NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
25-03-2008 19:48 d8 Reageer met quote

ik heb ze nog niet allemaal die jij hebt corina, maar mocht je hulp nodig zijn bij level 3, 10, 73, 74, 91 of 110 dan geef je maar een gil, die heb ik namelijk wel
gr. thea

Corina
25-03-2008 21:05 Re: d8 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb ze nog niet allemaal die jij hebt corina, maar mocht je hulp nodig zijn bij level 3, 10, 73, 74, 91 of 110 dan geef je maar een gil, die heb ik namelijk wel
gr. thea

dank je. ik zal zo even kijken. kon een hele tijd niet op het forum komen. ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is hiermee.
gr corina
Corina
25-03-2008 21:21 Re: d8 Reageer met quote

Corina schreef:
dank je. ik zal zo even kijken. kon een hele tijd niet op het forum komen. ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is hiermee.
gr corina

voor 3 en 110 heb ik geen geduld. bij level 91 heb ik rechtsboven problemen. hoe doe jij dat?
gr corina
abbycail
25-03-2008 21:29 Re: d8 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ja dat had ik ook , heb mijn pc uitgezet en opnieuw gestart en het lukte gelukkig weer,
gr abby
ps ik heb 3 7 8 9 10 11 12 21 25 26 27 28 30 33 36 37 38 39 40 41 42 50 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 69 70 71 73 73 74 75 76 77 78 79 80 84 85 86 87 88 91 92 93 103 107 109 110 van d8
heb je al gekeken naar 58 van d7?
abbycail
25-03-2008 21:31 Re: d8 Reageer met quote

Corina schreef:
voor 3 en 110 heb ik geen geduld. bij level 91 heb ik rechtsboven problemen. hoe doe jij dat?
gr corina

door erin te gaan en onder de bal gaan staan en de infotrons gewoon eruit te laten vallen dan ga je onder de bal vandaan pak de infotrons erboven en je kunt eruit.
gr abby
abbycail
25-03-2008 21:36 lennart level 101 Reageer met quote

als je begint, en je gaat dan naar beneden , laat dan die infotrons in het midden aan de rechterkant zitten, ga verder naar beneden en dan eerst naar rechts, als je dan rechts boven ben ga je groene diskettes zo gooien dat het vak met de infotrons openvalt, en je ook naar links kunt, de gravitie is dan weg en je kunt de rest en het hele linkervak zo pakken.
gr abby
Corina
25-03-2008 21:57 Re: d8 Reageer met quote

abbycail schreef:
door erin te gaan en onder de bal gaan staan en de infotrons gewoon eruit te laten vallen dan ga je onder de bal vandaan pak de infotrons erboven en je kunt eruit.
gr abby
abbycail
25-03-2008 22:37  Reageer met quote

heb 111 en 98 nu ook gehaald van d8 . ga nu naar bed.
welterusten...
gr abby
lijpalswat
25-03-2008 23:17 Re: lennart level 101 Reageer met quote

abbycail schreef:
als je begint, en je gaat dan naar beneden , laat dan die infotrons in het midden aan de rechterkant zitten, ga verder naar beneden en dan eerst naar rechts, als je dan rechts boven ben ga je groene diskettes zo gooien dat het vak met de infotrons openvalt, en je ook naar links kunt, de gravitie is dan weg en je kunt de rest en het hele linkervak zo pakken.
gr abby

ik vind het erg aardig van je abby, maar dit is niet het stuk dat ik bedoelde... ik bedoelde zegmaar het 2e stuk met zwaartekracht, (links van de scharen), op een of andere manier krijg ik ze niet allemaal te pakken, ofgooi ik het poortje dicht met een bal ofzo.

gr. lennart
abbycail
26-03-2008 8:51 Re: lennart level 101 Reageer met quote

abbycail schreef:
die is gemakkelijk je komt door het poortje en zuig de infoton naast je ga dan 2 naar boven 1 naar rechts en zuig meteen 1 links ,ga 1 naar rechts en dan 4 naar boven en 1 naar rechts , je staat nu onder die 2 infotrons 2 naar boven en naar rechts pak die infotron, naar beneden pak infotron , 1 naar links 2 naar beneden en naar rechts infotron pakken, verder zie je het wel ,
gr abby
lijpalswat
26-03-2008 9:38  Reageer met quote

okeej bedankt, ik zal kijken of het lukt... vanmiddag.

het leek me ook niet zo moeilijk, maar het lukte toch op eenof andere manier niet.

gr. Lennart
Corina
26-03-2008 13:03 d7 level 58 Reageer met quote

het spijt me, maar ik krijg ze er niet meer allemaal uit. het is jammer dat jullie geen interesse hadden in de oplossing toen ik het level net had uitgespeeld.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 26-03-2008 15:08, in totaal 1 keer bewerkt
abbycail
26-03-2008 13:48 Re: d6 level 58 Reageer met quote

