|
|
|
|
| abbycail |
| 10-04-2008 12:24 Re: omgelijke level d10 |
|
|
|
| Corina schreef: | misschien d11? en 10 en 35 van d10 heb je die wel?
gr corina |
het is inderdaad d11 en 10 en 35 van d10 heb ik ook.
gr abby |
|
|
|
|
| Corina |
| 10-04-2008 16:10 |
|
|
|
heb net level 29 van d9 gehaald. de oplossing zit rechtsonder.
gr corina |
| abbycail |
| 10-04-2008 16:36 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb net level 29 van d9 gehaald. de oplossing zit rechtsonder.
gr corina |
nou ja.. wilde juist jou zeggen dat ik hem had gehaald, ben alle levels steeds aan het proberen die ik nog niet heb,ook toevallig... als je hulp nodig hebt met 31 van d10 hoor ik het wel,
gr abby |
| Corina |
| 10-04-2008 17:01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou ja.. wilde juist jou zeggen dat ik hem had gehaald, ben alle levels steeds aan het proberen die ik nog niet heb,ook toevallig... als je hulp nodig hebt met 31 van d10 hoor ik het wel,
gr abby |
heb je die dan ook gehaald? ik snap er niets van, dus ja graag. en hoe heb je 30 gedaan? ik heb steeds 3 infotrons tekort?
gr corina |
| Corina |
| 10-04-2008 17:45 |
|
|
|
heb 44 ook gehaald van d9.
gr corina |
| abbycail |
| 10-04-2008 18:10 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb je die dan ook gehaald? ik snap er niets van, dus ja graag. en hoe heb je 30 gedaan? ik heb steeds 3 infotrons tekort?
gr corina |
je bedoelt toch 30 van d10? kijk op je tab dan zie je aan de rechterkant boven ook 3 infotrons zitten, je kan gewoon tussen de scharen door gaan, als je maar zorgt dat ze niet verplaatsen. en 31 d10 denk dat ik weet wat de opstakels zijn je vervolgt gewoon je weg , infotrons pakkend de eerste opstakel is denk ik de 5de rij als je naar beneden gaat, je gaat daar gewoon naar beneden , en de ballen vallen achter je aan, op het laatst ga je meteen 1 naar rechts zodra je langs de grijze muur aan de rechterkant bent gegaan, de ballen blijven dan liggen en je kunt naar beneden gaan, en naar links en je kunt dan aan de linkerkant een bal laten vallen en dan die ene infotron nog pakken, dan kan je weer je weg vervolgen en de 2de opstakel is als bijna bij het einde bent de 3de rij voor de rij met de E zeg maar, daar zit een infotron die je niet kunt pakken als je langs komt. dat doe je zo.....
je gaat naar beneden tot je op een gegeven moment aan de rechterkant de infotron pakt en onder je zit een groen vlakje met 2 infotrons.
ga dan 2 naar beneden en zuig vlug de infotron onder je en ga 2 naar links. 2 naar beneden en 1 naar links . 1 naar beneden en 1 naar links
nu 3 naar beneden en 1 naar links maar let op wel dat groene vakje rechts naast je even meezuigen als je langs komt.
dan 1 naar beneden en 3 naar links en die bal naar rechts duwen, je kan nu weer even naar boven om de infotron te pakken door daar 1 bal te verschuiven.en de rest is weer gemakkelijk.
gr abby |
| abbycail |
| 10-04-2008 18:13 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb 44 ook gehaald van d9.
gr corina |
ja die had ik ook al, een rot leveltje was dat..
gr abby |
| Corina |
| 10-04-2008 18:19 |
|
|
|
wat een misverstanden! 31 van d10 heb al, sorry. ik bedoel 30 en 31 van d9. ben nog steeds bezig met d9, heb nog maar weinig daarvan.
gr corina |
| Corina |
| 10-04-2008 18:20 |
|
|
|
thea, hoe is het met je? horen nog maar weinig van je. heb jij nog aanvullingen?
gr corina |
| abbycail |
| 10-04-2008 19:16 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat een misverstanden! 31 van d10 heb al, sorry. ik bedoel 30 en 31 van d9. ben nog steeds bezig met d9, heb nog maar weinig daarvan.
gr corina |
level 30 van d9 jelaat de bal naar benden vallen op de schaar zodat de E en de rode diskette vrijkomen. en de gele gebruik je om veel infotrons te krijgen nadat je dat glitterding met de rode diskette hebt bevrijd.
31 heb ik nog niet maar ben ik nog niet achter of hij te doen is.
gr abby |
| Corina |
| 10-04-2008 19:19 |
|
|
|
| abbycail schreef: | level 30 van d9 jelaat de bal naar benden vallen op de schaar zodat de E en de rode diskette vrijkomen. en de gele gebruik je om veel infotrons te krijgen nadat je dat glitterding met de rode diskette hebt bevrijd.
31 heb ik nog niet maar ben ik nog niet achter of hij te doen is.
gr abby |
ik heb het precies zo gedaan en toch nog 3 te weinig. ligt het misschien aan de manier waarop je de gele diskettes neerzet?
gr corina |
| Corina |
| 10-04-2008 19:20 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb het precies zo gedaan en toch nog 3 te weinig. ligt het misschien aan de manier waarop je de gele diskettes neerzet?
gr corina |
ps ik zie ineens dat de klok niet gelijk loopt bij mij. staat nog op wintertijd. |
| abbycail |
| 10-04-2008 19:53 |
|
|
|
| Corina schreef: | | ps ik zie ineens dat de klok niet gelijk loopt bij mij. staat nog op wintertijd. |
ben ik eigenlijk vergeten hoe ik dat ook al weer heb gedaan, moet ik er weer even voor gaan zitten, bij was de pc automatisch op zomertijd gegaan, en een paar dagen later was hij ineens weer een uur vooruitgegaan, ik in de war de klok in de kamer een uur terug zetten, want ik dacht de pc is de juiste tijd, kijk ik op m'n mobiel , was ik helemaal in de war, toen maar de pc van ruud op gestart, bleek mijn pc in de war , dus moest ik m'n klok weer terug zetten en mijn pc,
weet ook niet waar thea blijft, hoop niet dat er weer wat is gebeurd.
gr abby |
| abbycail |
| 10-04-2008 22:00 |
|
|
|
level 109 van d12 kan je van de onmogelijke lijst afhalen, hij is dus te doen.
gr abby |
| swiebertje |
| 11-04-2008 6:44 d97 nr 20 |
|
|
|
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen hoe dit level moet? Ik sluit mezelf steeds op.
Alvast bedankt!
groeten Susan |
| abbycail |
| 11-04-2008 7:23 Re: d97 nr 20 |
|
|
|
| swiebertje schreef: | Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen hoe dit level moet? Ik sluit mezelf steeds op.
Alvast bedankt!
groeten Susan |
die lukt mij ook niet.. sorry
gr abby |
| abbycail |
| 11-04-2008 10:08 |
|
|
|
hier de onmogelijke levels van d92
15 22 39? 58 66? 68 77 83? 88? 91 92 96 106 109 110
en van d94 alleen 29
gr abby |
| Corina |
| 11-04-2008 12:31 |
|
|
|
| abbycail schreef: | hier de onmogelijke levels van d92
15 22 39? 58 66? 68 77 83? 88? 91 92 96 106 109 110
en van d94 alleen 29
gr abby |
heb van dit rijtje alleen 92 van d92 gehaald.
gr corina |
| abbycail |
| 11-04-2008 15:10 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb van dit rijtje alleen 92 van d92 gehaald.
gr corina |
ik ben nogal ongeduldig, als het niet lukt geef ik waarschijnlijk te snel op.
zal hem nog een keer proberen, bedankt. ben nu met d95 bezig, en die had ik nog niet helemaal gehad net als de rest , dus duurt wat langer.
gr abby |
| abbycail |
| 11-04-2008 15:47 |
|
|
|
nou heb d92 level 92 gehaald hoor, even wat langer gekeken, toen viel het kwartje..
gr abby |
| Corina |
| 11-04-2008 18:40 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nou heb d92 level 92 gehaald hoor, even wat langer gekeken, toen viel het kwartje..
gr abby |
als je het weet, valt het best wel mee. nog steeds niets van thea gehoord. ga haar maar eens een mailtje sturen en vragen wat er aan de hand is. misschien niets en is ze een ander spel aan het spelen. maar je weet maar nooit.
gr corina |
| abbycail |
| 11-04-2008 20:03 |
|
|
|
| Corina schreef: | als je het weet, valt het best wel mee. nog steeds niets van thea gehoord. ga haar maar eens een mailtje sturen en vragen wat er aan de hand is. misschien niets en is ze een ander spel aan het spelen. maar je weet maar nooit.
gr corina |
ik hoop inderdaad dat er niets aan de hand is, het duurt nu wel erg lang.
gr abby |
| thea5 |
| 12-04-2008 14:55 |
|
|
|
hallo,
ben er nog wel hoor, en ben gelukkig nog springlevend, er is niks gebeurd, had het alleen een beetje druk met dingen hier thuis, heb me n keuken uitgewassen(ben nog niet klaar, maar ga maandag weer verder) ben ook nog wel ff aan het plexen geweest, maar niet serieus, dus ik ben dit weekend weer van de partij, moet nu nog allemaal lezen wat er zo is gebeurd, denk wel dat jullie veel verder zijn dan ik, maar ik ga het eerst ff rustig bekijken
gr. thea |
| abbycail |
| 12-04-2008 16:08 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hallo,
ben er nog wel hoor, en ben gelukkig nog springlevend, er is niks gebeurd, had het alleen een beetje druk met dingen hier thuis, heb me n keuken uitgewassen(ben nog niet klaar, maar ga maandag weer verder) ben ook nog wel ff aan het plexen geweest, maar niet serieus, dus ik ben dit weekend weer van de partij, moet nu nog allemaal lezen wat er zo is gebeurd, denk wel dat jullie veel verder zijn dan ik, maar ik ga het eerst ff rustig bekijken
gr. thea |
he he, laat ons niet meer zo schrikken hoor, we zijn nu zo gewend dat wij drieën er steeds zijn dat we meteen het ergste denken als 1 van ons er niet is. maar gelukkig geen horror verhalen,
gr abby |
| thea5 |
| 12-04-2008 17:29 d1 |
|
|
|
oke, als jullie zo vriendelijk willen zijn om een lijstje te maken, met de levels van d1 die jullie NIET hebben, dan hoef ik daar in ieder geval geen uitleg voor te vragen
gr. thea |
| abbycail |
| 12-04-2008 17:44 Re: d1 |
|
|
|
| thea5 schreef: | oke, als jullie zo vriendelijk willen zijn om een lijstje te maken, met de levels van d1 die jullie NIET hebben, dan hoef ik daar in ieder geval geen uitleg voor te vragen
gr. thea |
ben ik al een hele tijd mee bezig... als je terug leest? ben nu 95 aan het doen, ik heb wel vermeld onmogelijke levels , en d1 heb ik als eerste gedaan,
gr abby |
| thea5 |
| 12-04-2008 20:58 level 101, d3 |
|
|
|
hebben jullie deze level al, ik meende aaby dat jij hem in je lijstje had staan van onmogelijke levels, ik heb hem net gehaald, maar misschien hebben jullie hem inmiddels ook, anders hoor ik het wel
gr. thea |
| abbycail |
| 12-04-2008 21:40 Re: level 101, d3 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hebben jullie deze level al, ik meende aaby dat jij hem in je lijstje had staan van onmogelijke levels, ik heb hem net gehaald, maar misschien hebben jullie hem inmiddels ook, anders hoor ik het wel
gr. thea |
ja ik heb hem ook , kwam er achter dat ik gewoon geduldig moest wachten bij die groene diskette boven,
gr abby |
| Corina |
| 12-04-2008 22:09 Re: level 101, d3 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja ik heb hem ook , kwam er achter dat ik gewoon geduldig moest wachten bij die groene diskette boven,
gr abby |
ik heb hem ook net gehaald. thea nog bedankt voor het beantwoorden van mijn mailtje. leuk dat je er weer bent.
gr corina |
| abbycail |
| 13-04-2008 9:25 |
|
|
|
105 van d3 kan je ook van de lijst halen , ik heb hem net gehaald, je moet wel heel vlug zijn. en uiteraard 108, over het hoofd gezien.
gr abby |
|
|