|
|
|
|
| Corina |
| 21-03-2008 23:06 |
|
|
|
| abbycail schreef: | kreeg gisteren pas dat telefoontje, vanaf maandag moet ik eerst stoppen met de bloedverdunners, anders spuit het bloed ze om de oren, ze doen trouwens wel heel ingewikkeld, om 10 uur, in het ruwaard van putten ziekenhuis, dan wordt ik met een ambulance over gebracht naar het ikazia ziekenhuis, daar wordt ik geholpen en dan weer met de ambulance terug naar het ruwaard, waar ik een nacht moet blijven, waarom ik nou niet meteen met m'n auto naar het ikazia kan mag joost weten, ze geven graag geld voor jan doedel uit denk ik.
ben nu ook een level van d6 aan het doen voor de tigste keer maar ik blijf volhouden, ga soms wel even naar een ander level vab d6 maar ik keer steeds weer terug, net zo lang tot ik ze heb ,dan pas ga ik naar de volgende , heb ik me voorgenomen, als d6 klaar heb , hoor je het wel..
gr abby |
wat gaan ze eigenlijk doen? dotteren?
gr corina
Laatst aangepast door Corina op 23-03-2008 14:16, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
| abbycail |
| 22-03-2008 9:11 Re: d6 |
|
|
|
| Corina schreef: | wat gaan ze eigenlijk doen? dotteren?
gr corina |
nee hartkatheterisatie is wat anders, dotteren doe je als er vernauwing is ergens,en bij mij gaan ze via de lies slagader met een slang en een camera eraan naar binnen naar mijn hart, en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is,10 jaar geleden heb ik dat ook gehad,en toen had ik dus vernauwing, maar schijnbaar zo erg ,dat ik meteen met spoed werd geopereerd.
dus nu wachten wat er uit komt, volgens de cardioloog kan het haast geen vernauwing zijn, omdat ik alleen pijn hebt bij inspanning, dat duid op het hart zelf, klopt wel , want toentertijd had ik constant pijn , ook als ik in bed lag. dus ben benieuwd wat er wel aan de hand is, de hartklep van m'n zus is inderdaad erfelijk , zoals thea zich afvroeg, haar cardioloog zei het, en 2 broers van mijn vader zijn er aan overleden, dat was vroeger zo,
gr abby |
| Corina |
| 23-03-2008 14:14 |
|
|
|
| abbycail schreef: | nee hartkatheterisatie is wat anders, dotteren doe je als er vernauwing is ergens,en bij mij gaan ze via de lies slagader met een slang en een camera eraan naar binnen naar mijn hart, en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is,10 jaar geleden heb ik dat ook gehad,en toen had ik dus vernauwing, maar schijnbaar zo erg ,dat ik meteen met spoed werd geopereerd.
dus nu wachten wat er uit komt, volgens de cardioloog kan het haast geen vernauwing zijn, omdat ik alleen pijn hebt bij inspanning, dat duid op het hart zelf, klopt wel , want toentertijd had ik constant pijn , ook als ik in bed lag. dus ben benieuwd wat er wel aan de hand is, de hartklep van m'n zus is inderdaad erfelijk , zoals thea zich afvroeg, haar cardioloog zei het, en 2 broers van mijn vader zijn er aan overleden, dat was vroeger zo,
gr abby |
je kan wel zeggen: oh je hebt het al een keer meegemaakt, dus je weet wat je kan verwachten. maar het blijft altijd spannend. ik hoop voor je dat je positief bericht zult krijgen. hoor je de uitslag eigenlijk direct?
ben je nog steeds bezig met d6 of ben je al weer ergens anders?
gr corina
ps wat is het toch stil op het forum, he! |
| thea5 |
| 23-03-2008 14:30 |
|
|
|
iedereen is aan het eieren eten corina, hahaha
vandaar die stilte
gr. thea |
| abbycail |
| 23-03-2008 14:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | je kan wel zeggen: oh je hebt het al een keer meegemaakt, dus je weet wat je kan verwachten. maar het blijft altijd spannend. ik hoop voor je dat je positief bericht zult krijgen. hoor je de uitslag eigenlijk direct?
ben je nog steeds bezig met d6 of ben je al weer ergens anders?
gr corina
ps wat is het toch stil op het forum, he! |
kijk constant op het forum , maar als er niemand wat gezegd, valt er niet veel te antwoorden, weet niet of ik meteen uitslag krijg, de vorige keer bewezen ze wel dat ze het meteen zien, want ik werd meteen geopereerd, m'n zus belde, heb je missers gezien? nee zeg ik, nou er was een vrouw die werd gekatheteriseerd , en daar hadden ze een naald gebruikt met allemaal kartelrandjes( een fout van de fabriek) maar ze hadden dat niet gezien, de naald was langs alle aderen op weg naar der hart gegaan en onderweg allemaal aderen kapot gescheurd, s ávonds kreeg ze hevige pijn, maar niemand geloofde haar, de arts zei zelfs , ik begin een beetje pissig te worden, midden in de nacht heeft ze haar zus gebeld, en die is gekomen, de man van de zus is arts en ze zag een bult in de lies, je hebt een inwendige bloeding zei ze, de arts erbij gehaald, en die smeekte om vergeving, dat was nog nooit gebeurd,
leuk verhaal he? vlak voor je geholpen wordt? als ik daar lig zal ik wel eerst even vragen of er geen kartelrandjes aan zit, omdat ik missers hebt gezien. ha ha
ben inderdaad nog steeds met d6 bezig, heb al weer 7 levels erbij gehaald.
ben nu met level 17 aan het klooien en 23, halen zal ik ze...........
maar ga nu zo eerst een paar uurtjes bij m'n zoon op visite,
gr abby |
| abbycail |
| 23-03-2008 21:41 |
|
|
|
is er nu nog iemand? of ben ik in m'n uppie ,
hier de levels die ik nog moet van d6 , maar niet lukken als 1 van jullie die soms heeft of 1 ervan, graag uitleg hoe je dat geflikt hebt,de rest heb ik, op 4 levels na maar die lukken nog wel , kwestie van tijd, daarna ga ik naar d7
2 4 7 8 13 29 37 39 43 47 49 55 67 69 77 82 101 109
gr abby |
| Corina |
| 24-03-2008 0:35 |
|
|
|
| abbycail schreef: | is er nu nog iemand? of ben ik in m'n uppie ,
hier de levels die ik nog moet van d6 , maar niet lukken als 1 van jullie die soms heeft of 1 ervan, graag uitleg hoe je dat geflikt hebt,de rest heb ik, op 4 levels na maar die lukken nog wel , kwestie van tijd, daarna ga ik naar d7
2 4 7 8 13 29 37 39 43 47 49 55 67 69 77 82 101 109
gr abby |
ik ben er nog steeds. en nog steeds bezig met die d6-levels. sorry, maar kan je niet helpen. volgens mij kunnen sommige ook helemaal niet. toch moeten ze kunnen want die d-levels die wij nu spelen zijn allemaal oplossingen van anderen. als je een bepaald programmaatje hebt kan je ze zo afspelen en zien hoe zij ze hebben opgelost.
gr corina |
| thea5 |
| 24-03-2008 13:46 d6 |
|
|
|
nee ik kan je ook niet helpen abby, heb ze zelf ook niet, en bovendien ben ik nog lang niet zo ver met die d6 levels
gr. thea |
| abbycail |
| 24-03-2008 13:48 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik ben er nog steeds. en nog steeds bezig met die d6-levels. sorry, maar kan je niet helpen. volgens mij kunnen sommige ook helemaal niet. toch moeten ze kunnen want die d-levels die wij nu spelen zijn allemaal oplossingen van anderen. als je een bepaald programmaatje hebt kan je ze zo afspelen en zien hoe zij ze hebben opgelost.
gr corina |
lijt me sterk, sommige ontploft de E al meteen bij het begin, en andere krijg je weer meteen een bal op je kop zodra je start, hij is dan alleen op te lossen als je je onverwoestbaar maakt en dat is weer niet leuk omdat hij geel blijft, alleen als je dat level een keer wil doen is het even leuk, d7 is geen r.... aan veel te veel levels die niet te doen zijn , ben nu met d 8 bezig.
gr abby |
| thea5 |
| 24-03-2008 16:35 |
|
|
|
ik ben wel met d7 bezig, heb er al een paar gehaald, maar die zullen jullie ook al wel hebben
gr. thea |
| Corina |
| 24-03-2008 17:06 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik ben wel met d7 bezig, heb er al een paar gehaald, maar die zullen jullie ook al wel hebben
gr. thea |
ja ik ook. was d6 spuugzat. weet hoe ze moeten, maar willen niet lukken....
gr corina |
| abbycail |
| 24-03-2008 17:18 |
|
|
|
| Corina schreef: | ja ik ook. was d6 spuugzat. weet hoe ze moeten, maar willen niet lukken....
gr corina |
d8 en 9 ook doorgelopen, maar ook daar kan je niet veel levels doen , d6 is tot nu toe de beste,
gr abby |
| Corina |
| 24-03-2008 17:57 |
|
|
|
| abbycail schreef: | d8 en 9 ook doorgelopen, maar ook daar kan je niet veel levels doen , d6 is tot nu toe de beste,
gr abby |
ik vind d7 wel meevallen. ben nu met 40 bezig en tot nu toe heb ik: 1 5 6 7 12 15 16 19 22 23 24 25 27 31 32 33 34 36 37 56 58 73 80 87 93 94 99 101 en 107.
gr. corina |
| thea5 |
| 24-03-2008 18:14 d7 |
|
|
|
ik heb bijna dezelfde levels corina, alleen ik heb 8, 30, 48 en 71 nog gehaald
gr. thea |
| Corina |
| 24-03-2008 18:21 Re: d7 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik heb bijna dezelfde levels corina, alleen ik heb 8, 30, 48 en 71 nog gehaald
gr. thea |
heb niet goed gekeken. heb 8 ook.
gr corina |
| Corina |
| 24-03-2008 18:43 Re: d7 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb niet goed gekeken. heb 8 ook.
gr corina |
en 30 nu ook. viel best mee.
gr corina |
| abbycail |
| 24-03-2008 19:22 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik vind d7 wel meevallen. ben nu met 40 bezig en tot nu toe heb ik: 1 5 6 7 12 15 16 19 22 23 24 25 27 31 32 33 34 36 37 56 58 73 80 87 93 94 99 101 en 107.
gr. corina |
die heb ik ook wel, maar vergeleken met d6 is dat dus weinig, dat bedoelde ik , gr abby |
| abbycail |
| 25-03-2008 9:51 d7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | die heb ik ook wel, maar vergeleken met d6 is dat dus weinig, dat bedoelde ik , gr abby |
ik heb er nog wel een paar , maar alleen bij 36 weet ik niet hoe je door dat vak links beneden naar boven gaat, heb al een gele bij het poortje gezet en zo nog een ronde te maken maar blijf toch steken om dat je geen tweede keer door die gravitie kan,
gr abby |
| abbycail |
| 25-03-2008 9:59 d7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | die heb ik ook wel, maar vergeleken met d6 is dat dus weinig, dat bedoelde ik , gr abby |
ik heb er nog wel een paar , maar alleen bij 36 weet ik niet hoe je door dat vak links beneden naar boven gaat, heb al een gele bij het poortje gezet en zo nog een ronde te maken maar blijf toch steken om dat je geen tweede keer door die gravitie kan,
gr abby |
| abbycail |
| 25-03-2008 10:39 d7 |
|
|
|
en bij 58 de diskettes, verder heb ik ze wel ,
gr abby |
| Corina |
| 25-03-2008 12:39 Re: d7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | ik heb er nog wel een paar , maar alleen bij 36 weet ik niet hoe je door dat vak links beneden naar boven gaat, heb al een gele bij het poortje gezet en zo nog een ronde te maken maar blijf toch steken om dat je geen tweede keer door die gravitie kan,
gr abby |
Ik weet niet wat je bedoelt. ik heb hem net nog gespeeld en heb daar geen gravity. verder als tip: ik zet ook een gele bij het poortje naar beneden zodat je een extra rode hebt voor het eind. je hebt die ene infotron daar niet nodig.op het eind heb je er genoeg.
gr corina |
| Corina |
| 25-03-2008 12:43 |
|
|
|
aanvulling op d7: 8 30 71 98 en 100. |
| Corina |
| 25-03-2008 12:45 Re: d7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | en bij 58 de diskettes, verder heb ik ze wel ,
gr abby |
dit is een hele lastige. heb hem al een tijdje geleden opgelost en je weet hoe mijn geheugen is. ik weet nog wel dat de truc in het linker gedeelte zit. daar moet je de diskettes kunnen manouvreren. ik moet er echt voor gaan zitten als het je niet lukt.
gr corina |
| abbycail |
| 25-03-2008 12:52 d7 |
|
|
|
verder heb ik ook nog 98 97 95 86 77 71 en 30
gr abby |
| abbycail |
| 25-03-2008 13:01 Re: d7 |
|
|
|
| Corina schreef: | Ik weet niet wat je bedoelt. ik heb hem net nog gespeeld en heb daar geen gravity. verder als tip: ik zet ook een gele bij het poortje naar beneden zodat je een extra rode hebt voor het eind. je hebt die ene infotron daar niet nodig.op het eind heb je er genoeg.
gr corina |
zal het op deze manier proberen, maar je hebt gravitie in het vak rechts boven, bij dat poortje had ik een gele gezet om die gravitie kwijt te raken maar je moet in het begin weer door het poortje en dan krijg je daar weer gravitie, maar ik was wel vergeten te tellen hoeveel infotrons ik nodig had , daar zal het probleem zitten, je moet de gele van 58 maar proberen uit te leggen, als je wilt, daar ben ik geen held in,
gr abby |
| abbycail |
| 25-03-2008 13:28 d7 |
|
|
|
heb 36 in ieder geval gehaald,
gr abby |
| Corina |
| 25-03-2008 15:09 Re: d7 |
|
|
|
| abbycail schreef: | heb 36 in ieder geval gehaald,
gr abby |
mooi zo. ben al bezig geweest met 58, maar wil niet echt lukken. weet nog dat het gigantisch ingewikkeld was. maar ga nog even door.
gr corina |
| lijpalswat |
| 25-03-2008 17:34 |
|
|
|
pfehwf, zo.
iedere keer weer problemen met internet, word je gek van.
nouja ze zeggen dat hij het nu weer moet doen.
waar zijn mensen inmiddels over aan het discussieren??
bij level 101 On-off, heb je eerst het stuk met zwaartekracht, daar kom ik helemaal uit, dan het stuk rechts zonder zwaartekracht, kom ik ook helemaal uit.
en dan het derde stuk met zwaartekracht lukt mij nog steeds niet. er is altyd wel ergens een infotron te hoog om bij te kunnen voor mij.
als iemand hulp hierin kan bieden, graag.
verder zit ik nog vast bij, 79 - Don't waste them...
92 - Ham and cheese sandwich, 98 - mixed salad (diemoet ik gewoon blijven proberen.
en dan 101.
alss jullie ergens bij een level vast zitten, laat het me weten, dan kan ik ook even kijken... (wat waarschijnlijk geen zin heeft want jullie zijn veel verder in het spel dan ik.
gr. len            |
| abbycail |
| 25-03-2008 17:54 |
|
|
|
| lijpalswat schreef: | pfehwf, zo.
iedere keer weer problemen met internet, word je gek van.
nouja ze zeggen dat hij het nu weer moet doen.
waar zijn mensen inmiddels over aan het discussieren??
bij level 101 On-off, heb je eerst het stuk met zwaartekracht, daar kom ik helemaal uit, dan het stuk rechts zonder zwaartekracht, kom ik ook helemaal uit.
en dan het derde stuk met zwaartekracht lukt mij nog steeds niet. er is altyd wel ergens een infotron te hoog om bij te kunnen voor mij.
als iemand hulp hierin kan bieden, graag.
verder zit ik nog vast bij, 79 - Don't waste them...
92 - Ham and cheese sandwich, 98 - mixed salad (diemoet ik gewoon blijven proberen.
en dan 101.
alss jullie ergens bij een level vast zitten, laat het me weten, dan kan ik ook even kijken... (wat waarschijnlijk geen zin heeft want jullie zijn veel verder in het spel dan ik.
gr. len            |
zal er vanavond naar kijken,
gr abby |
| Corina |
| 25-03-2008 18:04 d8 |
|
|
|
tot nu toe heb ik de volgende levels gehaald: 7 8 9 11 19 21 24 25 26 27 28 30 31 33 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 47 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 69 70 71 75 76 77 78 79 80 84 85 86 87 88 89 90 92 93 96 98 99 103 107 en 109.
gr corina |
|
|
|