Corina schreef:
het spijt me, maar ik krijg ze er niet meer allemaal uit. het is jammer dat jullie geen interesse hadden in de oplossing toen ik het level net had uitgespeeld.
gr corina

kan ook niet meteen kijken als je hem haalt , je moet er maar meteen erg ik hebben, misschien heeft thea hem ik heb vanmorgen 17 19 20 31 43 44 45 66 89 90 en 96 nog even gehaald van d8 ga nu wel nog even kijken bij 58 van d7, dus niet d6 zoals jij zegt die heb ik al , hi hi
gr abby
abbycail
26-03-2008 15:12  Reageer met quote

nog even een vraag over 58 d7
er zijn 13 diskettes en 13 infotronnen en een E , hoe krijg je met die 13 diskettes alles open en ook de E? ik had ze er eindelijk uit blijft er 1 infotron zitten, ik weet niet eens of het me wel een 2de keer lukt, het ging bij toeval,
gr abby
Corina
26-03-2008 16:01  Reageer met quote

abbycail schreef:
nog even een vraag over 58 d7
er zijn 13 diskettes en 13 infotronnen en een E , hoe krijg je met die 13 diskettes alles open en ook de E? ik had ze er eindelijk uit blijft er 1 infotron zitten, ik weet niet eens of het me wel een 2de keer lukt, het ging bij toeval,
gr abby

overal moet je één diskette bij zetten, behalve onderaan. daar kan je tussenin één diskette zetten om beide vakjes open te krijgen.
gr corina
Corina
26-03-2008 16:13  Reageer met quote

Corina schreef:
overal moet je één diskette bij zetten, behalve onderaan. daar kan je tussenin één diskette zetten om beide vakjes open te krijgen.
gr corina

heb je hem al, abby? ik heb de oplossing gevonden.
gr corina
abbycail
26-03-2008 16:15  Reageer met quote

Corina schreef:
heb je hem al, abby? ik heb de oplossing gevonden.
gr corina

ik ook, na 10 x opnieuw proberen , eindelijk gelukt.
gr abby
Corina
26-03-2008 16:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
ik ook, na 10 x opnieuw proberen , eindelijk gelukt.
gr abby

klasse! zullen we de oplossing op het forum zetten of laten we het thea zelf oplossen?
gr corina
abbycail
26-03-2008 16:36  Reageer met quote

Corina schreef:
klasse! zullen we de oplossing op het forum zetten of laten we het thea zelf oplossen?
gr corina

als jij het nog weet? ik ben bang dat ik het niet meer weet, schrijf het in godsnaam even op, je weet maar nooit...
gr abby
.
Corina
26-03-2008 16:46  Reageer met quote

abbycail schreef:
als jij het nog weet? ik ben bang dat ik het niet meer weet, schrijf het in godsnaam even op, je weet maar nooit...
gr abby
.

had ik al gedaan voor jou, maar dat hoefde niet meer.
waar is thea eigenlijk?
moet je morgen vroeg in het ziekenhuis zijn?
gr corina
abbycail
26-03-2008 17:30  Reageer met quote

Corina schreef:
had ik al gedaan voor jou, maar dat hoefde niet meer.
waar is thea eigenlijk?
moet je morgen vroeg in het ziekenhuis zijn?
gr corina

om 10 uur moet ik er zijn, al mijn zussen hebben al gebeld vandaag, alsof ik nu al een hartoperatie krijg, ik ga gewoon met mijn auto en morgen weer terug, volgens mij stelt het niets voor, maar ja toen ik 10 jaar geleden gekatheteriseerd werd , kreeg ik wel een hart operatie erachteraan, geen wonder dat ik toen niets gemerkt hebt van dat katheteriseren , had wel een hele blauwe lies, zo groot dat mijn hele bovenbeen blauw was, het enige waar ik me een beetje druk over maakt is dat je erna 6 uur plat op je rug moet blijven liggen, terwijl ik een kussen onder mijn benen gewend ben sinds mijn kunstheup, en op mijn rug krijg ik altijd een ontzettende rugpijn, maar ik kom er wel weer doorheen,
gr abby
ps thea is druk aan het plexen,
Corina
26-03-2008 18:04  Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ik bedoel dit niet zoals het klinkt. wat ik bedoel is dat je het misschien zelf wilt oplossen.
gr corina
Corina
26-03-2008 18:06  Reageer met quote

abbycail schreef:
om 10 uur moet ik er zijn, al mijn zussen hebben al gebeld vandaag, alsof ik nu al een hartoperatie krijg, ik ga gewoon met mijn auto en morgen weer terug, volgens mij stelt het niets voor, maar ja toen ik 10 jaar geleden gekatheteriseerd werd , kreeg ik wel een hart operatie erachteraan, geen wonder dat ik toen niets gemerkt hebt van dat katheteriseren , had wel een hele blauwe lies, zo groot dat mijn hele bovenbeen blauw was, het enige waar ik me een beetje druk over maakt is dat je erna 6 uur plat op je rug moet blijven liggen, terwijl ik een kussen onder mijn benen gewend ben sinds mijn kunstheup, en op mijn rug krijg ik altijd een ontzettende rugpijn, maar ik kom er wel weer doorheen,
gr abby
ps thea is druk aan het plexen,

ik wens je morgen veel sterkte toe bij alles wat je moet ondergaan. en hoop dat het meevalt voor je.
gr corina
thea5
26-03-2008 19:12  Reageer met quote

ik ben druk aan het plexen inderdaad, maar ben zoals gewoonlijk overal weer bezig, als ik aan het eind ben, ga ik gewoon weer naar d1, kom altijd wel weer levels tegen, die ik eerst had overgeslagen( te moeilijk, of teveel werk) en die ik nu dus wel MOET doen, kom ik er echt helemaal niet meer uit, dan horen jullie me wel gillen
Wens jou ook heel veel sterkte abby, zal voor je duimen, en hoop je vrijdag weer op het forum te zien
gr. thea
abbycail
26-03-2008 20:54  Reageer met quote

nou , eerst maar nog een paar uurtjes plexen, ik ben nu d10 aan het doen, m'n man neemt sandy morgen mee naar z'n werk, hoeft ze niet de hele dag alleen te zitten, in het verleden heb ik haar wel eens naar m'n zus gebracht als ik weg moest, maar dat was geen succes, m'n zus belde me op terwijl sandy bij haar was en op de achtergrond hoorde je haar hard huilen, moest wel inwendig om lachen, had juist aan m'n zus gevraagd of ze een keer een paar dagen wou oppassen, we wilde graag met damian en zijn zusje destiny naar disneyland in parijs, nou m'n zus zei.. disneyland kan je wel vergeten..
gr abby
thea5
26-03-2008 21:21  Reageer met quote

lekker verwend hondje als ik dat allemaal zo hoor, hahahaha
is dat mogelijk dan om sandy mee te nemen naar je man ze n werk? jullie hebben toch een schildersbedrijf, of gaat ie jou man meehelpen schilderen.....
gr. thea
abbycail
26-03-2008 22:01  Reageer met quote

thea5 schreef:
lekker verwend hondje als ik dat allemaal zo hoor, hahahaha
is dat mogelijk dan om sandy mee te nemen naar je man ze n werk? jullie hebben toch een schildersbedrijf, of gaat ie jou man meehelpen schilderen.....
gr. thea

hij is bij iemand thuis bezig en die mensen zijn weg, hij is daar met m'n oudste zoon bezig, in de huiskamer en is helemaal leeg, dus ze kan mee in har mandje, ze hebben het druk met het werk, het blijft binnenstromen, wel goed natuurlijk, maar het schiet niet op met ons eigen huis, maandag wordt het bed bezorgt, dus van het weekend moet toch echt de slaapkamer klaar zijn, de andere meubels horen we nog niets van , dus we doen het rustig aan met het verhuizen, dit huis is toch nog niet verkocht, ikzelf kan nu toch niets doen, ik zei tegen ruud (mijn man) doe sandy ook een overal aan en een petje op , kan ze mee helpen.
gr abby
ps ga nu in bad en dan naar bed, tot vrijdag,
Corina
26-03-2008 23:19  Reageer met quote

abbycail schreef:
hij is bij iemand thuis bezig en die mensen zijn weg, hij is daar met m'n oudste zoon bezig, in de huiskamer en is helemaal leeg, dus ze kan mee in har mandje, ze hebben het druk met het werk, het blijft binnenstromen, wel goed natuurlijk, maar het schiet niet op met ons eigen huis, maandag wordt het bed bezorgt, dus van het weekend moet toch echt de slaapkamer klaar zijn, de andere meubels horen we nog niets van , dus we doen het rustig aan met het verhuizen, dit huis is toch nog niet verkocht, ikzelf kan nu toch niets doen, ik zei tegen ruud (mijn man) doe sandy ook een overal aan en een petje op , kan ze mee helpen.
gr abby
ps ga nu in bad en dan naar bed, tot vrijdag,

tot vrijdag.
gr corina
lijpalswat
27-03-2008 1:40 Re: lennart level 101 Reageer met quote

unno schreef:
bedankt, het lukt iig, nou alleen de rest van het level...
maar daar kom ik waarschijnlijk zelf wel uit...
kwestie van proberen.

gr. lennart (unno = unknown) Wink
claudia1111
27-03-2008 15:04 level 76 Reageer met quote

ik kom helemaal tot het einde maar op het einde kom ik er 1 tekort en heb geen idee waar ik die mis :S
Plaats Reactie Pagina 187 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: