NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
15-03-2008 9:49 Re: level 96 Reageer met quote

die moet je even opzoeken vanaf pagina 30, zal ook zoeken,
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 15-03-2008 9:54, in totaal 1 keer bewerkt

abbycail
15-03-2008 10:12 level 96 Reageer met quote

De eerste rode zet je helemaal rechtsonder aan naast het onderste hok en de rij rode diskettes Als je alle rode diskettes hebt gepakt doe je eerst de hele onderste rij en werk van rechts naar links

Daarna zette ik altijd een diskette tussen de middelste 2 rijen en dan de linker 2 hokken Daarna kun je alles met 2 tegelijk weer openen

Gr abby
abbycail
15-03-2008 10:35 Re: help!!!!! Reageer met quote

henriette schreef:
Dames en heren,
Ik heb dringend jullie hulp nodig.
Zit zo vast als een huis.
Heb al verschillende russische levels gedaan, maar kom op dit moment totaal niet verder.
Bij jengray.dat moet ik nog level 5.6.14 en 16.
Kunnen jullie mij helpen?
Natuurlijk zijn er meer levels die ik niet heb.
Groetjes Henriette

p.s. zal ondertussen een lijstje maken welke ik nog meer niet heb.

level 5
meteen naar boven , in het midden die gele naar links duwen het vak in en vlug weer naar beneden, de ontploffing houd op, en dan naar boven, de bal naar links naar beneden duwen, en de rest van de groene ontploft en je kunt de infotrons pakken , dan naar links en de groen naar beneden duwen op dat vak waar de kastje in zit, een gele boven de E zetten, en controleren of alle vakjes van gele zijn voorzien en op het kastje drukken,
level 6
je moet niet de infotons pakken, ga naar boven en laat die bovenste infotron zitten en maak een trap van de infotrons, door het groen trapsgewijs onder de infotrons weg te hale en af en toe een infotron van boven erop te laten vallen, doe dit tot je beneden bent bij die gele dn laat je die bovenste vallen en die valt dan over de trap naar beneden op gele diskette en je kan verder.
level 14
neem aan dat je het begin niet weet, gauw rode pakken naar boven en als die groene diskette vlak bij je is gaan haperen, dan ontploft hij, als je nog meer wil weten hoor ik het wel,
level 16
naar links in het midden door de poortjes en naar links pak al die in fotrons tussen de gele en dan de groene diskettes zo naar links schuiven dat je een vak naar beneden krijgt,daar gaat de schaar in die je van helemaal rechts los laat gooi de bovenste groene op de schaar als hij erin is en alles veranderd in infotrons.
gr abby
zebrazebra
16-03-2008 13:10 level 77 murphysics Reageer met quote
Gast

Hallo allemaal,

Misschien ben ik beetje achterlijk maar hoe krijg ik poppetje omhoog in dit (en andere levels) heb van alles geprobeerd maar snep er niets van,of vertel me aub hoe ik dit level moet spelen.

groetjes en bedankt
lijpalswat
16-03-2008 14:01  Reageer met quote

beste zebrazebra, dit is een level met zwaartekracht. dit betekent dat je wel over ondergronden kan lopen (het moeilijke van deze is dus dat je over die schaar heen moet)
en je kan alleen naar boven via groene vakjes of infotrons. (ook met rode bommen maar dat is lastig)

als je wilt oefenen dan zou je 21 of 22 (gravity en up and down) van de classics eens moeten proberen. die zijn ook met zwaartekracht.

gr lennart

Laatst aangepast door lijpalswat op 16-03-2008 16:19, in totaal 1 keer bewerkt
henriette
16-03-2008 14:33 abby Reageer met quote

Hallo Abby,
Bedankt voor de uitleg. Alleen heb ik er op dit moment weinig aan.
De computer waarop winplex staat is op dit moment stuk. Dus ik kan niets beginnen. Misschien pech dat ik alles opnieuw moet spelen.
Ik zal t.z.t. wel weer reageren op dit forum.
Groetjes Henriette
lijpalswat
16-03-2008 14:55  Reageer met quote

hey mense ik heb nu level 96 gehaald en 97 lukt het stuk rechtsbovenin nog niet, dus daar eventueel uitleg bij, en dan level 98 mixed salad, bij dat stuk in het midden bovenin met die gele bom.

uitleg?
plies?

gr lennart
abbycail
16-03-2008 16:24 Re: lennart 97 Reageer met quote

nou hier de rest, eerte vak rechts onderdoor gaan en infotrons die vallen wegzuigen dan 3 naar boven ballen laten vallen, ga 2 naar links en zuigt info onder je weg, en die links naast je spring 1 naar rechts zuig info weg en 1 naar rechts, ga om die bovenste bal heen naast de info en duw de bal weg naar rechts , duw bovenste bal naar links en 2 info's pakken, vak 2 , onderlangs naar rechts naar boven, boveste vak laat bal naast je vallen en ga naar boven de info's pakken . laat de bal vallen op schaartje en andere bal valt op bruine blok, ga naar onder en pak de twee info's ga links naar boven en duw de bal 1 plaats naar rechts zodat hij niet valt, laat schaar rechts los beneden aan de zijkant, ga naar boven achter bal staan aan rechterkant, wacht tot schaar komt , laat de bal vallen zodra de schaar beneden over de laatste bal is (ongeveer) het is de bedoeling dat beneden de muren ontploffen, ga naar onderste vak en pak de info via de poortjes en ga naar de laatste vak en pak daar de info's op zo'n manier dat je de groene diskette op de ballen beneden kan laten vallen zodat je naar de laatste 2 info's kan en naar de E
gr abby
abbycail
16-03-2008 16:25  Reageer met quote

98 komt vanavond moet nu weg, of anders morgen.
gr abby
lijpalswat
16-03-2008 17:32  Reageer met quote

in ieer geval bedankt, ik had even het begin overgeslagen, en et lukte wel. maar dan probeer ik het met het begin en dan lukt het weer niet.

maar iig bedankt.

ohwjah ik kan jullie natuurlijk ook wel helpen met dat "fa"

gr len
abbycail
16-03-2008 23:57  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
hey mense ik heb nu level 96 gehaald en 97 lukt het stuk rechtsbovenin nog niet, dus daar eventueel uitleg bij, en dan level 98 mixed salad, bij dat stuk in het midden bovenin met die gele bom.

uitleg?
plies?

gr lennart

je gaat naar beneden als je door de poort komt en gaat onder de gele door recht naar rechts tot je niet meer verder kunt en je tegen de bal staat, en boven je staan 2 infotronnen, ga nu 1 naar links en duw de bal links van je 2 naar links, ga dan weer 2 naar rechts en 1 naar beneden en zuig rechts.
ga weer 1 naar beneden, zuig rechts en vlug naar links.
en zuig infotron rechts, bal valt naar links ,zuig dan de infotron die ertussen ligt en de andere bal valt ook naar links en de gele zet je daar in het hoekje, en je ontploft pas als je de gele die je daar onder in het vak zie ook op z'n plaats hebt.
gr abby
abbycail
17-03-2008 0:01  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
in ieer geval bedankt, ik had even het begin overgeslagen, en et lukte wel. maar dan probeer ik het met het begin en dan lukt het weer niet.

maar iig bedankt.

ohwjah ik kan jullie natuurlijk ook wel helpen met dat "fa"

gr len

mij hoef je in principe niet te helpen, heb bijna alle levels al 2x uitgespeeld, ben met de 3de x bezig, door pech.maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ik een level tegenkomt die ik vergeten bent, dan hoor je het wel..
gr abby
lijpalswat
17-03-2008 0:16  Reageer met quote

abbycail schreef:
mij hoef je in principe niet te helpen, heb bijna alle levels al 2x uitgespeeld, ben met de 3de x bezig, door pech.maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ik een level tegenkomt die ik vergeten bent, dan hoor je het wel..
gr abby

ja weet ik, maar misschien ook anderen die veder zijn dan ik, en dien nog hulp nodig hebben. Wink

gr. len

PS. ik heb level 97 nu uitgespeeld, zit nog te tobben over 98, en heb 99 ook al gehaald...
level 100 IQ, ziet er ook moeilijk uit... maar heb ik nog niet echt geprobeert.
(en daarnaast NOG STEEDS lvl 79 dont waste them, en lvl 92 ham and cheese sandwich)
abbycail
17-03-2008 0:34  Reageer met quote

lijpalswat schreef:
ja weet ik, maar misschien ook anderen die veder zijn dan ik, en dien nog hulp nodig hebben. Wink

gr. len

PS. ik heb level 97 nu uitgespeeld, zit nog te tobben over 98, en heb 99 ook al gehaald...
level 100 IQ, ziet er ook moeilijk uit... maar heb ik nog niet echt geprobeert.
(en daarnaast NOG STEEDS lvl 79 dont waste them, en lvl 92 ham and cheese sandwich)

volgens mij had ik ze al uitgelegd, maar morgen zal ik er wel naar kijken , ga nu slapen , welterusten..
gr abby
lijpalswat
17-03-2008 1:13  Reageer met quote

truste WinkSmileWink
abbycail
17-03-2008 8:56 level 79 en 92 Reageer met quote

level 79 is 1 van de weinige die ik maar niet onthoud, maar het zit hem wel helemaal links beneden, dat heb ik wel onthouden , maar hoe?????/ geen idee, misschien dat ooit het kwartje weer valt, dan laat ik het direct weten.
level 92 gat het om het begin? laat de schaar rechts vrij en laat hem knallen onder de bal links en je kan erdoor.
gr abby
abbycail
17-03-2008 8:58  Reageer met quote

thea en corina? laten jullie me in de steek?
gr abby
Corina
17-03-2008 12:38  Reageer met quote

abbycail schreef:
thea en corina? laten jullie me in de steek?
gr abby

waarmee? ik ben nog steeds bezig om alle levels door te nemen. degene die ik meteen snap doe ik en de lastige sla ik over. ben nu bij d97 level 47.
hoe is het verder met je? nog steeds pijn op de borst?
ik ben weinig van nut om hulp te geven of ik moet het level niet zo lang geleden hebben gespeeld, want ik vergeet ze vrijwel meteen weer. vandaar dat je zo weinig van me hebt gehoord.
gr corina
abbycail
17-03-2008 12:54  Reageer met quote

Corina schreef:
waarmee? ik ben nog steeds bezig om alle levels door te nemen. degene die ik meteen snap doe ik en de lastige sla ik over. ben nu bij d97 level 47.
hoe is het verder met je? nog steeds pijn op de borst?
ik ben weinig van nut om hulp te geven of ik moet het level niet zo lang geleden hebben gespeeld, want ik vergeet ze vrijwel meteen weer. vandaar dat je zo weinig van me hebt gehoord.
gr corina

thea hoor ik ook helemaal niet meer, ik ben ook zo heen en weer aan het plexen,ik heb nog genoeg te doen, heb nog steeds pijn op de borst, wacht nog steeds op een oproep, vervelend dat ik niets meer kan doen, wordt helemaal gaar van het plexen, maar lezen komt ook mijn str.... uit en tv kijken val ik van in slaap, soms ga ik wat doen , maar moet het na 5 minuten al opgeven, ja ja we worden oud..hi hi
gr abby
Corina
17-03-2008 13:23  Reageer met quote

abbycail schreef:
thea hoor ik ook helemaal niet meer, ik ben ook zo heen en weer aan het plexen,ik heb nog genoeg te doen, heb nog steeds pijn op de borst, wacht nog steeds op een oproep, vervelend dat ik niets meer kan doen, wordt helemaal gaar van het plexen, maar lezen komt ook mijn str.... uit en tv kijken val ik van in slaap, soms ga ik wat doen , maar moet het na 5 minuten al opgeven, ja ja we worden oud..hi hi
gr abby

hebben ze nog gezegd wanneer je die oproep ongeveer kan verwachten? gaat het weken of maanden duren?
gr corina
abbycail
17-03-2008 14:00  Reageer met quote

Corina schreef:
hebben ze nog gezegd wanneer je die oproep ongeveer kan verwachten? gaat het weken of maanden duren?
gr corina

ongeveer een maand zei hij, 16 april moet ik weer bij de cardioloog komen, en dan zou het intussen al gebeurd zijn, dus ik wacht maar af..
gr abby
Corina
17-03-2008 15:06  Reageer met quote

abbycail schreef:
ongeveer een maand zei hij, 16 april moet ik weer bij de cardioloog komen, en dan zou het intussen al gebeurd zijn, dus ik wacht maar af..
gr abby

ja, meer kan je ook niet doen. wat is er toch met het forum aan de hand? hij is zo traag...
gr corina
abbycail
17-03-2008 16:24  Reageer met quote

Corina schreef:
ja, meer kan je ook niet doen. wat is er toch met het forum aan de hand? hij is zo traag...
gr corina

ja ik heb het al heel lang, dacht dat het aan mijn pc lag,
gr abby
thea5
17-03-2008 17:26  Reageer met quote

ik ben er wel, en ik laat jullie niet in de steek, maar was ff zat van plexen, was bezig met andere spelletjes, maar ga vanavond weer beginnen, dus jullie zijn nog niet van me af, hahahaha
gr. thea
thea5
17-03-2008 17:38  Reageer met quote

ow jah, die van mij is ook zo traag als een slak
gr. thea
Corina
17-03-2008 18:25  Reageer met quote

thea5 schreef:
ik ben er wel, en ik laat jullie niet in de steek, maar was ff zat van plexen, was bezig met andere spelletjes, maar ga vanavond weer beginnen, dus jullie zijn nog niet van me af, hahahaha
gr. thea

heb je al die levels van d97 al gedaan? ik word er af en toe ook een beetje simpel van, maar zet toch door.. sommigen zijn leuk om te doen, maar anderen zijn gewoon een ramp. vaak zegt de titel dat ook al.
gr corina
WoW123
17-03-2008 20:07 level 3, 8, 12 en 13 Reageer met quote

hey ik ben pas begonnen op winplex, en ik zit vast bij de volgende levels:
level 3 stone age (bij het begin ergens moet je voorbij 6 ballen naar boven)
level 8 get those too, ik kom er van geen kant uit
level 12 ignore them, ga ik iedere keer wel bij een ander stukje dood.
level 13 anonymous, die mag me vanaf het begin uitgelegd worden, want ik snap er geen snars van.

ik hoop dat jullie me willen helpen.
(ik voel me eigenlijk best wel amateur)

groeten puzzelstukje
lijpalswat
17-03-2008 20:14 Re: level 3, 8, 12 en 13 Reageer met quote

WoW123 schreef:
hey ik ben pas begonnen op winplex, en ik zit vast bij de volgende levels:
level 3 stone age (bij het begin ergens moet je voorbij 6 ballen naar boven)
level 8 get those too, ik kom er van geen kant uit
level 12 ignore them, ga ik iedere keer wel bij een ander stukje dood.
level 13 anonymous, die mag me vanaf het begin uitgelegd worden, want ik snap er geen snars van.

ik hoop dat jullie me willen helpen.
(ik voel me eigenlijk best wel amateur)

groeten puzzelstukje

bij level 3, ga je vanaf het begin helemaal naar beneden, dan 2 naar rechts, dan helemaal naar boven en weer helemaal naar beneden en 2 naar rechts voordat de bal op je hoofd valt.
dan ga je 2 naar boven, 2 naar rechts, 2 naar boven, 2 naar rechts, 1 naar beneden, en nu komt het, als je nu spatiebalk ingedrukt houd en dan op het pijltje naar beneden drukt, dan verdwijnt dat groene vakje.
doe dat en ga naar links, en je kunt er langs.

de rest van het level is niet zo moeilijk.

de andere levels leg ik later wel uit.

en je bent heus niet amateuristisch ofzo, wij hebben ook allemaal klein moeten beginnen.
(eigenlijk ben ik wel blij dat ik eindelijk ook iemand kan helpen Wink )

gr. lennart
thea5
17-03-2008 20:55  Reageer met quote

nee ik ben met d92 bezig abby, en jij? hoeveel levels heb je alweer gedaan, dat zullen er best veel zijn
gr. thea
abbycail
17-03-2008 21:36  Reageer met quote

thea5 schreef:
nee ik ben met d92 bezig abby, en jij? hoeveel levels heb je alweer gedaan, dat zullen er best veel zijn
gr. thea

nou dat valt wel mee, heb er een paar van d97 gedaan en van de russische en steeds begin ik bij de laatste level , van alle dlevels wel een paar alleen d4 en d5 uitgespeeld, die waren gemakkelijk,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 184 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: