 15:04 Re: d95 level 17 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, hoe heb je 11 hokjes open kunnen krijgen met maar 10 ballen?
gr corina |
zie je de eerste 2 vakken schuin naast elkaar helemaal links?
die bal daar boven en laten zakken tot hij op het hoekje van de linkse vak ligt, erom heen beneden langs de linkerschaar vrij laten en vlug langs die draaiende schaar naar boven , die schaar komt achter je aan en alle bei de scharen ontploffen als de bal er op valt, en beide vakken zijn open.
gr abby |
| abbycail |
| 15-04-2008 15:08 Re: d95 level 7 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, hoe heb jij de infotrons in de hoeken te pakken gekregen?
gr corina |
ga voorzichtig aan de rechterkant omhoog zodat de ballen niet vallen , dat is mogelijk , dan kan je via die weg weer terug naar beneden.
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 17:38 Re: d95 level 7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ga voorzichtig aan de rechterkant omhoog zodat de ballen niet vallen , dat is mogelijk , dan kan je via die weg weer terug naar beneden.
gr abby |
bedankt abby, ik heb ze allebei gehaald.
gr. corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 17:53 Re: d95 level 7 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedankt abby, ik heb ze allebei gehaald.
gr. corina |
hi hi ben ik toch nog ergens goed voor,
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 17:59 d95 level 23 |
|
|
|
waar loop jij precies vast bij dit level?
gr corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 18:20 Re: d95 level 23 |
|
|
|
| Corina schreef: | waar loop jij precies vast bij dit level?
gr corina |
dat kan ik eigenlijk niet zeggen, had ongeveer 4 of 5 vakken gehad en toen ging ik af, en ben ik niet meer door gegaan , en later natuurlijk vergeten, blijf jij dan al ergens steken?
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 19:18 Re: d95 level 23 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat kan ik eigenlijk niet zeggen, had ongeveer 4 of 5 vakken gehad en toen ging ik af, en ben ik niet meer door gegaan , en later natuurlijk vergeten, blijf jij dan al ergens steken?
gr abby |
ik ga naar links, omhoog, naar rechts en in dit vak zet ik de rode rechtsbovenin. ga dan eerst dat kleine vakje in en daarna die daarnaast en daar kom ik vast te zitten als ik die onderste infotron wil pakken.
gr corina |
| Corina |
| 15-04-2008 19:21 Re: d95 level 23 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik ga naar links, omhoog, naar rechts en in dit vak zet ik de rode rechtsbovenin. ga dan eerst dat kleine vakje in en daarna die daarnaast en daar kom ik vast te zitten als ik die onderste infotron wil pakken.
gr corina |
laat maar, ik heb hem, maar daarna zit je vast omdat je maar 1 rode hebt en dubbele rijen om doorheen te komen.
gr corina |
| Corina |
| 15-04-2008 19:26 |
|
|
|
waar ben jij mee bezig? misschien is het handig als we samen opwerken, zodat we kunnen overleggen?
gr corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 20:16 |
|
|
|
| Corina schreef: | waar ben jij mee bezig? misschien is het handig als we samen opwerken, zodat we kunnen overleggen?
gr corina |
zal ik eens heel eerlijk zijn? ben al een hele tijd niet meer aan het plexen. ben op dit moment verslaafd aan een ander spelletje gold miner , af en toe ga ik weer plexen maar zodra ik af ga heb ik al geen zin meer, komt wel weer terug even een pauze, maar ik blijf op het forum komen hoor, voor eventuele hulp, morgen voor controle naar de cardioloog, kreeg vandaag wel een telefoontje dat ik binnen 3 weken opgeroepen kan worden om te dotteren, moet ik weer een nacht blijven, als het maar helpt, de cardioloog had er een hard hoofd in,
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 20:34 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zal ik eens heel eerlijk zijn? ben al een hele tijd niet meer aan het plexen. ben op dit moment verslaafd aan een ander spelletje gold miner , af en toe ga ik weer plexen maar zodra ik af ga heb ik al geen zin meer, komt wel weer terug even een pauze, maar ik blijf op het forum komen hoor, voor eventuele hulp, morgen voor controle naar de cardioloog, kreeg vandaag wel een telefoontje dat ik binnen 3 weken opgeroepen kan worden om te dotteren, moet ik weer een nacht blijven, als het maar helpt, de cardioloog had er een hard hoofd in,
gr abby |
je moet altijd positief blijven! vorig jaar is mijn schoonzusje gedotterd en ze is er enorm van opgeknapt.
ik snap best wel dat je af en toe doodziek van het plexen wordt, vooral als je alle levels al bijna hebt uitgespeeld en alleen nog maar de "onmogelijke" over hebt. ik heb er nog genoeg te doen, maar af en toe zie ik het ook niet meer zo zitten en dan ga ik wat anders doen. veel sterkte morgen.
gr corina |
| abbycail |
| 15-04-2008 21:22 |
|
|
|
| Corina schreef: | je moet altijd positief blijven! vorig jaar is mijn schoonzusje gedotterd en ze is er enorm van opgeknapt.
ik snap best wel dat je af en toe doodziek van het plexen wordt, vooral als je alle levels al bijna hebt uitgespeeld en alleen nog maar de "onmogelijke" over hebt. ik heb er nog genoeg te doen, maar af en toe zie ik het ook niet meer zo zitten en dan ga ik wat anders doen. veel sterkte morgen.
gr corina |
ben ook altijd positief hoor, lig er niet eens meer van wakker als het toch nog een operatie wordt , wat ik nog het vervelendste vind , zijn de overnachtingen, lig toch het liefst in m'n eigen bed en trouwens sandy kan niet zonder me, ze vertrouwd het nu al niet , door die ene nacht dat ik ben weg geweest, ze gaat zelfs mee naar de wc... maf beest.
gr abby |
| Corina |
| 15-04-2008 22:29 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben ook altijd positief hoor, lig er niet eens meer van wakker als het toch nog een operatie wordt , wat ik nog het vervelendste vind , zijn de overnachtingen, lig toch het liefst in m'n eigen bed en trouwens sandy kan niet zonder me, ze vertrouwd het nu al niet , door die ene nacht dat ik ben weg geweest, ze gaat zelfs mee naar de wc... maf beest.
gr abby |
ik ken dat; de chihuahua van mijn zusje loopt haar ook overal achterna.
en inderdaad de nachten in het ziekenhuis zijn het ergst; ik kan nooit slapen en dan duurt zo'n nacht zo lang en thuis ga ik er gewoon uit, maar daar niet. misschien krijg je wel een eenpersoons kamer, dat zou fijn zijn.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 8:21 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik ken dat; de chihuahua van mijn zusje loopt haar ook overal achterna.
en inderdaad de nachten in het ziekenhuis zijn het ergst; ik kan nooit slapen en dan duurt zo'n nacht zo lang en thuis ga ik er gewoon uit, maar daar niet. misschien krijg je wel een eenpersoons kamer, dat zou fijn zijn.
gr corina |
dat geluk heb ik nog nooit gehad, 1x een 2 persoons, was al heerlijk, meestal lig met 3 oude ( geen discriminatie hoor) mensen, de 1 naast me heeft het benauwd(heel vervelend) maar constant dag en nacht slijm spugen en dat geroggel , niet om aan te horen, en ook onder je eten, en uit respect zeg je niets natuurlijk ,maar beee , en altijd iemand naast je die de hele nacht keihard snurkt, of overdag en dan s'nachts niet kunnen slapen en ronddolen zodat je weer wakker blijft, en zo heb ik nog veel meer voorbeelden om naar je eigen bed te verlangen...
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 10:49 d95 level 35 |
|
|
|
ik heb net dit level gehaald, hij is dus toch te doen.
gr. corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 11:35 Re: d95 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb net dit level gehaald, hij is dus toch te doen.
gr. corina |
zal eens kijken, als je nou vanaf d1 gaat beginnen, en dan vraagt welke je niet kan dan help ik je er doorheen, dan werken we ze allemaal af.
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 11:42 Re: d95 level 35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | zal eens kijken, als je nou vanaf d1 gaat beginnen, en dan vraagt welke je niet kan dan help ik je er doorheen, dan werken we ze allemaal af.
gr abby |
kunnen we misschien bij d95 beginnen? ik ben die beginlevels een beetje zat. hoe was het bij de cardioloog?
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 11:54 Re: d95 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb net dit level gehaald, hij is dus toch te doen.
gr. corina |
ik had het al gezien , je kan een rode aan de linkerkant pakken, maar ik kom steeds een infotron tekort
gr abby |
| abbycail |
| 16-04-2008 11:55 Re: d95 level 35 |
|
|
|
| Corina schreef: | kunnen we misschien bij d95 beginnen? ik ben die beginlevels een beetje zat. hoe was het bij de cardioloog?
gr corina |
is goed , maar daar heb ik er niet veel ,moet om 3 uur pas naar de cardioloog,
gr abby |
| Corina |
| 16-04-2008 12:11 d95 level 38 |
|
|
|
abby, ik heb deze ook net gehaald. nogmaals: het is een kleine moeite voor me om de oplossing op het forum te zetten. maar ik weet dat jij het ook leuk vindt om zelf op de oplossing te komen. geef maar een gil als het anders is.
gr corina |
| abbycail |
| 16-04-2008 12:17 Re: d95 level 35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik had het al gezien , je kan een rode aan de linkerkant pakken, maar ik kom steeds een infotron tekort
gr abby |
ik heb hem hoor, zal 38 proberen.
gr abby |
|
|