|
|
|
|
| lijpalswat |
| 27-03-2008 15:05 |
|
|
|
D1 - 1, 3, 4, 7.
D2 - 2, 3, 4, 5.
D3 - 3, 4, 8, 9.
D4 - 2, 4, 17, 24.
D5 – 1, 4, 6, 8.
D6 - 1, 2, 3, 4.
D7 - 1, 2, 3, 4.
D8 - 1, 2, 3, 4.
D9 - 2, 3, 4, 6.
D10 - 3, 5, 8, 10.
D11 - 1, 2, 3, 4.
D12 - 2, 3, 5, 6.
D77 – 1, 2, 3, 4.
D78 – 1, 3, 4, 5.
D92 - `1, 2, 3, 4.
D93 – 1, 2, 3, 4.
D94 – 4, 7, 8, 11.
D95 – 1, 3, 4, 5.
D96 – 8, 9, 12, 13.
D97 – 1, 2, 3, 4.
D98 – 40, 42, 46, 49.
Clas – 79, 92, 98, 101.
dit is wat ik tot nu toe geel heb staan (zonder de russische natuurijk). |
|
|
|
|
| lijpalswat |
| 27-03-2008 15:09 Re: level 76 |
|
|
|
| claudia1111 schreef: | | ik kom helemaal tot het einde maar op het einde kom ik er 1 tekort en heb geen idee waar ik die mis :S |
dan moet je even goed kijken bij het stuk met die bommen, hoeveel er zijn en of je er niet perongeluk eentje opblaast...
als je er echt niet uit komt, helpen we wel
gr. lennart. |
| claudia1111 |
| 27-03-2008 15:58 Re: level 76 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | dan moet je even goed kijken bij het stuk met die bommen, hoeveel er zijn en of je er niet perongeluk eentje opblaast...
als je er echt niet uit komt, helpen we wel
gr. lennart. |
het is idderdaad die bij die bommen maar moet ik dan linksboven wel die bommen laten vallen of rechts onder bij het poortje beginnen ? |
| lijpalswat |
| 27-03-2008 23:34 Re: level 76 |
|
|
|
| claudia1111 schreef: | | het is idderdaad die bij die bommen maar moet ik dan linksboven wel die bommen laten vallen of rechts onder bij het poortje beginnen ? |
ik ga altyd van rechts naar links, maar andersom kan volgens mij ook
gr. lennart |
| lijpalswat |
| 28-03-2008 12:14 |
|
|
|
en dan heb ik uiteindelijk nog 1 vraag over 101.
namelijk:
het stuk links, kan ik die het beste van boven naar beneden nemen, of just van beneden naar boven (en dat ik dan de meest bovenste rij laat zitten zodat ik links doordat poortje kan.)
gr. lennart  |
| Corina |
| 28-03-2008 13:18 level 101 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | en dan heb ik uiteindelijk nog 1 vraag over 101.
namelijk:
het stuk links, kan ik die het beste van boven naar beneden nemen, of just van beneden naar boven (en dat ik dan de meest bovenste rij laat zitten zodat ik links doordat poortje kan.)
gr. lennart  |
hoi lennart,
ik probeer zo snel mogelijk boven te komen en dan weer naar beneden te gaan. maar pas op dat je geen bal laat vallen voor de ingang naar links. ga dan naar boven en naar rechts naar de E.
gr corina |
| Corina |
| 28-03-2008 13:19 |
|
|
|
abby, ben je er alweer?
gr. corina |
| thea5 |
| 28-03-2008 13:27 |
|
|
|
ja daarom keek ik ook al corina, ben wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is, hoop niet dat ze daar nog moet blijven
gr. thea |
| abbycail |
| 28-03-2008 14:13 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, ben je er alweer?
gr. corina |
ja hoor, ik heb het overleeft, het ging wel goed , voelde er niets van, alleen de verdoving zelf(ongeveer 4 prikken in m'n lies )deed behoorlijk pijn, en de warme vloeistof die ze er in spoten deed ook zeer, kreeg meteen weer pijn op de borst, er is een bypass dicht geslipt en ze gaan eerst om te proberen dotteren, daar moet ik weer een oproep voor krijgen, die 6 uur plat op m'n rug heb ik ook weer overleeft, mag 72 uur niet zwaarder tillen dan 5 kg, en op de dag van ontslag uit het ziekenhuis geen autorijden, heb maar niet gezegd dat m'n auto om de hoek stond, en ben gewoon met m'n auto naar huis gegaan, het zweet brak me wel uit, maar het is gelukt.
nou verder gaat alles goed , ben al weer aan het plexen..
gr abby
Laatst aangepast door abbycail op 28-03-2008 17:24, in totaal 1 keer bewerkt |
| Corina |
| 28-03-2008 14:22 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ja hoor, ik heb het overleeft, het ging wel goed , voelde er niets van, alleen de verdoving zelf(ongeveer 4 prikken in m'n lies )deed behoorlijk pijn, en de warme vloeistof die ze er in spoten deed ook zeer, kreeg meteen weer pij op de borst, er is een bypass dicht geslipt en ze gaan eerst om te proberen dotteren, daar moet ik weer een oproep voor krijgen, die 6 uur plat op m'n rug heb ik ook weer overleeft, mag 72 uur niet zwaarder tillen dan 5 kg, en op de dag van ontslag uit het ziekenhuis geen autorijden, heb maar niet gezegd dat m'n auto om de hoek stond, en ben gewoon met m'n auto naar huis gegaan, het zweet brak me wel uit, maar het is gelukt.
nou verder gaat alles goed , ben al weer aan het plexen..
gr abby |
blij dat je weer terug bent, abby. heb je ook weer gehad.
gr corina |
| thea5 |
| 28-03-2008 16:01 |
|
|
|
ow gelukkig dat je er weer bent, je weet nu tenminste wat er aan de hand is.
moet je trouwens daar ook voor opogenomen worden, of kan je dan gelijk naar huis, misschien domme vraag....
gr. thea |
| abbycail |
| 28-03-2008 17:23 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ow gelukkig dat je er weer bent, je weet nu tenminste wat er aan de hand is.
moet je trouwens daar ook voor opogenomen worden, of kan je dan gelijk naar huis, misschien domme vraag....
gr. thea |
nee hoor geen domme vraag, ik weet er eigenlijk niets van, maar heb al op gezocht dat je wordt opgenomen en ook dat het erg pijn doet, dus ik kan m'n lol op.
gr abby |
| thea5 |
| 28-03-2008 18:16 |
|
|
|
jakkes, wat een vooruitzicht....maar die pijn kom je ook wel weer overheen, ff op je tanden bijten, en als die pijn op de borst daar mee weggaat, dan heb je dat er natuurlijk ook wel voor over
gr. thea |
| abbycail |
| 28-03-2008 18:37 |
|
|
|
| thea5 schreef: | jakkes, wat een vooruitzicht....maar die pijn kom je ook wel weer overheen, ff op je tanden bijten, en als die pijn op de borst daar mee weggaat, dan heb je dat er natuurlijk ook wel voor over
gr. thea |
dat is het mooie, de arts zei, ik denk niet dat de klachten er helemaal mee weg gaan, moet nog even uitvogelen wat hij nu precies bedoelt , anders heeft het toch geen zin om te dotteren, heb 16 april , een afspraak met de cardioloog, dan vraag ik hem het hemd van z'n lijf..
gr abby |
| thea5 |
| 28-03-2008 19:08 |
|
|
|
nou, wat belachelijk, jah zou dan maar eerst eens goed navraag doen, dus ze weten niet eens wat ze eigenlijk moeten doen, en als dat dotteren niet helpt? is er dan een alternatief?
gr. thea |
| david 123 |
| 28-03-2008 20:45 hulp bij classic level 67 |
|
|
|
heey allemaal..
ik heb hulp nodig bij level 67(classic levels)..
k weet niet meer hoe die moet..
gr david |
| abbycail |
| 28-03-2008 20:51 |
|
|
|
| thea5 schreef: | nou, wat belachelijk, jah zou dan maar eerst eens goed navraag doen, dus ze weten niet eens wat ze eigenlijk moeten doen, en als dat dotteren niet helpt? is er dan een alternatief?
gr. thea |
ik weet het niet , misschien opereren, heb nog geen idee,
gr abby |
| abbycail |
| 29-03-2008 8:48 Re: hulp bij classic level 67 |
|
|
|
| david 123 schreef: | heey allemaal..
ik heb hulp nodig bij level 67(classic levels)..
k weet niet meer hoe die moet..
gr david |
je haalt de diskettes eruit door de diskette die voor je ligt naar rechts te duwen tot hij op het kastje ligt onder die andere gele, ga er dan omheen naar boven en naar links en naar beneden. nu sta je bij de uitgang duw de gele onder je 1 naar beneden en 1 naar rechts en die gele ook 1 naar beneden , ga weer naar boven overal omheen terug naar waar je begonnen bent en duw de gele naar links het hoekje in, nu het groen erbuiten weghalen en je kan nu zien waar de gele moeten staan en hoe ze eruit moeten, 1 gele kan er niet uit, maar dat geeft niet links in het midden zie je 2 ballen en beneden zie je scharen in het vak, als die is ontploft gooi je er een bal op en dat middelste vak is ook open.de rest kan je wel neem ik aan.
gr abby |
| david 123 |
| 29-03-2008 9:52 whats this.. |
|
|
|
hallo lennart..
ik heb ondenkt dat bij het inschakelen van de "eternal life", dat de gespeelde levels niet meer als zijnde voldaan worden gezien. en dat is vanaf het moment dat ik de eerste x de "eternal life" heb ingeschakeld.
kan dat kloppen, en hoe is het eventueel op te lossen?
gr david |
| abbycail |
| 29-03-2008 11:04 Re: whats this.. |
|
|
|
| david 123 schreef: | hallo lennart..
ik heb ondenkt dat bij het inschakelen van de "eternal life", dat de gespeelde levels niet meer als zijnde voldaan worden gezien. en dat is vanaf het moment dat ik de eerste x de "eternal life" heb ingeschakeld.
kan dat kloppen, en hoe is het eventueel op te lossen?
gr david |
dat is niet op te lossen, daarom gewoon de levels halen op de normale manier, dan heb je ze ook echt, anders word hij gewoon weer geel , en heb je nog niets bereikt.
gr abby |
| thea5 |
| 29-03-2008 20:19 |
|
|
|
zijn julie allemaal de hort op? wat is het hier rustig
gr. thea |
| abbycail |
| 29-03-2008 20:48 |
|
|
|
| thea5 schreef: | zijn julie allemaal de hort op? wat is het hier rustig
gr. thea |
heb al honderd x gekeken, maar steeds stond mijn laatste relaas er , dus viel er niet veel te zeggen, ben met d11 bezig, ben nu wel even ik hou van holland aan het kijken,
gr abby |
| thea5 |
| 29-03-2008 21:07 d11 |
|
|
|
dan ga ik ook maar met d11 bezig, ik zwerf weer overal
gr. thea |
| abbycail |
| 30-03-2008 9:58 Re: d11 |
|
|
|
| thea5 schreef: | dan ga ik ook maar met d11 bezig, ik zwerf weer overal
gr. thea |
en? hoever ben je al?
gr abby |
| thea5 |
| 30-03-2008 12:31 d11 |
|
|
|
zo kom net online, we zijn ff naar onze oudste dochter geweest, schoonzoon was woensdag 43 geworden(ouwe bok) hahaha, maar ik heb alleen maar level 3, 4, 15, 24 en 25 van d11 abby, ben nog druk bezig, en jij?
gr. thea |
| abbycail |
| 30-03-2008 12:51 Re: d11 |
|
|
|
| thea5 schreef: | zo kom net online, we zijn ff naar onze oudste dochter geweest, schoonzoon was woensdag 43 geworden(ouwe bok) hahaha, maar ik heb alleen maar level 3, 4, 15, 24 en 25 van d11 abby, ben nog druk bezig, en jij?
gr. thea |
ik heb 1 3 4 8 9 `13 15 20 21 24 25 26 27 29 30 32 38 en 40
ben ook nog druk bezig..
gr abby |
| thea5 |
| 30-03-2008 13:17 |
|
|
|
waar is corina eigenlijk, heb haar gisteren ook al niet gezien
gr. thea |
| abbycail |
| 30-03-2008 13:21 |
|
|
|
| thea5 schreef: | waar is corina eigenlijk, heb haar gisteren ook al niet gezien
gr. thea |
geen idee, om de beurt zijn we er steeds niet, en dan zijn we druk aan het plexen.
gr abby |
| Corina |
| 30-03-2008 14:21 |
|
|
|
| abbycail schreef: | geen idee, om de beurt zijn we er steeds niet, en dan zijn we druk aan het plexen.
gr abby |
morgen krijg ik nieuwe ramen. moet daarvoor in mijn huis ruimte voor de werklui maken. en daar ben ik druk mee bezig, met af en toe heel even een paar minuten plexen. ben dus niet veel op het forum. ben momenteel bezig met d92, gaat wel lekker.
gr corina |
| abbycail |
| 30-03-2008 15:01 |
|
|
|
| Corina schreef: | morgen krijg ik nieuwe ramen. moet daarvoor in mijn huis ruimte voor de werklui maken. en daar ben ik druk mee bezig, met af en toe heel even een paar minuten plexen. ben dus niet veel op het forum. ben momenteel bezig met d92, gaat wel lekker.
gr corina |
ik moet morgen, van half 10 tot kwart voor 1 in m'n andere huis zijn, het bed wordt bezorgt, ruud is het hele weekend druk bezig om de slaapkamer af te krijgen, het duurt wel een poosje voor we over gaan, ik geef er niets om ,want ik kan nu toch niets doen, en nu gaat hij er tenminste steeds heen om verder te gaan, als we er eenmaal wonen dan blijven de dingen die nog moeten gedan worden toch maar liggen, hem kennende, en dit huis is toch nog niet verkocht, en trouwens de meubels hebben we ook nog niets gehoord, dus heeft het toch geen zin om al over te gaan, kan ik al mijn oude meubels meenemen en later weer weg brengen,alles op zijn tijd maar, ik zit er niet mee, voor mij part vier ik m'n verjaardag pas van de zomer..
gr abby
ps ben met d11 bezig, leuke levels , wel wat stress en er zijn er maar 40 . |
|
|
|