|
|
|
|
| Corina |
| 03-04-2008 14:06 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en ik geef altijd tegengas, ik WIL altijd me n gelijk hebben, trouwens ik ben maar weer eens met d1 begonnen, denk dat ik de eerste wel weer ben die uitleg vraagt
gr. thea |
nou dat weet ik niet zo zeker. ik heb gewoon nog niet alle levels gehad. van d95 word ik af en toe niet goed. ze lukken gewoon niet, meestal in het begin al niet.
gr corina
ps heb niet zoveel tijd om te plexen. de werklui hebben een puinhoop achtergelaten, dus ben nog wel even bezig. |
|
|
|
|
| abbycail |
| 03-04-2008 15:07 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en ik geef altijd tegengas, ik WIL altijd me n gelijk hebben, trouwens ik ben maar weer eens met d1 begonnen, denk dat ik de eerste wel weer ben die uitleg vraagt
gr. thea |
ben met de laatste van d3 bezig, ik heb niet zo heel veel levels die ik nog moet(kan) behalve dan classsic d95 en die ander die op classic lijkt, d96 geloof ik, daar heb ik geen zin in, maar als je iets wil weten hoor ik het wel,ik begin het te missen, en corina? ook d95 hoor, ik ga het level van jou dan gewoon spelen en als het niet lukt zeg ik dat dan wel...
gr abby |
| Corina |
| 03-04-2008 16:56 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben met de laatste van d3 bezig, ik heb niet zo heel veel levels die ik nog moet(kan) behalve dan classsic d95 en die ander die op classic lijkt, d96 geloof ik, daar heb ik geen zin in, maar als je iets wil weten hoor ik het wel,ik begin het te missen, en corina? ook d95 hoor, ik ga het level van jou dan gewoon spelen en als het niet lukt zeg ik dat dan wel...
gr abby |
nou bereid je dan maar voor, want het zijn er heel veel. probeer het maar eens met level 100 IQ (bovenste vak helemaal rechts).
gr corina |
| abbycail |
| 03-04-2008 18:59 |
|
|
|
| Corina schreef: | nou bereid je dan maar voor, want het zijn er heel veel. probeer het maar eens met level 100 IQ (bovenste vak helemaal rechts).
gr corina |
krijg daar niet eens alle diskettes eruit op de manier zoals bij classic, mar ik zie wat je bedoelt, daarom vind ik d95 ook niets aan , omdat de meeste niet kunnen.
gr abby |
| Corina |
| 03-04-2008 19:03 |
|
|
|
| abbycail schreef: | krijg daar niet eens alle diskettes eruit op de manier zoals bij classic, mar ik zie wat je bedoelt, daarom vind ik d95 ook niets aan , omdat de meeste niet kunnen.
gr abby |
ik krijg de diskettes er wel uit maar krijg die laatste infotron rechts niet te pakken. nou dan kan je gelijk stoppen.
gr corina |
| abbycail |
| 03-04-2008 20:11 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik krijg de diskettes er wel uit maar krijg die laatste infotron rechts niet te pakken. nou dan kan je gelijk stoppen.
gr corina |
bovenste vak rechts , de laatste infotron?
pak eerst die 4 infotrons en ga dan tegen de onderste bal staan van die 2 ballen boven de bewuste infotron, zuig het groen on der je weg en en ga naar links die bal links van je naar links duwend, die 2 ballen gaan gelijktijdig naar links en je kunt de infotron pakken, ik heb juist problemen met de gele diskettes, als ik het volgens de aanwijzing doe van tollie op pagina 8, dan zitten er 2 gelen links beneden tegen elkaar, en ik zie niet hoe dit moet oplossen, het gekke is dat ik dat level al een paar x heb uitgespeeld, maar nu zie ik het niet.
gr abby |
| Corina |
| 03-04-2008 21:09 d95 level 100 |
|
|
|
| abbycail schreef: | bovenste vak rechts , de laatste infotron?
pak eerst die 4 infotrons en ga dan tegen de onderste bal staan van die 2 ballen boven de bewuste infotron, zuig het groen on der je weg en en ga naar links die bal links van je naar links duwend, die 2 ballen gaan gelijktijdig naar links en je kunt de infotron pakken, ik heb juist problemen met de gele diskettes, als ik het volgens de aanwijzing doe van tollie op pagina 8, dan zitten er 2 gelen links beneden tegen elkaar, en ik zie niet hoe dit moet oplossen, het gekke is dat ik dat level al een paar x heb uitgespeeld, maar nu zie ik het niet.
gr abby |
had hetzelfde probleem. wou dat ik ook plaatjes kon maken, net als tollie.
10 beneden, 4 rechts, 1 beneden, 1 rechts, 2 beneden, 3 links, 3 beneden, 3 rechts, 3 boven, 3 beneden, 4 links, 2 beneden, 1 rechts, 2 boven, dan helemaal omlopen naar diskette linksonder: 1 beneden en 3 rechts.
gr corina |
| Corina |
| 03-04-2008 21:39 d95 level 100 |
|
|
|
ben ik nou zo stom? kom ik eindelijk door het 1e vak heen, kom ik het 2e vak niet in!!!!!!!!!! jij wel abby?
gr corina |
| abbycail |
| 03-04-2008 22:23 Re: d95 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben ik nou zo stom? kom ik eindelijk door het 1e vak heen, kom ik het 2e vak niet in!!!!!!!!!! jij wel abby?
gr corina |
ben niet meer verder gegaan, maar morgen zal ik het proberen, ga nu naar bed, morgen komt mijn zus helpen met het huishouden, en het moet extra, want er komen weer kijkers voor het huis,
gr abby |
| Corina |
| 03-04-2008 22:26 Re: d95 level 100 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ben niet meer verder gegaan, maar morgen zal ik het proberen, ga nu naar bed, morgen komt mijn zus helpen met het huishouden, en het moet extra, want er komen weer kijkers voor het huis,
gr abby |
oke, tot morgen en veel succes.
gr corina |
| abbycail |
| 04-04-2008 13:34 Re: d95 level 100 |
|
|
|
| Corina schreef: | ben ik nou zo stom? kom ik eindelijk door het 1e vak heen, kom ik het 2e vak niet in!!!!!!!!!! jij wel abby?
gr corina |
nee, ik zie het, ik denk dat je level 100 wel kan vergeten, net als zo veel anderen
gr abby |
| thea5 |
| 04-04-2008 15:46 d95, level100 |
|
|
|
waarom kom je het tweede vak niet in dan corina? ik denk dat je, als het eerste vak gehad hebt, helemaal weer terug moet, en dan duik je het tweede vak in, ik heb die level ook nog niet hoor, maar denk wel dat het zo moet, maar hij is wel pittig
gr. thea |
| thea5 |
| 04-04-2008 15:47 |
|
|
|
welke levels van d95 hebben jullie dan, ik heb er ook bijna nog niks van
gr. thea |
| Corina |
| 04-04-2008 16:26 d95 |
|
|
|
| thea5 schreef: | welke levels van d95 hebben jullie dan, ik heb er ook bijna nog niks van
gr. thea |
ik heb 1 2 4 8 9 15 16 41 49 62 65 en 74.
gr corina
ps hoe ga je dan het 2e vak in van d95 level 100? |
| thea5 |
| 04-04-2008 17:22 d95, level 100 |
|
|
|
nee je hebt helemaal gelijk, ik had het ook nog niet geprobeerd, maar ik krijg het ook niet voorelkaar
gr. thea |
| abbycail |
| 04-04-2008 22:37 Re: d95 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb 1 2 4 8 9 15 16 41 49 62 65 en 74.
gr corina
ps hoe ga je dan het 2e vak in van d95 level 100? |
lukt 11 12 17 21 22 en 24 niet dan, ik heb ze wel..
gr abby |
| lijpalswat |
| 05-04-2008 20:26 |
|
|
|
goed okeej ik waag nog een poging voor mixed salad (98 ofzo)
hoe moet het stuk met die gele bom [/b]onderaan[b]
dan ben ik nmelijk weer een stuk verder.
dan het stuk in hetzelfde level, waar die glitterinfotron omheen draait, daar gooi ik er iedere keer 1 klem de rest van het level lukt me inmiddels al met mijn neus. (serieus geprobeert, lukt nog echt ook)
gr lennart |
| abbycail |
| 05-04-2008 21:27 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | goed okeej ik waag nog een poging voor mixed salad (98 ofzo)
hoe moet het stuk met die gele bom [/b]onderaan[b]
dan ben ik nmelijk weer een stuk verder.
dan het stuk in hetzelfde level, waar die glitterinfotron omheen draait, daar gooi ik er iedere keer 1 klem de rest van het level lukt me inmiddels al met mijn neus. (serieus geprobeert, lukt nog echt ook)
gr lennart |
je maakt dat vak open met een rode diskette en de ballen zo laten vallen dat je de gele in dat hoekje links kan zetten, onder het vakje met de infotron, laat dat glitterding ook daar in het vak ontploffen eventueel, en die ene infotron in dat andere vak kan je laten zitten, die heb je niet nodig, je krijgt er genoeg, als je 9 infotrons krijgt met dat glitterding hou je er 4 over,
gr abby |
| lijpalswat |
| 06-04-2008 23:10 |
|
|
|
ok thanks |
| lijpalswat |
| 07-04-2008 9:58 |
|
|
|
goed nu heb ik mixed salad gehaald, en uiteraard... (je ziet hem al aankomen) heb ik problemen met sub-effects. het stuk helemaal links (de meest linkse doorgang) lukt me in ieder geval. het stuk ernaast niet en helmaal rechts ook niet.
voor de rest heb ik het nog niet echt geprobeerd. dit gat natuurlijk over de bovenste helft...
alvast bedankt.
gr lennart
PS nog bedankt |
| abbycail |
| 07-04-2008 11:27 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | goed nu heb ik mixed salad gehaald, en uiteraard... (je ziet hem al aankomen) heb ik problemen met sub-effects. het stuk helemaal links (de meest linkse doorgang) lukt me in ieder geval. het stuk ernaast niet en helmaal rechts ook niet.
voor de rest heb ik het nog niet echt geprobeerd. dit gat natuurlijk over de bovenste helft...
alvast bedankt.
gr lennart
PS nog bedankt |
helemaal rechts... door het buisje en meteen naar rechtsen infotron links van je zuigen, 1 omhoog en links zuigen, weer 1 omhoog en 1 naar links. 1 omhoog en links 2 zuigen , nu voorzichtig die andere 2 pakken en je kan eruit.
het stuk naast de meest linkse doorgang.
ga door het buisje, zuig 1 links en ga 1 omhoog en 1 naar links.
1 omhoog en 1 naar links pak de 3 infotrons en die ene rechts. ga aan de rechterkant naar boven laat de ballen vallen en zuig die infotrons die vallen, laat die ene bal die eronder op dat groene vlakje zit ook vallen.
zuig onder die 2 infotrons het groen onder die bal weg. zuige de 2 infotrons en laat die ballen vallen door naar rechts te gaan.
dan boven langs die laatste bal naar rechts laten vallen. en pak alle infotrons tot je voor bij dat buisje ben, laat het groen zitten naast de bovenste bal links en ga ernaast 1 naar beneden en 1 naar links en 1 naar beneden en 1 naar links en zuig de infotron onder je, de bal boven dat buisje opzij duwen en ga dat vak in om die 6 infotrons te pakken en ga er aan de rechterkant weer uit via dat groen door het poortje.
zeg voortaan wel om welke level het gaat hoef ik niet te zoeken.
gr abby |
| lijpalswat |
| 08-04-2008 10:28 |
|
|
|
hartstikke bedankt abby, er is nu nog maar 1 stuk waar ik niet uitkom...
het is in de onderste helft heb je uiteindelijk een sstuk met 6 infotrons in een hoek van 90 graden (4 naast elkaar en 2 onder de meest rechtse) en daar rechtsonder gooei ik alles steeds dicht of sluit ik mezelf steeds op...!
maar iig bedankt voor die twee stukjes, ik kan nu namelijk het hele bovenste stuk... |
| lijpalswat |
| 08-04-2008 10:29 |
|
|
|
gr lennart ... (vergeten ) |
| abbycail |
| 08-04-2008 10:53 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | hartstikke bedankt abby, er is nu nog maar 1 stuk waar ik niet uitkom...
het is in de onderste helft heb je uiteindelijk een sstuk met 6 infotrons in een hoek van 90 graden (4 naast elkaar en 2 onder de meest rechtse) en daar rechtsonder gooei ik alles steeds dicht of sluit ik mezelf steeds op...!
maar iig bedankt voor die twee stukjes, ik kan nu namelijk het hele bovenste stuk... |
weet niet welke je bedoelt , heb het onderstuk gespeeld en in 5 minuten, waar bedoel je? links, rechts of in het midden,probeer het even te beschrijven, ik wou dat hele onderstuk beschrijven, maar ikdoe het zo vlug dat ik er niet meer uit kwam om het te beschrijven, ik bleef het overdoen en ik doe het ook steeds weer anders, dus klopt de beschrijving niet meer, snap je? ik hoor het wel..
gr abby |
| lijpalswat |
| 08-04-2008 11:01 |
|
|
|
het is iet is iets links van het midden... als jeanders gewoon vanaf ergens in het midden uitlegt ofzo.
alvast bedankt
gr. lennart |
| lijpalswat |
| 08-04-2008 11:23 |
|
|
|
trouwens iedereen die hyves heeft... word effe lid van deze!
http://winplexiscol.hyves.nl/
alvast bedankt |
| Corina |
| 08-04-2008 14:11 |
|
|
|
abby, ik kom nog even terug op mijn vraag van 1 april...... kan je een lijstje maken met levels die volgens jou niet kunnen?
gr corina |
| abbycail |
| 08-04-2008 14:26 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ik kom nog even terug op mijn vraag van 1 april...... kan je een lijstje maken met levels die volgens jou niet kunnen?
gr corina |
ik had nog niets van d95, dat bedoelde ik met 1 april ik heb er intussen wel een paar gespeeld, ik zal vanavond wel kijken welke niet kunnen, welke ik wel heb is het zelfde als jij hebt en dan nog die ik bovenaan hebt genoemd, verder was ik niet gegaan, maar zal kijken..
gr abby |
| abbycail |
| 08-04-2008 14:27 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | het is iet is iets links van het midden... als jeanders gewoon vanaf ergens in het midden uitlegt ofzo.
alvast bedankt
gr. lennart |
zal het vanavond proberen,
gr abby |
| Corina |
| 08-04-2008 15:03 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik had nog niets van d95, dat bedoelde ik met 1 april ik heb er intussen wel een paar gespeeld, ik zal vanavond wel kijken welke niet kunnen, welke ik wel heb is het zelfde als jij hebt en dan nog die ik bovenaan hebt genoemd, verder was ik niet gegaan, maar zal kijken..
gr abby |
ik bedoel eigenlijk ook de andere levels als je het niet erg vindt.
gr corina |
|
|
|